Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Salutare la toti colegi o sa scriu cateva intamplari petrecute la aceasta firma dupa care fiecare trage concluzia daca e bine sau rau sa te angajezi la ei,eu am ajuns la ei dupa mai multe cv-uri trimi

Esti candidatul perfect !!

Dupa aproximativ 4 ani ma intorc la topicul asta si ma ia o stare de... euforie Pe atunci eram incepator si visam la Hartl... acum sunt satul de kilometri si condus noaptea si de BAIETII care abia ast

Posted Images

  • Members

salut colegi, 

da, se angajeaza si se lucreaza in echipaj. soferi fara experienta cu 600 euro/luna, salariul in lei inclus, minimul pe economie. angajeaza si soferi cu experienta. asigura 13400 km/ luna platiti la 7,8,9 sau 10 centi / km, in functie de experienta fiecaruia. poti intra direct cu 10% daca ai experienta si asta inseamna minimum 1340 euro + RON. tot ce e peste 1340 km/luna se plateste titulariului la 10%. daca esti singur pe cabina se platesc minum 9700 km/luna ... acelasi calcul. de aici rezulta ca la ei este maimotivant sa lucrezi in echipaj si sa faci 18000-20000 km/luna. se mai dau ceva bonusuri daca stai mai mult de 8 saptamani pe camion.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • Members

Salut.

Exact ce spunea colegul Adrian1984, poti depasii 1300Euro dupa doar cateva luni. Bani la timp, transport asigurat pana in Timisoara, poti sta  minim 6 saptamini. nu-ti imputa accidente/avarii, au camioane noi (transmisie automata clima frigider), diverse prime sarbatori sau daca stai mai mult., etc. Daca esti capabil, cinstit si i-ti vezi de treaba totul e bine. Numai ca i-ti trebuie nervi de otel sa faci vechime la ei! Conduci in echipaj pana cazi de oboseala! Nu faci totdeauna km. te chinui incarci pentru "baietii veseli" care castiga pe bune! Au majoritatea curselor de ...groaza , refuzate de alti transportatori! E Ok sa faci experienta dar daca ai un IQ mai ridicat o sa-ti dai seama ca nu-i de stat! Bafta tuturor incepatorilor!

Edited by cico_3504
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • Members

O întrebare... Dacă firma asta tot e considerată de mulți o "a doua școală" credeți că ar putea intra cineva care nu doar că nu are experiență pe tir, ci nu are experiență pe nimic, cineva peste 21 de ani care tocmai ce și-a scos toate categoriile (inclusiv B ) ?

Cum e cu legile, se specifică ceva de treaba asta?

 

Am cunoștințe zero despre situație, dar decât să tac...;D

Edited by HGabriel
Link to post
Share on other sites
  • Members
Acum 3 minute, Mario Bandit a spus:

Esti candidatul perfect !!

Sarcasm...nu? 

Am ambiție și mi-ar place să încerc , aș învață foarte repede, chiar din prima orice lecție. Teorie de pe forumuri si tutoriale de pe youtube mănânc la greu cu placere. 

Acum ar urma să fac munca urata vara asta si să strâng bani de permis , atestate, etc etc si voiam să știu dacă după ce as avea tot aș avea vreo șansă 

Link to post
Share on other sites
  • Administrators

De unde ai inteles tu ca ti-am raspuns cu sarcasm ? 

Ei asta cauta , tineri , fara indemanare , naivi , si ,, ieftini .,, ... Te incadrezi ? 

Citeste subiectul ...cap coada .

 

  • Like 3
Link to post
Share on other sites
  • Members
Chiar acum, Mario Bandit a spus:

De unde ai inteles tu ca ti-am raspuns cu sarcasm ? 

Ei asta cauta , tineri , fara indemanare , naivi , si ,, ieftini .,, ... Te incadrezi ? 

Citeste subiectul ...cap coada .

 

Perfect atunci, si eu caut o firma care să îmi deie șansă să învăț în câteva luni cât de cât cum se mănâncă meseria asta, și să capăt experiență, iar atunci voi putea deveni și eu exigent. Am citit subiectul, toate discuțiile de pe la începutul lui 2014 până în prezent, si sunt conștient că nu voi face avere la ei. Va fi doar o misiune de câteva luni... ei au șoferi ieftini, iar noi avem de unde lua startul.

