Jump to content
Sign in to follow this  
Mario Bandit

sondaj de opinie - se justifica o pauza zilnica sau saptamanala ???

SE JUSTIFICA O PAUZA ZILNICA SAU SAPTAMANALA + PERIOADELE DE INACTIVITATE , , PRIN INTRODUCEREA DATELOR MANUAL PE DIAGRAMA SAU IN TAHOGRAFUL DIGITAL( dupa caz ) , CAND NU TE AFLI LA BORDUL CAMIONULUI PE PERIOADA ACESTORA ??  

93 members have voted

  1. 1. SE JUSTIFICA O PAUZA ZILNICA SAU SAPTAMANALA + PERIOADELE DE INACTIVITATE , , PRIN INTRODUCEREA DATELOR MANUAL PE DIAGRAMA SAU IN TAHOGRAFUL DIGITAL( dupa caz ) , CAND NU TE AFLI LA BORDUL CAMIONULUI PE PERIOADA ACESTORA ??

    • A
      45
    • B
      5
    • C
      38
    • D
      7


Recommended Posts

Fiecare menbru are posibilitatea de a vota ceea ce crede ca reprezinta subiectul sondajului .

In acest caz : SE JUSTIFICA O PAUZA ZILNICA SAU SAPTAMANALA , PRIN INTRODUCEREA DATELOR MANUAL PE DIAGRAMA SAU IN TAHOGRAFUL DIGITAL( dupa caz ) , CAND NU TE AFLI LA BORDUL CAMIONULUI PE PERIOADA  ACESTORA ??

Care e parerea dumnevoastra si ce ati inteles dupa citirea regulamentului 561 ce plus directive referitor la introducerea datelor manual  ??

Va rog sa nu postati comentari , doar daca se doreste , raspunsul cu ce a votat fiecare !

Rog toata Comunitatea Soferii.ro sa participe la sondaj

Raspunsuri :

A ) Se justifica perioada de timp !!

B ) Nu se jutifica  sub nicio forma !!

C ) Se subintelege din sfarsitul programului /saptamanii de munca si noul inceput al programului /saptamanii de munca ,fara a completa nimic !!!

D ) Nu stiu !!

Daca credeti ca se poate adauga alt raspuns , va rog sa-mi lasati un PM cu acesta .

Share this post


Link to post
Share on other sites

raspuns: "A" . Din cate stiu eu nu se subintelege. trebuiesc completate datele pe diagrama respectiv introduse in tahograf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru soferii cu adevarat profesionisti as alege varianta C , iar pentru soferii care sunt "profesionisti" as alege varianta A :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu se prea leaga intrebarea si de ce zic asta - pt. perioada zilnica de odihna nu vad de ce trebuie sa fie notat manual schimband diagrama e deajuns, din cate stiu eu diagrama are spatiu de 24 de ore ...pentru perioada saptamanala e alta poveste daca trebuie sa fie de 45

si mai ales cand  mai ai de recuperat ceva din urma ..atunci da se justifica..

daca am gresit cer scz. si vreau lamuriri..

Share this post


Link to post
Share on other sites

citat :

B) în cazul în care vehiculul este echipat cu aparatură de înregistrare menționată în anexa IB, se înscriu pe cardul conducătorului auto cu ajutorul funcției de introducere manuală oferite de aparatura de înregistrare.

În scopuri de control, perioadele de timp pentru care nu s-a înregistrat nicio activitate se consideră repaus sau pauză. Conducătorii auto nu sunt obligați să înregistreze perioadele de repaus zilnic și săptămânal atunci când sunt departe de vehicul.

;D ;D ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

citat :

B) în cazul în care vehiculul este echipat cu aparatură de înregistrare menționată în anexa IB, se înscriu pe cardul conducătorului auto cu ajutorul funcției de introducere manuală oferite de aparatura de înregistrare.

În scopuri de control, perioadele de timp pentru care nu s-a înregistrat nicio activitate se consideră repaus sau pauză. Conducătorii auto nu sunt obligați să înregistreze perioadele de repaus zilnic și săptămânal atunci când sunt departe de vehicul.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

stii cati au luat amenzi pt. nu au avut :foaie de concediu : pt. au stationat mai mult de 48 ore in tara ? degeaba ai card tahograf pt. B.A.G. Control trafic etc. spune - ai putut circula in perioada respectiva cu o alta masina care era pe saiba  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

citat :

B) în cazul în care vehiculul este echipat cu aparatură de înregistrare menționată în anexa IB, se înscriu pe cardul conducătorului auto cu ajutorul funcției de introducere manuală oferite de aparatura de înregistrare.

În scopuri de control, perioadele de timp pentru care nu s-a înregistrat nicio activitate se consideră repaus sau pauză. Conducătorii auto nu sunt obligați să înregistreze perioadele de repaus zilnic și săptămânal atunci când sunt departe de vehicul.

acesta este un fragment din proiectul de modificare a a regulementului 3821/85 , iara pana la aprobarea lui se respecta art 15 in forma actuala , pe care il gasiti aici : http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CONSLEG:1985R3821:20100111:RO:PDF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Servus tuturor! Cand nu sunt la camion nu am obligatia de a introduce diagrama sau opera pe taho digi. Acea perioada se considera pauza , inactivitate .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Servus tuturor! Cand nu sunt la camion nu am obligatia de a introduce diagrama sau opera pe taho digi. Acea perioada se considera pauza , inactivitate .

nu o zic cu rautate dar .........celebrul (deja ) reg.3821 /85 are un art 15 la care apare : 

Atunci când conducătorul auto este în imposibilitate de a folosi

aparatura montată la bordul vehiculului ca urmare a faptului că nu se

află în vehicul, perioadele de timp indicate la alineatul (3) liniuța a doua

literele (B), © și (d):

(a) în cazul în care vehiculul este echipat cu un aparat de înregistrare în

conformitate cu anexa I, se înscriu pe foaia de înregistrare manual,

automat sau în orice alt fel, lizibil și fără a murdări foaia, sau

(B) în cazul în care vehiculul este echipat cu un aparat de înregistrare în

conformitate cu anexa I B, se înscriu pe cardul conducătorului auto

cu ajutorul funcției de introducere manuală oferită de aparatul de

înregistrare.

care sunt activitatile care se introduc ???

(B) se înțelege prin „altă muncă” orice altă activitate în afară de cea

de conducere, definită la articolul 3 litera (a) din Directiva

2002/15/CE a Parlamentului European și a Consiliului din

11 martie 2002 privind organizarea timpului de lucru al

persoanelor care efectuează activități mobile de transport

rutier, precum și orice activitate desfășurată pentru același

sau un alt angajator din sectorul transporturilor sau din afara

acestui sector; aceste activități se înregistrează cu semnul

;

© „disponibilitatea”, definită la articolul 3 litera (B) din Directiva

2002/15/CE, se înregistrează cu semnul .

▼B

(d) cu semnul: pauzele de muncă și perioadele de odihnă zilnice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.