Members blondul Posted May 28, 2011 Members Share Posted May 28, 2011 \ Nu stiu care este mai confortabil sau mai util ma refer in princial la cabina ca acolo iti petreci majoritatea timpului. ! Mercii !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members blondul Posted May 29, 2011 Author Members Share Posted May 29, 2011 deci?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members MaddMaxx Posted May 31, 2011 Members Share Posted May 31, 2011 Nu am lucrat pe MAN dar am inteles de la alti colegi ca ar fi cam plin de electronica,ceva gen IVECO, am lucrat insa pe DAF si pot sa-ti spun ca mi-a mers la suflet daca pot sa zic asa,singurul dezavantaj ar fi patul de sus,cam ingust si cam rau pozitionat dar la un moment dat te obisnuiesti. Drumuri bune! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Andrey_deyu Posted May 31, 2011 Members Share Posted May 31, 2011 Eu ti-as recomanda DAF-ul e mult mai fiabil fata de MAN, spatiul din cabina e mai mare la un MAN xxl, dar nici cabina de DAF nu e mica, doar problema cu patul de sus cum a spus si colegu si din cate stiu DAF-ul are si consum bun, daca stii sa mergi cu el. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members andreicuc Posted May 31, 2011 Members Share Posted May 31, 2011 eu lucrez in prezent pe MAN si ti l-as recomanda..precizez ca ii TGA XXL spatiu ii foarte mare si sincer suficient..consum foarte bun si amandoua paturi sunt suficiente..acuma cum vrei tu iei si bicicleta daca vrei pt ca tu comanzi pe banii tai.bafta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 eu lucrez in prezent pe MAN si ti l-as recomanda..precizez ca ii TGA XXL spatiu ii foarte mare si sincer suficient..consum foarte bun si amandoua paturi sunt suficiente..acuma cum vrei tu iei si bicicleta daca vrei pt ca tu comanzi pe banii tai.bafta Ce consum are ? gol / incarcat E pe cutie maniala sau automata ? Este o diferenta de consum intre cele 2 variante ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members andreicuc Posted June 1, 2011 Members Share Posted June 1, 2011 este cutie manuala 8 viteze + jumatati, nici nu am pus mai mult de 12 tone pe el..si la 12 T pe autobanda ia 25%,25,5% si gol undeva 23-24% consumu asta l-am scos pe ruta oradea-carei..cine o fost recent pe acolo stie ca ii varza drumu,am luat o groapa si masuta din mijloc de pe bord o zburat jos..de tras trage bine,nici incarcatura nu ii mare da is multumit cum trage..are 430 CP ...in rest ii ok.bafta tuturor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Mercedes_freak Posted June 1, 2011 Members Share Posted June 1, 2011 Daf-ul tine cu soferu la consum... ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members MaddMaxx Posted June 2, 2011 Members Share Posted June 2, 2011 He he la o cursa de Lechena(Grecia)-Bucuresti cu traseu pe Ioanina am scos un consum de 34.5% in conditiile in care masina a cantarit per total 40260kg si era un DAF XF105 de 410CP cu cutie manuala. Asta pentru cine cunoaste traseul respectiv spune multe despre DAF asa ca ramane in continuare alegerea mea nr 1. Drumuri bune! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members guvis Posted June 2, 2011 Members Share Posted June 2, 2011 Poate ar fi bine sa precizezi la ce motorizari/an de fabricatie/tip cabina te-ai gandit. Daca as fi sofer angajat as alege MAN,daca ar fi sa cumpar as alege DAF. Personal nu sunt deloc multumit de fiabilitate si consum la MAN. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIP MANV10 Posted June 21, 2011 VIP Share Posted June 21, 2011 \ Nu stiu care este mai confortabil sau mai util ma refer in princial la cabina ca acolo iti petreci majoritatea timpului. ! Mercii !! Da mai multe detalii.... Cat esti dispus sa cheltui pentru achizitionare,unde vrei sa lucrezi cu el....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members balas tudor Posted June 21, 2011 Members Share Posted June 21, 2011 Toate marcile sant bune cu conditia sa le faci reviziile si reparatiile la timp. Nici femeile nu sant la fel.Unora ne plac brunetele altora blondele deci nici la camioane nu avem aceleeasi gusturi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members CatalinFCS86 Posted June 21, 2011 Members Share Posted June 21, 2011 eu unu am lucrat pe amandoua marcile si pe cele noi si cele vechi... nu putem compara niciodata DAF cu MAN poate doar la spatiu din cabina in rest DAF e cu mult inferior Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members psycz Posted August 3, 2011 Members Share Posted August 3, 2011 Am fost sofer pe Daf XF de 460 de cai , si acum pe man tga de 510 cai , pe daf scoteam consum inte 26-30 l\100km , iar pe man intre 30-35 l\100km, consumul este de partea lui daf , clar , insa Man-ul