Mulțumesc de răspuns

Edited by HGabriel
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...
  • Members

Din cate am inteles de la colegi,pentru un incepator se plateste 600 euro lunar si se lucreaza 1 luna cu 1 saptamana acasa,promovare la salar primesti cand considera colegi cu care lucrezi si sefi de acolo.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • Members

se pare ca au anuntat ca de la 1 august se modifica salariul. se va plati la zi. pentru incepatori 20 euro/zi si pentru titulari intre 45 si 55 euro/zi, in functie de experienta. salariul pe Romania separat. este asa? a mai auzit cineva?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • Members

Da s-a schimbat grila de salarizare la Hartl, Pentru  inceput iti da 20 de euro pe zi plus salarul pe tara, dupa ce ajungi titular iti da pentru 3 luni 35 de euro pe zi plus salarul pe tara, dupa trei luni iti creste la 40 de euro, mai iti da ceva bonusuri daca faci un anumit numar de km...in perioada asta se tin interviuri in diferite orase ale tarii....puteti merge vine un baietas ok si va explica tot ce vreti sa stiti, cica de anul trecut s-a schimbat conducerea...in fine interviul a fost ok....acuma nu stiu ce e la Vomp...poate un coleg care este sau a fost recent pe acolo sa ne zica cum e treaba pe acolo....

Edited by cico_3504
Link to post
Share on other sites
  • Moderators

In ce sens s-a modificat sistemul de salarizare ? O fi crescut salariul in tara ?

Cat priveste diurna (care nu e salariu !) vad ca tot la 600 E a ramas. Adica 20 E/zi x 30 zile tot atat imi da. Sau s-a modificat si aritmetica de o vreme si nu stiu eu ?

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • Members

nu s-a modificat aritmetica...din ce am citit pe aici inainte se lua 600 cu tot cu salarul pe Ro....acuma cu tot cu salarul pe Ro iei 800 E....600 E diurna plus salarul pe tara...mai multe detalii nu iti pod da...nu am avut de-a face cu firma pana acuma...doar am incercat sa-l lamuresc pe adrian1984 dupa ce am fost la un interviu din pura curiozitate....

Edited by johny112
Link to post
Share on other sites
  • Moderators

mersi pentru raspuns johny,asta credeam si eu...de aceea am si intrebat...corect este sa spui ..am fost la un interviu si acolo ni sa spus...etc...

de ce zic asta...deoarece sunt colegi care doresc informatii..cit mai aproape de adevar..si atunci ce ti se spune la un interviu poate diferi de realitate...asa invatam toti sa cernem informatiile si sa aruncam balastul...:angel:

Link to post
Share on other sites
  • Members
La 6/30/2015 la 15:43, vergil84 a spus:
1. Carte de identitate - copie color - 3 exemplare
2. Certificat de nastere - 1 exemplar
3. Certificat de casatorie, certificate nastere copii (daca este cazul) - 1 exemplar
4. Ultima diploma de studiu - 1 exemplar
5. Permis de conducere: categoria C, C+E (fata/verso) - 2 exemplare
6. Atestat sofer profesionist – transport marfa - 2 exemplare
 Eventual Atestat ADR - Marfa periculoasa
7. Cartela pentru tahograf digital - 1 exemplar
8. Cazier judiciar + auto - 1 exemplar
9. Pasaport - 1 exemplar
10. Aviz medical, aviz psihologic – TIP SIGURANTA CIRCULATIEI – apt transport intern/international marfuri generale-EMISE IN 2014 - 2 exemplare
11. Cardul European de sanatate ELIBERAT DE CNSAS - 1 exemplar
12. Recomandare de la ultimul loc de munca in original – cu nr de contact
13. CV + UN NUMAR DE TELEFON UNDE VA PUTEM CONTACTA
14. 1 poza tip buletin
 
LA ANGAJARE:
15. Oferta de loc de munca - Repartitie de la AGENTIA NATIONALA DE OCUPARE A FORTEI DE MUNCA - somaj, de pe raza judetului de domiciliu.
16. Adeverinta de vechime – in copie daca nu are da declaratie pe propria raspundere ca nu a avut niciodata, sau declaratie cu firma la care se afla (de obicei este vechiul loc de munca)
17. Dispozitia de desfacere a Contractului individual de munca (ultimul loc de munca)
18. Adeverinta cu stagiul de cotizare pentru calcularea concediului medical (salariul brut realizat, zile efectiv lucrate, zile de concediu medical – pentru ultimele 12 luni)
19. Avizul medical si psihologic in original

 

Buna ziua!

