Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Waberers - Miercurea Ciuc


Vizitator Anonymous

Postări Recomandate

  • Members
Eu am zis-o odata si o repet daca vreti la Waberers neaparat, cautati un sofer pe la garajul unei firme care sa ba lase contra cost sa manevrati un camion cu semiremorca pt cateva ore sa stiti cum se schimba treptele la un volvo, si sa aveti habar de cum se manevreaza la mersul cu spatele.Apoi sunati la waber si spuneti ca ati lucrat la firma X 6-7-8 luni. Nimeni nu se intereseaza daca e adevarat ce spuneti sau nu si atunci o sa va angajeze si o sa va dea ei obligatoriu pe mana unui sofer. De aici sunteti pe cont propriu si totul depinde de voi de cat de abili veti fi.

Repet, nimeni nu cere sa dovediti ca ati lucrat la firma X si nimeni nu se intereseaza. Ei au nevoie de soferi isteti si cu potential adica mai pe romaneste trebuie sa fi descurcaret (mincinos) si sa rezulte din proba practica pe care o veti da ca o sa reusiti sa va deprindeti cu camionul in maxim 30 de zile. De atata au nevoie. A si daca mai si taci si inghiti si ii perii toata ziua chiar daca iti opresc jumate din bani atunci esti soferul cautat de waberers.

Succes.

Perfect adevarat. Foarte bun pentru invatat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Salut,

Am sunat adineauri la Waberers si mi s-a spus ca fac angajari insa cu min 6 luni experienta (intern/extern) si ca se vine la interviu in Miercurea Ciuc de marti pana joi intre orele 8:30 - 9:00 la sediul din str.Harghita nr.101.

Saptamana viitoare daca mai este cineva interesat, poate mergem impreuna din Bucuresti cu trenul sau cu masina proprie (eu nu am disponibila) si impartim cheltuiala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Neata,

Eu am scris clar cum a stat treaba: Am sunat, m-a intrebat respectivul de cand am carnetul (de 6luni), m-a intrebat unde am mai lucrat efectiv (la 2 firme in tara si fara carte de munca) si pe ce camion (DAF si Scania), mi-a zis ca daca imi convine sa ma prezint la interviu tinand cont de localitatea de domiciliu si de Miercurea Ciuc ca exista riscul sa...cad examenul, ca sa iau toate documentele cu mine si ca de marti pana joi ma pot prezenta la adresa respectiva.

Cam asta a fost toata discutia. Acum ce sa zic? Da, am citit comentariile din acest topic legat de societate, insa tinand cont de situatie (de 4 luni nu am produs nimic, m-am increzut in diverse persoane/societati ce m-au tot amanat de la o sapt la alta, m-am increzut in colegi de pe acest forum care se mai bat cu pumnii in piept de corectitudine/onestitate/7 ani de acasa si? si nimic! le-ar fi fost/ar fi fost mai SIMPLU sa spuna NU POT imi pare rau decat...era MAI CORECT zic eu), nu am incotro cel putin 1 an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Salut,

Nu, nu am gasit si nu ar fi o problema sa merg singur sau in 3-4 persoane, asa ca...

Ce nu stiu sigur este cand se va intampla asta(sapt viitoare sigur), insa voi posta data/ziua inainte.

Oricum masina proprie nu am, dar nici nu merita decat daca s-ar merge in min 4 insi.

Asa ca pt cei interesati: tren BUC. 22:00 --> Mierc.Ciuc 2:23 (cu intarzierile de rigoare ale CFR-ului in jur de ora 3am)

