Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Intrebari pentru Autoritatea Rutiera Romana !!!


Tavy985

Postări Recomandate

  • Members

Buna seara!Pentru a face transport pe RO cu um camion de 7,5t ce documente sunt necesare?Tin sa mentionez ca nu vreau sa deschid firma  ci persoana fizica autorizata(PFA),daca este posibil ca PFA sa faca transport, ce conditii trebuie sa indeplineasca?Eu detin atestate pt a transporta marfa periculoasa si generala.Va multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Members

Nu va mai irositi energia degeaba k observ k nu exista nici un raspuns,cat priveste legislatia in vigoare nici ei nu o cunosc(din aceasta cauza exista rasp contradictorii cand sunt intrebate pers diferite din cadrul aceleasi institutii) sau o interpreteaza in favoarea lor,ei dau amenzi la standarde europene dar conditii europene pentru a putea respecta ceea ce cer ei pauza si culmea toti ne plangem de transportul din Romania si nu facem nimic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • Members

Buna ziua am si eu o intrebare.Eu doresc sa infintez o firma de recrutare personal mai exact soferi profesionisti pe care eu sa ii inchiriez mai departe la o firma Austriaca de transport.Intrebarea mea este cine v-a elibera foile de liber sau de concediu pentru soferi respectivi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • Members

Buna ziua. Am o nelamurie, eu am permis eliberat de statul Italian cu categoriile A, B, C dar nu am atestatele s-au CQC cum ii spun Italieni. In Romania eu nu sunt inregistrat in nici o parte ca detiantor de permis auto pt ca scoala de sofer iam facut-o in Italia. Intrebare este: Pot face atestatele in Romania cu permis Italia? S-au daca trebuie sa convertesc permisul Italian cu cel Romanesc, vreau sa stiu: ce acte imi trebuie, timp si bani. Multumesc anticipat :) !!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • Members

Stimati soferi profesionisti (lucratori mobili).

Ne mentinem singuri intr-o confuzie din care altii nu doar ca nu ne scot ci ne si ajuta sa ne mentinem.

Luam exemplu doua baruri asezate pe o aceeasi strada.

Un bar este "autonom" (sau "independent" sau SNP - societate in nume personal adica angajatorul se are angajat doar pe el insusi)

iar celalalt est un "restaurant" ( angajatorul are si alti angajati in afara lui insusi)

Orarul de functionare este de la 10 (sa zicem) pana la 22.

Daca nu respecta orarul cine este respectat in cazul "barului" ? Dar in cazul restaurantului?

Amendeaza reprezentantii puterii Statului ospatarii pentru ca nu respecta orarul de lucru sau patronul.

Fiecare dintre noi suntem mai intai "persoana" si abia mai apoi "muncitor".

Respectandu-mi dreptul de persoana, Statul trebuie sa se ocupe sa-mi asigure (sa se asigure ca-mi este respectat)

"timpul personal", cel in care nu am de ce sa nu fiu prezent in partea de linie a Dreptului civil (unde fiecare din noi are de

indeplinit obligatii, responsabilitati, dar si drepturi).

Daca se asigura ca 14 ore din cele 24 ale zilei naturale sunt "afara din jocul numit "campil muncii" cum pot eu juca dincolo de fluierul arbitrului?

Nu exista motivatie juridica justa pentru teatrul care ni se monteaza. Amenzile pentru timpul de lucru trebuiesc date angajatorului iar

puncte el trebuie sa fie cel ce trebui sa-si piarda pentru asta.

Nu e logic ca deodata cu toate prevederile in care angajatul are doar drept sa execute ordinele sa i se ceara sa faca el planificarea unei

rute din care poate cunoaste cel mult "traiectul" si nu tot ce se relationeaza cu acel transport.

Marfa e vanduta, banii sunt luati de angajator ca sa se ajunga la o ora predeterminata, unii iti cer sa te opresti sa faci pauza de 9 ore

dar in acelasi timp destinatarul are drept ca daca intarzii mai mult de 3 ore sa refuze transportul.

