Comunitatea soferilor profesionisti Jump to content

Hartltrans Romania - Timisoara


Recommended Posts

  • Members

CANDIDATUL IDEAL:

Conducatori auto fara experienta - transport marfuri generale.

21 de ani impliniti

Postul este disponibil numai in strainatate.

RESPONSABILITATI / BENEFICII:

Carnet de conducere categoria C, C+E

Cartela tahograf

Card European de sanatate eliberat de CNSAS

Atestat profesional transport marfa

Fara antecedente penale

Apt medical

Conditii salariale deosebite

Scolarizare la locul de munca

Informatii la telefon 0256-433280

camelia.filip@hartltrans.ro

DESCRIEREA COMPANIEI:

We are an austrian transport company with a branch office in Timisoara

-------------------------------------

HARTL CREW ROMANIA

300050 Timisoara, str. C-tin Brancusi nr.7, et.II, cam.1

tel. 0256/ 433280

fax. 0356/450599

DOCUMENTE NECESARE PENTRU DOSAR

Actele pentru dosar se pregatesc doar in copii pana la punctul 12 inclusiv al acestei liste! Celelalte puncte se vor pregati ulterior angajarii!

Copie dupa:

1. Buletin/Carte de identitate - copie color - 3 exemplare

2. Certificat de nastere - 1 exemplar

3. Certificat de casatorie, certificate nastere copii (daca este cazul) - 1 exemplar

4. Ultima diploma de studiu - 1 exemplar

5. Permis de conducere: categoria C, C+E - 2 exemplare

6. Atestat sofer profesionist – transport marfa - 2 exemplare

Eventual Atestat ADR - Marfa periculoasa

7. Cartela pentru tahograf digital - 1 exemplar

8. Cazier judiciar + auto - 1 exemplar

9. Pasaport - 1 exemplar

10. Aviz medical (tip siguranta circulatiei) + aviz psihologic (tip siguranta circulatiei valabile) – apt transport intern/international marfuri generale - 2 exemplare

11. Cardul European de sanatate ELIBERAT DE CNSAS - 1 exemplar

12. Recomandare de la ultimul loc de munca in original – cu nr de contact

13.

*** UN NUMAR DE TELEFON UNDE VA PUTEM CONTACTA

LA ANGAJARE:

13. Oferta de loc de munca - Repartitie de la AGENTIA NATIONALA DE OCUPARE A FORTEI DE MUNCA - somaj, de pe raza judetului de domiciliu.

14. Adeverinta de vechime – in copie daca nu are da declaratie pe propria raspundere ca nu a avut niciodata, sau declaratie cu firma la care se afla (de obicei este vechiul loc de munca)

15. Dispozitia de desfacere a Contractului individual de munca (ultimul loc de munca)

16. Adeverinta cu stagiul de cotizare pentru calcularea concediului medical (salariul brut realizat, zile efectiv lucrate, zile de concediu medical – pentru ultimele 12 luni)

17. Avizul medical si psihologic in original

Link to comment
Share on other sites

  • Members

ce face?lucra cateva luni sofer 2,cu 600 euro si pe urma are de ales : isi ia zborul sau continua cu 7 centi/km.cel putin nu te leaga cu contract sau sa-ti ceara bani pentru scolarizare.cat despre experienta capatata nu mai vorbim...

Link to comment
Share on other sites

  • Members

balas tudor nu am de ce sa ma supar,sint incepator,dar asta este o alternativa,eu oricum nu lucrez in domeniul asta,eu am luat anuntul de pe un site am vrut sa fac "poate"un bine pentru altii,acum fiecare stie ce vrea

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Eu chiar nu inteleg cum merge treaba pe aici? Inca nu lucrez in domeniu` abia am inceput si eu scoala, dar cum am citit pe forum toata lumea se plange ori de salariu mic ori de km de bagat, ba peste program, deci chiar nu am vazut nici un subiect pozitiv in care sa spuna lumea ca da este bine sa conduci sa muncesti etc. daca nu se merita de ce faceti? Ce credeti ca este mai bine la italian in fabrica de pantofi? pentru salar de 7 milioane si asa cum nu intelegi dispecerul belgian (am citit pe alt post) si nu stii ce sa faci exact asa iti urla in fata italianul in fabrica si tot nu stii ce ai gresit si tot asa de prost te simti! La sfarsit de luna iti spune ca ai gresit multe bucati si iti taie din salar, nu ai facut norma  iti taie inca un pic si asa ramai cu banii de buzunar!

