Members balas tudor Postat Iunie 13, 2011 Members Share Postat Iunie 13, 2011 Revizor tehnic. Persoana care prin controlul camionului la iesirea din intreprinderea de transport verifica starea tehnica a camioanelor. Soferul avea doar de cistigat .Revizorul semna foaia de parcurs ca acel autocamion corespunde tehnic si poate circula pe drumurile publice. Acum de ce cind te duci la birou dupa foaia de parcurs primul lucru --hai semneaza foaia de parcurs. A-ti citit ce scrie in acea rubrica ? Autovehiculul este in perfecta stare de functionare .Si prin acea semnatura bietul sofer i-si asuma toata raspunderea pe umerii lui.Citi dintre voi nu a-ti semnat foaia de parcurs chiar daca aveai nevoie de doua anvelope pe axa fata dar seful nu ti le-a aprobat sa le schimbi dar totusi ati plecat in cursa .Si aici ma pot referi la cei incepatori --care accepta toate ideile patronilor doar de dragul camionului .Incercati alta varianta in momentul cind ai anuntat firma de problemele tehnice pe care le are camionul spunele ca nu mai semnezi foaia de parcurs pentru ca acel camion are probleme tehnice. Nu va asumati raspunderea. La fostele intreprinderi de trasport gen ITA nu te lasa sa iesi pe poarta daca revizorul nu aproba.Acum patronul firmei este si absolvent de curs coordonator transport ca nu cumva sa-i spuna cineva ca acel camion nu corespunde tehnic si ca nu poate pleca in cursa.Ar mai fi multe de discutat dar astept si pareri din partea voastra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.