Nu e logic ca in acelasi timp in care "Codul Muncii" (in Romania) sau "Drerecho laboral" (in Spania) specifica clar ce inseamna "zi de munca"

ce inseamna "salariu", ce inseamna "angajator", "angajat", timp de lucru, dupa ce vine si R 561/ 2006, care este subordonat (si nu

subordoneaza) Codul Muncii si spune ca "timp de lucru" inseamna tot ce este cuprins intre "start" si "finishul" unei "zi de munca" (indiferent

daca angajatorul iti da sau nu ceva de lucru) sa se vina apoi cu ideea ca doi soferi sa poata fi legati cu catuse intre ei si sa lucreze ... nu

"impreuna 9 ore (maxim 10) ci de fiecare cate 9.

In tandem oricat sucesc smecherii legea fiecare dintre cei doi angajati lucreaza pentru angajator cate 21 de ore.

"Angajatul" este o "persoana" care interpreteaza un "rol" (personaj). Societatea face abstractie de el ca persoana si ataca pe "personaj".

"Personajul" nu se poate apara in fata Societatii pentru ca Societatea nu are treaba (cand e "de luat") cu "personajul" ci cu "persoana".

"Personajul" are treaba cu "angajatorul" dar acesta stiind cum ii trateaza acestui "personaj" Societatea "persoana" ii da cu flit.

In tot "jongleul" asta , persoana care incheie un contract de munca in domeniul Transport devine o simpla mingiuta in miinile unui

indemanatic jongleur (vezi "malabarism").

S-au format toti (s-au pliat) pe acest sistem si .. fie el cine ar fi de ce ar merge la vanatoare de mistreti si nu la iepuri?

Depinde de noi, cetateni indiferent daca suntem inauntrul sau afara "terenului asta de joc" (cei care sunt "in teren", ca place sau ca nu

place sunt ... "jucatori". Doar cand cineva este "out" inceteaza a fi (sau "nu incepe a fi") "jucator" (obrero europeo de transporte) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Pentru ca o persoana sa poata fi considerata "lucrator mobil" (si sa intre sub incidenta Regulamentului CE 561/2006) trebuie sa

reuneasca din start doua conditii: "permis de conducere C (D)" + "contract individual de munca" cu o "intreprindere de transport".

Intrebare pentru ARR:

1) Intra Regulamentul CE 561/2006 in subordonarea Codului Muncii?

2) Intra Codul Muncii in subordonarea Regulamentului CE 561/2006? 

3) Codul Muncii si Regulamentul CE 561/2006 sunt normative independente, paralele intre ele.

    (obrero europeo de transporte)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Members

BUNA ZIUA,va rog sa-mi spuneti de ce pentru CPI trebuie dat si proba practica?pe linga faptul ca avem mai mult de invatat dam si proba practica,dar sa spunem ca e cerinta din partea dumneavoastra cu toate ca nu-i vad rostuldar treca mearga,dar de ce ne tineti cu proba practica 1 luna?apoi eliberarea actelor inca 15 zile lucratoare si sau mai dus 2 luni,nu vreau sa fiu rautacios dar nu vi  se pare ca e mult prea mare diferenta fata de CPT.eu am pierdut luna asta pe 18 contractul de munca din cauza prelungiri probei practice.multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Members

Haide-ti sa facem ceva in legatura cu cardul tahograf si seria permisului de conducere. Daca nu coincid trebe sa schimbi cardul si iar 239 de ron, de ce nu pune-ti voi CNP soferului pe cardul tahograf si de ce se schimba seria cand schimbi permisul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Buna ziua!As dori sa va prezint si eu o problema.Urmeaza sa ma angajez la o firma de constructii si voi lucra pe doua camioane:un camion cu tahograf digital si un camion cu diagrama.Daca trebuie sa lucrez cu amandoua in aceeasi zi,cum sa procedez ca sa fie totul in regula din punct de vedere legal?Va multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members
Buna ziua!As dori sa va prezint si eu o problema.Urmeaza sa ma angajez la o firma de constructii si voi lucra pe doua camioane:un camion cu tahograf digital si un camion cu diagrama.Daca trebuie sa lucrez cu amandoua in aceeasi zi,cum sa procedez ca sa fie totul in regula din punct de vedere legal?Va multumesc anticipat!

