Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Meritra cap trator pe comunitate?


RobertXXX

Postări Recomandate

Vizitator Anonymous

  Carlito,ceea ce spui tu este valabil in Canada pentru infiintarea companiei de transport!banuiesc ca nici in Romania nu ai nevoie de camion pentru infiintarea unei companii de transport!Dar,dupa infiintarea companiei,ca sa ai dreptul sa exploatezi camioane si remorci in America de N trebuie sa te mai inregistrezi si la o alta organizatie(in Quebec de exemplu ii spune registre des exploitants de vehicules lourds,in alte provincii si in state ii spune diferit,de la stat la stat)Apoi,trebuie sa te inscrii la programul IRP daca vrei sa faci transport in alte provincii si state!Apoi trebuie sa te asiguri(asigurarea costa diferit in functie de vechimea camionului,valoarea lui,,milajul pe care il faci,tipul de transport,cota companiei,experienta soferilor,deductibil,valoarea cargo si multe altele).Cu alte cuvinte,cu compania ta,daca vrei sa cumperi un camion sau sa inchiriezi un camion pe termen lung(pe scurt,compania ta sa figureze pe inregistrarile camionului)atunci trebuie sa te inscrii la autoritatile din statul/provincia respective!Ceva gen licenta de transport din Europa!Daca vrei doar sa inchiriezi un cap tractor si o semi-remorca pe termen scurt(un voiaj,2 nu te mai inscrii nicaieri,companiile de inchirieri sunt inscrise si lucrezi pe permisele lor)DAR nici o companie de transport nu va incheia un contract de colaborare pe termen lung cu tine pana nu vei avea ori camionul inregistrat  pe numele companiei tale,ori un contract de inchiriere pe termen lung,cu numele companiei tale figurand ca locatar pe termen lung pe inregistrarile camionului si atunci vei fi obligat sa te inscrii la autoritatea din statul/provincia respectiva!Si asta este de fapt echivalentul licentei de transport din Europa!Nici macar voiaje de pe link nu poti sa iei daca nu ai un numar nir/us dot plus 1 permis IFTA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

salutare kenworth.din 1997 am exploatat camioanele mele iar in 2008 am incheiat activitatea firmei.In Québec am functionat si am facut toata America de Nord.Pe parcursul anilor s-a tot adaugat cate o taxa sau a mai fost inventat cate un permis(licenta).la inceput a fost doar acea IFTA(International Fuel Tax Agreement) si asigurarea( de care sti ca nu te doare prea mult capul caci se merge pe asigurarea de grup a firmei care iti da contractele in cazul ca le tragi remorcile).Apoi a intervenit N.I.R-ul. ,Fast Cardul,procedura tot mai sofisticata de trecere a frontierei...Inainte oricand se putea inchiria camionul unui prieten si faceai o cursa pe cont propriu.(Bine,inca se face si acum asta in mod frecvent). sa nu mai pomenim ca se rula la $1/mila si motorina era $0.45/litrul iar ora de lucru la service in jur de 50-60 dolari(la dealer).Eheee,vremuri,tata! si de DOT si celelalte  chestii care se aplica stiu.Nu m-a interesat sa am remorcile mele si sa lucrez pe link deoarece am fost ok lucrand ca broker(Owner operator)Am decis sa incerc chestia asta si in Europa dar sincer este mult mai restrictiv aici decat dincolo peste ocean.te innebunesc astia cu timpii de conducere si cu amenzile.bine,nici in State sau Canada nu te iarta dar astia te lasa gol pusca:)Acum fac curse in Anglia . aici este sistemul ceva mai relax si se poate lucra 7/7.Un lucru bun in Europa este ca se plateste salariul soferilor la ora,nu la km parcursi.Deocamdata tatonez terenul si astept sa se trezeasca economia...

À propos! esti din Mtl.?

Multumiri  Alina pentru informatii!

