Jump to content

MAN sau DAF ??


blondul

Recommended Posts

  • Members

Nu am lucrat pe MAN dar am inteles de la alti colegi ca ar fi cam plin de electronica,ceva gen IVECO, am lucrat insa pe DAF si pot sa-ti spun ca mi-a mers la suflet daca pot sa zic asa,singurul dezavantaj ar fi patul de sus,cam ingust si cam rau pozitionat dar la un moment dat te obisnuiesti.

Drumuri bune!

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Eu ti-as recomanda DAF-ul e mult mai fiabil fata de MAN, spatiul din cabina e mai mare la un MAN xxl, dar nici cabina de DAF nu e mica, doar problema cu patul de sus cum a spus si colegu si din cate stiu DAF-ul are si consum bun, daca stii sa mergi cu el. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Members

eu lucrez in prezent pe MAN si ti l-as recomanda..precizez ca ii TGA XXL spatiu ii foarte mare si sincer suficient..consum foarte bun si amandoua paturi sunt suficiente..acuma cum vrei tu iei si bicicleta daca vrei pt ca tu comanzi pe banii tai.bafta

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

eu lucrez in prezent pe MAN si ti l-as recomanda..precizez ca ii TGA XXL spatiu ii foarte mare si sincer suficient..consum foarte bun si amandoua paturi sunt suficiente..acuma cum vrei tu iei si bicicleta daca vrei pt ca tu comanzi pe banii tai.bafta

Ce consum are ? gol / incarcat

E pe cutie maniala sau automata ? Este o diferenta de consum intre cele 2 variante ?

Link to comment
Share on other sites

  • Members

este cutie manuala 8 viteze + jumatati, nici nu am pus mai mult de 12 tone pe el..si la 12 T pe autobanda ia 25%,25,5% si gol undeva 23-24% consumu asta l-am scos pe ruta oradea-carei..cine o fost recent pe acolo stie ca ii varza drumu,am luat o groapa si masuta din mijloc de pe bord o zburat jos..de tras trage bine,nici incarcatura nu ii mare da is multumit cum trage..are 430 CP ...in rest ii ok.bafta tuturor.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

He he la o cursa de Lechena(Grecia)-Bucuresti cu traseu pe Ioanina am scos un consum de 34.5% in conditiile in care masina a cantarit per total 40260kg si era un DAF XF105 de 410CP cu cutie manuala. Asta pentru cine cunoaste traseul respectiv spune multe despre DAF asa ca ramane in continuare alegerea mea nr 1.

Drumuri bune!

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Poate ar fi bine sa precizezi la ce motorizari/an de fabricatie/tip cabina te-ai gandit.

Daca as fi sofer angajat as alege MAN,daca ar fi sa cumpar as alege DAF.

Personal nu sunt deloc multumit de fiabilitate si consum la MAN.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • VIP

:-\  Nu stiu care este mai confortabil sau mai util ma refer in princial la cabina ca acolo iti petreci majoritatea timpului. ! Mercii !!

Da mai multe detalii.... ;) Cat esti dispus sa cheltui pentru achizitionare,unde vrei sa lucrezi cu el.......

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Members

Am fost sofer pe Daf XF de 460 de cai , si acum pe man tga de 510 cai , pe daf scoteam consum inte 26-30 l\100km , iar pe man intre 30-35 l\100km, consumul este de partea lui daf , clar , insa Man-ul trage pot sa zic mult mai bine la panta , as alege man , este mai rezistent si trage foarte bine si il poti folosi si-n padure si agabaritic , si sa  cari pietris etc. Daca vrei consum poti sa alegi Daf , de exemplu am coleg cu Daf xf 105.410 cp care scoate consum si de 24 , pe autostrada.Parerea mea Man , fiecare insa cu parerea lui , de exemplu Manul cu care  merg cel de 510cp are peste 800.000 de km si trage bine , si este fiabil.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

depinde din ce parte vezi problema. eu de ex vad ca daf-ul e cu mult peste man; mai fiabil, mai ieftin de intretinut si consum mai mic => costuri mai mici de 3 ori adunate...

si acest lucru se vede si in pretul masinilor sh

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Members

Pai, da

Tatal meu avea 7 camioane ;)

3 MAN-uri F2000 de 403, 414 si 463 de cai

1 TGA XL de 460 cai

1 Mercedes Actros 1831 7.5t cu macara

2 Volvo-uri, una de 420 celalaltul de 440

Avem un prieten de la Carei, ( BADTRANS ), Aveau vreo 8 Daf-uri, si in 2008 m-au chemat pe noi sa mergem dupa un Daf XF105 460 cu o bena Stas in Germania impreuna cu sef-ul de la Badtrans.

Cu masina mica am pornit-o, sef-ul a cumparat masina, porneam cu masina!

La Wien am incarcat 25 tone de porumb si cand am ajuns la deal-ul Wien-ului vad ca viteza cade repede jos ???

A cazut pana la 45 km/h numai cu atata am putut sa urcam pe deal.

Si noi am fost acolo si cu 4 camioane, eu am stat in TGA, sincer cu 60 km/h am urcat dealul tot cu 25 de tone

Deci, un MAN, e mult mai agresiv decat un Daf, si si consumul, a iesit aproape ca la Daf

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Members

Daca vrei doar confortul si cabina spatioasa iti recomand un MAN. Daca vrei sa ai o masina cu care sa faci treaba iti recomand un Daf(desigur si man-ul e bun). Am citit mai multe comentarii despre Daf-uri pe aici,si cred ca unii vorbesc doar din auzite sau povestile prinse din zbor stand prin parcari. Un sofer care a lucrat toata viata pe Raba degeaba il pui pe un Daf ca habar nu are sa il conduca spune ca nu e bun de nimic. Din punct de vedere al consumului Daf-ul este foarte bun,la motorizare cel putin eu nu am de ce sa ma plang. Si ca sa spun asa..orice masina e buna daca si soferul e bun ;) .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.