Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Administrators

Am auzit ca s au mai stricat treburile, asa i? In sensul ca au inceput sa impute daunele, etc (nu ca n ar fi corect sa le impute, insa inainte mai treceau cu vederea)

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators

Danny , de ce ar fi corect sa le impute ? asa ai mostenit ?

 

Daca lovesti o masina/trailer, nu ti se pare normal ca oarecum trebuie sa si platesti? Inteleg .. masina are casco .. nu platesti dauna .. insa o parte din fransiza..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Chiar nu mi se pare normal sa platesc . Si chiar pe unde am lucrat nu am platit dar nici nu vreau sa platesc de gresit fiecare gresim dar eu sunt angajat cu salariu nu partener.

Editat de DanBV
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

asta cu platitul daunelor legal nu e corect...sunt asigurari care se ocupa de asta...daca nu circuli pe drum nu ai daune.cei care cedeaza la presiunile patronilor sa plateasca daune sau furturi de motorina sa afle ca legal nu exista asa ceva...consultati un avocat sau cititi legislatia.multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

asta cu platitul daunelor legal nu e corect...sunt asigurari care se ocupa de asta...daca nu circuli pe drum nu ai daune.cei care cedeaza la presiunile patronilor sa plateasca daune sau furturi de motorina sa afle ca legal nu exista asa ceva...consultati un avocat sau cititi legislatia.multumesc!

De ce ar trebui să plătească șefu' că tu nu ești atent și spargi o oglindă în timp ce bagi la rampă? Sau rupi o scară din cauză că ai uitat unde ai parcat și pleci ''din prima'' peste o bordură?

Adică poți să dormi lemn în cabină, rupt în gură de beat și dacă îți fură motorina în timpul ăsta... asta e, nu e vina ta. Tu erai în pauză, nu ești obligat să dormi lângă rezervor, nu?

Voi aveți impresia că în meseria asta șoferul este ''miezul'' și toți ar trebui să stea drepți. Total greșit domnilor... șoferul ar trebui să fie miezul, dar din păcate, în cele mai multe cazuri, sunt niște simpli deținători de permis cu mai multe categorii pe el, cu cunoștințe vagi despre legislație și norme de lucru și fără nici o idee despre ce înseamnă a fi un profesionist.

Dacă tot emiteți atâtea pretenții... de ce n-o faceți de la bun început?!?

Domnule s3bastian, contrar tentativei dvs. de dezinformare, plata daunelor de către angajat este legală. Este reglementată în Codul Muncii (când, cum, în ce condiții...). În plus, la angajare, șeful trebuie să-ți aducă la cunoștință ''regulile casei''... și crede-mă că ei o fac. Odată semnat, deja știi ce ai semnat, așa că...

Ai pretenții de șofer profesionist... comportă-te ca atare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Cristian, mi s-a intamplat sa mi se fure motorina in timp ce dormeam "rupt in gura" de oboseala dupa 15 ore de program si, pentru ca nu am pazit rezervoarele, am platit cu salariul pe jumatate de luna. La faza asta nu pot fi de acord cu tine, mai ales ca au fost colegi care au platit motorina furata chiar daca aveau constatare de la politie. Eu inteleg cum e cu profesionalismul asta, totusi nu ma pot comporta ca un profesionist atata timp cat umblu zombie fiindca in loc sa ma odihnesc, pazesc rezervoarele. Arunca mii de euro pe tot felul de sisteme de supraveghere, frame-logic-uri si alte .... rahaturi ....., dar nu rup 100 euro/camion ca sa monteze niste antifurturi ca lumea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

offtopic...Asigurarile la masini exact de asta se fac...pentru evenimente nedorite

Deci seful poate plati pentru oglinda sparta de mine...pentru dauna totala a masini..etc..are asigurare.