Serios chiar asa de naspa este sa fi sofer pe camion? Chiar asa de rau se plateste?

Link to comment
Share on other sites

  • Members

pt unii 600 de euro se pare putin,dar daca nevoia te impinge mergi si pe banii aia,sint care platesc 60 de lei la zi indiferent cati km bagi,si daca mai ai norocu si te solicita sambata duminica,e munca voluntara pe gratis,fiecare trebuie sa inceapa de undeva,nimeni nu s-a nascut invatat,si viata asta "roza" te face sa inveti si sa mergi mai departe

Link to comment
Share on other sites

  • Members

cataonesti era vb de incepatori,daca nu au sau ai o sansa,de unde vrei sa inveti?unele pers nu sint de acord sa munceasca pe aceasta suma,pentru ca li se pare putin,dar daca nu ai incotro o faci si pe asta,si cred ca conteaza si sa inveti umpic si cand te poti bizuii pe tine iti ramas bun si pleci la alta firma.Eu nu m-am plans de asa ceva am raspuns unei intrebari,i dau dreptate colegului costi.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

vladescu nu stiu sa iti spun exact,eu am copiat anuntul de pe un site de recrutare,multe detalii nu stiu sa iti spun,dar eu zic sa incerci nu sti de unde sare norocu,daca aflu mai multe detalii o sa le postez

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Fiecare trebuie sa incepem de undeva, chiar daca pe bani putini, dar daca stai si astepti sa vina cineva sa iti plateasca mai mult, mai ales ca esti cu 0 km dupa tine, nu cred ca ai sa gasesti de lucru, intrebarea mea a fost de ce toata lumea se plange? Chiar nu se mai merita sa practici aceasta meserie? Eu am terminat o facultate (Constructii Civile si Industriale) si nu am ce face cu ea, am fost la cateva interview in ultima vreme si salarul maxim pe care ti-l da este de 1.000 Ron, pentru ca esti fara experienta sau chiar nici atat, de acea am zis ca vreau si eu sa am o meserie in mana!

Iubesc camioanele si tot ce inseamna sa fi sofer pe camion cu drum, cu transpiratie asa cum este.

Nu este usor din pacate in ultima vreme orice ai face.

Nu vreau sa jignesc pe nimeni sa nu ma intelegeti gresit, dar eu cred ca daca tragi tare poti sa-te descurci si sa faci bani frumosi cu mesteria asta, dar ideea este ca trebuie sa iubesti ceea ce faci, daca o faci cu iubire si placere nu cred ca va fi asa de greu! Dar daca o faci din hobby sau nu ai ce face sau chiar cu ura catre meserie atunci parerea mea este sa iti cauti alta meserie.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Members

salariu 1000 ron...eu acum un an am lucrat in distributie aici in tara , pe un iveco daily , a zis ala 12,5 prima luna , dupa se mareste salariu .. a 2 luna nu a marit , am mai stat inca aproape o luna , a zis ca nici luna aia nu se mareste , unele probleme cu bani... in momentul ala ne-am dat demisia vreo 4 insi ... a innebunit ... acum le da salariu  13,5 , 14 , 15 , in functie si de cat cara , ideea e alta : daca te duci pe salariu de nimic si nu ai demnitate si tarie de caracter iesi la cersit ca faci mai multi bani.... daca te zbati un pic reusesti si fara sa accepti mila la asa zisi patroni.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Iti dau dreptate Stefy, dar cum ai zis si tu, nu doar Tu ai luat atitudine ci mai multi, ceea ce conteaza foarte mult, ori sarim cu totii ori lasa totul sa fie asa, cum spune si vorba -  O randunica nu face primavara - .  ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Members

asa este colegii,dar nu prea este unitate,azi a fost prima mea  zi de lucru,nu ca sofer m-am angajat in vechea mea meserie de macaragiu,dar nici aici nu mai este cum a fost inainte de criza,am primit 1400 de lei plus tichete de masa,programul este 12 ore si obligatoriu o sambata+duminca pe luna,o sa fac ceva poze cu atelaju pe car lucrez acum si locul unde lucrez

