Jump to content

INFORMATII DESPRE FARTUD SI RAVITEX


Recommended Posts

  • Members

la fartud  e  cat de  cat acceptabil bani  se iau  la sfrasit de cursa  se da  6 euro la 100 ca sofer2  si 8 la suta ca  titular pe  tir  pe  7,5 nu stiu  salaru e  de 530 ron care se tine garantie timp de 10 luni  adr tii da inapoi daca nu ai probleme  si bagi preaviz .  eu am fost multumit  la iei  doar ca am gasit ceva  mai bun. la ravitex  trebuie sa fi bun negociator  si sa ai o  moaca placuta adica te platesc cum au iei chef  am auzit ca e naspa  incepi  si  de la 4 euro la suta  e aiurea  acolo  de preferat daca vrei sa mergi la una dintre ele  alege fartud

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 4 months later...
Guest Anonymous

Salut colegi in legatura cu Fartud tatal meu lucreaza acolo de 1 an... Este o firma foarte serioasa iti dau banii la timp si nu isi bat joc de tine ca cei de la edy sau ravitex!Si nu va trebuie experienta :D va asigur de asta :) Cat despre Ravitex sunt niste jegosi care nu platesc si daca nu ai pile pe acolo nu iei probele la angajare:( daca vreti sa mai discutam id meu este sebadron :P drumuri bune sa aveti

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • Members

seby, si de ce nu spui ca la fartud nu toate cursele sunt tur retur, si trag soferii de marfa/de paleti samd, mutand marfa dintr-o masina in alta, prin parcari? si ca se merge pe magnet etc? sau asta nu ti-a zis tata? intr-adevar, bani se dau ... dar cu ce pret???

si la ravitex, toate cursele tur retur - TOATE! intr-adevar sunt si soferi care merg cu 4%, intr-adevar ca depinde mult de cum se prezinta soferul la interviu, si de starea de spirit a patronului. de bani, nu stiu cum se dau, cunosc doar o persoana acolo care a plecat acum un an de la ei, insa el si-a primit tot timpul banii la timp.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

treaba e cum ia raspuns colegu de mai sus copilului.bani sunt la timp e mai nasol cu retururile ,depinde de ce coleg prinzi sa lucri ,plata e  6 sofer 2 8 titular pe camion mare si 4 cu 6 pe septica sau pe 12 tone

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • Members

de cei de la ravitex vorbesc sa le fie mare rusine sunt niste jegosi in frunte cu patras marin care ii un fost sofer

si a ajuns ceva sef pe acolo ... comentariu eliminat .... si isi bat joc de oameni ca sa se afirme

si s-au folosit de noi pana au obtinut contractul si ne-au dat afara pe motivul ca am lucrat la edy mai multi ani

sa le fie rusine

nu meritau nici sa le calcam pragul

iar de bani care ni i-au tinut garantie nici nu mai poate fi vorba

si trag bani si pe motorina

cea mai injosita firma de care am auzit vreo data

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Da , colegi e adevarat e o firma de rahat , toate.s bune si frumose in prima luna dupa care vi se trag bani pe motorina si toate celelalte...Marin Patrascu a uitat ca a fost sofer si isi bate joc de toti , dar sar putea sa ajunga mai rau decat la volan , ce ii doresc eu : sa ajunga un gunoier , sa caute prin tomberoanele parcarilor!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • Members

Ceva informati despre fartud m-am angajat de ceva timp la iei prima data ca face comunitate dupa ce am semnat contractu intern extern un coleg care a lucrat poate sami de niste informati daca se poate multumesc .

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • Members

Despre RAVITEX va pot spune ca am lucrat la ei pina luna trecuta nu sint seriosi in special marin patras sef de coloana ei nu au nevoie de soferi ci de fotomodele evitati aceasta firma prea multe pretentii si bataie de joc pentru 4,5,6, centi la km.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • Members
mai stie cineva ceva despre fartud?se merita sa mergi la ei ?