O sa mergi cu cardul tahograf cand te urci pe ala cu tahograf digital si diagrama o folosesti la cel cu diagrama, discuti cu patronul daca pastrezi diagramele sau nu pe 28 de zile pentru ca politia nu isi da seama ca tu lucrezi pe 2 camioane cand te prinde la control.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members
BUNA ZIUA,va rog sa-mi spuneti de ce pentru CPI trebuie dat si proba practica?pe linga faptul ca avem mai mult de invatat dam si proba practica,dar sa spunem ca e cerinta din partea dumneavoastra cu toate ca nu-i vad rostuldar treca mearga,dar de ce ne tineti cu proba practica 1 luna?apoi eliberarea actelor inca 15 zile lucratoare si sau mai dus 2 luni,nu vreau sa fiu rautacios dar nu vi  se pare ca e mult prea mare diferenta fata de CPT.eu am pierdut luna asta pe 18 contractul de munca din cauza prelungiri probei practice.multumesc

E frustrant dar din cate am auzit s-a introdus o noua lege ca sa se faca actele la sediul unde depui dosarul pentru card si atestat, daca nu atunci ar trebui sa mergem cu totii la Bucuresti sa le facem capul talmes balmes dar sa scada si pretul cardului tahograf deoarece e prea scump.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members
am si eu o intrebare daca este cineva e in masura sa imi raspunda? daca  soferul conduce o masina cu diagrama  la un control este obligat sa arate si cardul daca este posesor de card?

specific soferul conduce  o masina cu diagrama

multumesc!

Doar diagrama pentru ca in camion nu exista aparat tahograf digital. Doar daca te intreaba daca ai card tahograf il arati la cererea acestuia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members
Stimati soferi profesionisti (lucratori mobili).

Ne mentinem singuri intr-o confuzie din care altii nu doar ca nu ne scot ci ne si ajuta sa ne mentinem.

Luam exemplu doua baruri asezate pe o aceeasi strada.

Un bar este "autonom" (sau "independent" sau SNP - societate in nume personal adica angajatorul se are angajat doar pe el insusi)

iar celalalt est un "restaurant" ( angajatorul are si alti angajati in afara lui insusi)

Orarul de functionare este de la 10 (sa zicem) pana la 22.

Daca nu respecta orarul cine este respectat in cazul "barului" ? Dar in cazul restaurantului?

Amendeaza reprezentantii puterii Statului ospatarii pentru ca nu respecta orarul de lucru sau patronul.

Fiecare dintre noi suntem mai intai "persoana" si abia mai apoi "muncitor".

Respectandu-mi dreptul de persoana, Statul trebuie sa se ocupe sa-mi asigure (sa se asigure ca-mi este respectat)

"timpul personal", cel in care nu am de ce sa nu fiu prezent in partea de linie a Dreptului civil (unde fiecare din noi are de

indeplinit obligatii, responsabilitati, dar si drepturi).

Daca se asigura ca 14 ore din cele 24 ale zilei naturale sunt "afara din jocul numit "campil muncii" cum pot eu juca dincolo de fluierul arbitrului?

Nu exista motivatie juridica justa pentru teatrul care ni se monteaza. Amenzile pentru timpul de lucru trebuiesc date angajatorului iar

puncte el trebuie sa fie cel ce trebui sa-si piarda pentru asta.

Nu e logic ca deodata cu toate prevederile in care angajatul are doar drept sa execute ordinele sa i se ceara sa faca el planificarea unei

rute din care poate cunoaste cel mult "traiectul" si nu tot ce se relationeaza cu acel transport.

Marfa e vanduta, banii sunt luati de angajator ca sa se ajunga la o ora predeterminata, unii iti cer sa te opresti sa faci pauza de 9 ore

dar in acelasi timp destinatarul are drept ca daca intarzii mai mult de 3 ore sa refuze transportul.