Drumuri bune tuturor de pretutindeni!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

    salut Carlito,da sunt din Montreal(ma rog,Rive-sud,Ville lemoyne,intre Brossard si Saint-Lambert).Am prins si eu vremurile cand era motorina sub 40c/l,cand ora de manopera la garaj era sub 50$,etc!Acuma la garajele cu care fac eu afacere platesc 70$/h dar asta pentru ca sunt client vechi,la dealer-i a sarit de 100$/h!Motorina nu o mai iei sub 1$ decat daca esti broker la CN(ei ofera motorina la 38c/L)Cum supravietuiesc eu la noile preturi?simplu,m-am lasat de long-distance,fac local!Nu mai am nevoie de IFTA/IRP,asigurarea a scazut semnificativ(actualmente platesc 200$/luna).Motorina ma costa mult mai putin(cca 2000$/luna,fac in medie 200km/zi).Si reparatiile/intretinerea costa mai putin,e normal,nu fac milaj!Ideea este ca nu mai sunt platit la milaj ci la voiaj!Cu alte cuvinte,incerc sa aplic zicala" Make money,not miles!"Sincer nu am de ce sa ma plang de criza asta!Dupa ce scad TOATE cheltuielile raman curat,in mana cu 4000$/luna!Stiu ca asta este de fapt un salariu de sofer de companie care face long distance,DAR,eu lucrez de joi pana vineri,de zi,noaptea dorm in patul meu si lucrez in medie 40h/saptamana(ca un functionar).Sincer,raportand salariul la no.de ore muncite nu pot sa ma plang deloc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

salutare kenworth! bravo tie ca te descurci si ca nu te afecteaza f. mult criza.eu am facut longue distance iar acum pe Anglia se poate spune ca fac pizza delivery caci desi sunt incadrat ca sofer de distanta lunga nu am curse mai lungi de 4 ore pe un sens.Anglia este f. mica si se poate compara cu Romania ca suprafata.In afara de cateva Motorway(highway) care sunt mai ok restul este varza la capitolul sosele;inguste si cam neingrijite.Atentie marita la oglinzi cand vine un tir din sens opus iar camerele instalate pe sosele ne streseaza la maxim.viteza ezste de 64 de km la ora pe nationalele cu cate o banda ^pe sens.daca nu esti atent si depasesti viteza legala culegi amenzi f. rapid.Salariile au scazut drastic la soferi si sunt intre 7 si 11 lire pe ora.(brut)ore se fac cate vrei dar aici nu ai voie sa conduci mai mult de 56 de ore intr-o saptamana si 90 in doua saptamani.vremea este mizerabila si rareori am vazut soarele anul asta.abia astept sa se dea si romanilor permisiunea sa lucreze in toata Europa ca sa pot face mutarea spre continent.cu pasaportul canadian va spun tuturor ca nu facem nici doi bani in europa.nu se uita nimeni la el.toti iti cer acte europene.pentru prietenul care intreaba daca este bine pe aici,ii spun ca nu am auzit pe nici un roman sa fie multumit de ceea ce a gasit pe aici.cam asta este.sper sa nu fim certati ca suntem off topic cu subiectul acestei discutii:)Numai bine tuturor! p.s. am auzit ca pe east coast a dat deja prima zapada.aici ploua doar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

Loditrans(grupo EXIT) ,Real de Gandia (valencia),ofera colaborare pt capuri tractoare (cu sau fara remorca-optiune de inchiriere FRIG 1500 €/luna sau PRELATA 1000/luna ,inclus asigurare remorca+marfa , verificare tehnica , asistenta 24 h ,etc).

-rute: din SPANIA spre GERMANIA OLANDA BELGIA dar si ITALIA SAU ANGLIA deasemenea ROMANIA dupa preferinta

-cursele sunt  TUR-RETUR,se lucreaza dupa program,returul se comunica in cel mult 24 de h de la incarcarea din spania (nu se stationeaza in asteptarea curselor)

-plata saptamanala direct in cont:PT PRELATA MINIM 0.95 € PE KM , PT FRIG MINIM 1.05 € MAXIM 1.30 € /KM

-se asigura motorina( la baza ALCOY ,JONQUERA si/sau IRUN si 500 EURO CASH PT AUTOPISTE),cu plata ulterior din facturarea cursei.

-comisionul este de 13% total  din factura(cursa plus decontarea rapida a banilor)

-nu este necesar sa cunoasteti limba spaniola

-se asigura tot sprijinul in efectuarea de incarcare sau descarcare pe teritoriu spaniol pt a se incadra in program si a efectua pauzele necesare,se asigura sprijin in contratare de servicii si rezervari de orice tip(probleme atelier,schimb roti,comanda pt orice produs etc);

-cei interesati sunt rugati sa sune la numarul de telefon 0034 642938116,eventual,in prealabil,cautati informatii despre firma pe internet ,unde se gaseste C.I.F.-ul firmei ,cu acesta va puteti adresa oricarei BANCI din Romania (sau la nivel european) pt a va asigura de certitudinea existentei si seriozitatii firmei LODITRANS (grup  EXIT).

