Jump to content

Transport rutier,manevrarea si logistica pentru marfurile aeriene !


Guest Anonymous

Recommended Posts

Guest Anonymous

imi cer scuze...transport rutier,manevrarea si logistica pentru marfurile aeriene...parerile voastre

si cel mai frumos ar fi sa incep eu:

  am fost angajat timp de 3 luni la Gelbke Spedition und AirCargo Transporte,Huenfelden,Germania,timp in care am vizitat Scandinavia,aceasta a fost singura parte frumoasa.In rest,tin sa precizez ca regimul AirCargo este inuman,iar pretentiile de lucru pentru 2 soferi sunt revarsate asupra unui singur sofer,deoarece patronii nu-si "permit" sa plateasca 2 soferi...a fost cel mai obositor,extenuant,stresant,si groaznic loc de munca al meu...as dori sa stiu si parerile voastre despre AirCargo

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • Members

anul trecut am lucrat la o firma din austria in fischamend, langa aeroport. firma se numea AIR&ROAD si caram doar marfa air, in special pentru lufthansa. caram in toata europa si ce era bine era ca descarcai si incarcai numai in aeroporturi,din bucuresti, budapesta, amsterdam frankfurt sau amsterdam, etc.. PARTEA REA era ca lucram numai noaptea si pauza doar pe zi. a fost cea mai frumoasa perioada de pe tir. pe air cargo se face SOFERIE( intreaba pe oricine de la transdanubia), nu ai treaba cu marfa, cu coletele , cu nimic, doar bagi si scoti din rampa si daca mai prinzi si paleti de avion e superb, ridici rolelel de pe vagon si cu 4 paleti ai tirul plin. nu cari greutate si nu te prea tine politia la control. daca mai prinzi si o firma cu autorizatie de passau circuli aproape cum vrei. naspa e daca nu descarci la timp ca ai ore de incarcare si descarcare ar facute in asa fel incat sa te incadrezi. RECOMAND AIR CARGO.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Si unde e SOFERIA ca eu nu m-am prins ?

Un sofer trebuie doar sa conduca ca o bufnita si atat?

tu ZORRO care le stii pe toate mai intereseaza-te. doar pe anumite linii se lucreaza exclusiv de noapte, in general lucrul incepe la 15 DUPA MASA si depinde de unde incarci si descarci. NU SE ACCEPTA remorca FARA ROLE( daca stii ce sint alea) , cele fara role au curse de vai si amar. multe remorci sunt echipate cu frigo dar tu un atotstiutor nu are rost sa mai insiram. poti lucra doar la camasa alba, bagi la rampa, deschizi usile si ridici pernele pe cap si lasi remorca si dupa ridici rolele, bagi la rampa si in unele cazuri incarci la alta rampa( cam rar). intreaba pe cei de la transanubia sau jan de rijk sau muller transporte sau alte firme mari de pe air cargo si ai sa vezi doar soferi multumiti.

Imi pare rau ca intru in polemica cu cineva care nu stie ca cei de pe air cargo, daca au program, circula si duminica sau in sarbatori legate ptr ca au licenta de passau si transporturile cargo sunt prioritare. daca te opreste vreun politist la control mai mult de 30 de minute si tu esti in regula cu toate exista riscul sa nu ajungi la timp la aeroport la descarcat si ptr fiecare palet care pierde avionul amenda este de 30000 euroi si nici un politist nu va risca sa plateasca asa ceva. se fac cercetari si daca e blocata autostrada. si mai mult decat atat sunt firme care nu fac air cargo si soferii circula doar noaptea dar na, mai circula si ziua ca noaptea au avut maimuta si au program dar cei de pe air cargo fac toate pauzele si sunt respectati la incarcari/descarcari, si mai bine platiti. mersi mult

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Usor colegu,sa stii ca nu esti singurul care a lucrat cu paleti de avion,iar de  licenta de passau nu am auzit,toti stim ca cargoul circula pe restrictie depinde ce ai import sau export,nu mereu. daca esti atit de incintat de air cargo inseamna ca nu ai fost la zaventem, paris, londra,amsterdam. asa cum a spus si alt coleg este cea mai urita experienta prin care am trecut si nu imi mai doresc.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Usor colegu,sa stii ca nu esti singurul care a lucrat cu paleti de avion,iar de  licenta de passau nu am auzit,toti stim ca cargoul circula pe restrictie depinde ce ai import sau export,nu mereu. daca esti atit de incintat de air cargo inseamna ca nu ai fost la zaventem, paris, londra,amsterdam. asa cum a spus si alt coleg este cea mai urita experienta prin care am trecut si nu imi mai doresc.