Link to comment
Share on other sites

  • Members

ori sunteti gresit informati,ori nu ati citit tot ce se scrie despre hartl.600 euro iei ca incepator.1-2-3-4 luni.cred ca se merita facut sacrificiul asta,in alta parte sincer nu stiu cine angajeaza in conditiile astea.fara sa te lege cu contract sau sa trebuiasca sa aduci tu bani de acasa,sa te plimbe 2 ore cu tiru in parcare.aici intri direct in paine,bagi nationale si autostrazi si rampe si decopertat-copertat si plimbari pe la anglia pe stanga si tot ce inseamna condusul tirului....

Link to comment
Share on other sites

  • Members

mai devreme am vorbit cu un fost coleg de clasa din liceu , acum sofer si el ... prin decembrie-ianuarie i-am recomandat hartltrans , abia auzisem de ei , nu stiam decat ca angajeaza incepatori , nu citisem nimic de ei ... nu am mai vb cu el de atunci . azi l-am sunat si a zis : am lucrat 3 luni la aia de mai trimis la ei , am facut un pic de experienta , si ca imi  multumeste ..... a zis pt invatat sunt buni de inceput , acum s-a angajat mult mai repede ... e o rampa de lansare

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest Anonymous

spoonvil nu este neaparat la persoana ta,vorbesc la general...ai un post k precum iubesti tirurile extraordinar...nimik de spus...dar poate nu ai inca familie...daca ai ma intzelegi ce vreau sa spun daca nu o sa intzelegi mai bine...pentru k tirurile sunt un adevarat microb,iar unii microbi sunt cateodata periculoshi,adevarul este k totzi plecam pentru bani si pentru bani se fac cateodata sacrificii poate  prea mari...si asta din cauza unora care ne vand tzara asta,caci si de asta isi paraseste omul in general familia(copii,sotzia s.m.a.d) pentru un trai mai ''bun''...dar pana la urma fiecare face ce vrea!.......sa luam exemplul meu...pe mine nu ma scot banii acasa din casa si k pe multzi altzii,de asta am si facut dosarul pentru Hartltrans...mi-a luat vre-o luna pana am rezolvat toate actele si le-am trimis...dupa o saptamana m-au sunat iar dupa 2,3 zile am si plecat...cat ma ajuns dosarul si cu ce mancare mi-am luat la mine(mancare ce sa am o saptamana dupa ce deja plec si in cursa,adica sa mai scutesc din bani o saptamana sa spunem,oricum pe mancarea cumparata de aici din tara am dar 2,5mill) am ajuns la 23 de mill...dar!...asta nu este o regula,cand se aunge la timishoara vi se da inainte de plecarea cu microbuzul in austria 150E pe loc,bani ce vi scade din aia 600E adica din salariul vostru.Eu am plecat pentru 8 saptamani cu 2 saptamani acasa...atenztie!...in perioada de vara se mai amana cu o saptamana sau doua sederea voastra acolo,pe cine nu il trage nimik pe acasa nu prea le simte,altzii da...de acea este bine sa anuntzatzi inainte plecarea voastra spre casa...plata sa stitzi k se calculeaza la saptamana si anume k la o saptamana se plateste 150E...de ce v-am spus mai sus k se mai amana cu o saptamana...in caz k muncitzi 9 saptamani vi se va cuvenii 1350E...in loc de 1200E...banii se dau o data pe luna pe data de 11 si vii baga pe card...la banii cu mine si cu altzii au fost corectzi dar au mai fost niste cazuri,ma rog...nu stiu exact nu comentez...eu am plecat intr-o joi spre Timishoara cu inima cei drept stransa k orice om ce are familie si nu numai...am ajuns vineri in timishoara dupa masa sa plecat spre austria cu microbuzu(nu va costa nimik drumul dus intors) sambata dimineatza am ajuns in garajul din Austria(eu sunt din Cta...iar pana la firma in Timishoara am facut 15 ore cu trenul...nu am putut sa dorm in tren,pana la plecare spre Austria nu am dormit deloc,am atzipit o ora pana sa ajung la garaj in Vomp,atat,drumul Timishoara-Austria in 10 ore la facut baiatu de la volan,obositor cei drept,multzi au spus...sper sa ishi dea seama mai repede de greseala asta cu oboseala k dupa ce ai ajuns in garaj nu se sta mult si se pleaca in cursa...inainte de plecarea in cursa se aleg titularii cu ajutorii...iar asta o face Bernard(sefu de coloana) si nu numai...adica un titular poate sa isi aduca un frate sau var,prieten s.m.a.d si sa stea cu el pe mashina...eu de exemplu am cazut cu baiat de seama mea(eu avand 30 de ani)care nu mi-as fii dorit sa cad cu el...si anume(aici eu nu il judec,numai k sincer nu mi-a convenit mie,el isi vedea interesu,adica cu cat facea multzi kilometrii cu atat lua mai multzi bani el avand 8%)...problema este k facand multzi kilometrii intervenea si mai mult oboseala,logic....dar! nu totzi au curse bune sau fac multzi kilometrii...care este problema de fapt!? cine este incepator si nu numai poate sa dea gres,adica nu rezista,se sperie si pleaca dupa o saptamana sau doua sau in cel mai bun caz o luna sta si dupa pleaca...