Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

salut ,merg in cursa gratis


Postări Recomandate

  • Members

salut la toata lumea ,scriu aceste randuri cu o rugaminte la voi ,cei ce aveti curse in extern sau intern cu camioane...ma numesc eduard am luat ce si toate atestatele in ianuarie 2010 si spre dezamagirea mea nu am apucat sa merg cu tir decat atunci cand a fost nevoie cu un iveco de 8 tone de la actualul loc de munca ,in perioada 29 iulie 10 august am concediu de odihna si as vrea sa merg cu orcine este dispus sa ma ia intr-o cursa pe cheltuiala mea ...mancare etc ...doar ca sa vad cum este sa prind macar putina experienta ..mentionez ca am loc de munca stabil in televiziune deci nu ma interseaza altceva sunt un tip foarte curat si ordonat ...sper ca acei colegi care au experienta sa nu ma injure ca o fac gratis dar trebuie sa prindem si noi macar putina experienta ca altfel nu ne baga nimeni in seama ...imi place tare mult aceasta meserie lucrez ca sofer de 5 anii in acelasi loc ...va multumesc si sper sa citeasca cineva acest anunt ...daca  cineva este intersat ma poate gasi si la id grg_eduard2007 sau acelasi mail...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

nu este nici o pb nu sunt disperat ....am mai spus am un serviciu stabil...daca iese ceva iese, daca nu asta este, eu oricum voi incerca in continuare ....oricum de pe acest site chiar am invatat foarte multe si cred ca orcine are de invatat si pe aceasta cale le multumesc celor care sau gandit sa-l construiasca ..oameni pasionati care se gandesc si la probleme celorlalti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • EX Staff

COlegule, nu ti-o spun cu rautate, dar din cate am frunzarit pe aici pe forum, nu vei gasi ajutor asa.....scuze ca iti tai aripile dar, acesta este adevarul. Numai bine.

De ce nu il iei tu Danutz....asa ca un gest intre " colegi "  ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members