Members balas tudor Posted June 13, 2011 Members Share Posted June 13, 2011 Citi dintre soferi nu a-ti trecut macar odata prin asa ceva ? Camion neechipat cu destule chingi sau lipsa acele blocatoare din alumiiu bara de aluminiu care ti se cer la diferite locuri de incarcare. Pentru siguranta transportului exista niste reguli la care noi romanii trebuie sa ne supunem ca ne place sau nu. in tarile din uniunea europeana se pune mare accent pe aceste reguli ca marfa pe care o transporti sa fie ancorata. Se fac controale la camioane unde pe linga controlul documentelor sau starii tehnice a camionului se verifica si modul de ancorare a marfii din semiremorca remorca etc.Aceste controale au rolul nu de a ne speria ci doar de a creste siguranta circulatiei. Pot aminti accidentul din romania cu acel camion care transporta bca fara ca marfa cu un camion neechipat pentru acel fel de transport din care a cazut o parte din incarcatura care a dus la producerea unui accident mortal .Cred ca am reusit sa ma fac inteles. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Tavy985 Posted June 19, 2011 Members Share Posted June 19, 2011 Pot aminti accidentul din romania cu acel camion care transporta bca fara ca marfa cu un camion neechipat pentru acel fel de transport din care a cazut o parte din incarcatura care a dus la producerea unui accident mortal .Cred ca am reusit sa ma fac inteles. ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EX Staff VT880 Posted June 19, 2011 EX Staff Share Posted June 19, 2011 Citi dintre soferi nu a-ti trecut macar odata prin asa ceva ? Camion neechipat cu destule chingi sau lipsa acele blocatoare din alumiiu bara de aluminiu care ti se cer la diferite locuri de incarcare. Pentru siguranta transportului exista niste reguli la care noi romanii trebuie sa ne supunem ca ne place sau nu. in tarile din uniunea europeana se pune mare accent pe aceste reguli ca marfa pe care o transporti sa fie ancorata. Se fac controale la camioane unde pe linga controlul documentelor sau starii tehnice a camionului se verifica si modul de ancorare a marfii din semiremorca remorca etc.Aceste controale au rolul nu de a ne speria ci doar de a creste siguranta circulatiei. Pot aminti accidentul din romania cu acel camion care transporta bca fara ca marfa cu un camion neechipat pentru acel fel de transport din care a cazut o parte din incarcatura care a dus la producerea unui accident mortal .Cred ca am reusit sa ma fac inteles. Acesta discutie era mai apropiata topicului despre siguranta,Tudor,eu am inteles ce vrei sa spui,insa soferul este direct raspunzator de asigurarea incarcaturii,iar lipsa dispozitivelor necesare nu este o scuza ! Pentru viitor cauta mai intai topicul adecvat subiectelor tale,fara a deschide unul asemanator cu cele deja postate !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.