(la plecarea din Timishoara vi se spune k se sta minim 3 luni adunate binentzeles sau care vrea  poate sa stea 3 luni continu poate sa stea...adica daca stati o saptamana sau o luna nu stiu sigur daca va da banii sau nu,adica sa nu faca figuri) eu de exemplu am mai condus dar aveam alt regim de mers,de program si automat k si mie mia venit greu mai ales k prima luna eu cu colegu asta al meu am facut 26.000km...iar a doua 24.000,sincer si eu m-am temut de unele drumuri si mai exact de Firentze,dar dupa,conducand eu pe Firentze mi-a trecut teama.Si sincer cred k si multzi cedeaza din cauza drumului aluia pentru k se conduce tare pe curbele alea,atentzia pe care trebuie sa o ai plus k unii italieni cu tirurile se baga in depasiri pe tunele alea,cei drept mai rar,dar asta nu este o regula binentzeles,te fac sa clachezi,oricum cine ar spune in sinea lui k comuniatea este ushoara se inshala...eu k sa spun asa am clacat prin faptul k eu sunt rau de somn,adica conducand in 2 soferi este iarashi dificil si apar neintzelegeri,de exemplu colegu meu conducea cu muzica,nu tare de ce sa mint,asa rezista el,in afara de cafea care aia era nelipsita fiind greu fara ea binentzeles,numai k la noi mereu nu se gasea timp sa se faca asa cum trebuia mai ales k era viitala,dar pentru mine era suficient k nu puteam sa dorm,pe unele drumuri te balanganea mashina asa tare k iarashi nu puteam sa dorm,iar kilometrii care i-am facut cu el m-au dat peste cap cu oboseala eu neputand sa ma odihnesc,colegul meu nu avea nici un stres...bine k nici el nu dormea dus de cum se punea in pat mai trebuia sa se uite pe unde merg k sa nu o iau prin orash de exemplu dar dormea mai bine decat mine...plus k am clacat prin faptul k eu am stat 9 saptamani la iei...am anuntzat cu o luna inainte k trebuie sa plec acasa iar data cand vroiam eu k sa ajung acasa k sa imi rezolv o problema era la 9 saptamani,in fine...am ajuns joi dimineatza la Vomp in garaj pe la 8,pauza de noua ore trebuia sa se termine la 5 dupa masa si sa plecam,aveam cursa de Italia de o mie si ceva de km..ma duc la Bernard asta sa vorbesc cu el k trebuie sa plec acasa si imi spune k este joi si k era devreme...numai k noi plecam la 5 din garaj,pana ajungeam acolo la descarcat,faceam pauza,incarcarea iarashi trecea timpul plus restrictziile de vara de la Austrieci k sa spun asa la restictziile de la Italieni mai era cum mai era ajungeam in garaj doar luni dimineatza...i-am explicat frumos k trebuie sa ajung acasa k am anuntzat din timp lucrurile astea si el Vulpoi lea intzeles dar imi spune k daca nu imi convine sa imi fac cererea de lichidare...sincer mi sa facut scarba si m-am enervat instantaneu in sinea mea cat de rau am ajuns noi Romaniii!!! (de ce sa mananc aiurea kkt,poate nu peste tot o fii asa,dar...) sincer a stat vre-o 3 min dandu-mi timp de gandire tacit timp in care nu ma bagat in seama dupa care vazand k nu ma sucesc imi spune sa imi fac lichidarea si imi da o foaie alba...sincer in alea 3min mi-a trecut prin cap familia, faptul k iarashi o sa o iau de la inceput cu cautarea unui loc de munca ''mai bine platit''dar nu i-am dat satisfactzia asta de a zambii...stiu k am pierdut o batalie in viatza asta dar nu si razboiul...mergem inainte!          prima oara incep cu lucrurile ''bune'' care le vei intalnii la HART------------invetzi sa conduci pe comunitate astea insemnand mai multe tari tranzitate,circulatzii diferite,oprtunitatea dupa cateva luni bune petrecute la iei a unui alt job poate mai bine platit si la alt regim de condus tot asa pe comunitate sau angajarea fara prea multe batai de cap la noi in tara--------------lucrurile''rele'' care este posibil sa le intalnesti la HART------------necompatibilitatea titularului,adica a colegului k titularul nu este vre-un sef,tot sofer este si el si cel mai important...este lipsa de apreciere de respect pentru soferi din partea sefilor-----------------------F

