Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Recommended Posts

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Salutare la toti colegi o sa scriu cateva intamplari petrecute la aceasta firma dupa care fiecare trage concluzia daca e bine sau rau sa te angajezi la ei,eu am ajuns la ei dupa mai multe cv-uri trimi

Esti candidatul perfect !!

Dupa aproximativ 4 ani ma intorc la topicul asta si ma ia o stare de... euforie Pe atunci eram incepator si visam la Hartl... acum sunt satul de kilometri si condus noaptea si de BAIETII care abia ast

Posted Images

  • Members

Salutare la toti colegi o sa scriu cateva intamplari petrecute la aceasta firma dupa care fiecare trage concluzia daca e bine sau rau sa te angajezi la ei,eu am ajuns la ei dupa mai multe cv-uri trimise circa vreo 15 in decurs de 1 an si ceva toate trimise prin fan curier si acum tin minte era 18 lei se intampla in perioada 2012-2013,dupa atatea cv si telefoane am fost sunat de catre D-na Camelia sa vin,, atentie ,,sa  ma vada de la Tulcea la Timisoara unii ar zice sau ar comenta fel si fel eu nu am stat pe ganduri se intampla incaodata ma repet dupa un an si ceva de trimis cv-uri(actele necesare)ajuns acolo bineinteles dau buna ziua ma recomand dau ochii pentru prima oara cu D-na Camelia si raman fara cuvinte dupa cateva discutii ma intreaba pe care din dosare sa le iau deci ei pastrasera toate dosarele trimise de catre mine(cred eu un lucru bun si un plus pentru ei )a urmat angajarea la o saptamana drumul in Austria la Vomp si munca eu unul m-am acomodat cred eu destul de repede primul titular mi-a fost Atomei Bogdan baiat ok am mancat cu el atatea conserve de la Lidl ca daca le strangeam cutiile la sfarsitul stagiului de doua luni ne luam un cap tractor la mana a doua daca le duceam la vreun remat mai aduc aici aminte si pe Ranceanu Cornel si nu in ultimul rand pe Marinica(ROBERT),sa trecem mai departe am fost facut titular la 4 luni asa a fost sa fie si cred eu atunci am fost si pregatit dupa care dai sandale si fa km pe unde nici nu visam si nu cred ca o sa mai ajung vreodata sa enumerez cateva locatii (in primul rand Belfast,apoi Malmo, Sicilia,Sardinia si lista poate continua a nu se crede ca eram in concediu autostrazi ,vapoare nationale etc a sa nu uit si de Caprarola pentru cine stie)dupa un an si 5 luni ce credeti ca se intampla m-i se opres 240 de euro pentru consum si ceva decont (cu decontul era ok dar 140 de euro motorina mi-a pus capac dai si suna la birou toata lumea imi dadea dreptate nu ai ce consum sa dai unui sofer care merge si cu biodisel si cu motorina si cu un baiat la inceput de drum dar cu toate acestea nu am reusit fiind la munca sa-i fac sa-mi bage banii opriti pe card bineinteles am vorbit si cu D-na Camelia urmarile din stagiul de 8 saptamani am plecat la 7 cu demisia trimisa de pe tableta se intampla undeva pe la sfarsitul lui martie 2015,ajuns acasa am zis sa ma odihnesc vreo 2 saptamani apoi sa-i dau bataie la munca aici vine din nou surpriza desi plecasem de la ei nu tocmai corect nu uita de mine si imi pun pe card 1600 ron (240 euro erau vreo 1000 ron ri au pus 1600 asta dupa ce imi platisera toti km deci concluzia o trageti voi )in ceea ce priveste viata la ei e ca la majoritatea firmelor cand mai bine cand mai rau eu ma obisnuisem cu ei sa fiu sincer nu am sarit de 1300 de euro niciodata pe luna dar nu puteam sa ma plang ca eram terminat cel mai greu era asteptarea cand nu aveai curse in rest nu aveam de ce sa ma plang si cred ca eram si in ziua de azi la ei daca nu se intampla treaba cu motorina ,cam atat am avut sa va scriu nu in ultimul rand sa la multumesc incaodata ca mi-au oferit sansa sa muncesc pe camion,deci la sfarsit le voi multumi fara nici o ironie doamnei Camelia Filip,nu am uitato nici pe Carolina(dispecera,cat eram de nervos nu am putut sa ma cert cu ea desi am stat la Kaufland in Praga doua zile cu lubenita in semiremorca)il salut si pe Luis care m-a facut titular si acum tin minte eram la garaj toti plecau acasa si mie imi spune daca vreau sa fiu titular sa iau camionul care era tras cu fata spre biroul lui sa-l bag cu spatele la garaj (cum suntem romani au inceput unii care ............sa zica ca nu tine frana ca mai nu stiu eu ce dar usor usor l-am garat si asta a fost totul il salut si pe Bernard nu am discutat de doua ori cu  el dar nici nu ai ce sa vorbesti daca iti vezi de treaba ta nu acelasi lucru as putea sa zic despre Arpi (as putea sa ii zic aici cateva dar e si el un .....si atunci incerc sa-l inteleg si cum acum e duminica chiar nu vreau sa fiu rau)si ca un ultim sfat va recomad aceasta firma nu veti invata la alta firma ce invatati aici niciodata asta daca vreti bineinteles te dai cu capul de atatea lucruri incat in momentul in care vei merge la alta firma o sa va fie mult mai usor,drumuri bune va doresc de aici din Germania .(era sa uit cel mai rau lucru e sa ajungi la mana mecanicilor nu ai efectiv cu cine sa vorbesti se cred niste zei si daca le cereai un simplu bec nu vreau sa le pronunut numele )

