Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

ulei in lichidul de racire


bulancea

Postări Recomandate

  • Members

va salut,

la un Man TG410, 2002, am urmatoarea problema: in bazinul de antigel am destul de mult ulei, cand e la rece cam tot ce este in bazin este apos-uleios-poros(nu chiar spuma). Nu stiu daca uleiul este prezent datorita unor probleme mai vechi,a se vedea posturile mele la sectiunea Service de prin martie, desi am spalat sistemul de racire cu solutie speciala,dar sincer am pus acelasi antigel/apa,decantat ce-i drept.  Sau exista datorita unor probleme actuale,dar parca e prea mult ulei.  Apa nu se ridica mai mult de 90gr, chiar sta mult mai jos cand e pe gol sau chiar pe plin daca nu o "calc. Nivelul in bazin nu a crescut,chiar i-am mai pus vreo3 litri de solutie antigel, nu ii mai pusesem de vreo3 luni. Ulei am mai completat vreo 2 litri,asta dupa 15000km de la schimb, presiunea uleiului imi arata pe calc in bord ca e 5.96 in mers,la relanti e undeva la 2-3. In starea in care e acum merg de vreo 2-3 luni, zilnic intre 200-400km. Bineinteles ca vreau sa rezolv problema,dar cu costuri cat mai mici, anume se poate verifica cumva pe tester ceva, sa nu se apuce careva sa desfaca aiurea, sa si platesc pt asta, ca am mai patit-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Vizitator Anonymous

Salut.In legatura cu problema pe care o ai,parerea mea ca ajutor de mecanic,fara prea multa experienta,este ca ,de vina este termoflotul(racitorul de ulei).Ori ai o fisura ori garnitura este fisurata.Daca ai drum pe la Piatra Neamt pot sa iti dau un nr de la un mecanic care mananca MAN-urile pe paine.Mai intereseazate pe la mecanicii din zona ta si cand rezolvi sa ne spui si noua despre ce a fost vorba.Bafta si drumuri bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • Members

problema expusa a fost din cauza garniturii de la distributie--motor, unde trebuie desfacute o gramada ca sa se ajunga acolo. S-a rezolvat(de vreo 2 luni)  la service in Cta,la domnul Petrica D, cu 2000 lei manopera si toate piesele/materialele. De atunci baga mai bine caldura, apa sta la 90, chiar si acum la minus 15 grade si fara carton in fata, antigelul a ramas curat. Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

daca ai cutie cu intarder e spart bazinul si culuarea este uleiului este nu catre negru si miroare a transmisie.

;)

daca nu este catre negru si este de la motor si anume termoflot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

2 variante termoflot sau garnitura dintre bloc si pompa de apa.a doua varianta se elimina verificand dc exista condens la un capac de culbutor.dureaza 2 min k o tubulara de 13.dc este garnitura comunica in ambele sensuri.dc este termoflotul ai numai ulei in apa.presiunea uleiului in termoflot este mai mare decat a apei ;)

succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.