Jump to content

Restrictia pe DN 1


CALIN

Sunteti de acord cu restrictia pe DN1 intre Brasov si Bucuresti pentru autocamioane cu masa mai mare de 7,5t in timpul zilei? Motivati raspunsul.  

59 members have voted

  1. 1. Sunteti de acord cu restrictia pe DN1 intre Brasov si Bucuresti pentru autocamioane cu masa mai mare de 7,5t in timpul zilei? Motivati raspunsul.

    • DA
      7
    • NU
      54


Recommended Posts

  • Administrators

Sunteti de acord cu restrictia pe DN1 intre Brasov si Bucuresti pentru autocamioane cu masa mai  mare de 7,5t in timpul zilei? Motivati raspunsul. In timpul sfarsitului de saptamana poate ramane.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Atat timp cat exista solutie alternativa pe Cheia personal sunt deacord.

Problema e ca in tarile civilizate e interzis doar tranzitul iar daca ai descarcare in zona de restrictii nu are nimeni treaba cu tine.Si nici nu iti cere o caruta de bani pe autorizatii .Si inca ceva:amenzile de mers pe restrictii sunt mult mai mici decat la noi.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Ar trebui  sa mearga turismele pe CHEIA  peisajul este mai frumos mai ales iarna ca tot sant posesori de JEEPURI .

Camioanele ,ca numar , sunt mai putine decat masinile mici, deci normal ar fi ca pe drumul cel mai mic sa circule autovehiculele mai putine ca numar,chiar daca sr fi si unele dezavantaje.

Link to comment
Share on other sites

  • VIP

Camioanele ,ca numar , sunt mai putine decat masinile mici, deci normal ar fi ca pe drumul cel mai mic sa circule autovehiculele mai putine ca numar,chiar daca sr fi si unele dezavantaje.

Cate masini mici fac cat un camion(suna ciudat),poate daca faci un calcul iti va da egal ;P

Link to comment
Share on other sites

  • Members

.. nu avem o autostrada pe tronsonul asta , sa ne lase macar un drum bun sa circulam pe el .... pe cheia stim cu toti cum e , ca si acum e un tronson daca nu te ti bine dai cu capu in plafon de cate gropi sunt pe el.... nu ai loc de depasit (decat cateva portiuni)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 1 month later...
  • Members

Mie mi se pare ca in tara asta camioanele sunt bataia de joc a autoritatilor. Uitati-va la toate centurile si drumurile ocolitoare pentru camioane. Sunt toate varza! Mai putin centura Sibiului si a Craiovei ca sunt noi. Alexandria, Turnu Magurele, Caracal, Bucuresti si multe altele....sunt rupere de oase....eu personal pe centura Alexandriei am ramas cu rezervorul de ulei hidraulic agatat doar in furtune.

Deci vreau sa spun ca dupa ce platim taxele si asigurarile foarte foarte mari nu primim absolut nimic in schimb. Politia si 100 de autoritati ne vaneaza, drumuri avem aiurea...si pe unde e cate un drum bun....primim restrictie.

Si ca sa revin la subiect, nu se compara DN1 cu Cheia....unde tragi de volan si de schimbator de iti vine sa mori, plus ca creste semnificativ consumul si  timpul pe traseul ala, asa cum zicea un coleg mai sus.

Concluzionez: NU SUNT DE ACORD CU RESTRICTIA DE PE DN 1!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Mie mi se pare ca in tara asta camioanele sunt bataia de joc a autoritatilor. Uitati-va la toate centurile si drumurile ocolitoare pentru camioane. Sunt toate varza! Mai putin centura Sibiului si a Craiovei ca sunt noi. Alexandria, Turnu Magurele, Caracal, Bucuresti si multe altele....sunt rupere de oase....eu personal pe centura Alexandriei am ramas cu rezervorul de ulei hidraulic agatat doar in furtune.

Deci vreau sa spun ca dupa ce platim taxele si asigurarile foarte foarte mari nu primim absolut nimic in schimb. Politia si 100 de autoritati ne vaneaza, drumuri avem aiurea...si pe unde e cate un drum bun....primim restrictie.

Si ca sa revin la subiect, nu se compara DN1 cu Cheia....unde tragi de volan si de schimbator de iti vine sa mori, plus ca creste semnificativ consumul si  timpul pe traseul ala, asa cum zicea un coleg mai sus.

Concluzionez: NU SUNT DE ACORD CU RESTRICTIA DE PE DN 1!!!

cel mai dorect raspuns

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Members

nu sunt de acord mai ales ca stau in Brasov si fiecare cursa de Ploiesti trebuia sa o incep de la 04:00 ca sa ajung pana la 06:00 cand intra restrictia si intoarcerea o faceam pe Cheia.Este un drum foarte panoramic dar cand ai un Eurotech si 20 de tone si motorina calculata la limita nu iese bine.Pe Sinaia faceam 1h 45m media iar pe Cheia tot timpul saream de 2h 15m.Din Ploiesti pana iesi din Maneciu este aglomerat,mai sunt si cele 3 sau 4 treceri la nivel cu calea ferata pe care le-am prins de multe ori toate,cand aveam bafta sa ma sincronizez cu personalul Ploiesti-Maneciu,iar dupa Maneciu incepe partea grea cu rampe,pante si serpentine si carutasii care cara lemne,si cand credeam ca ajung acasa se anunta ARR-ul la Bradet si faceam o pauza de somn la 20 de km de casa.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Servus ! Nu sunt de acord cu nici o restrictie a traficului greu ! Sunt si multe judetene pe care nu ai voie cu + 7,5 , pe motiv ca se strica drumul. De ce ? Atata timp cat se platesc impozite si taxe specifice ......firesc ar fi sa nu fii ingradit pe banii tai. Sunt de acord cu masuri gen west , adica sa mergi pe autostrada si sa intri pe nationale numai daca ai treaba pe acolo , dar cand om avea autostrazi ca acolo!  De altfel nu sunt de acord cu restrictiile pe orase cu camionul ! Eu unul m-am ,,plimbat" cu camioniul chiar si prin centrele multor capitale europene, dara orase mai mici, fara sa platesc taxe de tranzit , fara autorizatii de la primarii ! Pe cand in Romania?  NU SUNT DE ACORD !( cu nici un fel de restrictii , exceptand zonele ce-si impun un respect normal !)

Link to comment
Share on other sites

  • Moderators

Eu cred ca e o discriminare si o contradictie.

1 Discrimainare intre autovehiculele pentru care e construit acel drum. Masa maxima autorizata a fost prinsa in proiectul de constructie si era de peste 50t. Gabaritul in latime si inaltime a tinut cont de autovehicolele de transport marfa normale si cu anumite exceptii si cele pt transportuei speciale. Gradul de dificultate al rampelor/pentilor si curbelor a avut aceleasi cerinte. proiectarea si constructia lui a costat mai mult.

De ce dupa ce s-au cheltuit bani din bugetul tarii, bani platiti atat de societati comerciale cat si de noi sa ne fie interzis sa l folosim ?

2 Contradictia se referea la aceleasi norme care le au drumurile nationale expres sau modernizate. Acesta face exceptie doar. De ce ? Sunt si alte drumuri de aceeasi categorie care sunt mult mai aglomerate si nu se supun exceptiei.  DN7, Varsand - Pitesti ar fi unul dintrre ele.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.