  • Like 4
Link to post
Share on other sites
  • Administrators

Asta nu iti pot confirma sigur , ii rog pe cei care au intrat de curand in legatura cu ei sa ne confirme adresa /e de email , oricum asta e putin important , de moment ce trebuie sa trimiti un dosar , acesta fiind primis prin posta /curierat .

Link to post
Share on other sites
  • Administrators

Asta nu iti pot confirma sigur , ii rog pe cei care au intrat de curand in legatura cu ei sa ne confirme adresa /e de email , oricum asta e putin important , de moment ce trebuie sa trimiti un dosar , acesta fiind trimis prin posta /curierat .

Link to post
Share on other sites
  • Members

office@hartlcrew.com

0256/438282

0256/433280

Se trimite prima data CV-ul pe adresa de e-mail de mai sus, dupa care ei iti vor da un reply cu Documentele pe care trebuie sa le pregatesti

 

1. Carte de identitate - copie color - 3 exemplare
2. Certificat de nastere - 1 exemplar
3. Certificat de casatorie, certificate nastere copii (daca este cazul) - 1 exemplar
4. Ultima diploma de studiu - 1 exemplar
5. Permis de conducere: categoria C, C+E (fata/verso) - 2 exemplare
6. Atestat sofer profesionist – transport marfa - 2 exemplare
 Eventual Atestat ADR - Marfa periculoasa
7. Cartela pentru tahograf digital - 1 exemplar
8. Cazier judiciar + auto - 1 exemplar
9. Pasaport - 1 exemplar
10. Aviz medical, aviz psihologic – TIP SIGURANTA CIRCULATIEI – apt transport intern/international marfuri generale-EMISE IN 2014 - 2 exemplare
11. Cardul European de sanatate ELIBERAT DE CNSAS - 1 exemplar
12. Recomandare de la ultimul loc de munca in original – cu nr de contact
13. CV + UN NUMAR DE TELEFON UNDE VA PUTEM CONTACTA
14. 1 poza tip buletin
 