Nu e logic ca in acelasi timp in care "Codul Muncii" (in Romania) sau "Drerecho laboral" (in Spania) specifica clar ce inseamna "zi de munca"

ce inseamna "salariu", ce inseamna "angajator", "angajat", timp de lucru, dupa ce vine si R 561/ 2006, care este subordonat (si nu

subordoneaza) Codul Muncii si spune ca "timp de lucru" inseamna tot ce este cuprins intre "start" si "finishul" unei "zi de munca" (indiferent

daca angajatorul iti da sau nu ceva de lucru) sa se vina apoi cu ideea ca doi soferi sa poata fi legati cu catuse intre ei si sa lucreze ... nu

"impreuna 9 ore (maxim 10) ci de fiecare cate 9.

In tandem oricat sucesc smecherii legea fiecare dintre cei doi angajati lucreaza pentru angajator cate 21 de ore.

"Angajatul" este o "persoana" care interpreteaza un "rol" (personaj). Societatea face abstractie de el ca persoana si ataca pe "personaj".

"Personajul" nu se poate apara in fata Societatii pentru ca Societatea nu are treaba (cand e "de luat") cu "personajul" ci cu "persoana".

"Personajul" are treaba cu "angajatorul" dar acesta stiind cum ii trateaza acestui "personaj" Societatea "persoana" ii da cu flit.

In tot "jongleul" asta , persoana care incheie un contract de munca in domeniul Transport devine o simpla mingiuta in miinile unui

indemanatic jongleur (vezi "malabarism").

S-au format toti (s-au pliat) pe acest sistem si .. fie el cine ar fi de ce ar merge la vanatoare de mistreti si nu la iepuri?

Depinde de noi, cetateni indiferent daca suntem inauntrul sau afara "terenului asta de joc" (cei care sunt "in teren", ca place sau ca nu

place sunt ... "jucatori". Doar cand cineva este "out" inceteaza a fi (sau "nu incepe a fi") "jucator" (obrero europeo de transporte) 

Asta-i viata macar nu toti patronii romani sant idioti sa te puna ca un cal la tras caruta, in mod normal daca toti soferii ar pune piciorul in prag si ar respecta orarul de munca, incarcatura sa fie conform regulamentului si alte minuni ai vedea cum patronii s-ar cuminti dar soferii fiind speriati si neinteresati lucreaza la risc si noi santem bataia de joc a patronilor, oricum cand te vei angaja si faci perioada de odihna chiar daca te suna ii zici ca nu platesti amenda pentru nerespectarea programului si mergi legal. Chiar daca te da afara stii ca nu ai probleme cu legea dar o faci pentru binele tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members
anul acesta mi-am luat cardul tahografic si atestatele dar spre ghinionul meu mi-am pierdut actele in germania raminndumi numai cardu tahografic intrebarea mea la dumneavostra este dece nu pot sami refac atestatele la fel ca si buletinul sau permis de conducere dece trebuie sa mai dau odata examen daca eu am platit niste taxe anul acesta la dv si am dat si examen? nustiu nu sunt intr-obaza de date la dv? eu am inteles trebuie sa platesc o taxa pentru refacerea lor dar sa mai dau o data examen pentru ce?

Nu dai nici-u examen doar platesti taxa pentru cardul de atestat sau atestate daca ai mai multe, mergi si cu dovada de la politie ca e pierdut, poza buletin alea alea si ti-l face iar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Intrebari pe care dorim sa le adresam unui oficial ARR

Care este procedura de eliberare a atestatului ADR colete si cisterne pentru un sofer care a luat examenul in luna ianuarie 2013 ?

Atestatul se va elibera pe suport hartie (tip carton) sau plastic ( card) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Members

Probabil ca nu se va raspunde la aceasta intrebare ... dar eu tot o sa intreb !

De ce nu sa reglementat pana acum problema cu licitatia pentru tiparirea certificatelor ADR ? Noi cei care avem nevoie de ele, pentru ca multi muncim pe afara unde nu este acceptat decat certificatul, ce facem ? ...am platit pentru ele, ce facem ? De acest certificat depinde locul de munca al multor soferi ... ce facem ? Eu unul am examenul dat in ianuarie si mi sa spus ca in februarie sa-l iau de la sediul dumneavoastra, am inteles ca sunt colegi care asteapta din Decembrie ??? . Si ne mai intrebam de ce nu merg lucrurile in tara asta. Ne intrebam de ce nu merge ?!?! De asta nu merge ... :-q

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

@spetsnaz

Am vazut tarziu raspunsul tau. Cu toate astea nu se face sa nu-ti raspund.

Este "lege" si nu "tocmeala" Spetsnatz. Nu exista motivatia de a spune "asta-i viata" intr-un domeniu reglementat juridic.

Nu ai de ce sa spui ca "macar nu toti patronii romani nu sunt idioti ...." pentru ca nu la bunul plac al cuiva se joaca "jocul"

asta ci dupa reguli prestabilite pe care trebuie sa le respecte toti "jucatorii".

Acuma, ce rezulta din optica prin care privesti tu lucrurile (si, daca ai privi doar tu asa nu ar fi mare problema, problema

este ca asa este majoritar perceputa) este ca (si tu) numesti "sofer" pe oricine vezi directionand (tinand de covrig) orice

fel de vehicul) iar la focalizarea privirii spre vehicolele mai mari de 3,5 t numesti "sofer" pe oricine vezi conducand un

astfel de vehicol.

Pai daca noi insine, cei care vindem serviciul asta de "conducator auto" nu intelegem corect lucrurile, prosti ar fi altii

sa inteleaga in locul nostru?

Ca sa pot sa-ti raspund hai se separam, din inceput intre "autonomi" si "angajati", ca sa stim amandoi ca eu, in raspunsul

pe care ti-l dau ma refer la "soferul angajat in baza contractului individual de munca" (pe care in continuarea textului il

voi denumi, asa cum din punct de vedere juridic ii este denumirea; "lucrator mobil").

Deci:

Nu "lucratorul mobil" este cel care trebuie sa impuna angajatorului ceva (sunt altii abilitati legal pentru asta).

Romanul (ca sa restrang zona) are probleme grave cu interpretarea conceptului de "proprietate" si, de aici pornesc cele

mai multe erori in aplicarea si interpretarea legislatiei, pentru ca din cauza acestei mosteniri (aproape genetice) romanul

se comporta mai degraba ca un "lichid" decat ca un "solid".

Nu spun lucrurile astea ca sa jignesc pe nimeni ci doar cu convingerea ca ajut la intelegerea corecta a unor lucruri pe care

altfel, crezand ca sunt corecte nu cauti sa le corectezi, iar odata corectate (de fiecare, in limita posibilitatilor) sunt convins

ca ne-ar fi in folosul a cat mai multi dintre noi.

Privind prin prisma acestui "stadiu lichid", e de inteles ca romanul isi sta in propria-i piele precum sta apa intr-o punga

de plastic. Socotind ca vii de la piata si ca ai intr-o mana o sacosa de plastic in care ai un pepene iar in mana cealalta o

"punga de un leu" in care ai pus, direct, apa (precum punea-u unii de aruncau de la balcon in capetele trecatorilor).

Ei bine, cand lasi jos sacosa in care ai pepenele el va continua sa-si ramana in patratica lui. Lichidul insa va fi in

continua cautare de a se revarsa, ne-avand el treaba cu vreo linie de demarcatie sau sa-si faca vreun complex ca

invadeaza. Unde gaseste loc ... se revarsa.

(si) Din aceasta cauza "angajatul" se comporta precum "autonomul" (desi ... nu este).

Odata cu semnarea contractului tu cedezi (pentru 9 ore pe "zi munca") autonomia ta de decizie, angajatorului. Te

convertesti astfel intr-o "masina teleghidata". Din punct de vedere juridic relatia "angajator-angajat" este "dictatura"

(adica, precum la scoala primara, el dicteaza iar tu incerci sa scrii tot ce dicteaza. Cand vrea (si daca vrea), "corecteaza"

lucrarea. Ii convine, lucreaza cu tine, nu-i convine, nu lucreaza (acelasi lucru e valabil si pt tine). Dar asa cum tu ai niste

baremuri intre care sa joci, tot la fel are si el. Daca tu (spre ex) ii produci mai putin decat este in "barem", nimeni nu-l

poate obliga sa te tina in al lui "team" dar el, daca asa vrea muschii lui pune de la el din buzunar diferenta si te tine.

