Members DavidT9 Posted October 3, 2011 Members Share Posted October 3, 2011 Vand doua rezervoare de combustibil.Unul e de 400 litri si celalalt e de 800 litri. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members pericool Posted October 3, 2011 Members Share Posted October 3, 2011 Vand doua rezervoare de combustibil.Unul e de 400 litri si celalalt e de 800 litri. un pret ? la ambele Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members DavidT9 Posted October 3, 2011 Author Members Share Posted October 3, 2011 Pretul e de 1000 eu negociabil.In pret e inclus sorbul din rezervorul de 800 litri,conducta de aerisire din rezervorul de 400 litri si conducta de legatura dintre cele doua.Rezervoarele sunt impecabile.Cand am timp o sa pun si poze cu ele.Pot sa asigur si transportul gratuit.Depinde in ce zona locuiti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members DavidT9 Posted October 4, 2011 Author Members Share Posted October 4, 2011 poze cu rezervoarele.In pret sunt inclusi si suportii pt rezervor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members DavidT9 Posted November 2, 2011 Author Members Share Posted November 2, 2011 Reducere! 650 euro ambele!!!1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted December 12, 2011 Share Posted December 12, 2011 le-ai vandut? daca nu il vreau eu pe cel de 400l. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members alexb Posted February 3, 2012 Members Share Posted February 3, 2012 Salut. Ma intereseaza pe mine cel de 800L daca mai e valabil anuntul. Lasa-mi un nr de contact. Ms. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted February 3, 2012 Share Posted February 3, 2012 daca mai sunt valabile chiar te rog sa ma contactezi id mess ca aici sa vb ,ma intereseaza ambele. ms! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts