Members sorin Postat Iulie 23, 2011 Members Share Postat Iulie 23, 2011 Salut,asa cum am scris titlu am depasit cu sapte minute programul,pur si simplu nu am avut unde opri!!!!! Ce parere aveti ce se poate intampla la un urmatorul control? daca ati fost in aceiasi situatie va rog spune-ti cam la ce ar trebui sa ma astept. Am printat tichetul si am scris pe spate ca nu am gasit parcare si ruta pe care eram. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Jan68 Postat Iulie 23, 2011 Members Share Postat Iulie 23, 2011 Nu ai problema daca corespunde cu REALITATEA :adica ;la 4 ore de condus tu treci pe LANGA ,,parcare,, cu 90/ora(nu ai intrat in acea parcare pentru a vedea daca ai loc...) ,,se poate verifica..,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members PRESIDENT Postat Iulie 23, 2011 Members Share Postat Iulie 23, 2011 daca ai scris pe bon nu e problema in toata europa poate doar unguru sa te jumuleasca de o cafea. oricum amenda in ungaria pt depasirea programului intre 4h30 si 5h e 40 euro eu asa stiam da acum de cand s-au schimbat amenzile nu mai stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Iulie 23, 2011 Administrators Share Postat Iulie 23, 2011 TE poti folosi de : REG 561 Art 12 Pentru a da posibilitatea vehiculului să ajungă la un loc de oprire corespunzător, conducătorul auto poate deroga de la articolele 6-9 în măsura necesară pentru a se garanta siguranţa persoanelor, a vehiculului sau a încărcăturii acestuia, cu condiţia de a nu se periclita prin aceasta siguranţa rutieră. Conducătorul auto trebuie să indice manual natura şi cauza derogării în foaia de înregistrare sau pe un imprimat scos din aparatul de înregistrare sau în registrul său de sarcini, până la sosirea la locul de oprire corespunzător. Pe viitor foloseste aceast articol doar in situatii limita (nu zi de zi ) ,opreste inainte de 4:30h , scoate tichet , noteaza pe spate ce si cum , si pleaca mai departe pana unde consideri ca poti stationa . O sa auzi comentarii din partea politiei ca tacograful te anunta cu 15 minute inainte de terminarea perioadei de sofat , (maximul ei ) si trebuie sa-ti iei masuri de a oprii si stationa in siguranta , dar daca nu ai unde stationa fara a pune in pericol siguranta ta si a celorlanti participanti la trafic , noteaza-ti portiunea de drum si kilometrul unde ai ,, savarsit fapta ,, si numarul articolului care iti permite sa o faci , si pastreaza bine tichetul . drumuri bune !!! 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members sorin Postat Iulie 23, 2011 Autor Members Share Postat Iulie 23, 2011 Multumesc tuturor de raspuns dar nu am fost niciodata in postura asta si cu amenzile din ziua de azi ,iti este frica si daca nu ai hartie pentru imprimanta de rezerva. Mii de multumiri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Salbatic Postat August 9, 2011 Members Share Postat August 9, 2011 Colegule eu chiar am patit-o pe Valea Oltului, trebuia sa opresc sa fac 45'-u si am depasit timpul cu aprox. 15 min ;am prins o portiune de drum cu linie continua, curbe , aglomeratie si abia am gasit o parcare de am iesit .Am scris pe digrama a doua zi in cateva cuvinte cauza depasirii timpului si am fost oprit la cateva zile de ARR ,au vazut digrama respectiva, le-am explicat natura intamplarii precum si ca legea prevede derogari in astfel de situatii si crede-ma ca totul a fost ok ;dar trbuie sa faci tot posibilul sa respecti legea si sa nu faci un obicei din a depasi timpii chiar si cu putin ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members toader Postat August 12, 2011 Members Share Postat August 12, 2011 acest lucru se face inainte de a depasi timpul de conducere , nu a doua zi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members radu tiberiu Postat Februarie 15, 2013 Members Share Postat Februarie 15, 2013 in astfel de situatii inspectorii sunt invatati sa verifice "istoricul" soferului, si daca reiese ca e o practica frecventa a acestuia, nu e de bine. daca esti pe card, e o chestie simpla, il citeste tot ( de cand il ai) si te-ai ars. