Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

International Alexander, Arad


Vizitator Anonymous

Postări Recomandate

  • Members

marti. 13 august, cand am fost sa imi fac fisa medicala m-am intalnit cu un baiat care reinoia fisa medicala si care a spus ca a lucrat la firma asta, deci ceea ce spun acum e din ce am auzit, daca el m-a mintit va mint si eu....

unele chestii din ce am citit aici sunt adevarate, altele nu prea...

la angajare omul iti spune, "la mine se alearga ilegal pentru ca si tu ca sofer esti platit la cursa, 300 E pt germania, 400 pt franta si pretul difera in functie de cat de multi km ai de facut...pe camioane are numai tahografe cu diagrama, si baiatu asta zicea ca schimba diagrama la fiecare 4 ore, restul le distrugea...foi de concediu la greu, zicea ca din 24 de ore dormea maxim 4 ore

da se castiga, ca omul plateste bine, dar te plateste la cursa, nu ai salariu fix sau la km, faci cursa iei banu...si intra-devar, plateste in avans inainte de plecare in cursa iar amenzile pentru viteza le plateste patronul

spunea ca ajungea si la 2200 de euro pe luna, dar ca sa imi risc atat de mult viata mea, in primul rand, si a celorlalti participanti la trafic, prefer mai binesa iau 1000 de eurodar sa stiu ca lucrez legal si ca ajung intreg acasa si nu am constiinta incarcata ca am facut accident si am omorat sau am ranit grav alte persoane

concluziile le trage fiecare daca e rau sau bine, nu sunt eu in masura sa judec pe cineva, dar parerea mea strict perosnala e ca nu se merita sa alergi ca disperatul dupa banii astia, si urmatorul loc in care s a te trezesti sa fie un pat de spital

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Members

Asa este Ionutz tragi un an de zile asa dupa care sa constati sa nu mai esti bun de nimic sau daca ai ghinionul sa omori D-ne fereste pe cineva ,cand te uiti in urma zici oare pentru ce am alergat atat,sunt de acord cu tine mai bine mai putin si legal decat sa ti incarci constiinta si sa faci niste banuti care ii cheltui pt sanatate sau alte cheltuieli fara rost,la urma urmei totul e o roata care se invarte indifernt daca mergi cu 90 sau cu 80 fiecare face cum crede de cuviinta.Salutare tuturor,Drumuri bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • Members

Salut nu vorbiti aiurea ca la alexander se lucreaza ilegal pentru ca suntem opriti la controale mere,nu esti obligat sa mergi non stop totul tine de tine cand nu ma poti tragi si te pui la somn,la angajare iti zice sistemul de lucru daca vrei vi daca nu stai acasa,nu se lucreaza cu magnet nai consum amenzile care le iei din greselile tale le platesti amenzile care le iei cand faci cum zic ei e problema lor,bani sunt ok se straduiesc ca soferul sa aiba conditi salarul pe tara doar il semnezi pentru ca castigi destul de bine pe tur retur nu te tine pe afara mereu ai de lucru in toate conditile,La poarta vin mereu soferi care vor sa lucreze dar din cauza ca nu fac fata pleaca si mi se pare corect sunt multi incepatori care vin si le da de munca dar ei nu sunt constienti de munca care o depui.multi soferi se cred mari king of road si merg pana adorm nu e vina la nimeni ca ei nu isi cunosc limita.Asa ca nu mai aduce acuzati care nu aveti dovezi si nu sunteti obligati sa lucrati ca nu trage sa va roaga sa veniti,dar uni de pe forum de aicia vor salar de 2000 de euro si incepator si program..pe saracia din romania, si lasati prostia ca trage de noi ca vorbiti aiurea noi lucram pentru a ne face ceva.atata am avut de zis ps sunt sofer la ei si prostile care le ziceti aicia sunt doar vorbe goale spuse de acasa de la caldura si de plictiseala. Craciun Fericit si Drumuri Bune...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

colegu , parerea mea este ca nu ai nici o sansa... nu stiu daca ai puterea necesara sa te pui cu o firma cu ''cateva sute'' de camioane... iar amenzile de 1000 de ron pt ei sunt ca o amenda de 1 ron pt tine. iar pe langa asta arr isi ia dreptu de acolo stai linistit... majoritatea firmelor sunt la fel indiferent daca activeaza pe comunitate sau pe tur retur. drumuri bune sa ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members
Salut nu vorbiti aiurea ca la alexander se lucreaza ilegal pentru ca suntem opriti la controale mere,nu esti obligat sa mergi non stop totul tine de tine cand nu ma poti tragi si te pui la somn,

Prin mesajul ăsta ai spus tot :-bd

Mulțumim și asteptam cu mare 'interes' si alte detalii de aceasta 'serioasă' firmă :ymdaydream::ympeace::-B

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...
  • Members

Mai stie cineva de International Alexander in ziua de azi, ca incepator mi-au zis 1200-1400 de euro in echipaj, respectarea timpilor, fara proba practica.

