Members ionutzoprea Postat August 16, 2013 Members Share Postat August 16, 2013 marti. 13 august, cand am fost sa imi fac fisa medicala m-am intalnit cu un baiat care reinoia fisa medicala si care a spus ca a lucrat la firma asta, deci ceea ce spun acum e din ce am auzit, daca el m-a mintit va mint si eu.... unele chestii din ce am citit aici sunt adevarate, altele nu prea... la angajare omul iti spune, "la mine se alearga ilegal pentru ca si tu ca sofer esti platit la cursa, 300 E pt germania, 400 pt franta si pretul difera in functie de cat de multi km ai de facut...pe camioane are numai tahografe cu diagrama, si baiatu asta zicea ca schimba diagrama la fiecare 4 ore, restul le distrugea...foi de concediu la greu, zicea ca din 24 de ore dormea maxim 4 ore da se castiga, ca omul plateste bine, dar te plateste la cursa, nu ai salariu fix sau la km, faci cursa iei banu...si intra-devar, plateste in avans inainte de plecare in cursa iar amenzile pentru viteza le plateste patronul spunea ca ajungea si la 2200 de euro pe luna, dar ca sa imi risc atat de mult viata mea, in primul rand, si a celorlalti participanti la trafic, prefer mai binesa iau 1000 de eurodar sa stiu ca lucrez legal si ca ajung intreg acasa si nu am constiinta incarcata ca am facut accident si am omorat sau am ranit grav alte persoane concluziile le trage fiecare daca e rau sau bine, nu sunt eu in masura sa judec pe cineva, dar parerea mea strict perosnala e ca nu se merita sa alergi ca disperatul dupa banii astia, si urmatorul loc in care s a te trezesti sa fie un pat de spital Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members crystyansan Postat Septembrie 3, 2013 Members Share Postat Septembrie 3, 2013 Asa este Ionutz tragi un an de zile asa dupa care sa constati sa nu mai esti bun de nimic sau daca ai ghinionul sa omori D-ne fereste pe cineva ,cand te uiti in urma zici oare pentru ce am alergat atat,sunt de acord cu tine mai bine mai putin si legal decat sa ti incarci constiinta si sa faci niste banuti care ii cheltui pt sanatate sau alte cheltuieli fara rost,la urma urmei totul e o roata care se invarte indifernt daca mergi cu 90 sau cu 80 fiecare face cum crede de cuviinta.Salutare tuturor,Drumuri bune. 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members valy_stelistu Postat Septembrie 11, 2013 Members Share Postat Septembrie 11, 2013 stiti careva un nr de tel de la ei sau cu cine pot lua legatura ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members luk68 Postat Septembrie 12, 2013 Members Share Postat Septembrie 12, 2013 Salutare la toți colegii.Poate vreun coleg sa îmi dea numărul de la Internațional Alexander? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members valy_stelistu Postat Septembrie 13, 2013 Members Share Postat Septembrie 13, 2013 0722671877 si vb direct cu patronu. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members luk68 Postat Septembrie 14, 2013 Members Share Postat Septembrie 14, 2013 Mulțumesc frumos valy...am sa sun luni sa vad ce zice...un sfârșit de săptămâna buna la toți colegii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members andreiro Postat Decembrie 26, 2013 Members Share Postat Decembrie 26, 2013 Salut nu vorbiti aiurea ca la alexander se lucreaza ilegal pentru ca suntem opriti la controale mere,nu esti obligat sa mergi non stop totul tine de tine cand nu ma poti tragi si te pui la somn,la angajare iti zice sistemul de lucru daca vrei vi daca nu stai acasa,nu se lucreaza cu magnet nai consum amenzile care le iei din greselile tale le platesti amenzile care le iei cand faci cum zic ei e problema lor,bani sunt ok se straduiesc ca soferul sa aiba conditi salarul pe tara doar il semnezi pentru ca castigi destul de bine pe tur retur nu te tine pe afara mereu ai de lucru in toate conditile,La poarta vin mereu soferi care vor sa lucreze dar din cauza ca nu fac fata pleaca si mi se pare corect sunt multi incepatori care vin si le da de munca dar ei nu sunt constienti de munca care o depui.multi soferi se cred mari king of road si merg pana adorm nu e vina la nimeni ca ei nu isi cunosc limita.Asa ca nu mai aduce acuzati care nu aveti dovezi si nu sunteti obligati sa lucrati ca nu trage sa va roaga sa veniti,dar uni de pe forum de aicia vor salar de 2000 de euro si incepator si program..pe saracia din romania, si lasati prostia ca trage de noi ca vorbiti aiurea noi lucram pentru a ne face ceva.atata am avut de zis ps sunt sofer la ei si prostile care le ziceti aicia sunt doar vorbe goale spuse de acasa de la caldura si de plictiseala. Craciun Fericit si Drumuri Bune... