Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Sfat achizitie camion second hand


Vizitator Anonymous

Postări Recomandate

Vizitator Anonymous

Toti la un moment dat cred ca vor sa-si cumpere camionul lor.

Avand in vedere oferta actuala , e uneori foarte greu sa alegi mai ales ca nu ai lucrat

decat pe cateva modele. Totusi daca ar fi sa va decideti asupra unui model tinand cont si de costurile

cu intretinerea, service, etc, ce ati alege?

1. Marca/model

2. Cai Putere

3. Dotari: ex asr, esp, clima

3. Cutie automata sau manuala

4. Cu sau fara retarder/intarder

5. Dimensiune roti spate: pe 70 pe 80

6. Tip de Suspensie

7. Km maximi rulati

8. Ani vechime.

De ex am gasit un camion MAN TGA Aici pe care l-as cumpara dar nu am toti banii. Cred ca as face treaba cu el vre-o 2 ani pe extern.

Astept parerile voastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Achizitia este in primul rand conditionata de partea financiara. Important este si unde intentionezi sa lucrezi,pe ce relatie . De exemplu taxa de autostrada la un tractor cu motor euro 5 fata de un euro 3 pe anumite tari este mai mica.Da,un cap tractor dotat este de preferat din toate punctele de vedere.Nu uita,daca este de afara,taxa de poluare,tva-ul,costurile cu transportul si inmatriculatul,firma,etc. Cat priveste marca,eu am o vorba,cea mai buna masina este cea care o ai si care merge :).In cazul transportului orice masina care lucreaza produce,iar plata se face functie de cursa nu de marca masinii ;). Succes in continuare si drumuri bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...
  • Members

1. Marca/model: Man Tgx XXL

2. Cai Putere:440-480-540.

3. Dotari: ex asr, esp, clima

3. Cutie automata sau manuala:Automata

4. Cu sau fara retarder/intarder:CU o sa vezi ce te ve ajuta nu stai toata ziua cu piciorul in frana

5. Dimensiune roti spate: pe 70 pe 80

6. Tip de Suspensie

7. Km maximi rulati:600.000

8. Ani vechime.Cat mai nou posibil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Achizitia este in primul rand conditionata de partea financiara. Important este si unde intentionezi sa lucrezi,pe ce relatie . De exemplu taxa de autostrada la un tractor cu motor euro 5 fata de un euro 3 pe anumite tari este mai mica.Da,un cap tractor dotat este de preferat din toate punctele de vedere.Nu uita,daca este de afara,taxa de poluare,tva-ul,costurile cu transportul si inmatriculatul,firma,etc. Cat priveste marca,eu am o vorba,cea mai buna masina este cea care o ai si care merge :).In cazul transportului orice masina care lucreaza produce,iar plata se face functie de cursa nu de marca masinii ;). Succes in continuare si drumuri bune!

Ai un punct rosu de la mine...

cel mai corect...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Members

salut si pe mine ma interseaza acelai subiect de aceia o sa postez aici sa nu deschid onul nou,prcizez ca de 5 ani am esit din domeniu transport si am cam ramas in urma cu toate as vrea sa cumpar un camion si sa ma intorc la prima draguste,credet ca as putea sa fac fata pe piata cu o singura masin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
  • Members

Buna,

Sunt interesat de achizitionarea urmatorului camion:

MAN TGX 18.440 4x2 BLS

Motor 440 CP Euro 5

551.000 Km

Cabina XLX cu 2 paturi

Cutie automata cu intarder

Clima+sirocco

Radio CD

ABS, ESP, ASR

ADR

Telefon,

navigatie

Rezervoare 760+450+AdBlue

Tempomat

Inmatriculat 2008, serie sasiu 2009

Pretul 31000 iepuroi.

Cam asa arata. Se merita?

man_1.jpg

man_2.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members
salut si pe mine ma interseaza acelai subiect de aceia o sa postez aici sa nu deschid onul nou,prcizez ca de 5 ani am esit din domeniu transport si am cam ramas in urma cu toate as vrea sa cumpar un camion si sa ma intorc la prima draguste,credet ca as putea sa fac fata pe piata cu o singura masin

eu zic ca daca te descurci sa iti gasesti clienti, da

doar nu toata lumea lucreaza cu firme mari ;-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Iveco STRALIS, 480 CP, automat, intarder 6 trepte

Daca faci un mic sondaj pe net ai sa vezi de ce zic acest lucru.

1- costuri de achizitie mici

2 - costuri de intretinere mici

3 - costuri de utilizare mici ( consum carburanti + schimb de ulei plus anexe)

4 - spatiu in cabina ptr 2 pers, destul de rezonabil

5 - service iveco mult mai ieftin decat la alte companii

Desigur..as alege si Renault Premium...se incadreaza in aceeasi clasa decheltuieli...poate cu un consum mai mic ...dar cu cu un confort scazut. in schimb eu nu as alege Premium ptr sptiul oferit in cab. e minuscul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.