Jump to content

LEGEA CONDUCATORULUI AUTO LIBER-PROFESIONIST "U.N.C.A.L." (propuneri)


Guest Anonymous

Recommended Posts

Guest Anonymous

      Ganditi-va la continutul dispozitiilor pe care doriti sa se regaseasca in legea "Conducatorului Auto Liber-Profesionist postati si Uniunea Nationala a Conducatorilor Auto Liber-Profesionisti va face demersurile necesare la Parlamentul Romaniei Senat, Camera Deputatilor pentru promovarea initiativei legislative in forma dorita de dumneavoastra.

  O scurta prezentare a "U.N.C.A.L." se impune.

Proiectele "U.N.C.A.L."

"U.N.C.A.L" este un proiect care vizeaza exclusiv interesele Persoanelor Fizice Autorizate in conceptia noastra viitori (Conducatori Auto Liber-Profesionisti) au fost si vor exista discutii pe marginea denumiri asociatiei "U.N.C.A.L" in speranta ca vom lamuri intrebarea, dece? "U.N.C.A.L" si astfel vom capta atentia Dumneavoastra va vom explica.

Conform ISTORIEI "Soferului" si Fondatorilor "U.N.C.A.L" originile profesiei de "sofer" incep o data cu imblanzirea "C.A.L"-ului ca ne place sau nu ne place la origini suntem cu toti "BIRJARI" si avem o stransa legatura cu, CAL-ul chiar si in zilele noastre cuantificam puterea motorului data de constructori de automobile in "CAI" putere, astfel Fondatorii au ajuns la denumirea "U.N.C.A.L" ca un argument in plus in alegerea denumirii este si definitia data de Uniunea Europeana in unele acte normative "Conducator Auto Liber-Profesionist"(

DIRECTIVA PARLAMENTULUI EUROPEAN SI A CONSILIULUI 2002/15/CE din 11 martie 2002 privind organizarea timpului de lucru al persoanelor care efectueaza activitati mobile de transport rutier).

Dupa cum se vede "U.N.C.A.L" are corespondenta nu numai in viata de zi cu zi, se regaseste si in acte normative Europene al 2-lea argument este si unul din principalul obiectiv al "U.N.C.A.L" si anume:a) apararea drepturilor conducatorilor auto liber-profesionisti;

B) parteneriatul cu autoritatile publice in elaborarea Statutului Conducatorului Auto Liber-Profesionist precum si a actelor normative care reglementeaza activitatea de transport, in conditiile prevazute de legea nr 52/2003 privind transparenta decizionala in Administratia Publica;

c)prestarea de servicii conexe transportului rutier membrilor Asociatiei;

in cea ce priveste "U.N" C.A.L" fondatorii au gandit ca: in profesia noastra ne lipseste "UNITATEA NATIONALA" si o scara de valori pe care sa o acceptam in idea de a ne respecta! si astfel au ajuns la concluzia in anul 2002 ca; orice organizatie care va dori sa ne apere interesele prin legislatie nu va reliza acest obiectiv decat in masura in care va demonstra efectiv ca daca cere ceva ofera in schimb altceva.

Prin scopurile si obiectivele "U.N.C.A.L" asta si-a Propus si a realizat la o scara mica, "a cerut 30 lei pe luna si a oferit serviciul de dispecerat mebrilor "U.N.C.A.L".

Concluzia, cu un efort minim si determinare "U.N.C.A.L" a creat un precedent copiat de alte organizatii.

Trage-ti voi concluziile necesare!

Comunicat Byzcity

Taximetristii independenti din Bucuresti pregatesc infiintarea unui dispecerat de taximetrie care sa concureze companiile de profil existente pe piata, a declarat in cadrul unui interviu acordat BizCity presedintele executiv al Uniunii Nationale a Conducatorilor Auto Liber-Profesionisti (UNCAL), Dicu Dumitru.

Initiativa reprezinta o reactie la nemultumirile taximetristilor legate de conditiile oferite de firmele de taximetrie, care, in schimbul taxei platite de un colaborator, nu asigura beneficii precum benzina, service.

„De exemplu, la Taxi 2000 se plateste in jur de 120 euro pe luna. Eu ca persoana fizica autorizata platesc statului roman 24 miloane lei impozit pe an. La aceasta firma platesc peste 40 milioane pe an, adica mai mult decat impozitul la stat, ca taximetrist independent. Nu este un serviciu care ma ajuta intr-adevar sa am un profit pe masura cheltuielii, mai ales ca pe langa cei 100 si ceva de euro eu mai am altele de platit", spune Dumitru.