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members oldtrucker Postat Februarie 18, 2013 Members Share Postat Februarie 18, 2013 TE poti folosi de : REG 561 Art 12 Pentru a da posibilitatea vehiculului să ajungă la un loc de oprire corespunzător, conducătorul auto poate deroga de la articolele 6-9 în măsura necesară pentru a se garanta siguranţa persoanelor, a vehiculului sau a încărcăturii acestuia, cu condiţia de a nu se periclita prin aceasta siguranţa rutieră. Conducătorul auto trebuie să indice manual natura şi cauza derogării în foaia de înregistrare sau pe un imprimat scos din aparatul de înregistrare sau în registrul său de sarcini, până la sosirea la locul de oprire corespunzător. Pe viitor foloseste aceast articol doar in situatii limita (nu zi de zi ) ,opreste inainte de 4:30h , scoate tichet , noteaza pe spate ce si cum , si pleaca mai departe pana unde consideri ca poti stationa . O sa auzi comentarii din partea politiei ca tacograful te anunta cu 15 minute inainte de terminarea perioadei de sofat , (maximul ei ) si trebuie sa-ti iei masuri de a oprii si stationa in siguranta , dar daca nu ai unde stationa fara a pune in pericol siguranta ta si a celorlanti participanti la trafic , noteaza-ti portiunea de drum si kilometrul unde ai ,, savarsit fapta ,, si numarul articolului care iti permite sa o faci , si pastreaza bine tichetul . drumuri bune !!! A nu se intelege ca poti sa nu gasesti parcare inca o ora , doua ,din cauza unui stau in care ai stat mai de dimineata . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members costy67 Postat Februarie 23, 2013 Members Share Postat Februarie 23, 2013 acest lucru se face inainte de a depasi timpul de conducere , nu a doua zi.Scoaterea imprimatului se vace la oprirea in parcare.Ce spui tu este aberatie!Cum pot scoate bon inaintea depasirii programului?Atunci numai este o situatie neprevazuta ci una prevazuta deja.Opresc in mijlocul autostrazii si scot bon pe care mentionez ca trebuie sa depasesc programul?Imprimatul se scoate imediat dupa oprirea in parcare,dar pentru ca depasirea si orele conduse efectiv in ziua respectiva sa fie evidentiate trebuie sa astepti si sa faci cel putin 1 minut de pauza.Altfel pe imprimat nu apar orele conduse efectiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Februarie 23, 2013 Administrators Share Postat Februarie 23, 2013 acest lucru se face inainte de a depasi timpul de conducere , nu a doua zi.Scoaterea imprimatului se vace la oprirea in parcare.Ce spui tu este aberatie!Cum pot scoate bon inaintea depasirii programului?Atunci numai este o situatie neprevazuta ci una prevazuta deja.Opresc in mijlocul autostrazii si scot bon pe care mentionez ca trebuie sa depasesc programul?Imprimatul se scoate imediat dupa oprirea in parcare,dar pentru ca depasirea si orele conduse efectiv in ziua respectiva sa fie evidentiate trebuie sa astepti si sa faci cel putin 1 minut de pauza.Altfel pe imprimat nu apar orele conduse efectiv. nota 1 de orientare asupra 561 ce 2) Un conducător auto trebuie să respecte cu stricteţe normele şi să nu depăşească duratele-limită de conducere, cu excepţia cazurilor în care intervin în mod neaşteptat situaţii excepţionale şi devine imposibilă respectarea regulamentului fără a pune în pericol siguranţa rutieră, siguranţa persoanelor, a vehiculului sau a încărcăturii acestuia. Dacă un conducător auto hotărăşte că este necesară derogarea de la regulament şi că acest lucru nu periclitează siguranţa rutieră, trebuie să indice manual natura sau cauza derogării (în orice limbă comunitară, în foaia de înregistrare sau pe un imprimat scos din aparatul de înregistrare sau în registrul de sarcini) până la oprire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members costy67 Postat Februarie 23, 2013 Members Share Postat Februarie 23, 2013 Aplicam litera legii,si incalcam alte reguli de circulatie,nu?@sorin a spus:,,am depasit cu sapte minute programul,pur si simplu nu am avut unde opri"Daca imprimarea o facea inainte de oprire poti spune cum putea sa o faca,@Mario?Tehnic,din cate stiu,nu se poate scoate imprimat in mers!Daca notarea era facuta inainte de depasirea programului,atunci nu mai vorbim de situatie neprevazuta ci de o incalcare a regulamentului cu bunastiinta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Februarie 23, 2013 Administrators Share Postat Februarie 23, 2013 Aplicam litera legii,si incalcam alte reguli de circulatie,nu?