Jump to content

E greu sa fii incepator!


Recommended Posts

  • Members

                                Sunt un membru proaspat al acestui forum!Felicitari celor care au creat acest forum.Mult respect ,sanatate si drumuri bune soferilor!

                  Am permis categ.B de 6 ani , acum 2 ani am luat si categoriile C,D,E .La momentul respectiv eram interesat mai mult de categ.D , Categ,C si E le-am facut la insistentele instructorului pt. ca spunea ca ar da mai bine la o angajare sa am si C si E.

            Am lucrat pe microbuze , intern si extern putin . Din pacate s-a cam stricat treaba cu microbuzele si cu transportul de persoane , mi-as dori sa incep sa lucrez cu categ.C si E dar ma impiedic de bariera numita EXPERIENTA .Peste tot unde am incercat sa ma angajez imi apare in fata aceeasi problema , experienta , toata lumea vrea soferi cu experienta .

          M-ar interesa sa lucrez pe TIR pe Europa , am intrat pe forum , in speranata ca voi gasi o informatie buna , o indrumare , spre o firma care m-ar sustine sa sa fac acest pas , dar pe forum nu am gasit nimic util , certuri intre membri , care e mai sofer , care e mai tare .Raspunsuri clare despre firme nu sunt exacte , pareri impartite , ba ca e bine , ba ca nu e bine , ba ca sunt seriosi , ba ca sunt neseriosi.

    E greu tare sa fii incepator , piedici peste tot , indrumari mai putine sau gresite. Cateodata parca regret banii cheltuiti pe adaugare categorii , atestate ,card tahograf .Degeaba am permis european , 3 atestate si card . Cu banii care i-am cheltuit mai bine plecam intr-o vacanta exotica.

            Oare in toata europa asta nu se gaseste o firma serioasa unde se pot angaja soferii fara experienta .Nu sa ne angajam la orice firma nimerim pt o luna de experienta , apoi la alta firma pt alta luna de experienta si tot asa din firma in firma de parca am fi tigani cu cortul.

                                  Chiar nu exista o firma serioasa la care pot apela incepatorii?Chiar nu avem sanse sa gasim ceva daca suntem incepatori?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Anonymous

Incearca sa-ti imaginezi ca ai o firma si ai cumparat un camion + semiremorca la care mai ai de platit rate si trebuie

sa angajezi 1 sau 2 soferi pentru ca tu nu poti sa fii si plecat in cursa si sa stai si toata ziua pe bursa dupa comenzi.

Acum te intreb: Ce fel de soferi ai angaja ?

Daca crezi ca faci fata, dupa 2 ani de condus microbuz , pe un camion cu semiremorca trebuie sa te duci la patronul respectiv si sa-i arati ce stii. Nu sta pe internet pe site-uri de recrutare si pe forumuri. Trebuie sa iei la pas toate firmele. Si nu visa ca iti va da cineva din prima un camion pe comunitate. Accepta sa lucrezi si de la moara pana la gara pana te obisnuiesti cu gabaritul. Cand esti sigur pe tine atunci poti avea pretentii.

Meseria asta se invata ca mersul pe bicicleta. O inveti o data si nu o uiti toata viata. :)

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Incearca sa-ti imaginezi ca ai o firma si ai cumparat un camion + semiremorca la care mai ai de platit rate si trebuie

sa angajezi 1 sau 2 soferi pentru ca tu nu poti sa fii si plecat in cursa si sa stai si toata ziua pe bursa dupa comenzi.

Acum te intreb: Ce fel de soferi ai angaja ?

Daca crezi ca faci fata, dupa 2 ani de condus microbuz , pe un camion cu semiremorca trebuie sa te duci la patronul respectiv si sa-i arati ce stii. Nu sta pe internet pe site-uri de recrutare si pe forumuri. Trebuie sa iei la pas toate firmele. Si nu visa ca iti va da cineva din prima un camion pe comunitate. Accepta sa lucrezi si de la moara pana la gara pana te obisnuiesti cu gabaritul. Cand esti sigur pe tine atunci poti avea pretentii.