 Daca stiti ceva, daca acum se lucreaza curat sau daca lucrati la ei, va rog sa lasati un comment!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

 Inteleg, multumesc, ca incepator sunt putine firme care m-ar putea lua: International Alexander, Trota, kim johansen si toate au pagini dedicate pe forum :).  

   Voi da telefoane si poate gasesc o firma serioasa.

Drumuri line!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
  • Members

S.au spus si adevaruri pe aici!treaba e asa:in echipaj 14e pe cabina,se fac intre 10mii si 16mii km,daca esti cu femeia pe cabina si ea se ocupa de tot faci mai mult;)!salar pe tara,doar semnezi(nu semnezi,esti santajat ca nu ti se mai da diurna in euro)masini bune,mai mult de jumatate sunt lovite si inauntru la unele juri ca au stat imigranti:) multe masini sunt limitate psihologic(pe bord ai 90,real mergi 84,85)se insista cu consumul,te lasa,te lasa iar cand te arde vei simti!curse sunt bunicele,se practica foarte mult mersul pe cz,iar tonajul de multe ori te termina!dispeceri de treaba,asta la tm,ca la arad lumea e cu harfe rau,soferii fug de mersul cu masina la revizie in garaj din cauza ca sefii de garaj sunt foarte amabili si cand te iei cu iei ti.o baga pe aia"prietene,si eu am fost sofer"!tot timpul ai 3 curse restante la ei,mergi doar cu avansul!nu se foloseste magnet,unii mai au al doilea card,dar nu.i acopera nimeni,la diagrama tot cu foi de concediu!"patronul" deoarece banii sunt DUMNEZEUL lui nu mai da 2lei pe soferi,una doua te da afara,ti.a pus interdictie la poarta,iar daca mai ai bani de luat,posibil sa ti.i dea,asta depinde de cum il leagana yacht.ul cand mai merge in vacanta!una peste alta,e o firma buna,puteti merge dragi colegi,angajeaza pe oricine,doar sa stii sa te urci in cabina!nu denigrez,nu laud,e purul adevar!eu o duc bine aici deoarece m.am impus!sanatate la toti si mai lasati comunitatea,la copii nu le folosesc,casele cu etaj ,ca pentru  asta pleaca multi!

Editat de cico_3504
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • Members

Highprofile, ce ai relatat mai sus pare scenariul unui film de groaza. se pare ca inca mai supravietuiesc firme de transport cu sistemul asta.

cat de des ajungi acasa? cum adica salariu pe tara, doar semnezi? ce vrei sa spui cu asta? cat poate sa incaseze un sofer titular dupa o luna completa de munca?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...
  • 4 months later...
  • Members

Situatie International Alexander Arad, August 2017 - prezent

1. Se merge NUMAI la program cu sfarsit de saptamana acasa, pauza de 24h se face in 50/50 afara dupa cum ti-e norocul.

2. Camioane Mercedes MP4 (E5, EEV si E6) viteza intre 85 si 90 kmh functie de camion (al meu 89kmh cu anvelope noi pe motrica)

3. Curse tur-retur; comunitate 1 luna cu 1 saptamana acasa; comunitate saptamanala L-V cu sfarsit de saptamana acasa S-D.

4. Nu se fac curse pe tara deloc, vagoanele se preiau din parcarea firmei si se predau tot acolo.

5. Se lucreaza in echipaj cu plata la km sau singur pe cabina cu 10%

6. Nu exista titular (titular, oarecum, este cel care a preluat camionul pe numele lui si telefonul de servici) si ajutor, banii sunt 7% de sofer in echipaj. Pacat ca aici pierde oameni foarte buni, nu mi se pare corect ca "ajutorul" platit la fel sa nu stie sa bage in rampa, unde se merge cu actele, cum se cupleaza/decupleaza un vagon, mersul constant o nebuloasa, birocratia la bord, etc, etc si asta dupa 7 (da, sapte luni de TIR si alte 5 de 7,5 si 12T). Nici la mine nu da soferia pe dinafara dar sunt in stare ca dupa numai 2 luni de TIR si 9 luni de 7,5 si 12T sa reusesc (cei drept mai greu in unele situatii) sa bag cam in orice rampa de pe stanga, cu dreapta intru cat sa duc vagonul  spre rampa iar finalul tot cu stanga. Am avut o singura rampa la Grupo Bonilla, Martos, Spania cu diferenta de nivel unde nu am reusit sa o bag, asta e, inca mai am de invatat ( prima rampa de langa turisme cu dezavantajul ca erau mai multe atunci decat in poza atasata si cu ansamblu mega).

7. Dispeceri normali la cap, adica ai cu cine sta de vorba.

8. Se fac undeva la 18.000km luna.

grupo bonilla.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.