Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Recommended Posts

  • Members

eu la volvo si scania asa folosesc numa cand sunt incarcat 20 de tone 15 25 de tone plec 1 mic si toate pana la 6.. acuma merge cum vrea el si cum suna motoru daca pleci cu 3 si nu convine dai 2 asta vezi tu si de pinde si de masina in ce stare este..

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • Members

eu la volvo si scania asa folosesc numa cand sunt incarcat 20 de tone 15 25 de tone plec 1 mic si toate pana la 6.. acuma merge cum vrea el si cum suna motoru daca pleci cu 3 si nu convine dai 2 asta vezi tu si de pinde si de masina in ce stare este..

  Cea mai tare gluma! Ai reusit sa ma faci sa rid cum n-am mai ras din clasa a II a! Vreau si eu sa joc jocul asta . Cred ca e fain!

Abia astept sa vad cum pleaca camionul cu juma de 1!!! Cred ca e rupere! Ha ha ha  fain de tot! Da-mi un link sa iau si eu jocul asta! Ha ha ha

Link to post
Share on other sites
  • Members

pai stiti cum pleaca.... stiti cum pleaca...? de nici nu zici ca pleaca  ;D:))))

on topic: daca te referi doar cu capul tractor, fara semiremorca, nu este nevoie sa schimbi cu jumatati pentru ca nu ai greutate.

in rest cand esti incarcat trebuie sa simti masina, sa stii cu cat sa pleci, de la ce treapta dai cu jumatati... depinde si de drum rampa/panta. daca nu mergi tu si experimentezi, este greu sa intelegi doar din explicatiile noastre.

bafta!

Link to post
Share on other sites
  • Members

Cand mergi cu capul tractor trebuie folsite vitezele si mic si mare?

Cu capul tractor sau cu 20 de tone sau cum vrei tu trebuie doar sa asculti motorul sau daca esti la inceput sa urmaresti turometrul, acuma depinde si de starea ta eu uneori cand eram cu nervii la pamant si foarte obosit si ma mai sunau si de la firma ca pe unde sunt porneam cu 3 mare apoi 4 mare 6 mare si 8 mare binenteles ca la masina nu ii placea  chestia asta. Nu e indicat sa faci asa ceva la o firma unde esti platit bine si vrei sa ramai mai  mult.

Link to post
Share on other sites
  • Members

Cu capul tractor sau cu 20 de tone sau cum vrei tu trebuie doar sa asculti motorul sau daca esti la inceput sa urmaresti turometrul, acuma depinde si de starea ta eu uneori cand eram cu nervii la pamant si foarte obosit si ma mai sunau si de la firma ca pe unde sunt porneam cu 3 mare apoi 4 mare 6 mare si 8 mare binenteles ca la masina nu ii placea  chestia asta. Nu e indicat sa faci asa ceva la o firma unde esti platit bine si vrei sa ramai mai  mult.

Ce vina are camionul daca tu esti nervos ? Nu inteleg de ce trebuie sa te razbuni pe sarmanul camion, care numai el stie cat de greu duce povara, pentru ca sefii te streseaza sau nu te platesc !!! Oare dupa ce tu vei pleca din firma nu trebuie sa munceasca un alt coleg pe acel camion? Drumuri bune si bafta maxima !

Link to post
Share on other sites
  • Members

Ce vina are camionul daca tu esti nervos ? Nu inteleg de ce trebuie sa te razbuni pe sarmanul camion, care numai el stie cat de greu duce povara, pentru ca sefii te streseaza sau nu te platesc !!! Oare dupa ce tu vei pleca din firma nu trebuie sa munceasca un alt coleg pe acel camion? Drumuri bune si bafta maxima !

Ai dreptate dar in momentele alea nu mai gandesti asa. Eu cel putin ma gandesc ca trebuie sa imi hranesc familia sa imi platesc chiria, sa nu adorm in urmatorul kilometru si sa mor, la rece gandesc si eu ca tine dar acolo mi-e greu sa imi pastrez calmul.(asta uneori nu sunt tot  timpul nervos si scot flacari pe urechi. sunt om si eu)

Link to post
Share on other sites
  • Members

eu la volvo si scania asa folosesc numa cand sunt incarcat 20 de tone 15 25 de tone plec 1 mic si toate pana la 6.. acuma merge cum vrea el si cum suna motoru daca pleci cu 3 si nu convine dai 2 asta vezi tu si de pinde si de masina in ce stare este..

Colegule cu 1'a pornesti numai daca esti in panta(in urcare desigur) sau te-ai impotmolit undeva, eu cam asa le foloseam , chiar si pe un camion cu 12 viteze tot nu pornesti pe drept cu 1'a , eu am condus camion cu 16 viteze, respectiv Iveco, acolo cand era gol dadeam a 3'a la mic apoi la mare si restu pana la a8'a pe mare, cand eram incarcat tot de la a3'a la mic doar ca dadeam pe fiecare jumatate, bine inteles asta in general,erau si situatii cand porneam cu a 2'a..

