Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

sesizare pentru domnii de la ARR


Vizitator Anonymous

Postări Recomandate

  • Members

Toate autoritatile implicate in activitatea de transport(isctr,arr,etc)cauta nod in papura soferilor(nu zic ca toti soferii sant usa de biserica )dar nimeni din cei enumerati mai sus nu se implica in controlul firmelor de transport.Acum cateva zile ISCTR-u a organizat nunta mare cu televiziune ,garda financiara,vama etc pe A1,A2si A3 chipurile ......pentru a controla pe cei care nu respecta timpii de conducere.Dar ma intreb de ce nu organizeaza astfel de evenimente si la firmele de transport.

Legat de consumul de carburat sa va dau un exemplu :avem la firma 2 Iveco Stralis cu cutie semiautomata de 500 CP,unul este cu cauciucuri normale iar celalalt cu cauciucuri mici :unul are semiremorca normala iar celalalt semiremorca mega .....iar patronul sustine sus si tare ca la aceste 2 camioane trebuie sa fie consumul la fel.Nu intelege ca cel cu vagon mega consuma mai mult din cauza faptului ca are cauciucurile pe vagon mai late si implicit opune o rezistenta la inaintare mai mare decat cele cu cauciucuri normale.Consumul este asa:cel cu cauciucuri normale iese 30% consum mediu iar cel cu cauciucuri mici si vagon mega iese 33.5% consum mediu.Rog un coleg care are mai multa experienta sa imi raspunda daca am dreptate sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

@rotrans firmele constructoare nu impun consumuri!Nu au dece sa o faca!Consumurile sunt impuse de conducerile firmelor care nu stiu cum si de unde sa mai reduca din cheltuieli.Daca o firma constructoare poate recomanda un consum oarecare,acest consum este numai pentru cap-tractor.Acest consum se modifica atunci cand tractezi o remorca,chiar goala fiind.Ca toate firmele actioneaza in acelas fel este o alta poveste!Oricum in transporturi se stie ca nu exista concurenta nici in privinta obtinerii curselor si cu atat mai putin in domeniul salarial!Asa ca mai bine lasa povestile de adormit copii!Noi am trecut de mult de stadiul acela! >:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Members

( multumesc domnilor de la ISCTR PT raspunsurile date si pt implicarea lor ) mesaj eliminat

Ai foarte mare grija pe viitor la folosirea limbajului,evita si folosirea excesiva a literelor mari[caps],inainte de a mai posta vreun comentariu cred ca este foarte bine sa citesti regulamentul,ai deja 2 abateri numai in acest scurt comentariu,o sa te rog sa iti reanalizezi comportamentul ,pe acest forum nu dorim sa acceptam useri cred ca pot discuta cum vor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Members
Pentru rotrans!

Sunt de acord ca o firma de transport trebuie sa inregistreze profit,dar trebuie sa fii de acord ca sunt firme(majoritatea)care vor sa inregistreze profit cu orice pret,mergand pe principiul ca soferul este "piesa de schimb".Eliminati intai plata la km si dupa aceea impuneti soferilor normele de lucru specifice fiecarei firme de transport.Nu puteti impune aceste reguli unui nou angajat,atata timp cat de la angajare se incepe cu o ilegalitate,respectiv plata la km.

Si mai trebuie sa fii de acord cu ceva:sunt dispeceri care habar nu au cum se calculeaza traseele prin Europa,nu sunt la curent cu restrictiile de circulatie de prin Europa,dar ei se angajeaza la niste curse imposibile fortand soferul sa treaca peste programul de condus.

Nu poti vorbi despre lipsa de profesionalism a unor soferi fara sa-i amintesti aici si pe acei dispeceri incompetenti.

Am lucrat pana nu de mult la o firma olandeza care avea vreo 100 de camioane si doar 2 dispeceri.Ei bine n-am ce zice jos palaria pentru ei.Erau bine pregatiti din toate punctele de vedere,avand in vedere ca au lucrat si soferi fiecare vreo 5-6 ani,informau soferii permanent asupra restrictiolor de circulatie ba chiar te informau permanent asupra traseelor de evitat(mai ales pe Germania) din cauza aglomerarilor,te atentionau asupra programului de condus, fiecare cursa era atent pregatita din toate punctele de vedere,repet jos palaria.Erau prezenti la birou de dimineata de la 7 pana seara la 8,iar in weekend faceau cu schimbul cate unul,nu mai amintesc ca pute-ai sa-i suni la orice ora din noapte pentru orice fel de problema.Sistemul de lucru al firmei era foarte bine pus la punct,incepand de la plata autobenzilor pana la modalitatile de alimentare combustibil sau service in orice colt de Europa.

Vreau sa vad o singura firma de transport din Romania care se ocupa in detaliu de aceste lucruri.Atunci cand oferi conditii de lucru rezonabile mi se pare corect sa ceri profesionalism,dar cand incepi lucrul cu o ilegalitate nu poti avea pretentii sa ai soferi first classe.

Frumos zis...colegu'!! Dar...trebuie actiune!!! Iar la noi nu se poate!!! Romanul este curva!!! Vreau sa vad si eu o actiune de proportii, ca de ex. o grava fiscala a patronilor de 2-3 luni si o greva totala ao soferilor vreo 2-3 luni!!! Sa vedem cu paralizeaza economia interna!!! M-am saturat de romania pana-n gat, si deja m-am apucat de invatat germana sa plec din tara!!! AM 52 de ani dar...sincer m-am saturat!!! Toti trag de noi. Ma face sa regret regimul comunist. unde soferul era respectat. Acum ...suntem bataia de joc a tuturor!!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.