colegule noi caram doar pentru lufthansa cargo si de obicei caram din amsterdam,praga,salzburg,frankfurt,viena,bucuresti(veneau soferii romani de obicei),linz,graz,budapesta,innsbruck, si putin milano(veneau broastele de acolo). dupa 5 luni m-am retras pe linia salzburg-linz-viena si retur. depinde la ce firma ai fost tu? noi cei care lucram doar ptr lufthansa nu ne era rau deloc. uita-te la degetele maini si ai sa vezi ca nu toate sunt egale, la fel si cu firmele dar am mai zis: depinde de firma. padure fara uscaturi nu este si toate firmele sunt diferite la fel ca si cele de transporturi generale. MI-AS mai dori sa fac air cargo dar doar daca s-ar redeschide firma unde am lucrat. drumuri bune la toti.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

tu ZORRO care le stii pe toate mai intereseaza-te. doar pe anumite linii se lucreaza exclusiv de noapte, in general lucrul incepe la 15 DUPA MASA si depinde de unde incarci si descarci. NU SE ACCEPTA remorca FARA ROLE( daca stii ce sint alea) , cele fara role au curse de vai si amar. multe remorci sunt echipate cu frigo dar tu un atotstiutor nu are rost sa mai insiram. poti lucra doar la camasa alba, bagi la rampa, deschizi usile si ridici pernele pe cap si lasi remorca si dupa ridici rolele, bagi la rampa si in unele cazuri incarci la alta rampa( cam rar). intreaba pe cei de la transanubia sau jan de rijk sau muller transporte sau alte firme mari de pe air cargo si ai sa vezi doar soferi multumiti.

Imi pare rau ca intru in polemica cu cineva care nu stie ca cei de pe air cargo, daca au program, circula si duminica sau in sarbatori legate ptr ca au licenta de passau si transporturile cargo sunt prioritare. daca te opreste vreun politist la control mai mult de 30 de minute si tu esti in regula cu toate exista riscul sa nu ajungi la timp la aeroport la descarcat si ptr fiecare palet care pierde avionul amenda este de 30000 euroi si nici un politist nu va risca sa plateasca asa ceva. se fac cercetari si daca e blocata autostrada. si mai mult decat atat sunt firme care nu fac air cargo si soferii circula doar noaptea dar na, mai circula si ziua ca noaptea au avut maimuta si au program dar cei de pe air cargo fac toate pauzele si sunt respectati la incarcari/descarcari, si mai bine platiti. mersi mult

Tinere,te aprinzi cam repede si din lipsa de argumente vii cu atacuri la persoana.

Dat fiind ca nu ai priceput mesajul meru ma simt nevoit sa repet: unde e SOFERIA?

SOFERIA Inseamna doar condus si facut curse  fixe cu deplasare aproape exclusiv pe autostrazi unde ai indicatoare de aeroport la fiecare racordare ?Inseamna doar sa deschizi niste usi la aceeasi rampa?Ce e asa deosebit sa conduci pe restrictie ?O fac si multe alte transporturi unele mult mai importante.Asta cu politistii,controlul si suma e folclor de parcare.Cercetari pentru autostrada blocata mai fac si eu folosind aceleasi date online si informatii din trafic in timp real dar accidentul de poate intampla chiar in fata marelui sofer de air&cargo.Daca te-as pune sa faci zi de zi grupaje seriose pe Italia sau Anglia nu ai mai deschide gura.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

imi cer scuze...transport rutier,manevrarea si logistica pentru marfurile aeriene...parerile voastre

si cel mai frumos ar fi sa incep eu:

  am fost angajat timp de 3 luni la Gelbke Spedition und AirCargo Transporte,Huenfelden,Germania,timp in care am vizitat Scandinavia,aceasta a fost singura parte frumoasa.In rest,tin sa precizez ca regimul AirCargo este inuman,iar pretentiile de lucru pentru 2 soferi sunt revarsate asupra unui singur sofer,deoarece patronii nu-si "permit" sa plateasca 2 soferi...a fost cel mai obositor,extenuant,stresant,si groaznic loc de munca al meu...as dori sa stiu si parerile voastre despre AirCargo

  Cum de nu-si permit sa plateasca 2 soferi ? Da de muncit muncesc 2?

Link to comment
Share on other sites

  • Members

dupa 4 ani de grupaje prin italia, eu zic ca sunt suficienti ani. dar crezi ca am inceput direct pe aeroporturi ? am fost intai pe 3,5 apoi pe 7.49 si apoi pe BILICO deci imi ajunge faza cu dute si incarca firma xxx si vino acasa si mai apoi inca un mesaj sau 2 cu alte incarcari. am mai zis totul depinde de firma unde lucrezi si cat te respecta. Drumuri bune la toti.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • Members

Salutare tuturor, intradevar pe regim aircargo un dezavantaj mare este ca se lucreaza noaptea, acum depinde si la ce firma lucrezi, mai sunt firme care ofera apartamente soferilor dar tot noapte ramane:), in schimb parerea mea este ca inveti soferie si pe aircargo. Inveti sa tragi foarte bine la rampa, sa schimbi remorci pentru ca de obicei se cam schimba remorci la aircargo. Am vazut de mai multe ori soferi care stau 10+ minute sa bage la rampa si sa schimbe remorca. La aircargo aceasta devine obisnuinta. Alt dezavantaj ai fi faptul ca te invarti prin aceleasi locuri, aceleasi aeroporturi sau firme, nu apar schimbari mari in peisaj ca la cursa tarile nordice-sudul europei, romania-spania s.a.s.m.d Oricum soferie inveti un pic de peste tot, fiecare tip de transport ne invata soferie intr-un anumit fel al sau. parerea mea ca cine are oferta sa incerce, salariile sunt sau ar trebui cel putins a fie mai maricele decat la alte tipuri de transport dar cu siguranta nu cele mai mari.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.