Link to post
Share on other sites
  • Members

  Cea mai tare gluma! Ai reusit sa ma faci sa rid cum n-am mai ras din clasa a II a! Vreau si eu sa joc jocul asta . Cred ca e fain!

Abia astept sa vad cum pleaca camionul cu juma de 1!!! Cred ca e rupere! Ha ha ha  fain de tot! Da-mi un link sa iau si eu jocul asta! Ha ha ha

ha ha ha ce gluma buna

Link to post
Share on other sites
  • Members

Un pic de ,,istorie" despre ,,jumatati":

Exemplu cutie mecanica ZF in 16 trepte :

1 Greu e sa cauti si sa selectezi 16 trepte de viteza !  Atunci constructorul a facut posibil faptul ca pe acelas  loc al manetei sa gasesti nu mai putin de 4 trepte!!! Schema este urmatoarea : treptele le selectezi in doua registre (sau joase - innalte), astfel cele 16 se impart de la 1 la 8 si de la 9 la 16.

2 Pozitiile manetei se suprapun pe aceeas pozitie astfel: 1 cu 9 ; 2 cu 10 ; 3 cu 11;... si tot greu gasesti si selectezi !!! Atunci , pentru a nu cauta mult si bine , constructorul a gandit o schema de suprapunere a doua trepte pe aceeas pozitie din aceeas registru ! Astfel  avem de gasit  pe acelas loc  4 viteze diferite ! Ex  1 -2  si 9 - 10 ; 3-4 si 11-12 ;  5-6 si 13-14 ;  7-8 si 15- 16

3. Nimic mai simplu .... nu gasesti decat 4 locuri unde introduci maneta pentru mersul innainte! Insa , de pilda , daca ai introdus maneta in pozitia de 1 a ai posibilitatea ca in acea pozitie  sa gasesti  1 si 2  si tot acolo , dar in registrul superior 9 si 10 !

4 . Trecerea  de la 1 la 2 se reaalizeaza prin actionarea butonului de transfer al ,,jumatatilor" (impropriu spus)! De regula pozitia butonului in jos o selecteaza pe cea inferioara , iar pozitia in sus pe cea superioara!

Cam atat pe ziua de azi !

Sa nu uit ! Eu de obicei ,,plec " cu a 5 a ! Din motive personale ( daca am in vedere schema de mai sus)! Am eu asa o pasarica pe creer! La inceputuri mai incercam si eu cu  a1 a , da mi-a trecut!

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • Members

Un pic de ,,istorie" despre ,,jumatati":

Exemplu cutie mecanica ZF in 16 trepte :

1 Greu e sa cauti si sa selectezi 16 trepte de viteza !  Atunci constructorul a facut posibil faptul ca pe acelas  loc al manetei sa gasesti nu mai putin de 4 trepte!!! Schema este urmatoarea : treptele le selectezi in doua registre (sau joase - innalte), astfel cele 16 se impart de la 1 la 8 si de la 9 la 16.

2 Pozitiile manetei se suprapun pe aceeas pozitie astfel: 1 cu 9 ; 2 cu 10 ; 3 cu 11;... si tot greu gasesti si selectezi !!! Atunci , pentru a nu cauta mult si bine , constructorul a gandit o schema de suprapunere a doua trepte pe aceeas pozitie din aceeas registru ! Astfel  avem de gasit  pe acelas loc  4 viteze diferite ! Ex  1 -2  si 9 - 10 ; 3-4 si 11-12 ;  5-6 si 13-14 ;  7-8 si 15- 16

3. Nimic mai simplu .... nu gasesti decat 4 locuri unde introduci maneta pentru mersul innainte! Insa , de pilda , daca ai introdus maneta in pozitia de 1 a ai posibilitatea ca in acea pozitie  sa gasesti  1 si 2  si tot acolo , dar in registrul superior 9 si 10 !

4 . Trecerea  de la 1 la 2 se reaalizeaza prin actionarea butonului de transfer al ,,jumatatilor" (impropriu spus)! De regula pozitia butonului in jos o selecteaza pe cea inferioara , iar pozitia in sus pe cea superioara!

Cam atat pe ziua de azi !

Sa nu uit ! Eu de obicei ,,plec " cu a 5 a ! Din motive personale ( daca am in vedere schema de mai sus)! Am eu asa o pasarica pe creer! La inceputuri mai incercam si eu cu  a1 a , da mi-a trecut!

vezi ca bagi lumea in ceata

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.