Printre obiectivele noului dispecerat, care se va numi „Un taxi?", se numara tarife mai mici pentru clienti decat cele practicate de companiile consacrate.

„Tariful trebuie sa ne permita sa intram pe piata, sa fim acceptati de clienti. Nivelul va fi sub tariful firmelor de renume", precizeaza Dicu Dumitru.

Pretul va fi stabilit de comun acord intr-o adunare generala a membrilor asociatiei, oficialul estimand ca se va situa intre 1,5 si 1,8 lei pe kilometru.

Noul dispecerat va aduce si o serie de noutati, precum posibilitatea comandarii unui taxi prin Internet. „Vom avea un ID de messenger, de skype si de mirc, pe care vom sta online non-stop".

De asemenea, initiatorii proiectului promit si o conduita mai profesionista in relatia cu clientii, precum si taxe mult reduse pentru taximetristii Membrii U.N.C.A.L.

„Noi nu ne bazam doar pe tarif, ci si pe conduita soferilor fata de client. Nu va fi refuzata nici o cursa, indiferent de distanta si chiar daca abordarea de catre client se face din strada. In caz contrar, clientii vor putea face o sesizare catre dispecerat, soferul urmand a fi sanctionat conform unui sistem ce va fi stabilit".

Cuantumul necesar inceperi activitatii

) 200-300 euro inchirierea unui spatiu pentru desfasurarea activitatii de dispecerat taxi.

2) 120 lei trimestru fregventa radio simplex ,duplex 240 lei trimestru.

3)1500lei lunar. numarul de telefon scurt+mobile.

4)1000leiinregistrarea siglei grafice (brand U.N.C.A.L) la "OSIM"

5) 700-800 infintare unei societati comerciale de catre "U.N.C.A.L"in cazul in care "Uniunea Nationala a Conducatorilor Auto Liber-Profesionisti" pierde procesul privind exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art.15 aliniatele (2)(4) din legea 265/2007 privind modificare legii nr.38/2003 privind transportul in regim de taxi si in regim de inchiriere care urmeaza a se judeca la Curtea Constitutionala a Romaniei in maxim 2 luni.

6) 3000 lei lunar pentru salariile a 3 dispecere.

facand un calcul simplu cheltuielile lunare sunt de aproximativ 4740 lei iar cheltuielile initiale pentru inceperea activitati este de 1800 daca trebuie sa infinteze U.N.C.A.L o societate comerciala pe care o controleaza prin adunarea generala, in cazul in care U.N.C.A.L castiga procesul la Curtea Constitutionala cheltuielile scad cu 800lei una peste alta sa zicem ca ne strangem cu aproximatie 150 de taximetristi INDEPENDENTI costurile ce revine fiecarui membru se ridica la aproximativ, adunat 4740+1800=6540 impartit la 150 de TAXIMETRISTI INDEPENDENTI = 43,6 lei atentie PE LUNA .

Dupa cum vedeti acestea sunt costurile reale ale unui dispecerat, acum faceti va rog dumneavoastra socoteala cati bani bagati in buzunarele "PATRONILOR" si decideti daca vreti sa mai sustineti brandul sau firmele care sunt la ora actuala lideri de piata?

Cateva consideratii pentru sustinerea dispeceratului.

1) niciodata un patron sau o societate comerciala nu a sustinut profesia de conducator auto profesionist/taximetrist independent ci a profitat, a produs bani fara sa fie interesat de problemele cu care ne confruntam incepand dela problemele de trafic rutier si terminand cu problemele care tin de modul de autorizare al conducatorului auto liber-profesionist/taximetristul independent.

2)prin intermediul dispeceratului de taxi a adunat oameni care au adus profit firmelor,profit pe care l-au folosit pentru promovarea intereselor patronale, legislatia actuala, reprezentativitate a taximetriei, vile, garaje, companii de taxi, dupa cum vedeti, prin intermediul dumneavoastra toate aceste bunuri nu puteau fii acumulate fara sprijinul dumneavoastra.

3) avand in vedere ca patroni au putut sa prospere uneori pe investitia dumneavoastra, se naste urmatoarea intrebare, pot 3 sau 4 mii de taximetristi independeti , conducatori auto liber-profesionisti sa prospere organizat?

In cea ce priveste membri taximetristi am vrut sa exemplific ce alte proiecte mai avem.

Asteptam propunerile dumneavoastra!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.