Meseria asta se invata ca mersul pe bicicleta. O inveti o data si nu o uiti toata viata. :)

Colegule shogun_tm , nu sunt in cautarea unei firme care are in dotare doar un camion+semiremorca , ci a unei firme relativ mari . E logic ca firma care detine doar un camion sau doua nu o sa angajeze in veci incepatori. Caut o firma care ia in considerare si incepatori . Nu visez ca imi va da cineva din prima un camion pe comunitate , pentru ca e un pic de inconstienta sa te urci singur pe un camion cand ai experienta zero , fara cineva experimentat langa tine care sa te indrume e o saptamana , doua , trei , o luna .

      Ai si tu dreptate cu "Accepta sa lucrezi si de la moara pana la gara pana te obisnuiesti cu gabaritul" .Problema e ca si la firmele astea ma intalnesc cu o piedica , EXPERIENTA. Daca toate firmele din tara vor experienta , toate firmele din Europa vor experienta , atunci noi , incepatorii , de unde sa pornim ?

    Am gandit cum spui si tu , sa incep treptat , de la o masina mica la una mai mare , si tot asa , dar mereu apare piedica cu experienta .

Link to comment
Share on other sites

  • Members

shogun_tm de fiecare data cind aud astfel de dizertatii priivind aceasta meserie ma doare capul .Tu crezi ca ,daca cineva a inceput aceasta meserie cum spui tu,toata lumea trebuie sa o inceapa asa? Eu personal am intilnit un camion din Danemarka care era pe echipaj ,unul avea vreo 45-50 de ani si celalalt maxim sa zic 23-24de ani si am vorbit cu el si imi spunea ca e foarte bucuros sa inceapa sa profeseze aceasta munca . De ce nu putem si noi ca popor sa gindim la fel ? Avem noi ceva in minus ? Sau sintem un popor de plafonati? Nu cred ,dar ne e frica sa formam soferi tineri .Pentru mine personal aceasta tema e o dovada de plafonare apersoanelor care sustin aceasta idee.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

problema ar avea rezolvare partiala,daca scolile de soferi ar avea in dotare Tir-uri.din start problema cu gabaritul zic eu ca ar disparea.plus parcari,cuplari-decuplari etc.insa la noi,dupa cum bine stiti,n-avem decat 7 tone maxim + remorca.si pe instructori nu-i intereseaza decat sa treaca ora,sa-si ia banul si basta.nu-ti explica nici macar ce e cu diagrama.cazul meu cel putin.in scoala n-am facut o parcare laterala cu spatele,n-am cuplat-decuplat remorca.si atunci de unde sa pornesti?de la ce?de la cei 50 km care ii faci in timpul scolii?e frectie la piciorul de lemn...

Link to comment
Share on other sites

  • Members

problema ar avea rezolvare partiala,daca scolile de soferi ar avea in dotare Tir-uri.din start problema cu gabaritul zic eu ca ar disparea.plus parcari,cuplari-decuplari etc.insa la noi,dupa cum bine stiti,n-avem decat 7 tone maxim + remorca.si pe instructori nu-i intereseaza decat sa treaca ora,sa-si ia banul si basta.nu-ti explica nici macar ce e cu diagrama.cazul meu cel putin.in scoala n-am facut o parcare laterala cu spatele,n-am cuplat-decuplat remorca.si atunci de unde sa pornesti?de la ce?de la cei 50 km care ii faci in timpul scolii?e frectie la piciorul de lemn...

E buna chestia ca scolile de soferi sa fie dotate cu un camion+semiremorca pentru cei care vor categ.CE , e bun ca aplicantul isi face un habar despre ce inseamna sa conduci un camion cu semiremorca , oricum la o angajare nu conteaza pe ce ai facut scoala ci experienta profesionala!

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Intr-adevar problema porneste inca din scoala de soferi prin lipsa de profesionalism si implicare a instructorilor dar vin si intreb pe partea cealalta, ce te retine ca si elev si totodata client sa ceri scolii cat si instructorului sa efectuezi astfel de manevre (cuplare-decuplare, garare, parcare laterala, etc), informatii legate de utilizarea aparatelor tip tahograf, ancorarea marfii, utilizarea chingilor etc, atat timp cat platesti si ei presteaza un serviciu ! Deci totul tine in primul rand de mentalitatea elevului- client care nu realizeaza ca el plateste bani grei cat si faptul ca iau in deradere aceste cursuri avand conceptia gresita ca nu vor invata nimic din scoala si ca experienta se capata pe sosea si oricum ei au deja 'B-ul ' si sunt profesionisti !

