Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

TRACTIONIST PE COMUNITATE


Postări Recomandate

  • Members

BUNA ZIUA AM UN CAP TRACTOR LIBER DE CONTRACT CU CARE VREAU SA LUCREZ CA TRACTIONIST PE COMUNITATE . AM FOST CONTACTAT DE MAI MULTE FIRME DIN :AUSTRIA, GERMANIA, OLANDA .SPANIA,BELGIA SI NU STIU CARE ESTE MAI SERIOASA .DACA CUNOASTE CINEVA O FIRMA ANUME CU CARE A LUCRAT SAU STIE DI SURSE SIGURE CA SUNT SERIOSI AS FI RECUNOSCATOR UNUI SFAT BUN.  UNA DIN OFERTE VINE DE LA FIRMA LLACER Y NAVARRO SPANIA ,,SI ESTE MULTUMITOARE ,,,DACA CUNOASTE CINEVA ACEASTA FIRMA???  VA MULTUMESC ANTICIPAT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

Eu am un camion am lucrat la Llacer y Navarro si mi am luat o mare teapa...la fel ca majoritatea..romaniilor si bulgarilor..acum colaborez cu alta firma din grupul EXIT...si chiar ajut pe cei care cauta colaborari...LoDITRANS ....suna-ma pt informatii 0034 642938116 digimobil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 4 years later...
  • 2 weeks later...
  • Members

Salut colegii! Ma scuzati ca pun o intrebare stupida poate, din punctul vostru de vedere, dar imi poate spine cineva de ce am nevoie de a fi tractionist? In afara de cap tractor :P am nevoie de firma? De licenta de transport? Eu vreau sa fiu doar eu si sotia, pe un singur camion, si ma gandeam ca e mai rentabil sa ai camionul tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members