Dar, odata ce (semnand contractul) ii cedezi "autonomia ta de decizie" odata cu asta el s-a incarcat cu responsabilitatea

pentru tot ce decurge din felul in care "butoneaza" butoanele telecomenzii cu care te manevreaza.

Ceva ... in genul asta:

! cu diferenta

ca in cazul nostru (al angajatilor) in timpul in care vehicolul se deplaseaza controlul asupra mentinerii printre linii

ne ramane.

Daca o luam cu inceputul si ne uitam in "Codul muncii"

http://www.rubinian.com/codul-muncii-ti ... _103_0.php intelegem ca (norma generala) ca: "Repartizarea timpului de munca in cadrul saptamanii este, de regula, uniforma, de 8 ore pe zi timp de 5 zile, cu doua zile

de repaus". Intelegem de asemenea ca fiecare segment (zilnic) din asta de timp are un "start" si un "stop" intre care

legea nu lasa angajatorul sa puna o distanta mai mare de maxim 10 ore.

Daca ne mai uitam si la: https://sites.google.com/site/lucratorm ... icolul-3-a , si la rubrica

"salariu" intelegem ca orice se intampla intre "start" si "stop" este ..."munca" (si e treaba doar a angajatorului daca

ii e profitabila sau nu. Daca nu e profitabila din vin ta, te da afara iar daca nu e profitabila din incapacitatea lui trebuie

sa se lase de meseria asta si sa nu incurce doar, lucrurile).

Daca mai coboram pe firul legii pana la (ceva ce nu mi-e la indemana in romaneste dar existand in una din cele 27 de tari

europene automat trebuie sa fie in toate) "atributos de la personalidad":

http://es.wikipedia.org/wiki/Atributo_d ... rsonalidad (pe care le gasesti si in engleza dar nu-s atat de complete ca

in spaniola) ne devine un pic mai clar ca printre aceste "atribute" are loc al sau principal si atributul denumit "domiciliu".

Ei bine, desi "nu e obiceiul" nici "fabrica" asta care se numeste "intreprindere de transport" nu are (din punct de vedere

juridic) temei sa nu aiba "cartela" la a ei poarta, cartela care sa marcheze "inceputul" si "sfarsitul" misiunii fiecaruia

dintre angajati. Daca te faci cosmonaut (un alt soi de "lucrator mobil") nu are de ce sa considere nimeni ca esti in afara

misiunii nici daca fiind in misiune dormi, te uit la televizor, te urci pe pereti sau ....esti la butoane.

Toata perioada asta trebuie sa ti se considere "munca" si trebuie si sa ti se plateasca, si sa ti se compenseze timpul

stat in misiune in interesul misiunii. Asa cum pe un strungar nu il legi de strung dupa ce si-a terminat programul (ca

sa-l ai la indemana in caz ca iti trbuie, asa cum nici unei fiinte umane nu i se poate rapi a lui viata ca la o otreapa,

nici acestui angajat nu are de ce sa-i fie furata.

Partea proasta este ca ne-au obisnuit sa ne autosugestionam ca ne apartin noua (pe de-o parte) niste responsabilitati care

nu ne apartin si (pe de alta parte) ne-au obisnuit sa ne autosugestionam ca le apartin lor (angajatorilor) niste drepturi

ale noastre care nu le apartin.

Si, partea si mai proasta este ca pana ne lamurim noi intre noi de ceea ce nu ne lamurim de cand a intrat in functiune

legea tahografului iata ca ei au mutat (ca la sah) deja piesa, ca s-au prins ca ne-am cam prins, si trec la o chestie

si mai complicata , aceea de a ne face "autonomi" de forma.

Toata poliloghia asta, amice Spetsnaz,am scris-o vrand de fapt sa-ti spun ca nu este treaba "soferului" (cum ii zici tu)

sa impuna nimic angajatorului ci este responsabilitate in fata legii a angajatorului.

In mod normal puscariile trebuiau sa fie pline de indivizi care profitand de statutul de "angajator" au procedat la "privari

de libertate" facand ca de noi sa ramana, acasa, decat numele (confiscandu-ne ei, cu de la ei putere si la al lor cherem,

fizicul). Salutari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.