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

shogun_tm de fiecare data cind aud astfel de dizertatii priivind aceasta meserie ma doare capul .Tu crezi ca ,daca cineva a inceput aceasta meserie cum spui tu,toata lumea trebuie sa o inceapa asa? Eu personal am intilnit un camion din Danemarka care era pe echipaj ,unul avea vreo 45-50 de ani si celalalt maxim sa zic 23-24de ani si am vorbit cu el si imi spunea ca e foarte bucuros sa inceapa sa profeseze aceasta munca . De ce nu putem si noi ca popor sa gindim la fel ? Avem noi ceva in minus ? Sau sintem un popor de plafonati? Nu cred ,dar ne e frica sa formam soferi tineri .Pentru mine personal aceasta tema e o dovada de plafonare apersoanelor care sustin aceasta idee.

Avem si noi o firma care formeaza tineri soferi, dar nu le convine sa semneze contract pe 2 ani pentru ca vor salar peste 1000 euro din prima luna.

Poate daca intrai in amanunte cu cei din Danemarca ar fi fost si ei de la o firma care angajeaza in aceleasi conditii ca Dumagas.

Nimeni nu-ti da camion ca incepator atata timp cat are la poarta un avansat care sa-ti ia locul.

Dar incerci sa-l convingi ca esti la fel de bun ca cel avansat si de aia te duci la el ca sa-ti dea ocazia sa-i arati acest lucru.

La inceput accepti sa lucrezi si pe intern.

Cu cv-ul online nu rezolvi nimic poate doar daca ai ce scrie in el.

Se vorbeste de extinderea uniunii europene la 35 de state printre care si Moldova si Turcia pana in 2018. LINK

Sa vedeti concurenta pe piata fortei de munca cand vin aia si lucreaza ca chinezii.

Pana atunci sper sa am camionul meu. :)

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Avem si noi o firma care formeaza tineri soferi, dar nu le convine sa semneze contract pe 2 ani pentru ca vor salar peste 1000 euro din prima luna.

Poate daca intrai in amanunte cu cei din Danemarca ar fi fost si ei de la o firma care angajeaza in aceleasi conditii ca Dumagas.

Nimeni nu-ti da camion ca incepator atata timp cat are la poarta un avansat care sa-ti ia locul.

Dar incerci sa-l convingi ca esti la fel de bun ca cel avansat si de aia te duci la el ca sa-ti dea ocazia sa-i arati acest lucru.

La inceput accepti sa lucrezi si pe intern.

Cu cv-ul online nu rezolvi nimic poate doar daca ai ce scrie in el.

Se vorbeste de extinderea uniunii europene la 35 de state printre care si Moldova si Turcia pana in 2018. LINK

Sa vedeti concurenta pe piata fortei de munca cand vin aia si lucreaza ca chinezii.

Pana atunci sper sa am camionul meu. :)

Pai o firma serioasa mi-as dori si eu , sa semnez pentru 2 ani , sa fiu sigur ca timp 2 ani am un loc sigur de munca , nu plimbat de la o firma la alta , dar munca sa fie nu sclavie si bataie de joc timp de 2 ani.

Si nu vreau sa fiu platit ca un sofer experimentat , sa incep de exemplu cu un salar de incepator de 800 euro si lunar pe masura ce prind si experienta sa-mi mai creasca salarul

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

Eu am facut scoala pe un DAF 95XF. Cine te pune sa te duci la ala care are 7,5T? Eu la scoala am fost si la ciment cu instructorul, pana la Fieni si am mers si cu el plin si cu el gol, am vazut cum se leaga chingile, cum se asigura marfa, cum se face CMR, cum se scrie diagrama, cum se merge pe timp de noapte...etc. Si stii de ce am facut toate astea...? PENTRU CA MI-AM DAT INTERESUL SA INVAT.

La partea cu 800 de iepuroi si munca stabila poate vrei sa-ti dea si o fetita la cabina si sa fii si in fiecare weeckend acasa. Sa stii ca nu se poate sa le ai pe toate din prima. Dar daca tu astepti sa apara jobul asta de vis inseamna ca iti place sa stai pe camera.