EXEMPLU PT. FRIG:14 000 KM/LUNA (medie)

14 000 km X 1.20€ = 16 800€ realizari totale

16 800€ X 13%(cosmision de cursa10% plus 3% decontare rapida a banilor) =2 184€

16 800€ --- 2 184€ = 14 616 €

14616 € --- 1 500€ (chirie frig) =13 116€

14 000 km X 33% (consum mediu) = 4 620 LITRI (PLUS 200 LITRI CONSUM TOTAL FRIG) 4 820 LITRI

4 820 litri X 1.25€ (mediu) = 6 025 €

13 116€ --- 6 025 € =7 091 €

7 091 € --- 2 000 AUTOPISTE = 5 091€

5 091€ - 1 500€(SOFER) = 3 591 €

-acesta este un calcul mediu,exista posibilitate de a castiga  mai mult( ex.4 000) sau mai putin(3 000) in functie de pretul km-lui pe cursa si pretul achizitionarii motorinei;

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

Ce usor se fac calculele,pe hartie,  inmultesti,aduni,scazi tragi linie si la urma nu ramane nimic, in realitate.

E UN CALCUL CARE IMI IESE PT CAMIONUL MEU !CAT DESPRE CONSUM ,PUTETI SA CALCULATI SI CU UN CONSUM MAI MARE SI TOT RAMAN BANI,ORICUM DEPINDE SI DE MASINA,CA DACA ESTE VECHE SI CONSUMA 40% NU E VINA MEA!CUI NU II IES CALCULELE SA NU SUNE!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

      Alina,ai uitat rata la un cap tractor(in Canada rata la un camion nou este de cca 2000$/luna,in functie de model si optiuni,la unul mana a2a intre 800-1500$).Ai uitat de asemenea reparatiile,la un camion vechi sunt de cca 1000$/luna!La un camion nou nu prea ai reparatii(spun asta pentru ca si camioanele noi se strica,ce-i drept mult mai rar,iar unele reparatii nu sunt incluse in garantie),dar tot ai schimburi de ulei,cauciucuri(nu stiu cat costa in Europa,aici costa intre 250-750$ un singur cauciuc in functie de marca si model)Ai uitat de asemenea asigurarile.Ai uitat impozitele pe profit.Ai uitat cheltuielile cu un contabil,daca vrei sa ai contabilitatea facuta in mod profesionist,ca sa nu platesti cine stie ce amenzi si ca sa platesti LEGAL cat mai putin impozit!In transport sunt multe cheltuieli  ascunse,care apar pe parcurs!O simpla amenda poate sa-ti manance cifra de afaceri pe o zi intreaga(sau mai mult).De aia cred ca incasarile  ar trebui sa fie ceva mai mari!Dar nu va luati dupa mine,ca eu nu prea am experienta in transport,imi dau si eu cu parerea,eu tot fac calculele astea de vreo 10 anisori si tot mai apare cate o cheltuiala noua!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

      Alina,ai uitat rata la un cap tractor(in Canada rata la un camion nou este de cca 2000$/luna,in functie de model si optiuni,la unul mana a2a intre 800-1500$).Ai uitat de asemenea reparatiile,la un camion vechi sunt de cca 1000$/luna!La un camion nou nu prea ai reparatii(spun asta pentru ca si camioanele noi se strica,ce-i drept mult mai rar,iar unele reparatii nu sunt incluse in garantie),dar tot ai schimburi de ulei,cauciucuri(nu stiu cat costa in Europa,aici costa intre 250-750$ un singur cauciuc in functie de marca si model)Ai uitat de asemenea asigurarile.Ai uitat impozitele pe profit.Ai uitat cheltuielile cu un contabil,daca vrei sa ai contabilitatea facuta in mod profesionist,ca sa nu platesti cine stie ce amenzi si ca sa platesti LEGAL cat mai putin impozit!In transport sunt multe cheltuieli  ascunse,care apar pe parcurs!O simpla amenda poate sa-ti manance cifra de afaceri pe o zi intreaga(sau mai mult).De aia cred ca incasarile  ar trebui sa fie ceva mai mari!Dar nu va luati dupa mine,ca eu nu prea am experienta in transport,imi dau si eu cu parerea,eu tot fac calculele astea de vreo 10 anisori si tot mai apare cate o cheltuiala noua!