Eu am lucrat la Fartud pana saptamana trecuta.Mi-am bagat lichidarea la zii.Nu recomand la nici un sofer aceasta firma.La inceput e tot ok dar dat fiind ca sunt colegi acolo care '' cotizeaza'' si sunt vip-uri nu poti sa iti faci meseria cum trebuie.Te trimite prin tara si le incarci remorci vip-urilor,iar pe tara nu se plateste nimica adica e gratis,te scoate afara cu vreo cursa care tu ca sofer zici ca e mai bunicica si te tine 3-4 zile ca nu au retur pentru tine care nu ai pedigree,si cand iti da retur trebuie sa vii jumate de drum cu magnetul.De program sa nu vorbim....nu se respecta deloc si ei nu platesc nici o amenda de magnet care este pe comunitate, spagile prin vama pentru inaltime care la vama este de 4 metrii si tu mergi cu 4,07 cu mega.La inceput te minte ca ajungi saptamanal acasa dar in realitate nu este asa,ajungi poate intr-o vineri dar nu se merge acasa.Trebuie sa faci incaracari si descarcari pentru binele firmei iar cand pleci si tu seara acasa , te poate suna sa te cheme inapoi.deci in concluzie....LA FARTUD NU ESTI SOFER...ESTI SLUGA .....Mentionez ca eu am experienta de peste 15 ani in domeniu si m-au tratat ca pe un gunoi.In ultimele 3 saptamanai am fost acasa 1 zii si m-au platit pe 3 saptamani cu 450 euro toti banii din care a trebuit sa mananci,fumezi,etc....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • Members
colegii stiti cumva daca la fartud se respecta timpii de condus?

Ce timpi de codus.... Se merge cam 50% cu magnet, in tara numai magnet, afara daca se poate sa-l uiti pe cutie e ok pentru ei. In rest cu banii sunt ok. La timp. Dar se trage si ultimul cent daca ai gresit cu ceva sau iti iese consumul mare pe tara. Eu am lucrat la ei si nu am avut probleme de loc. Garantia nu am mai primit-o ca am plecat fara preaviz

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • Members
 


Pentru cei care se intereseaza de RAVITEX:


 


Am lucrat timp de 2 ani si 6 luni la ei. Nu sunt de acord cu cei care au zis ca sunt neseriosi.....bani au fost la timp....posibil sa te mai arda din cand in cand la diurne....recomand sa tineti o evidenta clara. Plata se face la zi....se incepe de la  35 de euro pe zi pentru ajutor si 50 pentru titular...daca se merge in echipaj. Salariul pe tara a crescut pentru  cei care au vechime si pentru cei noi angajati se da minimul pe economie. Munca....depinde cu cine prinzi si la ce prinzi....daca pleci in echipaj si ai norocul sa dai de un coleg bun sa nu fie lingau sau sa te lase sa faci tu toata treaba....atunci e bine. Depinde la ce dispeceri prinzi sa intrii in coloana ca sa ajungi mai repede acasa...se sta cam 3 -4 saptamani...sunt colegi care au stat si 5 -6 saptamani (un fel de comunitate mascata). Lingaii ajung la 2 saptamani acasa....asta depinde de tine ce fel de om esti. Mai nou cei care au ramas nu mai baga pe magnet sau alt card...pentru ca plata se face la zi....dar inainte magnetul si al 3-lea card era la ordinea zilei...Plata se face la timp asta e cel mai important !!! si banii daca esti incepatorc si nu stii nimic sunt bunisori in comparatie cu DUNCA/ HARTL/ sau altii mai micuti.... Depinde cu cine prinzi in echipaj ma repet.....daca esti bun si inveti repede poti sa ajungi titular dupa 6 luni sau mai repede pentru ca au plecat foarte multi. Daca esti sofer cu experienta vei fi tratat la fel ca un incepator chiar daca ai 30  de ani de soferie....poate doar sa primesti masina mai repede decat altii....dar o sa fii ars la curse de dispecer....Daca aveti o atitudine de  LINGAU  sau PAPAGAL atunci veti avea succes pentru ca cam asta se cauta pe acolo. Eu nu am suportat astfel de oameni si asta a fost un motiv al plecarii mele de la RAVITEX.


Edited by cico_3504
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 months later...
  • Members

Fartud-ul s-a mai schimbat intre timp, nu foarte radical dar sunt pasi mici spre mai bine. Nu cunosc situatia pe 44T dar o stiu pe cea de 12T. Plata este in sus fata de perioada pana in 2015, tot la KM este, pe comunitate se merge la program si numai in echipaj, se incearca sa nu ramana masinile de 12T in pauza mare de 45 pe comunitate.

Repet nu cunosc situatia pe 44T sau 7.5T pentru ca nu ma intereseaza ce fac altii, cand voi "urca" in greutate voi stii mai multe, pana atunci nu sunt curios, valabil si 7.5T dar aici cred ca e mai mare ( ELIMINAT )  decat 12T, asa mi s-a parut.

Din barfele si sustanalele ce le auzi inevitabil, cica, firma se extinde! Am inteles ca au fost comandate 70 de tractoare Scania noi, cu remorcile aferente.

In echipaj bagi ca buticu' dar macar mai ai cu cine schimba o vorba, eu am un "principal" mai tanar ca mine dar cu multa experienta si un tip super de treaba.

Fartud are 7.5T; 12T si 44T - atat.

Edited by Mario Bandit
Limbaj nepermis
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.