Jump to content

Recommended Posts

  • Members

salut ! acum 2 sapt mo sunat o femeie care vb ff greu romaneste cu accent de Italianca :)) de nici eu nam inteles ce voia de la mine in afara de firma G uno si ca am aplicat acolo de pe bestjobs , pe urma mi a trimis urmatoarele mailuri:

Buna ziua 

Ati fost selectat pentru postul de sofer la firma G Uno.

Conditiile firmei sunt :

  - salariul  1700 euro (inclus salariu romania) .ptr cisterne ciment

  - firma mai are un sistem de salarizare pe care puteti sa l valutati.ptr linie

  /(9000 km -1000 euro.dupa 9000 km 0.10 centi/km -firma isi asuma responsabilitatea curselor si amenzilor)

  - munca se desfasoara in afara tarii ( Italia , Franta )

  - contractul de munca este inregistrat in Romania , in Italia firma , avand doar un punct de lucru .

  - transferul in afara tarii este de cel putin 3 luni , cu o perioada de prelungire de comun acord.

  . masinile firmei sunt inmatriculate in Romania , si nu sunt prevazute cu GPS .

  . programul de lucru este in functie de cerintele firmei .

  -plata salariului se face de pe data de 20 - 25 ale lunii urmatoare pentru luna anterior lucrata direct in contul dumneavoastra.

Actele necesare angajarii sunt :

  - copii dupa diploma de studii

  - fisa medicala pentru angajare.

  - cont in euro deschis la orice banca .

Va rugam sa ne contactati pentru un raspuns fie el negativ sau pozitiv

email 2:

1)Cum ajung in Italia?

2) Cine plateste transportul meu catre strainatate ?  NU PLATESTE FIRMA

3) Sa imi  cumpar GPS pt camion?  DE OBICEI BAIETII FOLOSESC ATLASELE-CUM E MAI USOR PTR DUMNEAVOASTRA

prin email sau la nr de telefon :            0039 0142563380     

ASA IN fine , ca sa nu patesc ca si cu  firma daneza CONTRANS  ( vezi posturile mele ) si ca sa nu ma duc de aiurea pe banii mei pana in Italia si dupa 1 saptamana de condus sa ma trimita acasa , i am scris acestei doamne sa mi trimita biletul de  transport Romania-Italia , si sa mi l opreasca din primul salar, la  care nu am mai primit nici un raspuns prin EMAIL ... de la ea

Concluzia mea: toti strainii care vor sa faca bani , si economie de zeci de miii de euro , fac o firma in fundul gradiniii prin RO sau BG si de acolo aceste firma cu ,,oarecare ,, nume angajeaza soferi TIR pt punct de lucru din Europa tari dezv ( italia , dk , sw , franta etc), ei incaseaza 4000 euro de la  strain per sofer , iar tie pt ca esti roman iti arunca in fatza 1500 euro, 1600 in cel mai bun caz 1800, si restul isi trag ei partea:)

 

Am dat dat si eu search sa caut Dekarom sau G uno ,  nu am gasit nimic pe net despre ei, dandu-mi seama ca e o firma aparuta ca ciupercile dupa ploaie cu scopul de imbogatire rapida , de pe spinarea soferilor romani , si din alte tari ex-comuniste

Va doresc o zi frumoasa ;) si aveti grija unde  mergeti  sa nu pierdeti BANI !

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Din cate stiu eu, biletele de avion catre Italia sunt destul de ieftine, daca le rezervi cu ceva timp inainte. Cunosc pe cineva care a platit in jur de 80 de euro, relativ de curand.

Acum, vezi si tu.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Members

uite ce se mai stie despre firma asta: e o intreaga telenovela... clasica fiind impartita in 2 :

1)Asociatul unic al S.C. DEKAROM IMPEX S.R.L.,

respectiv:

- GROTTO MATTEO, cetățean italian, născut la data

de 03.06.1986, în localitatea Casale Monteferrato (AL),

Italia, domiciliat în Casale Monteferrato nr. 60, Italia,

identificat cu Carte de Identitate seria AA nr. 0753510,

eliberata de autoritățile italiene în data de 03.07.2006

din asocierea asta rezulta firma:

2) G. UNO S.R.L., cu sediul în județul Timiș, municipiul

Timișoara, str. J.s. Bach nr. 2/c, înregistrată sub

nr. J35/3660/2004, cod unic de înregistrare 8377465,

care a fost înregistrat sub nr. 13177 din 24.02.2011.

reprezentata de Hauca Ramona

In urma asa zisei asocieri so creat firma asta,fiind nou pe piatra transportatorilor ,inglodata in datorii, cu salarii restante, si cu datorii la stat, tip  de afacere clasica rezultata in urma combinatiei dintre italianu si doamna  :-*:-* :-*:-* :-*:-* :-*

Concluzia: AVETI GRIJA UNDE MERGETI :) mediu riscant ,m am intresat pt dvs. utilizatorii acestui forum , prin lumea transportatorilor

Cam atata pt azi, sper ca am putut fi de folos cu informatiile aflate

Va doresc drum bun  8) si sa gasim oferte serioase/concerete/stabile de munca 8) 8) 8)

TOTUSI: nu e nici  un sofer  de la ei care sa ne spuna cum e treaba pe acolo?

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

Buna colegilor ,

Nu prea stiti nimic de Dekrom si G Uno

Va dau cateva informatii ...

