Vizitator Anonymous Postat August 14, 2011 Share Postat August 14, 2011 Salut. Am si eu o intrebare, poate stie cineva. Am un DAF XF95, motor de 430 CP, din 2002 ,veneam din Grecia si mi-a sarit busonul de la ulei, care este pe filet si sa va spun sincer ca nu prea ma pricep la mecanica auto, la altele insa da. Intradevar masina are vreo 900.000 km, dar chiar asa mare presiune sa se poata forma daca sunt sementii uzati. Gazele acumulate in capacul culbutori nu pot fi eliberate altfel. Am mai vorbit cu cineva si mi-a spus ca la microbuzul lui a patit la fel si era infundata o sita pe unde trebuiau sa fie evacuate gazele, dupa ce a curatat-o nu a mai avut probleme. Stiti cumva daca Daf-ul are asa ceva si unde. Va multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat August 14, 2011 Administrators Share Postat August 14, 2011 probabil ti sa slabit busonul si a sarit din cauza vibatiilor sau a socurilor , ma gandesc ca la o presiune mare in motor -carter sau capacul chiuloasei , mai repede ti-ar sarii joja (nu de tot , dar ar sarii din punctul ei de fizare )si gazele ar iesii pe acolo ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 probabil ti sa slabit busonul si a sarit din cauza vibatiilor sau a socurilor , ma gandesc ca la o presiune mare in motor -carter sau capacul chiuloasei , mai repede ti-ar sarii joja (nu de tot , dar ar sarii din punctul ei de fizare )si gazele ar iesii pe acolo ... Nu cred,pt ca sa auzit ca o bubuitura cand a sarit busonul, banuiesc ca din cauza presiunii acumulate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.