Nu plateste el personal din banii lui sau din banii firmei...ci pe asigurare..intradevar soferul trebuie sa se ocupe de declaratiile aferente....ca se mareste ulterior franciza de la o suma..la alta..iar nu il intereseaza pe sofer...se plateste pe firma,intra la costuri..si atunci ...nenea patronul nu mai angajeaza orice sofer..devine mai atent la selectionare...

Ca exemplu...spus din partea conducerii  firmei...daca la mine vine vreunul sa imi ia masina....io dai...importanta e viata soferului..nu intereseaza valoarea masinii sau a marfiii...se recupereaza din asigurare...dar ..adevarat e o alta tara si o alta mentalitate

Totusi cred ca ne indepartam de topic...spunetimi si elimin toate comentariile [inclusiv al meu]..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

uite..ceva rapid spicuit din alt subiect...

 

''in firma este coleg care a rasturnat masina dauna totala si nu a platit nici un ban deoarece ca atunci cand a fost intrebat ce sa intamplat acest coleg a recunoscut ca a fost vina lui''

deci dauna totala..nu ogllinda...si nu plateste nimic...asa ca e bine ca atunci cind semnati contractul e bine si sa il cititi..orice nu va convine comentati si anulati daca se poate....altfel nu semnati.. 8-x  8-x  8-x 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

La ce e bun CASCO?  La ce e bun CMR?  As dori sa ti se dea gaura de 7-800 litri de motorina  si sa-i platesti tu Cristian! Asta ca nu ai fost vigilent , sau sa te dai jos la baieti si sa-ti rupa aia oasele cu levierul , ca de regula nu prea sunt speriosi . Sa te vad atunci ce ne povestesti.  

 

 

 Ai dreptate Manuel!  Cine nu a ,,furat-o" nu stie .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Haideți să nu amestecăm ''ghinionul'' cu slaba pregătire sau ''evenimentul nedorit'' cu nerespectarea normelor de muncă. Eu știu, sună frumos când spui ''eveniment nedorit'', mai ales când încerci să îndepărtezi atenția de la realitate. Care realitate este că tu ești slab pregătit sau/și ai făcut o greșeală elementară (ți-a fost lene să te dai jos să te duci să te uiți în spate și ai dat cu vagonu'n gard de exemplu).

În meseria asta standardele sunt mult mai sus domnilor. Voi vreți doar banii, dar fără să vă ridicați la nivelul standardelor impuse.

Iar la treaba cu furtul de motorină... dă-mi voie să spun că dacă erai 100% nevinovat făceai ditamai tărăboiul pentru jumătatea aia de salariu, nu tăceai. Oricine ar face. Lăsați poveștile gen: ''Știu pe unul care a avut constatare de la poliție că i s-a furat motorina și șeful i-a oprit banii!!!'' Să fim serioși, ăla este un eveniment nedorit iar șeful își recuperează banii din asigurări.

Și dacă chiar ți se impune treaba asta, evident că ți se va aduce la cunoștință din primul moment... întrebarea este: de ce accepți?

Dacă mie mi-ar spune un patron la care mă duc să mă angajez că în cazul furturilor de motorină eu voi plăti paguba, în secunda 2 mă gândesc așa: ''Măi, ăsta nu cumva are vreo rețea pusă la punct gen... eu ajung în zona cutare, mă bag la somn, oamenii lui vin și-mi fură motorina, împart banii între ei, ia de la asigurări și-mi mai ia și mie din salariu''. Pentru că numai un nemernic din-ăsta ar putea să ignore hoțul și să-mi oprească banii din munca mea.

Furtul e furt, minciuna e minciună... aici e buba de fapt și de drept.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

ne indepartam de subiect,slaba pregatire e acceptata de patroni deoarece platesc putin..se bucura ca in loc de 2000-2400 euro platesc 600-1500 euro.

