Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Frumusete Americana


Postări Recomandate

  • Members

haideti sa va spun si eu cateva lucruri...

1 - permisele noastre de conducere europene ca sa zic asa nu sunt recunoscute in state sau canada...am un prieten foarte bun de familie care o fost plecat in state 5 ani...si o vrut sa conduca masina si knd lo oprit politia io dat amenda si io zis ca permisul de conducere nu este recunoscut

2 - sunt camioane americane special concepute pentru europa...si nu toate camioanele americane au acel loc mare intre cabina si wagon...eu am vazut cu ochii mei in franta camioane americane si chiar si in romania anul trecut cand am fost in drum spre orsova...pe la pitesti am trecut pe langa un kenworth sau peterbilt bascula...desi era noapte nu am vazut bine ce model era

3 - si nu toate camioanele americane au acel loc mare intre cabina si wagon...multe sunt modificate ca sa le zic asa

poate ca ma insel la punctul 2 dar eu va spun ceea ce am vazut ...va urez drumuri bune, fara evenimente si sa auzim numai de bine

si la final o sa postez si eu cateva videoclipuri cu camioane model american

2005 Freightliner Coronado w/ 144" Star Class Sleeper Bunk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

La Scania trebuia sa dau fluturii la o parte sau sa pun furtunele inainte de a agata remorca. La astea americane, ii invit pe toti cei care spun ca nu e mare distanta dintre cabina si remorca la un tenis cu piciorul in acel spatiu "mic".

Nu exista camioane americane facute special pentru Europa. Sunt modificate de samsarii de camioane de pe aici ca sa se potrivesca cat de cat. Rusii stiu de ce. Cupla a fost mutata si in plus, sistemul lor de cupla permite sa plimbi inainte si inapoi, pentru ca este singura modalitate de a ajusta greutatea pe axe. De ce? Pentru ca inaltimea pernelor nu se poate ajusta cum vrei tu. Tot ce poti sa faci este sa o ajustezi din tija cantarului dar numai 1 cm sau doi, maxim. Dupa aceasta limita faci praf transmisia in timp scurt.

Permisele "noastre" nu sunt toate neacceptate. Vino cu un permis de Franta sau UK. In doua zile ai permis canadian, este vorba doar de preschimbare. Adica te duci la Udriste si spui ca te-ai mutat in Bucuresti. Le dai adresa si dupa cateva zile te duci sa il iei.

  Ma intreb... oare cand est europenii or sa inceteze sa cada in fund de extaz la tot ce este american doar pentru ca este ... american???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

  Robert,nici in permis european nu este recunoscut,nici macar cel american,in Canada daca vrei sa ai permis profesionist TREBUIE SA DAI EXAMEN!Ce este recunoscut este permisul international,dar doar la modul TEORETIC,adica,TEORETIC,daca ai permis international profesionist si ai doar un contract temporar de lucru in Canada poti lucra,pe perioada contractului,si daca termenul de validitate al permisului profesionist international este respectat! Spun TEORETIC,pentru ca PRACTIC nici o companie nu te lasa sa lucrezi cu permis international,din cauza asigurarilor,care,la un permis non-canadian costa atat de mult ca o companie care este chiar disperata sa aduca soferi din strainatate,prefera sa le plateasca scoala de soferi si examenul!Suspensia poti sa o ridici!Daca instalezi un comutator la rezervoarele de aer! Sau daca desfaci tija de la valva de suspensie si o intorci in celalalt sens,dar nu este recomandat pentru ca exista riscul sa intinzi prea tare baloanele sau amortizoarele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Eu nu am zis ca poti sa conduci cu permis european. Doar ca daca ai permis Franta sau UK, e doar o simpla formalitate iar pentru restul dureaza si  trebuie sa dea examene. Despre suspensie este foarte corect ce spui. Ceea ce spun eu aici este ca nu poti folosi suspensia pe aer asa cum o folosesti la cele europene. Cele europene au o telecomanda in cabina, cu memorie. Asadar, poti sa rulezi la diferite inaltimi ale suspensiei fara probleme. Poate gasesc ceva pe youtube si o sa vezi acolo ca e diferenta enorma. Ca sa intelegi mai bine. Ajung la un pod care nu e chiar ok de trecut pe sub el. Pun mana pe telecomanda si o las din perne cat am nevoie. Dupa ce am trecut, o simpla apasare de buton si suspensia revine la inaltimea care o aveam inainte in memorie sau cea dorita de mine. Dupa cum stii, la astea americane este doar jos de tot sau air ride level. Adica ori on, ori off. Apropo de chestia asta. Am fost la Quality Carriers sa vad ce vrajeala au si aia in program. Ca trebuie sa instalez perna la 5th wheel pentru descarcare, sa ridice cisterna de fata. Cand i-am zis ca la alea europene faceam chestia asta din cabina si fara nici o perna la 5th wheel se uita la mine de ziceai ca am trei capete si urmeaza sa il mananc. Sa iti mai dau un exemplu. Clasica "prelata" din Europa este aici denumita flatbed courtainside. Desi... si acolo sunt diferente. La cele europene poti sa strangi "plafonul" in fata sau in spate, dupa cum ai nevoie. In general, atunci cand te incarca cu macaraua. Aici nu orea am vazut asa ceva, toate au plafoane fixe, din tabla. Bun, acum cu suspensia si courtainside. Ca sa nu ma chinui sa trag de prelata de pe plafon (desi e pe role si daca e curatata merge usor) si vreau, de exemplu, sa dau prelata in spate. Ridic din pernele de la tractor la maxim, dau jos de tot pernele de la remorca. In momentul ala sta inclinata inspre spate si cand i-am luat siguranta de la capac, pleaca singura. La fel si pentru a trage prelata la loc.

  Sper ca acum te-ai lamurit. totusi o sa incerc sa gasesc ceva pe youtube. O imagine valoreaza o mie de cuvinte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

  Robert,sincer,prea multa electronica strica! Sincer,nu cred ca ai neaparat nevoie de memorie la suspensie,poti sa o cobori si sa o ridici manual!De altfel,pe tractor,o poti cobori din camion,din bord!Iar la prelata,courtainside,noi avem 3 la Trac-World,care culiseaza si in fata si in spate si se decoperteaza tot(inclusiv acoperisul)Ceea ce spui tu,sa o lasi sa culiseze liber,nu facem asa ceva,nu vrem sa avem probleme cu rolele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • Members
  Robert,sincer,prea multa electronica strica! Sincer,nu cred ca ai neaparat nevoie de memorie la suspensie,poti sa o cobori si sa o ridici manual!De altfel,pe tractor,o poti cobori din camion,din bord!Iar la prelata,courtainside,noi avem 3 la Trac-World,care culiseaza si in fata si in spate si se decoperteaza tot(inclusiv acoperisul)Ceea ce spui tu,sa o lasi sa culiseze liber,nu facem asa ceva,nu vrem sa avem probleme cu rolele!

Ce marca e remorca aia ca m-ai facut curios. Si ce ar putea sa se strice la rolele alea daca o lasi sa culiseze, liber? Dar sincer nu prea vad cum o lasi sa culiseze liber daca nu poti sa modifici inaltimea suspensiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.