LA ANGAJARE:
15. Oferta de loc de munca - Repartitie de la AGENTIA NATIONALA DE OCUPARE A FORTEI DE MUNCA - somaj, de pe raza judetului de domiciliu.
16. Adeverinta de vechime – in copie daca nu are da declaratie pe propria raspundere ca nu a avut niciodata, sau declaratie cu firma la care se afla (de obicei este vechiul loc de munca)
17. Dispozitia de desfacere a Contractului individual de munca (ultimul loc de munca)
18. Adeverinta cu stagiul de cotizare pentru calcularea concediului medical (salariul brut realizat, zile efectiv lucrate, zile de concediu medical – pentru ultimele 12 luni)
19. Avizul medical si psihologic in original
 
Banii sunt la fel de putini cred. Dar, cand nu ai nicio alta optiune si nu te ajuta niciun binevoitor, noua, incepatorilor ne ramane optiunea Hartltrans. Mult succes pentru cei ce vor sa incerce. Eu nu le-am trimis dosarul, astept, poate i se face cuiva mila de mine :).
 
Documentele se trimit prin CURIERAT la :
 
HARTL CREW ROMANIA
300133 Timisoara, str. Simion Barnutiu, 29, birou 1, camera 2, etaj P
tel. 0256/ 433280
fax. 0356/450599
 
 
Edited by vergil84
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • Members

  Colegu Vergil84, fix aceesi lista am primit si eu ceva mai devreme, cu rosu scrie ca primele 14 puncte sunt obligatorii. Despre pasaport se stie clar ca trebuie, de card de sanatate au spus colegii ca nu e musai nevoie(se poate inlocui cu asigurare). Mailul de corespondenta este  office@hartlcrew.com

 

Totusi ar putea cineva(care e deja angajat sau in curs de angajare) sa ne lamureasca cu punctele 15 si 17? Iti trimit ei repartitie la somaj sau cum vine treaba?  Iar punctul 17)Dispozitia de desfacere a Contractului individual de munca cand si cum se cere? daca nu am de unde sa aduc asa ceva pentru. ca nu mai lucrez de ceva timp cum fac?

 

 Va multumesc pentru raspunsuri!

Edited by cico_3504
Link to post
Share on other sites
  • Moderators

la punctul 15 cu repartitia trebuie sa o ceri de la oficiul fortelor de munca,iti vor da ei o hirtie la mina [asa se proceda in alte parti]

la punctul 17 daca nu ai mai lucrat..nu ai ce arata...daca ai lucrat undeva atunci poti face o copie dupa decizia de incetare a contractullui de munca..

Sincer...cam multe cerinte la oferta lor.....[ma abtin]..salariala..profita de incepatori 

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • Members

Colegii, legat de repartitie, ti-o trimit ei la somaj, le dai numarul  de fax de acolo si aia e. Dispozitie de desfacere a contractului nu mai trebuie. Nici recomandare de la ultimul loc de munca. Recomand pentru incepatori, sunt la ei de 3 luni, acum ma fac titular. Cei ce vorbesc urat de firma asta habar nu au de ce este aici. Tot ce ti se promite la inceput asa e. Incepatori 600 euro pe luna, in care e inclus salariul pe tara 724 lei. Titular 7 centi/km. Firma iti asigura plata a 14500km. SPOR si drumuri bune.

Edited by cico_3504
Link to post
Share on other sites
  • Members

Spor la cautat colegule. Astea sunt conditiile aici, nimeni nu te cheama sau te tine cu forta la hartl. Macar nu te minte nimeni cu salarii de 1700-1900 care nu ii vezi niciodata, nici macar jumatate din ei. Bafta si drumuri bune tuturor.

Link to post
Share on other sites
  • Moderators

Daca pentru tine un salariu de 600 euro ca sofer inseamna luna de pe cer 8-x  8-x  8-x ...pacat ca te-ai apucat de aceasta meserie..