Fiecare isi expune parerea!

In transport se calculeaza niste module in functie de situatie daca e camion nou daca e leasing daca e  vechi etc......in functie de cat facturezi platesti impozit....in fine....eu am intrat pe forum ca sa expun o oferta(nu sa dau detalii despre gestiune) oferta de munca rentabila,spun eu, mai ales pe criza asta....am destui colaboratori deja...si par a fi multumiti (daca nu ar fi nu ar mai lucra cu mine) .,,,,,un camion nu se strica la fiecare cursa (daca ai avut ghinionul asta ,asta e) ...in fine..fiecare isi face calculul lui iar la final daca este interesat pune mana pe telefon,daca nu isi vede de drum mai departe in viata!eu nu caut in disperare..nici nu incerc sa conving lumea prin vreo metoda...ca as putea frumos sa le spun ca le dau 2 euro pe km si maine as avea 100 de tractionisti la poarta :))) dar ce folos sa mint...face o cursa 2 si pleaca...pe urma imi mai fac si faima proasta..precum LLacer y Navarro....nu...eu nu ofer lapte si miere...nu promit ca de aici se vor face milionari..dar e mai bine ca la alte firme....tinand cont decaderea transportului in ultima vreme!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • EX Staff

      Alina,ai uitat rata la un cap tractor(in Canada rata la un camion nou este de cca 2000$/luna,in functie de model si optiuni,la unul mana a2a intre 800-1500$).Ai uitat de asemenea reparatiile,la un camion vechi sunt de cca 1000$/luna!La un camion nou nu prea ai reparatii(spun asta pentru ca si camioanele noi se strica,ce-i drept mult mai rar,iar unele reparatii nu sunt incluse in garantie),dar tot ai schimburi de ulei,cauciucuri(nu stiu cat costa in Europa,aici costa intre 250-750$ un singur cauciuc in functie de marca si model)Ai uitat de asemenea asigurarile.Ai uitat impozitele pe profit.Ai uitat cheltuielile cu un contabil,daca vrei sa ai contabilitatea facuta in mod profesionist,ca sa nu platesti cine stie ce amenzi si ca sa platesti LEGAL cat mai putin impozit!In transport sunt multe cheltuieli  ascunse,care apar pe parcurs!O simpla amenda poate sa-ti manance cifra de afaceri pe o zi intreaga(sau mai mult).De aia cred ca incasarile  ar trebui sa fie ceva mai mari!Dar nu va luati dupa mine,ca eu nu prea am experienta in transport,imi dau si eu cu parerea,eu tot fac calculele astea de vreo 10 anisori si tot mai apare cate o cheltuiala noua!

Ken, tu esti bine intentionat,insa faci greseala sa pui egal intre  Europa si Canada,uitind ca sint doua lumi diverse ,din toate punctele de vedere !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

  Corect,Alina,este criza peste tot si de imbogatit este cam greu sa te imbogatesti din transport!Dar totusi incasarile mi se par cam mici!Eu nu as mai face ACUMA,cand motorina este 1,20$/l,long-distance sub 2$/km!Si stiu ca un camion nu se strica la fiecare cursa,eu am facut o medie,din experienta mea intretinerea unui camion vechi,cu reparatii,cu cauciucuri,cu tot costa cca 10000$/an!(de aia am spus 1000$/luna).Intr-un an faci franele,directia,suspensia si s-au dus 10000,anul urmator faci diferentialele,ambreiajul,schimbi cauciucurile si bateriile si se duc alti 10000,peste inca un an schimbi radiatoarele,turbo,pompa de motorina , pompa de apa,si faci aerul conditionat,peste inca un an schimbi injectoarele,tot sistemul de evacuare,servo-directia si vezi ca iara trebuie sa schimbi cauciucurile si tot asa,nu se termina niciodata,de aia am spus ca la un camion vechi trebuie sa pui de-oparte 1000$/luna pentru doamne fereste,oricum e mai ieftin decat 2000$/luna rata la un camion nou la care se mai adauga cauciucuri,ulei si alte consumabile!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