Atunci..sa accepte si reversul medaliei...Nu uitati ca de fapt voi nu munciti pe 1500 euro..ci pe 100--200 si restul este diurna...E cu totul altceva

Salariul oferit de o companie straina trebuia sa fie de minim 1200 euro[jumate din salariul soferului din tara respectiva] plus diurna..deci...Ginditi.-va.

Deschide un subiect separat cu titlul dorit de tine cri5tian si putem discuta acolo mai multe despre pregatirea colegilor nostri..

Nu doresc sa deviem subiectul si sa raminem la Kurt Bayer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators

he he he , candva , cineva , la kurt lauda spiritul de munca , colegialitate si cata lapte si miere curge ......

codul muncii , litigii , incidente de munca , etc etc nu zice nimeni nimic ? sau nu se baga in seama ?

manuel ca ai tacut sa iti pastrezi locul de munca e alta treaba si te poti considera partas , e exact ca un viol la care nu participi dar ispasesti o pedeapsa ....

e un abuz din partea firmei , abuz care lasat sa treaca ii fac sa abuzeze si mai mult. de ce ? ca se mai ciupe pe aici pe colo si compenseaza , colegu 600 litrii , pulpa de porc etc etc

prin aplecarea capului faceti ca ceva anormal sa para firesc , si uite asa batemm apa-n piua ca abuzeaza kurt , dar corect ar fi , profita , de necunoastere , frica , slabiciune .

pana la urma , fiecare cum isi asterne asa doarme , numai nu sperati la statui la firma cand faceti pe zi soferie si noaptea veghe .

silviu , in 11 ani nu am platit un cent motorina si mi sa furat tone , nu am platit o dauna prin mediul muncii , nu am platit o defectiune ,ca nu a fost vina mea dar unde am comis-0 ca am vrut sa fiu mai rapid ca bariera in peaje sau ca de lene nu am ridicat suspensia si am rupt tampoanele e alta treaba , am recunoscut , am suportat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Mario ....eu nu zic ca nu esti de vina cand busesti masina ,imprastii marfa etc. etc. din vina exclusiv a ta , ci spun ca sunt abuzuri asa cum reiese din postare , cind pe buna dreptate soferul nu are vina....Cristian zicea mai sus de mine.... ceva despre furtul de motorina.....atat! In cazuri de mari belele chiar din neglijenta soferului ...acum.....firmele tot platesc asigurari...de ce o mai fac? Hai sa vedem corect unele lucruri si sa nu fim ipocriti. Zic si eu asa.

Mie mi s-a furat 300 litri la Nantes si nu mi s-a oprit un cent ,dar nici picatura n-am sucit de cand lucrez eu sofer.

La modul corect, patronul trebuie sa te dea in jurcata, sa dovedeasca prejudiciul apoi sa obtina o setinta definitiva si irevocabila ,apoi sa instituie poprire pe 1/3din salariu! Nu sa-ti opreasca banii ca asa vrea buricul lui !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • Members

 Kurt  Beier  este fostul H B T Logistic ( Cluj-Napoca, Romania) , firma inchisa pentru ca nu s-au platit taxele pentru angajati .

 De Ce ? pentru ca in RO , se poate asa ceva . 

 Nu ai platite toate taxele la stat , cu alte cuvinte nu esti angajat pe deplin cu acte in regula .

Deci nu ai drepturile unui angajat cu acte in regula .

Defapt chiar de ai card European de sanatate , esti obligat sa -ti faci Asigurare pe un an .

La plecare ti se aduce la cunostinta de asigurare , cu remarca ,, Nu urci in microbus fara ,,

 Pentru a fii constrans , sa accepti Asigurarea pe care ti-o face firma pentru comision .

 

 La   A N A F , nu se gaseste nimic despre tine ca platitor de taxe ca si angajat  .

 La   A N A F  nici firma G B T  nu are despre angajati nimic actualizat din 2013  .

