Jump to content

Frumusete Americana


Recommended Posts

  • Members

MANV10 mi-ai luat vorba de pe limba "Tipic American,mare,prost si fara rost" ---chiar asa.Eu personal urasc stilul acela american de camioane deoarece nu mi se par estetice avand acel bot lung care mai mult incurca la spatii inguste plus ca ai si un unghi mort de neimaginat in fata plus motoare care consuma mai mult ca cele europene si vorba ta:spatiul inutil dintre cabina si vagin  :( .Singurul lucru bun pe care il vad la camioanele din SUA este ca au cabina mult mai spatioasa pentru sofer.Atat :)

Link to comment
Share on other sites

  • Members

daca vrei modific ..si sterg comentariul meu

Asa sa faci si sa imi platesti despagubiri pentru daunele morale create deoarece mi-ai insultat si ai adus o imagine proasta rasei,credintei si sexului meu. :P ...glumeam...dar sa nu ti se urce la cap ca poate trec la fapte ;D ;D

Las-o asa sa mai rada si altii ca si asa viata e destul de amara,un zambet nu face decat sa ajute in orice moment mai greu.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Members

Ce-i surprinzator e faptul ca oblonul frontal e din inox si bara + asa zis.. spoiler .. inchipuiti-va cum reflecta lumina farurilor inapoi a celor care vin din fata ,si mai sunt destui care nu stiu sa conduca pe timp de noapte daca nu circula cu faza lunga... :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • Members

uoofff...ce ma oftica ce l mai tare  ...?  ca nu poti circula cu asa "PIESE" in EUROPA  :-[:(:-[:(

tre sa pleci in state,canada,australia  .. sa poti conduce asa ceva  :(

  ps: dar nu ma la s pana nu pun mana in viata asta ... pe un volan de "frumuste americana/canadiana"  8)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • Members

colegu Pericol , scz. ca-mi spun si eu parerea dar nu le vad chiar asa de sic afara de spatiu de dormit restul sunt varza fata de cele europene , ia inchipuieti prin Italia sau Franta prin niste comune de 3 lei unde abia poti si cu a noastre sa te incadrezi cum ar fi cu astea si-n special la a te asigura la o intersectie fara vizibilitate  ???  sa trebuiasca sa iesi cu tot botul masinii afara ???..pfff..nu-i vad rostul

Link to comment
Share on other sites

  • Members

sunt urate,cel putin mie nu-mi plac,sa nu se supere nimeni dar sunt caragioase si facute fara logica,nici soferu nu se vede,pericol nu te supara pe mine ca nu am nimic cu tine frate,am comentat de camion,sa ai o zi faina si drumuri bune la toti.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • Members

acea placa in fata se numeste Texas bumper si, intr-adevar, nu e placut sa te intanesti cu asa ceva, iti arde ochii. Spatiul dintre cabina si trailer este asa pentru ca asa arata camioanele adevarate si cred ei ca sunt mai stabile. cabinele sunt mari dar desenate asa de prost ca mai comod ma simteam in MAN sau Scania. De putere, nu prea poate fi vorba iar de consum... cand o sa vad la camionul ala portocaliu 27-28 % o tai si o dau la ratze. ala nici gol nu consuma atat. Poate la vale si cu vantul in spate.

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

    Cabinele,depinde de cabina,unele sunt foarte bine concepute,altele mai putin,in general cele integral sleeper sunt mai bine concepute decat cele tip celula dar si aici sunt exceptii,kenworth au avut cam toate cabine bine concepute,incepand cu w900,cu cabinele aero-cab si condo-sleeper,si continuind cu T600,660,2000,700 si acuma 680,Western star cu cabina Statosphere este foarte bine conceput,parerea mea,international,pro-star si lone star au cabine bine gandite,eu sunt multumit si cu pro-sleeper-ul meu de 72' de pe 9400,e drept ca l-am mai modificat un pic,freightliner,cam toate au cabine generoase,unele sunt mai bine gandite,altele nu,la unele mai ai de facut modificari,oricum,conteaza ce vrei tu sa faci cu camionul,poate unii au nevoie de o cabina sky-rise sau high rise,altii se multumesc si cu un low-rise sau flat-top,unii au nevoie doar de o saltea in spate si-atat,altii vor 2 paturi sau un pat sus si salon jos si frigider mare si microunde si televizor cu ecran plat si inverter si webasto si clima autonoma(b cool).Am vazut care si-au instalat si chiuveta cu apa!Eu de exemplu,o sa razi de mine,desi fac local,mi-am cumparat o toaleta portabila(porta-potti).Am cumparat-o odata ca aveam diaree,o folosesc din an in pasti si dupa ce o folosesc o si curat imediat seara cand mi-am terminat ziua de munca,dar vreau sa spun poti teoretic sa-ti echipezi cabina cu tot ce-ti trece prin cap si faptul ca ai o gramada de spatiu te ajuta!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Members