Nu spun ca ar trebui sa te duci in pozitia ghiocelului si sa te faci pres la orice firma de 2 lei dar nici din prima cu salar de sofer cu experienta si curse pe comunitate.

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

Si nu vreau sa fiu platit ca un sofer experimentat , sa incep de exemplu cu un salar de incepator de 800 euro si lunar pe masura ce prind si experienta sa-mi mai creasca salarul

800 de euro/luna e un salar pe care il duc acasa multi soferi cu experienta in ziua de azi din pacate.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Eu am facut scoala pe un DAF 95XF. Cine te pune sa te duci la ala care are 7,5T? Eu la scoala am fost si la ciment cu instructorul, pana la Fieni si am mers si cu el plin si cu el gol, am vazut cum se leaga chingile, cum se asigura marfa, cum se face CMR, cum se scrie diagrama, cum se merge pe timp de noapte...etc. Si stii de ce am facut toate astea...? PENTRU CA MI-AM DAT INTERESUL SA INVAT.

La partea cu 800 de iepuroi si munca stabila poate vrei sa-ti dea si o fetita la cabina si sa fii si in fiecare weeckend acasa. Sa stii ca nu se poate sa le ai pe toate din prima. Dar daca tu astepti sa apara jobul asta de vis inseamna ca iti place sa stai pe camera.

Nu spun ca ar trebui sa te duci in pozitia ghiocelului si sa te faci pres la orice firma de 2 lei dar nici din prima cu salar de sofer cu experienta si curse pe comunitate.

Chestia cu 800 euro era doar un exemplu si nu am zis ca le vreau pe toate si in weekend sa fiu acasa . Vreau sa muncesc nu fetite la cabina.

Dar dupa perioada in care esti in curse si te trimit acasa cum ar fi sa nu te mai cheme inapoi si poate nici banii care i-ai muncit sa nu ti-i trimita????

  Nu cred ca e chiar un vis o firma care sa se uite si la soferii incepatori si sa nu faca scalvi din ei

Link to comment
Share on other sites

  • Members

bun topicul asta!!!!!

pe de-o parte daca un incepator cere 800 euro, il intrebati daca nu vrea si fete in cabina si sa fie acasa in fiecare weekend, pe de alta parte daca unu accepta 600 deja este deranj, ca se injoseste, ca accepta prea putin, etc

cred ca toata lumea e constienta de salarii dar nu ne putem abtine sa nu comentam deciziile unora

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

Colegu longbou, fiecare intelege ce vrea. Eu unul pentru 2500 RON as pleca de acasa, insa unu care inca sta pe banii lu taica-su poate ca nici nu clipeste la banii astia. Aici e diferenta. Unii sunt obligati sa faca anumiti pasi in viata iar unii au luxul de a-si alege ce pasi sa faca in viata.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

                      Chestia cu 800 euro a fost doar un exemplu , am facut referire la ce spunea un coleg ca un incepator vrea si un salar de peste 1000 ca un sofer experimentat .Si am dat exemplu ca as pleca de la un salar de 800 si pe masura ce creste experienta sa mai creasca si salarul.

          Problema nu e ce salarizare ar accepta un incepator , problema e ca un incepator gaseste mai greu un loc de munca .

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Sau pentru un incepator ar fi mai bine sa accepte orice ?sa se injoseasca , sa munceasca pe bani de nimic , sau sa nu primeasca bani deloc , sa stea plecat fara bani pentru mancare  de la firma doar pentru experienta ? daca suntem incepatori sa lasam firmele sa-si bata joc de noi si sa ne trateze ca pe sclavi doar pentru ca avem nevoie de experienta?

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

Sau pentru un incepator ar fi mai bine sa accepte orice ?sa se injoseasca , sa munceasca pe bani de nimic , sau sa nu primeasca bani deloc , sa stea plecat fara bani pentru mancare  de la firma doar pentru experienta ? daca suntem incepatori sa lasam firmele sa-si bata joc de noi si sa ne trateze ca pe sclavi doar pentru ca avem nevoie de experienta?

