Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Recommended Posts

  • Members

Nu cred ca e vorba de seriozitate, banii se dau la timp, programul de condus se respecta. Dar sunt si unele chestii ambigue, de exemplu cand m-am luat la cearta cu ,,directorul" care a transmis ca indiferent de cati km faci intr-o luna ei asigura plata a 14500 km, aveam 3 saptamani din patru lucrate si au intrat mai putini bani cu vreo 150€, el a sustinut ca da, ei asigura 14500km pe luna insa doar 3350 pe saptamana, luna respectiva a avut exact 4 saptamani, m-am chinuit o ora sa ii explic ca in orice matematica 14500 impartit la 4 nu o sa dea niciodata 3350(a zi daca o saptamana daci 5000km, iar cealalta 2000, iti compenswaza km). Degeaba tot ca el a ramas. De mers la ei ca incepator nu e rau, inveti multe lucruri bune daca ai de la cine, si circuli in toata europa. Dar sa ramai titular pe banii astia nu e prea ok. Spor si drumuri bune tuturor.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Salutare la toti colegi o sa scriu cateva intamplari petrecute la aceasta firma dupa care fiecare trage concluzia daca e bine sau rau sa te angajezi la ei,eu am ajuns la ei dupa mai multe cv-uri trimi

Esti candidatul perfect !!

Dupa aproximativ 4 ani ma intorc la topicul asta si ma ia o stare de... euforie Pe atunci eram incepator si visam la Hartl... acum sunt satul de kilometri si condus noaptea si de BAIETII care abia ast

Posted Images

  • Members

La cati soferi au platiti atat fe rau, ce conteaza daca merg 10 din peste 400 la itm si fac plangere, isi permit sa plateasca si amenzi. Inca nu am ajuns in tara dar ii voi da in judecata pentru diferente de diurna, din cate am inteles au platit diferentele celor care au castigat in instanta. Drumuri bune tuturor.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • Members

Trebuie sa merg și eu luna viitoare la București pentru un interviu.Cineva care a fost de curând la ei poate sa îmi spună dacă e încă ok firma din punct de vedere al salarizării pentru un începător?

Mulțumesc!

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • Members

Am fost eu la ei astazi in Bucuresti.

Camioane bune, noi, maxim 1 an.

Ca si stagiar ai 150 euro pe saptamana. Poti sa ceri sa devii titular cand te simti tu pregatit.

Ca si titular in principiu ai 900 euro plus 770 ron la program de 6/2

La program 8/2 ai 770 ron si 35 euro/zi diurna

La program 10/2 ai 770 ron si 40 euro/zi si tot asa mai creste pana pe la 45

Apoi au facut de la 1 ian 2016 o grila de bonusuri in functie de km parcursi per cabina

Peste 15.000 km + 2euro/zi de om

peste 16k plus 4

peste 17 plus 6

peste 18 plus 9

peste 19 plus 12

peste 20 plus 15

peste 21 plus 18

Eu stiam ca e ilegal asta. Dar ei asa au prezentat astazi.

Asigura ei transportul de la Timisoara in Austria si retur. Daca nu esti din Timisoara restul platesti tu

Link to post
Share on other sites
  • Moderators

plata la km e ilegala...ca acceptati voi e o alta problema..tot asa cu salariile...diurna zilnica este intre 37 si 73..punem o medie de 40 si ies curat 1200 euro pe luna..bani care ar trebui sa va intre in buzunar.  [doar ca diurna ].ginditiva voi la diferente...stiu..o sa puneti iarasi placa cu incepatori...si etc...pacat..ca sa te faci sofer profesionist trebuie sa ai si coloana vertebrala..

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • Members

Nu e pacat de nimic, este cert ca un incepator nu e la fel de pregatit ca unul cu ceva experienta. E firesc ca sa inveti ceva inainte sa ceri bani ca unul care stie tot ce este necesar. Mie mi s-a parut ok ca nu esti obligat la o perioada anume. Ca si titular....nu stiu, nici nu ma intereseaza, eu vreau sa capat ceva experienta ca sa pot sa ma angajez in UK

Edited by cico_3504
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • Moderators

un incepator nu este pregatit ca unul cu experienta..dar munca este aceiasi..nu mai vorbesc de diurna..care nu tine cont de experienta..hartl e un pas pentru incepatori..dar tot asa hartl ar putea sa va ofere corect ceea ce meritati..daca cereti...