salut,tinind cont ca vorbim de spania si 14mii km pe luna un sofer decit 1500 cistiga?inca o data vad dovada ca romini se imbogatesc pe spatele la alti romini mai prosti,ca un sofer spaniol nu cred ca sta pe 1500.si eu lucrez tot la romin in spania si am vazut cu ochi mei cum se imbogateste,asa ca mam saturat de romini care vor sa faca bani pe circa altora.sigur o sa fiu suspendat pt asta dar spun adevarul.DRUMURI BUNE SI DOAMNE AJUTANE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

salut,tinind cont ca vorbim de spania si 14mii km pe luna un sofer decit 1500 cistiga?inca o data vad dovada ca romini se imbogatesc pe spatele la alti romini mai prosti,ca un sofer spaniol nu cred ca sta pe 1500.si eu lucrez tot la romin in spania si am vazut cu ochi mei cum se imbogateste,asa ca mam saturat de romini care vor sa faca bani pe circa altora.sigur o sa fiu suspendat pt asta dar spun adevarul.DRUMURI BUNE SI DOAMNE AJUTANE

la  cei 23 de ani ai tai ...ai trecut cam repede prin bancile scolii .pe scurt;,frate stai rau tare cu limba romana,....
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

[quote author=and

rey22 link=topic=4836.msg34698#msg34698 date=1321198328]

scuza-ma te-am jicnit pe tine cu ceva?am zis ca nu incurajez ceea ce fac romini,esti cumva profesor sau esti sofer de tir cu facultate,foarte bine incurajati patroni sa ne slugareasca.

RASPUNS:sunt un sofer ,,roman,, care am 29 de ani si stiu sa scriu corect gramatical ,nationalitatea (roman se scrie cu ,,i,,din ,,a,, domnule --sofer--)undeva aici ,pe forum este o regula:scrie corect gramatical..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • Members

poate cineva sa puna aici la acest topic un model de contract de colaborare cu cap tractor personal.dar sa fie ceva cat mai recent adik de cand e criza asta in culmea crizei.

daca mai cunoasteti firme serioase care platesc facturile la timp,va rog sa lasati aici si pentru noi astia fara noroc

si inca ceva-de ce e atat de mare diferenta la inchirierea unei semiremorci din sudul europei respectiv din nordul europei-1000 euro in ES si 500 DK.

E ANORMAL in spania sa ceara 1000 euro.sant firme acolo care au scazut  chiria  la semiremorca la 600-700.

poate ALINA S  se mai gandeste putin la asta mai ales ca daca  sa spunem faci 11000 km si scazand toate cheltuielile care le spune si pe deasupra cei 300 euro pentru intretinere ,hartoage si traducere in limba spaniola mai ramai doar cu vreo 350 de euro in caz fericit.iar la 13000 km mai ramai cu 600 euro asta in cazul in care ai sofer pe masina

de ce ALINA S a postat aici doar ceva dintr-un caz fericit.are probabil friguri pentru toata lumea?deci plateste la toti cei care vin 1,20 pe km.nu cred.dar chiria e mare oricum

totusi as merge daca e vreo portita de negociere la chiria asta.ca e criza pentru toata lumea.si pretul la motorina tot urca

dezvoltati subiectul va rog

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Vizitator Anonymous

Salutare tuturor,

  Am citit parerile voastre aici despre munca pe comunitate si din cate m-am informat pe net si prin colegi am inteles ca in tarile nordice sunt cele mai bune tarife per km,eu am un stralis 2005 si momentan muncesc cu el pe Romania in transportul de cereale si marfuri vrac,nu am rate decat cheltuieli lunare cu soferul si taxe,intretinere.Din cate se pare inceputul de an se dovedeste a fi foarte greu aici pe tara si de aceea am inceput sa caut o colaborare cu o firma din afara pentru tractare de semiremorci,nu sunt atat de lamurit despre seriozitatea acestor companii si nu vreau sa o dau in bara asa ca va rog sa mai imi dati si mie ceva sfaturi si pareri  de-ale celor care lucreaza sau au lucrat asa?....

Va multumessc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.