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Decembrie 26, 2013 Share Postat Decembrie 26, 2013 lasa-i Andrei sa vorbeasca...cainii latra,ursul trece stii vorba )de cand esti la ei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members VIRGIL TIMIS Postat Decembrie 26, 2013 Members Share Postat Decembrie 26, 2013 normal ,,,caini latra ,,,ursu trece ,,,,prieteni stiu de ce ? e chiar o firma buna in care se munceste ,,,am prieteni acolo care sant multumiti,,,cei care vor salari de 2000 euro pe tur retur retur mai trebuie sa astepte pana 1 ron va fi 4 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Apollyon Postat Decembrie 26, 2013 Members Share Postat Decembrie 26, 2013 colegu , parerea mea este ca nu ai nici o sansa... nu stiu daca ai puterea necesara sa te pui cu o firma cu ''cateva sute'' de camioane... iar amenzile de 1000 de ron pt ei sunt ca o amenda de 1 ron pt tine. iar pe langa asta arr isi ia dreptu de acolo stai linistit... majoritatea firmelor sunt la fel indiferent daca activeaza pe comunitate sau pe tur retur. drumuri bune sa ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members lkw_daniel Postat Decembrie 26, 2013 Members Share Postat Decembrie 26, 2013 Salut nu vorbiti aiurea ca la alexander se lucreaza ilegal pentru ca suntem opriti la controale mere,nu esti obligat sa mergi non stop totul tine de tine cand nu ma poti tragi si te pui la somn, Prin mesajul ăsta ai spus tot Mulțumim și asteptam cu mare 'interes' si alte detalii de aceasta 'serioasă' firmă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members cristihd Postat Ianuarie 17, 2014 Members Share Postat Ianuarie 17, 2014 Am stat de vorba cu un coleg care lucreaza la Alexander Int. si zicea ca intr-o saptamana dormea cate 8,9 ore, sa fie adevarat? Cu banii zicea ca sunt ok, a lucrat 6 luni la ei si a avut nevoie o luna sa isi revina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members bogdy arad Postat Martie 17, 2014 Members Share Postat Martie 17, 2014 buna ziua .eu am sunat la ei si mi-au spus ca nu angajeaza.desii mi-as dorii sa lucrez pe 3,5 tone pana imi fac si celelalte cat .ma poate ajuta cineva sa ma angajez ca sofer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members matzocu Postat Mai 6, 2014 Members Share Postat Mai 6, 2014 stie cineva.... la international alexander prinzi macar vreo 2 weekenduri acasa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members carco Postat Iunie 3, 2014 Members Share Postat Iunie 3, 2014 Am un prieten care lucrează la ei în echipaj. Deocamdată îi mulţumit Sent from my HTC Desire S using Tapatalk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members traian20 Postat August 27, 2014 Members Share Postat August 27, 2014 se mai fac an gajari stie cineva????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members coman olimpiu Postat Septembrie 12, 2014 Members Share Postat Septembrie 12, 2014 Si pana la urma care e salariul si diurna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members soferu-aradean Postat Octombrie 20, 2014 Members Share Postat Octombrie 20, 2014 Si pana la urma care e salariul si diurna este exact cum ai citit in postarile de pana acum: salariu este cat este, dar doar semnezi pentru el si diurna este cat poti sa duci!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Cornel88 Postat Iunie 3, 2016 Members Share Postat Iunie 3, 2016 Mai stie cineva de International Alexander in ziua de azi, ca incepator mi-au zis 1200-1400 de euro in echipaj, respectarea timpilor, fara proba practica. Daca stiti ceva, daca acum se lucreaza curat sau daca lucrati la ei, va rog sa lasati un comment! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Skywalker Postat Iunie 4, 2016 Members Share Postat Iunie 4, 2016 Inca nu se lucreaza curat, dupa spusele unui coleg care a lucrat la Alexander in perioada 2015-2016. Repet, nu stiu personal, doar din barfele de parcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Cornel88 Postat Iunie 4, 2016 Members Share Postat Iunie 4, 2016 Inteleg, multumesc, ca incepator sunt putine firme care m-ar putea lua: International Alexander, Trota, kim johansen si toate au pagini dedicate pe forum :). Voi da telefoane si poate gasesc o firma serioasa. Drumuri line! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Highprofile Postat Iulie 4, 2016 Members Share Postat Iulie 4, 2016 (editat) S.au spus si adevaruri pe aici!treaba e asa:in echipaj 14e pe cabina,se fac intre 10mii si 16mii km,daca esti cu femeia pe cabina si ea se ocupa de tot faci mai mult;)!salar pe tara,doar semnezi(nu semnezi,esti santajat ca nu ti se mai da diurna in euro)masini bune,mai mult de jumatate sunt lovite si inauntru la unele juri ca au stat imigranti:) multe masini sunt limitate psihologic(pe bord ai 90,real mergi 84,85)se insista cu consumul,te lasa,te lasa iar cand te arde vei simti!curse sunt bunicele,se practica foarte mult mersul pe cz,iar tonajul de multe ori te termina!dispeceri de treaba,asta la tm,ca la arad lumea e cu harfe rau,soferii fug de mersul cu masina la revizie in garaj din cauza ca sefii de garaj sunt foarte amabili si cand te iei cu iei ti.o baga pe aia"prietene,si eu am fost sofer"!tot timpul ai 3 curse restante la ei,mergi doar cu avansul!nu se foloseste magnet,unii mai au al doilea card,dar nu.i acopera nimeni,la diagrama tot cu foi de concediu!"patronul" deoarece banii sunt DUMNEZEUL lui nu mai da 2lei pe soferi,una doua te da afara,ti.a pus interdictie la poarta,iar daca mai ai bani de luat,posibil sa ti.i dea,asta depinde de cum il leagana yacht.ul cand mai merge in vacanta!una peste alta,e o firma buna,puteti merge dragi colegi,angajeaza pe oricine,doar sa stii sa te urci in cabina!nu denigrez,nu laud,e purul adevar!eu o duc bine aici deoarece m.am impus!sanatate la toti si mai lasati comunitatea,la copii nu le folosesc,casele cu etaj ,ca pentru asta pleaca multi! Editat Iulie 4, 2016 de cico_3504 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Adrian1984 Postat Octombrie 7, 2016 Members Share Postat Octombrie 7, 2016 Highprofile, ce ai relatat mai sus pare scenariul unui film de groaza. se pare ca inca mai supravietuiesc firme de transport cu sistemul asta. cat de des ajungi acasa? cum adica salariu pe tara, doar semnezi? ce vrei sa spui cu asta? cat poate sa incaseze un sofer titular dupa o luna completa de munca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members abvxo Postat Mai 24, 2017 Members Share Postat Mai 24, 2017 Ceva nou despre Alexander, stie ceva info? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Skywalker Postat Septembrie 29, 2017 Members Share Postat Septembrie 29, 2017 Situatie International Alexander Arad, August 2017 - prezent 1. Se merge NUMAI la program cu sfarsit de saptamana acasa, pauza de 24h se face in 50/50 afara dupa cum ti-e norocul. 2. Camioane Mercedes MP4 (E5, EEV si E6) viteza intre 85 si 90 kmh functie de camion (al meu 89kmh cu anvelope noi pe motrica) 3. Curse tur-retur; comunitate 1 luna cu 1 saptamana acasa; comunitate saptamanala L-V cu sfarsit de saptamana acasa S-D. 4. Nu se fac curse pe tara deloc, vagoanele se preiau din parcarea firmei si se predau tot acolo. 5. Se lucreaza in echipaj cu plata la km sau singur pe cabina cu 10% 6. Nu exista titular (titular, oarecum, este cel care a preluat camionul pe numele lui si telefonul de servici) si ajutor, banii sunt 7% de sofer in echipaj. Pacat ca aici pierde oameni foarte buni, nu mi se pare corect ca "ajutorul" platit la fel sa nu stie sa bage in rampa, unde se merge cu actele, cum se cupleaza/decupleaza un vagon, mersul constant o nebuloasa, birocratia la bord, etc, etc si asta dupa 7 (da, sapte luni de TIR si alte 5 de 7,5 si 12T). Nici la mine nu da soferia pe dinafara dar sunt in stare ca dupa numai 2 luni de TIR si 9 luni de 7,5 si 12T sa reusesc (cei drept mai greu in unele situatii) sa bag cam in orice rampa de pe stanga, cu dreapta intru cat sa duc vagonul spre rampa iar finalul tot cu stanga. Am avut o singura rampa la Grupo Bonilla, Martos, Spania cu diferenta de nivel unde nu am reusit sa o bag, asta e, inca mai am de invatat ( prima rampa de langa turisme cu dezavantajul ca erau mai multe atunci decat in poza atasata si cu ansamblu mega). 7. Dispeceri normali la cap, adica ai cu cine sta de vorba. 8. Se fac undeva la 18.000km luna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.