Link to post
Share on other sites
  • Members

Hartl este un inceput foarte bun pentru incepatori, inveti minimul necesar pentru a putea profesa aceasta meserie. A fost si cazul meu, in care am invatat ce inseamna cap tractor cu semiremorca, la majoritatea scolilor de soferi din tara inveti pe camion cu remorca cu protap, inveti cum sa intri la rampa, mersul cu spatele etc. Iar salarizarea de inceput intr-adevar nu este una fantastica, dar spre deosebire de celelalte oferte pentru incepatori, in care nu esti platit deloc, e bine. Ca si titular nu sa schimbat nimic 7 centi/km, ei asigurand 15000km (si asta conditionat, colegii de acolo stiu). Ca sa faci peste 15000 km pe luna pentru bonusuri, trebuie sa cotizezi la Daniel (de la Vomp), practic bonusul care il iei, tot nu este al tau. Salarizarea ramane sub media sectorului de munca, daca inveti minimul necesar, si te mai si descurci conversational intr-o limba straina, poti castiga mult mai bine, este si cazul meu(cu ajutorul unui coleg forumist). Spor si drumuri bune tuturor.

Edited by rico005
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • Members

Am fost eu la ei astazi in Bucuresti.

Camioane bune, noi, maxim 1 an.

Ca si stagiar ai 150 euro pe saptamana. Poti sa ceri sa devii titular cand te simti tu pregatit.

Ca si titular in principiu ai 900 euro plus 770 ron la program de 6/2

La program 8/2 ai 770 ron si 35 euro/zi diurna

La program 10/2 ai 770 ron si 40 euro/zi si tot asa mai creste pana pe la 45

Apoi au facut de la 1 ian 2016 o grila de bonusuri in functie de km parcursi per cabina

Peste 15.000 km + 2euro/zi de om

peste 16k plus 4

peste 17 plus 6

peste 18 plus 9

peste 19 plus 12

peste 20 plus 15

peste 21 plus 18

Eu stiam ca e ilegal asta. Dar ei asa au prezentat astazi.

Asigura ei transportul de la Timisoara in Austria si retur. Daca nu esti din Timisoara restul platesti tu

 

 

Deci acum e cu interviu? pentru ce te mai cheama si la interviu(un drum in plus) daca accepta incepatori pe banda rulanta?

Edited by Sandu2
Link to post
Share on other sites
  • Members

singura chestie pentru care îmi pare rău că nu mai sunt la hartl e varietatea de curse și autostrăzile... dar nu asa de tare încât să mă întorc.

nu se merită umilinta, nu se merită să te întorci la un garaj cu buzi infecte,fără dușuri, mecanici frustrați, camere de odihna cu șobolani și evident praf

Edited by carcone
Link to post
Share on other sites
  • Members

Ca sa va scoateti cazierele, la mine au fost necesare urmatoarele :

 

Cazier judiciar :

Timbru judiciar 2 lei

Taxa cazier judiciar 10 lei de la Posta

Cerere care se poate descarca de pe net sau o completati la politie

CI original la voi.

In Bucuresti poti sa te duci la orice sectie si au un program destul de bun, zilnic de la 8-16 marti si joi pana la 18

Se da pe loc

 

Cazier auto, in Bucuresti la Udriste

Iti iei un formular de la un xerox de pe langa

Copie CI si copie permis.

Fara nicio taxa, la ghiseul 7.

Eu am depus azi, miercuri dupa 16 e gata.

 

 

Poate va sunt de folos info !

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
  • Members

la ce te referii todorel ?

crezi ca se cheltuie mai mult baiatu  atat a zis ca a consumat miee mi se pare o suma normala

 salut revin dupa vreo 5 ani de plimbare prin Europa ....da se cheltuie si 150 de euro , eu personal aveam coleg care pe Suedia rezista cu 150 de euro !  avea butoiul cu branza mereu la el si uleiul din tara , si cumpara doar cartofi si oua , si o paine simpla !  era sarac ! altul a venit si traia pe saptamana cu margarina si gem si inweekend manca ca ramanea de la noi ! deci daca ai trait in Romania cu 500 lei o familie poti traii fff bine cu 150 euro pe afara !  Normal ca asta nu mai e viata ! !!!

Link to post
Share on other sites
  • Members

un raspuns din pag 8 !!! acum am observat ca sunt 194 pag la subiectul HARTL !!!! Doame cati soferi au trecut prin parcarea aia ! acum pe 20 ianuarie mi-am facut concediul in Austria si culmea a fost ca am fazut , revazut parcarea si Discoteca !!!! :))))

Link to post
Share on other sites
  • Members
La 07/11/2015la20:51, Adriannmg2002 a spus:

Am fost eu la ei astazi in Bucuresti.

Camioane bune, noi, maxim 1 an.

Ca si stagiar ai 150 euro pe saptamana. Poti sa ceri sa devii titular cand te simti tu pregatit.

Ca si titular in principiu ai 900 euro plus 770 ron la program de 6/2

etcetera.....

CIne ti-a spus prostiile astea sa va zic eu cum sta treaba lucrez la iei de 1 an am sal pe tara 780 lei si platit la km cu 7 centi in rest nimic nu exista plata la zi si nici bonusuri ptr km mai noi incep sa opreasca bani pe motorina nu comunica nimeni cu tine te trateaza ca pe ultimul om

Edited by cico_3504
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.