 

 Aceasta  afirmatie  este facuta de catre  RAIFFEISEN  Bank , la o cautare amanuntita  , unde ai contul de virare salariu

  de catre firma .Cu alte cuvinte te poti gandi ca esti ,, La Negru ,, 

 

 Ceea ce este adevarat , deoarece contractul de munca nu-ti confera acest statut , fiind minimalizat la maxim prin 

  chichite avocatesti , pe care firma a-si rezerva dreptul de a le urma .

 Asta doar cat timp esti la munca , pe camion , odata plecat in concediu ..... No Job .

 Se lucreaza 3 luni , cu o luna liber .

 Odata ce ai plecat acasa , in concediu , sau in liber , esti  Liber de Tot , esti defapt fara Servici .

 Pentru ca la semnarea contractului , semnezi si cererea de demisie .

 Cererea de demisie se activeaza imediat ce te-ai dat jos de pe camion . 

 Pleci acasa  ? In concediu  ?!  esti fara ,,servici ,, doar ti-ai semnat demisia .

Tot contractul tau de munca sta in spatele unor tertipluri si chichite  , avocatesti in care tu esti NUL .

Firma a-si rezerva drepturi CA are drepturi , tu ?!  accepti  sau nu , Ai doar 2 posibilitati  .

 In firma este un dute vino , de te intrebi pana cand ? doar mai vin soferi din spate  !...

Vrei sa pleci acasa la 3 luni esti amanat , din lipsa de soferi . Lasi camionul in curte ,nu in alta parte , Kurt Beier a-ti

  opreste 500 eur din salariu .

 Este adevarat multi soferi au furat si dati afara , dar foarte multi au plecat datorita altor factori legati de conducere 

  de dispecerii danezi , care au un comision in plus pentru mai multe ancarcari .

 Da este o firma de grupaje , mai nou , si distributie cu TIR -ul  .

Asta o poate confirma toi soferii  .  Nu cei cu statut preferential  . se stie  .

Editat de cico_3504
Complectare dupa ce am unit discutiile
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

si de ce acceptati atunci toate astea..pentru ca cinstit vorbind..si tu le-ai acceptat..acum probabil s-a intimplat ceva si de aceea ''ai refulat''..

De ce va duceti totusi la o firma unde sunt probleme deja semnalate de alti colegi..? 

De ce acceptati sa semnati o demisie in alb..??

Contractul de munca este individual..nu general..asa ca orice nelamurire...scoatere de articol..adaugare de ceva se poate face in functie de sofer..

ISe vorbeste despre conditiile proaste dintr-o firma...si totusi sunt multi care accepta zicind ca lor nu li se poate intimpla sau se bazeaza pe ''complectari''..atunci inseamna ca cel care se duce accepta deja conditiile proaste...

Ati vazut vreun olandez lucrind in aceste conditii..? nu cred...Atunci cind accepti ceva..iti meriti soarta...Opinia mea...

Puneti urmatoarea intrebare..ce s-ar intimpla daca soferii romini de la ei ar fi uniti si ar opri toti odata munca cerind niste conditii de salarizare sau de munca mai bune..??E utopic ce zic eu dar gindestete..ca idee macar...O sa schimbe ceva..nu var da pe toti afara...insa stiu ca cu voi pot face orice..deoarece acceptati...pacat... 8-x  8-x  8-x

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • Members

Salutari!

REPEDE!

Pentru TOTI fostii mei colegi de la Kurt Beier care vor sa faca o schimbare in bine in viata lor si vor sa lucreze ca sofer in Anglia va rog sa ma contactati.

In special cei de pe Nord...Nagel, Kuehne-Nagel si ce logistici mai erau (in 2014) ca stiu ca stau bine cu engleza...

Numarul meu Lyca: 00447448014577.Daca nu pot raspunde, trimite-ti mesaj text.

Sansa buna de a te prinde in Noiembrie-Decembrie...

PS: sa aveti permis CE de minim 2 ani.

Editat de Gongy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.