Din pacate asta e situatia. Dar daca la sfarsit ai recomandare de la ei ca ai lucrat in comunitate si nu ai facut probleme , eu zic ca merita cele 6 luni pentru cariera ta de o viata ce va urma.

Pe vremuri erai considerat sofer adevarat daca ai lucrat la Canal sau pe unul din multele santiere al patriei. Noi cei din TM eram detasati la Motru. Veneam de acolo ca niste mercenari dupa razboi cu povesti ce-i lasau cu gura cascata pe colegi. Pe vremea aia era la moda Raba de 16 t.

Acolo invatai meserie. Veteranii stiu despre ce vorbesc. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

Colegu de sustin si adevarul este ca toti cer oameni cu experienta,poi daca termin liceu unde naiba sa ma angajez sa am experienta pentru ei e o prostie...ma rog in situatia ta ...incearca sa vb si cu alti soferi care ar putea sa te ia cu ei ...te pot ajuta !singur nu o sa te bage pe masina .Bafta!

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Tineti minte ca exista firme care isi formeaza soferii din timp si nu plateste ca si dumagaz-ul pentru a nu-i pierde.Asta e un aspect pe care voi nu vreti sa-l vedeti la Dumagaz ,degeaba faci scola de soferi la preturi de nimic, cind nu ai stabilitate in firma adica nu iti pleaca soferii,si cind omu e format si stie cum sa se descurce isi ia talpasita.Nu exemplific cu nume dar sint firme care platesc bine bine si pe cei tineri ca si pe cei cu experienta si nu isi bat joc de ei cu salarii de mizerie,cind omul e format ramine in firma si este foarte bucuros sa lucre mai departe. Ce mai batem apa in piua noi ca natie nu avem niciodata conceptia celor care sint in west(ma refer la firmele cu adevarat serioase)unde un angajat trebuie sa fie bucuros sa lucre la acea firma si nu obligat de imprejurari.RESPECTUL FATA DE ANGAJATII APROAPE A DISPARUT ,dar nu cu desavirsire daca cauti gasesti.

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

......................................Nu exemplific cu nume dar sint firme care platesc bine bine si pe cei tineri ca si pe cei cu experienta si nu isi bat joc de ei cu salarii de mizerie.........................

Dar chiar te rugam colegule sa exemplifici. Iti spun eu ca mai mult de 3 nu ai si la alea se intra pe cunostinte. Aici vorbind de incepatori nu de oamenii cu experienta.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Tineti minte ca exista firme care isi formeaza soferii din timp si nu plateste ca si dumagaz-ul pentru a nu-i pierde.Asta e un aspect pe care voi nu vreti sa-l vedeti la Dumagaz ,degeaba faci scola de soferi la preturi de nimic, cind nu ai stabilitate in firma adica nu iti pleaca soferii,si cind omu e format si stie cum sa se descurce isi ia talpasita.Nu exemplific cu nume dar sint firme care platesc bine bine si pe cei tineri ca si pe cei cu experienta si nu isi bat joc de ei cu salarii de mizerie,cind omul e format ramine in firma si este foarte bucuros sa lucre mai departe. Ce mai batem apa in piua noi ca natie nu avem niciodata conceptia celor care sint in west(ma refer la firmele cu adevarat serioase)unde un angajat trebuie sa fie bucuros sa lucre la acea firma si nu obligat de imprejurari.RESPECTUL FATA DE ANGAJATII APROAPE A DISPARUT ,dar nu cu desavirsire daca cauti gasesti.

cobra, nu vreau sa ma cert cu nimeni, dar tu in toate posturile esti fosrte bun la teorie si le spui incepatorilor o "o gramada de lucruri interesante"........legat de partea subliniata din citat: DE CE NU SPUI NUMELE FIRMELOR daca tot le stii???? nu toti suntem asa buni cunoscatori a mediului de afaceri din romania....decat sa ne bati la cap cu sfaturi si sa ne dojenesti (daca tot nu ne spui ceva concret), mai bine LASA-NE  sa ne descurcam cum om putea.....ca de sfaturi, eu unul, am plina curtea

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Pai  voi  cum ati terminat  liceul  vreti sa  va  urcati  pe  camion? cine  credeti  ca  o sa  dea  o  masina  de  100 de  mii de  euro  unui  pusti  sau  unui  incepator  pe  mana?  va  spun eu  nimeni ,asa  ca  luatio de  jos cum am  luato  toti,nu  va  mai  aruncati  cu  capul  inainte ca din cauza  disperari unora suferim cu  toti.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

              Teoria ca teoria , dar practica ne omoara ! Teorie se poate face la greu pe acest forum dar un sfat mai greu se da.