Rog colegii de forum care s-au angajat la Hartl in ultima perioada sau anul acesta sa ne spuna daca actele de angajare sunt aceleasi de mai sus, sau au aparut modificari. 

As vrea sa mai intreb cunoscatorii:

-daca Cardul European de Sanatate se mai poate inlocui cu Asigurare Privata(asa cum am citit)

-daca se mai da acel avans de 150E(asa cum am citit)

-daca nu am  lucrat(legal) vreodata sau de multi ani sau ultima firma a dat faliment, cum fac cu actele de la punctele 12 si 17

 

Multumesc si va doresc drumuri bune!

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • Members

Dupa aproximativ 4 ani ma intorc la topicul asta si ma ia o stare de... euforie:clap: Pe atunci eram incepator si visam la Hartl... acum sunt satul de kilometri si condus noaptea si de BAIETII care abia asteapta sa ma amendeze!!!>:D Succes incepatorilor.

  • Like 3
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • Members

cum spunea si colegu de mai sus. In sfarsit dupa 3 ani jumate revin la acest topic. Pe scurt: Am lucrat la acesta companie timp de aproape 2 ani. In ultima perioada sa mai schimbat unpic dar in mare parte doar formula de calcul al salariului si sa adaugat salariu pe tara separat. Deci sa nu va asteptati ca acum se plateste normal. Parerea mea la inceput cea mai buna firma sa te angajeji din cauza ca nu ai raspundere de camion, accidente, intarzieri. Ca si dezavantaj major este ca te duci incepator lucri in doi e normal ca sa poti sa inveti dar asteptarile sunt ca de la un sofer cu experienta. Lucrezi la program tot timpul fiind in 2 stim cu toti ca e destul de lung. Sunt seriosi la bani ii primesti pe toti la timp, max 2 zile intarziere. Sunt putini dar atat timp cat nu sti nimic si te angajeaza e ok. Problema apare dupa cel putin 1an ca tot putin o sa fie.

Link to post
Share on other sites
  • Members

Am fost eu la interviu Joi. Au venit în Iasi. Pentru experiențe 0, te iau cu minimul pe economie 1250 ron brut  + 20€/zi  ca stagiar. Program 8 săptămâni cu maximum 2 săptămâni acasă. Perioada aceasta de ucenicie variază. Au menționat ca tu ceri când vrei sa conduci singur.Buuun. .. pe urma, când ești singur pe cabină timp de 80 zile (deci aproape 3 luni) iei minimul 1250 ron brut + 35€/zi.  Deci în jurul de 1000 euro pe luna timp de 3 luni când conduci singur. După aceste 80 zile ești plătit cu 1250 ron brut+40€/zi. Nu am mai notat mai departe grila. Au mai menționat de niște bonusuri la Km >12000 km/lună iei +50€/luna. 

Eu sigur nu mă duc la ei. Cu toate că se conduce regulamentar. Se doarme numai pe cabină. 

 

Link to post
Share on other sites
  • Members

Laure79, ca sofer profesionist ai vrea sa iti faci pauzele de 9/11h la hoteluri ? am 5 ani pe comunitate si singura data cand am dormit la hotel a fost cand am stat 3 zile cu camionul in service din cauza unei probleme tehnice. in rest, in cabina.

si in ultimul timp, fac tot posibilul sa nu ma prinda pauza de 45h pe Franta sau Belgia.

cam unde ai prefera sa iti faci pauzele? cate hoteluri sunt prin Europa cu acces si parcare pentru camioane de mare tonaj?

ai cautat hoteluri prin Franta si Belgia pentru pauza de 45h? sa vezi cum e sa cauti o parcare in apropierea hotelului, sa vezi cu ce mergi pana la hotel daca nu reusesti sa gasesti ceva aproape, sa iti iei la tine lucrui pentru 2 nopti la hotel...

nu stiu despre altii dar eu, si toti soferii cu care am vorbit despre asta, preferam pauzele la cabina.

Edited by cico_3504
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.