Jump to content
blondul

MAN sau DAF ??

Recommended Posts

:-\  Nu stiu care este mai confortabil sau mai util ma refer in princial la cabina ca acolo iti petreci majoritatea timpului. ! Mercii !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am lucrat pe MAN dar am inteles de la alti colegi ca ar fi cam plin de electronica,ceva gen IVECO, am lucrat insa pe DAF si pot sa-ti spun ca mi-a mers la suflet daca pot sa zic asa,singurul dezavantaj ar fi patul de sus,cam ingust si cam rau pozitionat dar la un moment dat te obisnuiesti.

Drumuri bune!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ti-as recomanda DAF-ul e mult mai fiabil fata de MAN, spatiul din cabina e mai mare la un MAN xxl, dar nici cabina de DAF nu e mica, doar problema cu patul de sus cum a spus si colegu si din cate stiu DAF-ul are si consum bun, daca stii sa mergi cu el. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu lucrez in prezent pe MAN si ti l-as recomanda..precizez ca ii TGA XXL spatiu ii foarte mare si sincer suficient..consum foarte bun si amandoua paturi sunt suficiente..acuma cum vrei tu iei si bicicleta daca vrei pt ca tu comanzi pe banii tai.bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anonymous

eu lucrez in prezent pe MAN si ti l-as recomanda..precizez ca ii TGA XXL spatiu ii foarte mare si sincer suficient..consum foarte bun si amandoua paturi sunt suficiente..acuma cum vrei tu iei si bicicleta daca vrei pt ca tu comanzi pe banii tai.bafta

Ce consum are ? gol / incarcat

E pe cutie maniala sau automata ? Este o diferenta de consum intre cele 2 variante ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

este cutie manuala 8 viteze + jumatati, nici nu am pus mai mult de 12 tone pe el..si la 12 T pe autobanda ia 25%,25,5% si gol undeva 23-24% consumu asta l-am scos pe ruta oradea-carei..cine o fost recent pe acolo stie ca ii varza drumu,am luat o groapa si masuta din mijloc de pe bord o zburat jos..de tras trage bine,nici incarcatura nu ii mare da is multumit cum trage..are 430 CP ...in rest ii ok.bafta tuturor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

He he la o cursa de Lechena(Grecia)-Bucuresti cu traseu pe Ioanina am scos un consum de 34.5% in conditiile in care masina a cantarit per total 40260kg si era un DAF XF105 de 410CP cu cutie manuala. Asta pentru cine cunoaste traseul respectiv spune multe despre DAF asa ca ramane in continuare alegerea mea nr 1.

Drumuri bune!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate ar fi bine sa precizezi la ce motorizari/an de fabricatie/tip cabina te-ai gandit.

Daca as fi sofer angajat as alege MAN,daca ar fi sa cumpar as alege DAF.

Personal nu sunt deloc multumit de fiabilitate si consum la MAN.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:-\  Nu stiu care este mai confortabil sau mai util ma refer in princial la cabina ca acolo iti petreci majoritatea timpului. ! Mercii !!

Da mai multe detalii.... ;) Cat esti dispus sa cheltui pentru achizitionare,unde vrei sa lucrezi cu el.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toate marcile sant bune cu conditia sa le faci reviziile si reparatiile la timp. Nici femeile nu sant la fel.Unora ne plac brunetele altora blondele deci nici la camioane nu avem aceleeasi gusturi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost sofer pe Daf XF de 460 de cai , si acum pe man tga de 510 cai , pe daf scoteam consum inte 26-30 l\100km , iar pe man intre 30-35 l\100km, consumul este de partea lui daf , clar , insa Man-ul trage pot sa zic mult mai bine la panta , as alege man , este mai rezistent si trage foarte bine si il poti folosi si-n padure si agabaritic , si sa  cari pietris etc. Daca vrei consum poti sa alegi Daf , de exemplu am coleg cu Daf xf 105.410 cp care scoate consum si de 24 , pe autostrada.Parerea mea Man , fiecare insa cu parerea lui , de exemplu Manul cu care  merg cel de 510cp are peste 800.000 de km si trage bine , si este fiabil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

depinde din ce parte vezi problema. eu de ex vad ca daf-ul e cu mult peste man; mai fiabil, mai ieftin de intretinut si consum mai mic => costuri mai mici de 3 ori adunate...

si acest lucru se vede si in pretul masinilor sh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai, da

Tatal meu avea 7 camioane ;)

3 MAN-uri F2000 de 403, 414 si 463 de cai

1 TGA XL de 460 cai

1 Mercedes Actros 1831 7.5t cu macara

2 Volvo-uri, una de 420 celalaltul de 440

Avem un prieten de la Carei, ( BADTRANS ), Aveau vreo 8 Daf-uri, si in 2008 m-au chemat pe noi sa mergem dupa un Daf XF105 460 cu o bena Stas in Germania impreuna cu sef-ul de la Badtrans.

Cu masina mica am pornit-o, sef-ul a cumparat masina, porneam cu masina!

La Wien am incarcat 25 tone de porumb si cand am ajuns la deal-ul Wien-ului vad ca viteza cade repede jos ???

A cazut pana la 45 km/h numai cu atata am putut sa urcam pe deal.

Si noi am fost acolo si cu 4 camioane, eu am stat in TGA, sincer cu 60 km/h am urcat dealul tot cu 25 de tone

Deci, un MAN, e mult mai agresiv decat un Daf, si si consumul, a iesit aproape ca la Daf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tatal meu, lucreaza pe un DAF XF 105.460 galben manual, o trepe, si a pus si 37 de tone pe el, si venea la consum de 29 ... dar cand are 10-11-12-13-14-15 tone .. are consum de 25,5 ;), trebuie sa sti cum sa ii dai :D, sa ai consum bun :D !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vrei doar confortul si cabina spatioasa iti recomand un MAN. Daca vrei sa ai o masina cu care sa faci treaba iti recomand un Daf(desigur si man-ul e bun). Am citit mai multe comentarii despre Daf-uri pe aici,si cred ca unii vorbesc doar din auzite sau povestile prinse din zbor stand prin parcari. Un sofer care a lucrat toata viata pe Raba degeaba il pui pe un Daf ca habar nu are sa il conduca spune ca nu e bun de nimic. Din punct de vedere al consumului Daf-ul este foarte bun,la motorizare cel putin eu nu am de ce sa ma plang. Si ca sa spun asa..orice masina e buna daca si soferul e bun ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti recomand sa arunci o privire intr'o cabina DAF MegaSpace. Lucrez pe un model din 2000, XF 480,cabina mega,si nu prea am vazut alta mai spatioasa pe la MAN decat asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

poate nu m-am exprimat pe intelesul tuturor, prefer fara conditii ,DAF si o cutie manuala, daca are si cabina cea mai mare , nu scchimb cu nici o alta masina

Share this post


Link to post
Share on other sites

SI UNDE ARE CONSUMUL ASTA DE 29%CU 37 DE TONE?LA VALE SAU IN PARCARE?SI EU LUCREZ PE UNUL LA FEL ASA CA NU PREA CRED. :)

frate sa nu crezi, da iti fac poze la computeru de bord ;) .. iti fac si la 37 tone si la consum ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu te supara da cati ani ai?intreaba-l pe taicatau ca consumul se face in alt mod nu ce arata computerul de bord.lucrez pe un xf105 dar as alege man.lucrul nemtesc e bine facut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.