Datorita acestui salariu vorbesc altii despre aceasta firma...uitate ca si-au innoit parcul auto...cred ca cu 5o de masini...de unde crezi ca au venit banii..??

Aspectul pozitiv  pentru incepatori  ca aveti de munca pe un salariu mizerabil ..dar asta inseamna pentru ei un profit considerabil..

 

 

ps....avind deja 3 luni experienta si devenind titular...uite ce alte salarii poti gasi..de 3 ori mai mari..ca exemplu..

http://forums.soferii.ro/index.php?/topic/11179-%C8%98oferi-pentru-germania/

numai ca trebuie profesionalism...

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • Members

Depinde cum a invatat...daca stie sa faca manevrele fara stres si sa circule pe toti coclaurii a invatat cat sa se initializeze.Daca a condus doar pe autobenzi atunci nu stie nimic.Nu stiu ce si cum e la hartl dar experienta nu o capeţi in 3 luni.Oricum cu ce a invatat in cele 3 luni se descurca sa intre la o firma mai buna,fara plata la metru.

Link to post
Share on other sites
  • Members

600 euro nu este luna de pe cer, dar nici nu vin cu bani de acasa pentru a supravietui, asa cum multe alte firme o cer. Pentru al lumina si pe colegul cosmen, hartl nu incarca si descarca pe autostrada, iar de condus pe cardul colegului sau invers nici nu poate fi vorba in cazul meu. Inainte de a te lansa in ironii aiurea, documenteaza-te, vei evita sa vorbesti pe langa subiect pe viitor.

Link to post
Share on other sites
  • Moderators

corect..nu e luna de pe cer..dar poti mai mult...meseria o cere...calculeaza cit este diurna legala pe o luna de zile..apoi trage singur concluzii  si vorbim de cea reala..trecuta in acte..nu de cea care vi se da voua.....in fine...am pus un link..esti interesat de a munci pe o suma tripla il suni pe colegul de acolo..daca nu..e decizia ta..

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • Members

Noutati ! Azi am fost la un interviu cu domnii de la Hartl. Am simtit ca au nevoie acuta de soferi. Pentru experimentati 1050 Ron brut+0,10€ per km si pentru incepatori 600€ . Acum nu stiu daca la incepatori se va da si cei 1050 Ron brut peste cei 600€ sau nu. Se va trage prelate prin toata Europa.

Link to post
Share on other sites
  • Members

Salariul net e 777 lei. 10 centi iti da dupa minim 1 an de lucru la ei. Incepi cu 7 centi. Km cateodata se fac, cateodata nu prea. Pentru incepatori e bine, dar pentru cei experimentati e greu sa stai pe 7-800 de euro plus salariul din tara, in conditiile in care media europeana e cu cel putin 50% mai mare. Spor si drumuri bune tuturor.

Link to post
Share on other sites
  • Members

Nu cred ca vor da 40€ pe zi. In conditiile in care saptamanal vin minim 20 de incepatori (cum am fost si eu) la angajare, iar dupa ceva timp, in functie de necesitate devii titular. 40€ plus salariul pe tara nu e o salarizare neaparat proasta pentru hartl.

Link to post
Share on other sites
  • Members

Legat de treaba buna la Vomp nu stiu ce sa zic, cred ca e unul din cele mai jalnice garaje care exista, 2 toalete cu wc, din care unuia din ele un coleg ,,muschelos" ia spart bazinul, dusurile nu functioneaza cel putin din luna Mai cand ma angajasem eu, daca faci pauza saptamanala acolo nu ai voie sa ,,servesti" masa in camion, se zvoneste ca te da afara daca o faci, trebuie sa mananci in bucataria infecta din spatele garajului. Nu e o firma neaparat rea, dar daca te-ar respecta pe tine ca om, sa inteleaga ca nu poti sta la nesfarsit asa, sau in pauze de 45 ore pe Anglia pe refugii de pe nationale ar fi altceva. Drumuri bune tuturor.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.