Members VIRGIL TIMIS Postat Decembrie 30, 2011 Members Share Postat Decembrie 30, 2011 la motoru in 4 timpi stiu ca de 4ori arborele coti si 1 data axu cu came sper ca nu am uitat din cauza varstei ;D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Speedy Gonzales Postat Decembrie 30, 2011 Members Share Postat Decembrie 30, 2011 Exemplu : axul distributiei se roteste de 2 ori mai putin decit arborele motor! si nu invers! Deci turatia axului cu came este mai mica decat turatia arborelui cotit ! Super corecta! nu stau sa explic de ce, trebuie sa gandesti logic functionarea motorului in patru timpi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members oldtrucker Postat Decembrie 31, 2011 Members Share Postat Decembrie 31, 2011 Domnule Virgil Timis, am invatat ce rol are uleiul din motor si cum sa verific pe joja nivelul uleiului.Nu cred ca esti sofer.Autoaprinderea ELECTRICA EXISTA NUMAI LA MOTOARELE CU BENZINA. Si aici inchei orice discutie pentru ca nu am cu cine sa vb despre mecanica! Autoaprinderea , este un fenomen ce apare atat la MAS cat si la MAC, principala cauza este calamina incandescenta ce se afla depusa pe chiulasa in cantitate mare si este favorizata de defectul sistemului ce intrerupe alimentarea cu combustibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members oldtrucker Postat Decembrie 31, 2011 Members Share Postat Decembrie 31, 2011 Apropos! Volanta antreneaza arborele motor direct , cat si discul ambreajului ,prin ansamblul ce-l face cu placa de presiune. Rolul major al volantei este si de a echilibra arborele motor pe timpii morti ai pistoanelor . Asta in mare vorbind Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members oldtrucker Postat Decembrie 31, 2011 Members Share Postat Decembrie 31, 2011 TEST DE MECANICA ! Care este valoarea procentuala a amestecului stoichiometric ideal la MAS ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Speedy Gonzales Postat Ianuarie 8, 2012 Members Share Postat Ianuarie 8, 2012 parca 14.7:1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members oldtrucker Postat Ianuarie 28, 2012 Members Share Postat Ianuarie 28, 2012 La ce presiune si temperatura se afla aerul (limite minim maxim) la finele timpului de compresie la MAC ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members oldtrucker Postat Ianuarie 28, 2012 Members Share Postat Ianuarie 28, 2012 Ce functie are intercoolerul ? Dar vascocuplajul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members oldtrucker Postat Ianuarie 28, 2012 Members Share Postat Ianuarie 28, 2012 Care este zona in care chiulasa se fisureaza cel mai des? Care este cauza primordiala ce favorizeaza acest defect? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members VIRGIL TIMIS Postat Ianuarie 30, 2012 Members Share Postat Ianuarie 30, 2012 garnitura se arde de obicei intre pistoane si cauza este suptraincalzirea motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members oldtrucker Postat Februarie 2, 2012 Members Share Postat Februarie 2, 2012 garnitura se arde de obicei intre pistoane si cauza este suptraincalzirea motorului Atentie! Este vorba despre chiulasa nu despre garnitura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.