Members balas tudor Posted June 21, 2011 Members Share Posted June 21, 2011 Despre cauzele producerii de accidente sint multe de discutat.Putem incepe de la problemele tehnice ale unui camion care de multe ori duc la evenimente rutiere foarte grave.Interesul soferului nu este acela de a face cheltuieli suplimentare firmei el practic doreste sa circule in siguranta si sa nu puna in pericol vietile celorlalti participanti la trafic. Oalta cauza care duce la producerea de evenimente rutiere este nerespectarea timpilor de condus. Dar pe cine intereseaza aceste aspecte ? Ganditi-va ca acasa ne asteapta sotiile si copii. Cel mai important lucru pe care il transport e viata. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Tavy985 Posted June 26, 2011 Members Share Posted June 26, 2011 - Viteza ; - neatentia; - alcoolul ; - nerespectarea indicatoarelor ; - drogurile; - etnobotanicele ; - problemele medicale ; - neprofesionalismul ; - lasitatea ; - prostia; -etc... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Ciubacka Posted July 1, 2011 Members Share Posted July 1, 2011 1)Semne de circulatie care nu-si au rostul sau care mai mult incurca decat sa descurce 2)Lacomia sa zic asa-"mie sa-mi fie bine ca restu se descurca ei".SAU."sunt mic si ma bag ca am viteza si sprint" SAU "sunt mare,ma bag ca doar se trag ei ca nu sunt prosti sa se bage sub mine" etc 3)Respectul scazut pentru ceilalti paticipanti la trafic 4)Conditi de drum,trafic,vreme 5)Starea tehnica a autovehiculelor care circula pe drumurile publice 6)Semnalizarea bat-o vina,ca la scoala de soferi nu te invata instructorul numa cum sa "transpiri" volanu nicidecum sa pui mana pe o maneta sau ceva > 7)Starea de spirit a soferului (fericit,nervos,high) 8)Experienta,cunostinte si diverse abilitati Si ar mai fi destule de parlamentat dar ma opresc aici ca mi se face somn... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderators cico_3504 Posted July 2, 2011 Moderators Share Posted July 2, 2011 neprofesionalismul nostru colega,altfel nu ai calca pedala peste viteza admisa,nu ai incarca mai mult decit e necesar,nu ai depasi timpii,nu ai fi mojic si cind vezi ca cineva tia facut ceva reprobabil ,faci si tu la fel.Sa nu uitam ca atunci cind e o oprire fortata e mult pina cind iese unu din rind,pe urma gata,se fac cite benzi permite drumul intr-un sens.Oricum pe linga astea pune te rog si viteza,depasirile si oboseala,restul mai sunt de adaugat dar lea pus mai complet Tavi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.