Firma este condusa de Grotto Luciano , Grotto Matteo fiind doar fiul acestuia...

Sunt o multime de colegi care ar putea sa ne spuna cum se traieste la firma - puscarie curata .

90% din soferi au plecat batuti ca isi cereau banii

10%au fugit , lasand masinile prin parcari .

Voi reveni cu mai multe informatii dar daca doriti mai multe sunt o multime de soferi de la Tomasi care inca nu si-au luat salariile .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Members

eu am lucrat la ei anul trecut,la tm e doar un apartament in chirie ca sediu nu are decat o persoana care dadea spaga la rar sa inscrie masinile pe ro,deci sa va povestesc cum este acolo mai ma gasesc pe parcari cu catew unu de acolo care se plange saracu ca toti inafara de vreo 3 sau 4 care sunt lingaii lu maria.maria este acea persoana care va coordoneaza in curse si care tre sa stie tot,sa nu vb urat de firma,sa nu ii bati lingaii etc.de motorina alimentezi la SEDIU,o fosta macelarie care e plina de praf si gunoaie si care e si langa o plantatie de orez deci cine are probleme cu tantarii nu au ce cauta.au spalatorie pt camion adica un turbojet care il folositi sa va spalati masinile.si un ultim lucru in descrierea firmei este :nu sunteti veniti in italia sa dormiti.adica discu in tineti in aparat 4.30ore apoi il schimbati deci nu se respecta programu in veci la ei .

sfatu e sa stati in banca voastra ca e jale cu ei.

ps:interioru la masini e belea am avut chiar si raie de la ea

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • Members

Eu am lucrat la ei (Dekarom impex srl) si cele mentionate mai sus sunt adevarate dar am fost recrutat de firma Humangest group srl(tel.0731808021....d-na Liliana si d-na Nechifor Andreea..tel.0731707080)si nu am avut probleme cu salariu.Diurna era de 48.5 eur pe zi si suma de 1174 lei brut salariu in tara (total aproimativ 1700eur).Caram ciment pe cement truck din Italia in Franta cu cisterna la santiere(aprox.15 santire), 330 km dus. Conditii aproximativ umane...dus si gatit in baza,dormit in camion.

Dekarom Impex srl se afla in Italia,stada per Vercelli,15033,Casale monferrato(AL),tel.00393891151932 dispecer Maria(vorbeste romaneste).Nu va cere nici o limba straina la angajare decat cunostinte de incarcare si descarcare a anei cisterne.

  Multa bafta la angajare.

Link to comment
Share on other sites

  • EX Staff

Majoritatea camioanelor sunt IVECO Stralis pana in 2007,cutia cu bataie,avand diagrame......La aceasta firma se lucreaza cu diagrame si cu foi de concediu.

Numai cu foi de concediu ,ai vrut sa spui ...diagrame ,doar cea din aparat !

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Ptr. colegul Mugurel

Incepatorii sa nu incerce intrucat trebuie experienta pe santierele din Franta , ajungi sa dai cu spatele 300-400 m si in unghi de aproximativ 90''.Plata se face la luna, respectiv 25 ale lunei.Nu se plateste la Km ,dar esti fortat sa tii pasul cu ceilalti colegi.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest Anonymous

salut colegii,eu am lucrat la ei din iunie[2011]pana in octombrie si sincer nu as recomanda nici la cel mai mare dusman firma asta.pe ultima luna am luat [pana acum]300 de euro cu multe insistente si amenintari telefonice.nu respecti niciodata programu si daca reusesti sa dormi 5-6 ore pe noapte te consideri fericit.tot ce gresesti platesti ganditiva ca descarcati numai in santiere.la sfarsitu lunii septembrie ma intorceam din franta cand doamna maria ma suna sa opresc in prima parcare ca am un coleg in spate care a avut un mic accident .ma opresc si dupa o jumatate de ora ajunge colegu cu umaru stang obrazu si capu plin de cioburi.era plin de sange de te lua groaza .intr-o curba il agatase alt camion oglinda stanga ii sparsese oglinda si geamu si era plin de cioburi.l-am ajutat sa se curete si am plecat spre italia.nu a putut sa anunte politia ca nu avea program sefii au zis vino la garaj nu anunta politia ca ..... am ajuns la aosta in italia eu am intrat sa iau tigari si cand ma intorc colegu zice ca l-au sunat sa mearga la incarcat si dupa aia la garaj.fara oglinda partea stanga fara geam usa partea stanga si plin de cioburi.fireste el a spus ca nu ,cand a ajuns la garaj domnu grotto luciano[patronu]la scos tot pe el vinovat[deci trebuia sa plateasca ] toate dovezile de stare tehnica erau expirate .cam asta e firma g.uno[fosta dekarom]si sant mult mai multe de spus. daca nu stii italiana nici o problema simpatica doamna maria traduce exact ce vrea .

Link to comment
Share on other sites

  • Members

deci se ,,ADEVERESTE ,, SPUSELE mele ! V am prevenit sa ,,aveti,, grija ce faceti, unde mergeti , ce acceptati, si pe ,,cat ,,, lucrati ! Sper ca, pana atunci cand voi ajunge sa am ,,par alb ,, sa se termine ,,sclavia ,, si sa nu mai fim luati drept a 5a roata la carutza a  Europei....

DRUM BUN ! AVETI GRIJA DE VOI INFORMATI-VA INAINTE DE A PLECA UNDEVA LA LUCRU!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.