Mierc.Ciuc 17:15 --> BUC. 21:40

Dpdv cost inseamna 67 * 2 = 134ron.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Asa cum am promis am revenit ca sa va povestesc cum a decurs prima luna de munca la Waberers. Dupa circa 2 saptamani de asteptat acasa am fost invitat sa plec cu un coleg in cursa de initiere. Cursa de Marea Britanie. Din pacate colegul meu nu prea era un bun pedagog. El era preocupat doar de kilometrii adunati (deoarece km ce aduni tu sunt platiti pentru el) si de consumul de carburant. Asa ca s-a adeverit din nou vechea axioma: "Meseria se fura". In afara de conducere dreapta nu prea puteam sa fac nimic. Nu tu parcare, nu tu urcare, coborare tren sau tras pe rampa. Unde sa mai pun ca o cabina de Volvo este mult prea mica pentru doua persoane. Acum inteleg pe cei care nu prea vor sa mearga in echipaj. Dar a trecut prima saptamana si m-au rechemat la baza deoarece aveau nevoie urgent de sofer. Banii pe cele doua saptamani nelucrati dar stat la dispozitie au intrat in cont. (Aici au fost corecti.)

Si am primit masinuta mea si dai bice. Nu este usor sa incepi fara experienta, dar nici nu esti obligat sa tragi ca sclavul. Va marturisesc ca am lucrat pe vas de croaziera ca fotograf si mi se pare ca acolo munceam mult mai greu. Au urmat cursele de Germania, Franta, Anglia, Austria si iar Franta si Anglia si iar Franta si iar Anglia. Au foarte multe curse in zona aceeia. Se vede si in parcarea din Calais unde in fiecare week-end se aduna circa 4-500 de masini ale firmei. Mare atentie la urcarile pe tren. Marja de toleranta este de max 20-30 cm si foarte usor se taie o roata sau se sparge rezervorul. Cu parcarile si cu rampele incep sa ma obisnuiesc dar inca mai am probleme. Dar sa stiti ca pana acum nimeni nu a ras de mine si multi au incercat sa ma ajute. La fiecare cursa inveti cate ceva. Cum sa decopertezi, cum sa ridici tavanul, cum sa arimezi marfa, etc. etc. Si uite asa incepi sa te obisnuiesti. Recunosc ca in prima saptamana tare mult m-am gandit la faptul de a renunta. Acum vad ca totusi se poate lucra si elegant si fara capul plecat. Mai greu cu mancarea. Si aici fac o paranteza pentru a aduce un omagiu meritat scumpei mele sotii. Acum vad ce inseamna ca cineva sa-ti gateasca, sa spele sa faca curat si multe altele. Sunt hotarat ca la intoarcerea mea acasa sa o ajut mai mult in treburile casei.

Despre masina ce sa zic. Un Volvo in stare perfecta si bine ingrijita. Consumul este ca la carte dar trebuie sa fii foarte atent. Foarte repede se poate da peste cap daca conduci haotic.

Acum astept primul salariu intreg. Normal ca o sa va tin la curent. Urmatoarea mea postare va fii strict despre banii primiti.

Drumuri bune si sa auzim numai de bine.

P.S.: Vreau sa infirm afirmatiile unui coleg care vorbea despre marfa. Nu esti obligat sa pazesti marfa si nu raspunzi pentru ea in caz de furt daca ai respectat indicatiile coordonatorului. Singura problema este motorina care te priveste si care nu se deconteaza la furt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members
Asa cum am promis am revenit ca sa va povestesc cum a decurs prima luna de munca la Waberers. Dupa circa 2 saptamani de asteptat acasa am fost invitat sa plec cu un coleg in cursa de initiere. Cursa de Marea Britanie. Din pacate colegul meu nu prea era un bun pedagog. El era preocupat doar de kilometrii adunati (deoarece km ce aduni tu sunt platiti pentru el) si de consumul de carburant. Asa ca s-a adeverit din nou vechea axioma: "Meseria se fura". In afara de conducere dreapta nu prea puteam sa fac nimic. Nu tu parcare, nu tu urcare, coborare tren sau tras pe rampa. Unde sa mai pun ca o cabina de Volvo este mult prea mica pentru doua persoane. Acum inteleg pe cei care nu prea vor sa mearga in echipaj. Dar a trecut prima saptamana si m-au rechemat la baza deoarece aveau nevoie urgent de sofer. Banii pe cele doua saptamani nelucrati dar stat la dispozitie au intrat in cont. (Aici au fost corecti.)