@sorin a spus:,,am depasit cu sapte minute programul,pur si simplu nu am avut unde opri"Daca imprimarea o facea inainte de oprire poti spune cum putea sa o faca,@Mario?Tehnic,din cate stiu,nu se poate scoate imprimat in mers!Daca notarea era facuta inainte de depasirea programului,atunci nu mai vorbim de situatie neprevazuta ci de o incalcare a regulamentului cu bunastiinta! planificare se face calculand , x pana la y , si da pot fi situatii extreme care te obliga sa depasesti ceea ce dicteaza acele articole din 561 ce . de ce se cere oprirea si scoaterea unui bon din momentul depasirii timpului si momentul opririi ?? simplu . se poate intampla ca tu esti pe un drum judetean , nu gasesti o parcare corespunzatoare ( dupa cum iti cere si art 12 , legat de siguranta ta si a celorlanti participanti la trafic ) din x motive si decizi sa mai mergi pana la primul oras / sat , unde exista un loc mai sigur . ce se intampla daca la intrare in oras /sat e un echipaj isctr ?? daca faci anotare spate diagrama , sau printare si anotare bon , o prezinti si explici situatia agentilor acestia inteleg situatia , dar daca tu te prezinti cu 4.45 h conducere ce crezi ca o sa zica domnul agent ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members costy67 Postat Februarie 23, 2013 Members Share Postat Februarie 23, 2013 Conform celor spuse de tine,Mario,trebuie sa opresc in mijlocul drumului sau autostrazii,sa scot bon,sa scriu notificarea pe spatele bonului,dupa care merg mai departe.Care lege si ce articol din presupusa lege imi permite sa opresc in mijlocul drumului si sa blochez circulatia dupa bunul plac?Pentru a scoate bon,camionul trebuie sa fie oprit,altfel tahograful nu face imprimarea conform specificatiei tehnice.S-a conceput cumva tahograf care face imprimarea din mers? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Februarie 23, 2013 Administrators Share Postat Februarie 23, 2013 eu zic cum e legal a se proceda cu art 12 , nu sunt eu cel care l-a gandit , sunt chestii incomode in procedeu , dar intodeauna trebuie gasit modul de a impaca si capra si varza . pana la urma tine de particularitatea situatiei ....... nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members valybrasov Postat Februarie 25, 2013 Members Share Postat Februarie 25, 2013 eu am depasit programul camionului adica 15 ore cam 24 de min e vreo prolbema grava mentionez ca nu am avut unde sa ma opresc,am scos bon dar sper sa nu fie asa grav si daca e cam cat e amenda ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members oldtrucker Postat Februarie 26, 2013 Members Share Postat Februarie 26, 2013 Ca o parere personala .... textul de lege este interpretabil , dealtfel ca orice lege . Sunt multe controverse ce reies din text , depinde de interpretarea organului de control daca ,,o furi " au ba . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Februarie 26, 2013 Administrators Share Postat Februarie 26, 2013 scrie pe ticket sau sau spatele diagramei motivul depasirii programului,locatia unde s-a intamplat evenimentul,eventual portiunea de drum si mentioneaza: reg.561 art.12,astfel nu vei avea probleme.reg561,art12:Pentru a da posibilitatea vehiculului să ajungă la un loc de oprire corespunzător, conducătorul auto poate deroga de la articolele 6-9 în măsura necesară pentru a se garanta siguranţa persoanelor, a vehiculului sau a încărcăturii acestuia, cu condiţia de a nu se periclita prin aceasta siguranţa rutieră. Conducătorul auto trebuie să indice manual natura şi cauza derogării în foaia de înregistrare sau pe un imprimat scos din aparatul de înregistrare sau în registrul său de sarcini, până la sosirea la locul de oprire corespunzător. http://ec.europa.eu/transport/modes/roa ... e_1_ro.pdf dan , grija mare la ultimile mentiuni : © duratele-limită de conducere zilnice şi săptămânale ar trebui să fie respectate, prin urmare conducătorul nu ar trebui să aibă „câştiguri de timp” prin depăşirea duratei-limită de conducere în căutarea unui loc de parcare; (d) derogarea de la normele referitoare la duratele-limită de conducere nu trebuie să genereze o reducere a pauzelor necesare şi nici a repausului zilnic şi săptămânal. e de vazut daca si agentul te incadreaza acolo !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.