trage pot sa zic mult mai bine la panta , as alege man , este mai rezistent si trage foarte bine si il poti folosi si-n padure si agabaritic , si sa cari pietris etc. Daca vrei consum poti sa alegi Daf , de exemplu am coleg cu Daf xf 105.410 cp care scoate consum si de 24 , pe autostrada.Parerea mea Man , fiecare insa cu parerea lui , de exemplu Manul cu care merg cel de 510cp are peste 800.000 de km si trage bine , si este fiabil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members alexb Posted August 4, 2011 Members Share Posted August 4, 2011 depinde din ce parte vezi problema. eu de ex vad ca daf-ul e cu mult peste man; mai fiabil, mai ieftin de intretinut si consum mai mic => costuri mai mici de 3 ori adunate... si acest lucru se vede si in pretul masinilor sh 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members nitacalin Posted August 6, 2011 Members Share Posted August 6, 2011 MAN un MAN 18390 e mai bun de cat un danf(DAF) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Matetrucker Posted August 15, 2011 Members Share Posted August 15, 2011 Pai, da Tatal meu avea 7 camioane 3 MAN-uri F2000 de 403, 414 si 463 de cai 1 TGA XL de 460 cai 1 Mercedes Actros 1831 7.5t cu macara 2 Volvo-uri, una de 420 celalaltul de 440 Avem un prieten de la Carei, ( BADTRANS ), Aveau vreo 8 Daf-uri, si in 2008 m-au chemat pe noi sa mergem dupa un Daf XF105 460 cu o bena Stas in Germania impreuna cu sef-ul de la Badtrans. Cu masina mica am pornit-o, sef-ul a cumparat masina, porneam cu masina! La Wien am incarcat 25 tone de porumb si cand am ajuns la deal-ul Wien-ului vad ca viteza cade repede jos A cazut pana la 45 km/h numai cu atata am putut sa urcam pe deal. Si noi am fost acolo si cu 4 camioane, eu am stat in TGA, sincer cu 60 km/h am urcat dealul tot cu 25 de tone Deci, un MAN, e mult mai agresiv decat un Daf, si si consumul, a iesit aproape ca la Daf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members cyberdriver Posted September 2, 2011 Members Share Posted September 2, 2011 Tatal meu, lucreaza pe un DAF XF 105.460 galben manual, o trepe, si a pus si 37 de tone pe el, si venea la consum de 29 ... dar cand are 10-11-12-13-14-15 tone .. are consum de 25,5 , trebuie sa sti cum sa ii dai , sa ai consum bun ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members mmc66 Posted September 3, 2011 Members Share Posted September 3, 2011 nu as da un daf pe un man cu tot confortul pe care il are daf-ul este masina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members DafXF Posted September 3, 2011 Members Share Posted September 3, 2011 Daca vrei doar confortul si cabina spatioasa iti recomand un MAN. Daca vrei sa ai o masina cu care sa faci treaba iti recomand un Daf(desigur si man-ul e bun). Am citit mai multe comentarii despre Daf-uri pe aici,si cred ca unii vorbesc doar din auzite sau povestile prinse din zbor stand prin parcari. Un sofer care a lucrat toata viata pe Raba degeaba il pui pe un Daf ca habar nu are sa il conduca spune ca nu e bun de nimic. Din punct de vedere al consumului Daf-ul este foarte bun,la motorizare cel putin eu nu am de ce sa ma plang. Si ca sa spun asa..orice masina e buna daca si soferul e bun . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Razvan Posted September 3, 2011 Members Share Posted September 3, 2011 Iti recomand sa arunci o privire intr'o cabina DAF MegaSpace. Lucrez pe un model din 2000, XF 480,cabina mega,si nu prea am vazut alta mai spatioasa pe la MAN decat asta. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members mmc66 Posted September 3, 2011 Members Share Posted September 3, 2011 poate nu m-am exprimat pe intelesul tuturor, prefer fara conditii ,DAF si o cutie manuala, daca are si cabina cea mai mare , nu scchimb cu nici o alta masina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members soso Posted September 3, 2011 Members Share Posted September 3, 2011 SI UNDE ARE CONSUMUL ASTA DE 29%CU 37 DE TONE?LA VALE SAU IN PARCARE?SI EU LUCREZ PE UNUL LA FEL ASA CA NU PREA CRED. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members cyberdriver Posted September 3, 2011 Members Share Posted September 3, 2011 SI UNDE ARE CONSUMUL ASTA DE 29%CU 37 DE TONE?LA VALE SAU IN PARCARE?SI EU LUCREZ PE UNUL LA FEL ASA CA NU PREA CRED. frate sa nu crezi, da iti fac poze la computeru de bord .. iti fac si la 37 tone si la consum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members soso Posted September 4, 2011 Members Share Posted September 4, 2011 Nu te supara da cati ani ai?intreaba-l pe taicatau ca consumul se face in alt mod nu ce arata computerul de bord.lucrez pe un xf105 dar as alege man.lucrul nemtesc e bine facut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.