Si am primit masinuta mea si dai bice. Nu este usor sa incepi fara experienta, dar nici nu esti obligat sa tragi ca sclavul. Va marturisesc ca am lucrat pe vas de croaziera ca fotograf si mi se pare ca acolo munceam mult mai greu. Au urmat cursele de Germania, Franta, Anglia, Austria si iar Franta si Anglia si iar Franta si iar Anglia. Au foarte multe curse in zona aceeia. Se vede si in parcarea din Calais unde in fiecare week-end se aduna circa 4-500 de masini ale firmei. Mare atentie la urcarile pe tren. Marja de toleranta este de max 20-30 cm si foarte usor se taie o roata sau se sparge rezervorul. Cu parcarile si cu rampele incep sa ma obisnuiesc dar inca mai am probleme. Dar sa stiti ca pana acum nimeni nu a ras de mine si multi au incercat sa ma ajute. La fiecare cursa inveti cate ceva. Cum sa decopertezi, cum sa ridici tavanul, cum sa arimezi marfa, etc. etc. Si uite asa incepi sa te obisnuiesti. Recunosc ca in prima saptamana tare mult m-am gandit la faptul de a renunta. Acum vad ca totusi se poate lucra si elegant si fara capul plecat. Mai greu cu mancarea. Si aici fac o paranteza pentru a aduce un omagiu meritat scumpei mele sotii. Acum vad ce inseamna ca cineva sa-ti gateasca, sa spele sa faca curat si multe altele. Sunt hotarat ca la intoarcerea mea acasa sa o ajut mai mult in treburile casei.

Despre masina ce sa zic. Un Volvo in stare perfecta si bine ingrijita. Consumul este ca la carte dar trebuie sa fii foarte atent. Foarte repede se poate da peste cap daca conduci haotic.

Acum astept primul salariu intreg. Normal ca o sa va tin la curent. Urmatoarea mea postare va fii strict despre banii primiti.

Drumuri bune si sa auzim numai de bine.

P.S.: Vreau sa infirm afirmatiile unui coleg care vorbea despre marfa. Nu esti obligat sa pazesti marfa si nu raspunzi pentru ea in caz de furt daca ai respectat indicatiile coordonatorului. Singura problema este motorina care te priveste si care nu se deconteaza la furt.

Salut merlin, as dori sa te intreb in legatura cu timpii de conducere cum te-ai descurcat? ti-au iesit, ai avut probleme? asa in medie cam cate ore conduci pe zi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Nu ai probleme cu timpii de conducere. Cursele se dau cu timp suficient si in rest numai de tine depinde. Rar se intampla sa se dea la limita dar si atunci in limite decente. Eu o singura data am facuta o gafa de supraconducere de 4 minute dar din prostia mea. Cand se da o cursa inainte de week-end atunci automat se ia in calcul si cele doua zile in plus de repaus. Ideea este ca tu sa comunici inainte coordonatorului timpul aproximat al descarcarii si timpii de conducere ramasi pe ziua respectiva. Daca nimeresti la un coordonator bun atunci treaba merge struna. Media zilnica de conducere este relativa. Am avut zile cu 3-4 ore, 9-10 ore dar si zile in care am stat pe dreapta. Dar legea compensarii functioneaza. Faci cam 10-11 mii de km pe luna. Nici o data nu am fost nevoit sa fac pauza saptamanala scurta si cam o data pe saptamana am facut 10 ore de conducere si o data pauza zilnica redusa. Acestea mai ales pentru propriul meu confort de a ajunge intr-o parcare care sa-mi convina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members
Nu ai probleme cu timpii de conducere. Cursele se dau cu timp suficient si in rest numai de tine depinde. Rar se intampla sa se dea la limita dar si atunci in limite decente. Eu o singura data am facuta o gafa de supraconducere de 4 minute dar din prostia mea. Cand se da o cursa inainte de week-end atunci automat se ia in calcul si cele doua zile in plus de repaus. Ideea este ca tu sa comunici inainte coordonatorului timpul aproximat al descarcarii si timpii de conducere ramasi pe ziua respectiva. Daca nimeresti la un coordonator bun atunci treaba merge struna. Media zilnica de conducere este relativa. Am avut zile cu 3-4 ore, 9-10 ore dar si zile in care am stat pe dreapta. Dar legea compensarii functioneaza. Faci cam 10-11 mii de km pe luna. Nici o data nu am fost nevoit sa fac pauza saptamanala scurta si cam o data pe saptamana am facut 10 ore de conducere si o data pauza zilnica redusa. Acestea mai ales pentru propriul meu confort de a ajunge intr-o parcare care sa-mi convina.