 

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

Fara sa fiu judecat si cu asta am cam incheiat am si cateva sfaturi pentru ce ce vor sa vina la HART-------------Nu conduceti daca sunteti prea exagerat de obositzi,prima oara s-ar putea sa va enervatzi k titularul nu va da sa conduceti pe unele categorii de drumuri de ex nationale,stie el de ce,toate la timpul lor dar nici sa uite de voi,la datul cu spatele unii nu va invata,batetzii la cap sa va invetze si sa nu va prosteasca,unii se vor da mari soferi,incercati sa nu luati toate greselile de la iei,nu va avantati cu viteza pe unele categorii de drumuri mai ales cand titularul poate atzipeste sau sa pus in pat si doarme,respectatzii pe colegii vostrii titularii dar sa va respecte si iei la randul lor nu sa va joace cum vor iei si sa va bata joc de voi iar daca nu o scoatezi la capat cu iei fara remuscari cereti sa va schimbati pentru k sincer unii sunt curve dar sunt si baieti buni!!! si este pacat sa itzi pierzi timpul cu oamenii astia,iar daca nimeritzi pe baietzii buni...astia te si invatza,itzi si explica nici nu te jegmaneste si automat sederea ta acolo poate fii mai lunga...pana vei ajunge la randul tau titular!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      TOT CE AM SCRIS PRECUM SI IN CELALALT POST DE MAI SUS ESTE PENTRU SOFERII INCEPATORI!!!,CEI CARE NU PREA AU AVUT SANSA DE A SE ANGAJA IN ROMANIA SI VOR SA INCERCE LA HART ESTE UN SFAT DIN PARTEA MEA SI SA SE GANDEASCA DE DOUA ORI INAINTE DE FACE PASUL ASTA,DOAMNE AJUTA!

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

Sal Spoonvil...dar nu ai jignit pe nimeni,eu ma refeream la altceva...sunt mai multe de povestit la postarile de mai sus,cat despre despre unele sfaturi sau intrebari mai pot ajuta cu ce stiu si eu plus k mai sunt si alte postari ale baietzilor tot despre Hart

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Members

eu am trimis azi dosarul cu copii dupa toate actele ce au cerut si acu....astept sa vad daca o sa ma sune sau nu. Un sfat pent toti ce vor sa aplice la Hartltrans, copiile se trimit numa prin posta. bafta tuturor

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.