      Toata lumea e numai pareri , numai teorie . Dar nimeni nu face o recomandare , nu da un sfat : " Firma X  se mai uita si la soferi incepatori , conditiile sunt x , y ,z , tre sa te astepti la x , y , z , o sa fie probleme in legatura cu x , y  z "

  Daca tot sunt experimentati pe acest forum , ar putea da o mana de ajutor , sa dea un sfat , o recomandare , o atentionare . De ce sa patim toti la fel la inceput , probleme , bataie de joc din partea firmelor plus altele , cand exista cunoscatori care ar putea indruma putin incepatorii ??

          Daca e asa greu pe forum sa primim o mana de ajutor , in trafic nici sa nu ne mai asteptam la asa ceva !       

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Interesanta mentalitate colegule

Pai  voi  cum ati terminat  liceul  vreti sa  va  urcati  pe  camion? cine  credeti  ca  o sa  dea  o  masina  de  100 de  mii de  euro  unui  pusti  sau  unui  incepator  pe  mana?  va  spun eu  nimeni ,asa  ca  luatio de  jos cum am  luato  toti,nu  va  mai  aruncati  cu  capul  inainte ca din cauza  disperari unora suferim cu  toti.

Sa facem cum spui tu. Sunt incepator si vreau sa urc treptat-treptat spre camion + semiremorca.

  Cine mi-ar da pe mana o duba de 10-20.000 euro?

    Dar cine mi-ar da pe mana un camion de 7.5 de 20-30.000 euro ?

    Si cine mi-ar da un camion peste 7.5 de peste 50.000 euro ?

  Cu mentalitate de asta nu ajungem nicaieri . Poate ar fi valabila mentalitatea asta la un pusti , poate

Link to comment
Share on other sites

  • Members

[b]Pai  voi  cum ati terminat  liceul  vreti sa  va  urcati  pe  camion? cine  credeti  ca  o sa  dea  o  masina  de  100 de  mii de  euro  unui  pusti  sau  unui  incepator  pe  mana?  va  spun eu  nimeni ,asa  ca  luatio de  jos cum am  luato  toti,nu  va  mai  aruncati  cu  capul  inainte ca din cauza  disperari unora suferim cu  toti.

miki23.....si tu o iei razna??? am crezut ca afirmatiile din trecut sunt iesiri temporare, vad acum ca e o constanta a personalitatii tale :

eu nu sunt pusti, am terminat liceul de 15 ani si tot atunci am luat si permisul.....La autoturismele incadrate in categoria B am experienta de 15 ani, dintre care in ultimii 6 am lucrat in curierat pe un microbuz Ford transit de 3.5 T....iar in ultimile 5 luni (dupa atestate, card s.a.m.d) am lucrat la aceeasi firma de curierat pe un camion de 14 T facand curse de linie pe intern.....in medie, pe luna calendaristica si pe pamant romanesc, fac 2800-3000 km....un simplu calcul matematic si vei vedea cam cat am condus numai in astia 6 ani :P

Ca sa nu mai sara nimeni cu gura am sa va spun ca de cand am atestatele si cardul am luat la picior firmele din zona (timis plus judete limitrofe) cautand un loc de munca.......stiti care a fost raspunsul lor? NU AVETI EXPERIENTA MINIM 6 LUNI-1 AN PE COMUNITATE( perioada a fost diferita in functie de firma)....

acum cei care in sectiunea "Hartl trans-Tm" ati sarit cu gura pe noi , cei care mergem la ei, mai spuneti-mi "din vasta voastra experienta" cum trebuie sa fac sa ma angajez, cum trebuie sa accept o oferta de lucru " de la moara pana la gara", cum nu trebuie sa ma injosesc ca va stric voua treburile pe dincolo , cum voi ajunge sa mananc "corcoduse si rame prin parcari" in timp ce voi mancati icre negre .....

si gata ca m-am enervat

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.