Multumesc de informare, multa bafta in continuare iti doresc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Salut colegii. Am primit o oferta de angajare la Waberers prin Veco-Rom, si mi-au cerut sa le trimit actele(permis, buletin etc).

Imi puteti spune ce e de firma asta, cum e la ei? Am citit tot topicul esta si sunt total in ceata, nu stiu ce sa cred.

Am vreo 6 ani experienta pe europa din care cam 7 luni pe camion, prelata si frig.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Imi poate spune cineva care este perioada de lucru pe comunitate ?

L.e: am sunat la ei si se sta 30-40 de zile. Interviu/test marti, miercuri, joi ora 8:30-9:00, cer experienta 6 luni pe comunitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members
Salut colegii. Am primit o oferta de angajare la Waberers prin Veco-Rom, si mi-au cerut sa le trimit actele(permis, buletin etc).

Imi puteti spune ce e de firma asta, cum e la ei? Am citit tot topicul esta si sunt total in ceata, nu stiu ce sa cred.

Am vreo 6 ani experienta pe europa din care cam 7 luni pe camion, prelata si frig.

Veco Rom , nu percepe taxe mediere, cel putin pentru Waberer"s. Dar decat sa trimiti copiile cerute (deoarece nimeni nu cere documente in original), e alegerea perfecta, daca mergi la interviu/proba de lucru la Miercurea Ciuc. Angajarea la Waberer's este 99,9% garantata, daca ai cele minim 6 luni experienta, sau chiar daca nu ai acea experienta, esti capabil sa treci proba, care o trece orice posesor de permis de conducere. Waberer's cere mereu ajutorul Veco-Rom pentru publicitate. Indicat este sa bati la usa firmelor de transport . Doamne ajuta! si Paste fericit !in continuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members
Imi poate spune cineva care este perioada de lucru pe comunitate ?

L.e: am sunat la ei si se sta 30-40 de zile. Interviu/test marti, miercuri, joi ora 8:30-9:00, cer experienta 6 luni pe comunitate.

Perioada de lucru pe Comunitate, la aceasta Waberer's este de minim 5 saptamani, dar niciodata nu o sa reusesti sa ajungi la fix 5 saptamani la unul din garajele din HU, sau Ro, din diferite motive( o sa aiba intaietate cei cu limba ascutita/multifunctionala; o sa alegi tu sa ramai pe Comunitate ,dupa acele 5 saptamani, in acest caz putand pleca acasa dupa aproximativ 10 saptamani..... s.a.m.d).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members
Asa cum am promis ...elinimatUrmatoarea mea postare va fii strict despre banii primiti.

Drumuri bune si sa auzim numai de bine.

P.S.: Vreau sa infirm afirmatiile unui coleg care vorbea despre marfa. Nu esti obligat sa pazesti marfa si nu raspunzi pentru ea in caz de furt daca ai respectat indicatiile coordonatorului. Singura problema este motorina care te priveste si care nu se deconteaza la furt.

Referitor la acest P.S., care mi se adreseaza: Domunule profesor, am impresia ca esti ,,soferul " ideal pentru Waberer's, in schimb nu prea ti-ai insusit atributiile de serviciu.Sper sa ne intalnim pe Comunitate, la un pahar de vorba, dar pana atunci sunt sigur ca nu o sa ramai cu aceiasi impresie despre aceasta firma . Apropo! Firma Waberer's este intradevar foarte bine organizata, dar aceasta organizare nu este benefica majoritatii angajatilor. Spor la bani si drumuri bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.