Ken, eu ma refeream la ergonomia interiorului. Daca e mare nu inseamna ca este si utila. Sincer, cam atatea lucruri care imi incapeau in Scania sau MAN imi incap si in high roof Columbia. In MAN, totul imi era la indemana, era gandit extraordinar de bine. Desi, privite de din afara, oricine ar fi tentat sa spuna ca sunt mai mari cele americane, ca spatiu util nu e mare diferenta. Acum, imi cer scuze daca am deranjat. Dar eu am trait in amandoua tipurile. Cat despre comfort... Nici macar nu indraznesc sa fac comparatie. Daca iau in vizor doar izolatia... s-a terminat meciul. Asa... ca fapt divers, nu mi s-a intamplat nici macar la Raba sa mi se strambe podeaua. Nu stiu daca am mers cu un camion american care sa nu aiba podeaua in toate directiile.

  Botul ala pe care unii il gasesc interesant... cand te sui la volan nu mai e asa interesant. Si pentru cine il gaseste "cool" ca drept pedeapsa sa ridice capota aia de 10 pe zi. Hai ca m-ati prins intr-o pasa buna. Macar o data in viata sa o ridice. Conform legislatiei nord americane, in fiecare zi trebuie sa inspectezi niste chestii pe acolo pe sub capota. Cu un pic de imaginatie ... iarna, vant de 50 km/h, ninsoare abundenta si -15 grade. Nu-i asa ca e "cool" capota aia? Alt exercitiu de imaginatie. Opresti la semafor. Se face verde. Pleci de pe loc si zbang! dupa care iti dai seama ca trage greu. Te dai jos. De fapt impingea pe papagalul care s-a bagat in fata ta la semafor cu un Ford Focus. Din cauza unghiurilor moarte nu ai cum sa il vezi. Coooool!

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Hai ca asta i tare rau  :D :D :D :

Opresti la semafor. Se face verde. Pleci de pe loc si zbang! dupa care iti dai seama ca trage greu. Te dai jos. De fapt impingea pe papagalul care s-a bagat in fata ta la semafor cu un Ford Focus. Din cauza unghiurilor moarte nu ai cum sa il vezi. Coooool!

  ;D
Link to comment
Share on other sites

  • Members

Nu vorbesc din basme. Am un prieten roman care a venit aici cand era la gradinita. Avea un Kenworth W900. A vandut camionul si se ducea sa il predea la un dealer. A patit faza descrisa inainte. Mai stiu un canadian care si el a patit la fel. Pana sa te sui la volan nu prea intelegi cum vine treaba. Dupa aceea iti dai seama.

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

  Chestia cu podeaua,camionul meu nu are podeaua stramba! De ridicat capota,o ridic zilnic,mai nou am si moose-bumper de basculat,imi ia maxin 2 minute operatiunea,oricum cred ca e mai bine decat sa basculezi o cabina de cabover si sa-ti vina cafeaua in parbriz(daca ai uitat de ea in suportul de cafea)!Cu unghiul mort,asa e,cand ai 2 Km de motor in fata e normal sa ai unghi mort,dar personal nu mi s-a intamplat sa imping pe nimeni pentru ca nu l-am vazut,pentru ca o masina mica sa ti se strecoare in fata in unghiul mort ea trebuie sa vina din lateral,daca plimbi privirea in mod regulat in cele 6 oglinzi laterale(oglinzile mari,oglinzile de unghi mort si buss-boy,cele de pe capota)este foarte putin probabil sa nu vezi o masina care iti vine din lateral si se lipeste de grila ta in fata!sigur,cat timp esti parcat si faci nani este posibil ca un imbecil sa se fi parcat la umbra camionului tau,exact in fata grilei,si daca pleci in tromba nu-l vezi,dar eu dupa pauza ma duc in permanenta in fata,ridic capota,verific nivele(ulei,antigel,etc)si nu mi s-a intamplat sa am surprize! La fel un imbecil poate sa ti se parcheze si in spatele remorcii,si sa nu-l vezi nici cu long-nose,nici cu cabover,dar daca vrei sa dai cu spatele parerea mea este ca inainte sa incepi manevra e mai bine sa te dai jos si sa verifici!

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Man, eu vorbeam de Pete 379 si Ken W900. Asa... nici eu nu am probleme cu Columbia. Dar stii foarte bine cum e cu camionele astea doua ca esti ca in tanc, nu vezi nimic in jur la doi metri de camion. Si la 379 daca mai e si al extended hood... Sunt care au omorat alti soferi in truck stop din cauza asta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.