Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

sindicat


oldtrucker

Postări Recomandate

  • Members

scuze dar mi se pare cumva cam la bascalie un subiect si o actiune mult prea complexa...

am studiat putin problema si am ajuns la urmatoarele concluzii:

1)  cine porneste pe acest drum trebuie sa fie 100% dedicat si devotat...

2)  parerea mea este ca un acord de consultanta cu o casa de avocatura specializata in dreptul muncii  este

    mai  mult decat necesar...obligatoriu chiar.

3)  o cat mai buna colaboare cu autoritatile,presa scrisa si tv...iar un punct imperativ.

4)  ar trebui o lupta titanica impotriva platii angajatorilor la km etc etc...insa asta inseamna lupta

    impotriva intregului sistem ceea ce in romania este imposibil...un cerc mult prea vicios...stat-angajatori 

    oficialitati publice-patroni

    daca nu incerci sa iei taurul de coarne ..degeaba te mai apuci de treaba...insa slabe sanse avand in vedere

    caracterul mult prea instabil al romanului..una zice-alta face.

  degeaba te zbati daca in clipa in care am zis adunarea in piata universitatii la data de xx ora xx vin 20 in loc

  de 10.000...si aia joaca pinguinu si stau la o barfa.

  un sindicat mare si serios...ar putea pe baza unei cotizatii sa ajute membrii sai ce au diferite pobleme

a)  permis suspendat

B)  amenzi

c)  consultanta gratuita prin casa de avocatura in conflictele cu angajatorii,contestatie amenzi etc etc

mai am destule in cap...insa nu prea am timp acum sa dezvolt...poate pe parcurs daca e nevoie.

Colegule iti dai seama ca soferi fiind, plecati in curse prin lume/tara nu o sa poti aduna niciodata pe toti, dar pentru cotizatii si pentru angajarea unei echipe juridice eu is de acord si sustin sindicatul. Daca chiar se va realiza acest proiect e bine sa se lase si un numar de cont unde sa putem cotiza cei care ne implicam, pentru o echipa juridica. Normal ca nu vom cotiza in contul unui membru, care sa adune el bani sa se imbogateasca. banuiesc ca se vor justifica banii prin facturi si alte acte. Cu prezenta e mai greu(asa e natura serviciului), dar cat putem ajutam de pe unde vom fi prin tara/lume pe partea financiara, ca de restul se va ocupa echipa jurifica, sper....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

sindicat-organzatie de muncitori....fara sprijinul tuturor nici un lider nu poate face mare lucru.

ce doriti de la un sindicat? rezolvarea doleantelor personale sau ale unui intreg colectiv?

un sindicat nu mai poate face mare lucru...sa nu uitam ca sarcina principala era negocierea CCM la nivel de intreprindere...daca sunt membri din 50 de societati...ce poti face?

ptr treburi mai serioase,la nivel inalt sunt confederatiile sindicale...ce pot negocia la nivel cu guvern-patronate

atunci la ce bun un nou sindicat daca trebuie sa te afiliezi unei confederatii ce nu oricum nu face nimic?

deci nu ai nici 1/3 din salariatii unei societati ca sa negociezi CCM cu conducerea...dar nici mai sus nu poti fi...asa ca vedeti dvs ce soarta are o asemenea actiune?

sunt numai 2-3 argumente de moment,ma puteti contrazice oricand...dar cu argumente concrete..ptr ca pana acum nu vad decat cateva persoane dispuse sa cotizeze...si atat...credeti ca este de ajuns?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

inca cateva completari...adevarata problema nu sunt sindicatele etc...ci fiecare in parte...atat timp cat vom ramane cu aceasta mentalitate...niciodata nu se va schimba nimic..

schimbarea de mentalitate,ce dreaq zice si asta?

e vorba sa nu ne mai gandim intai la noi insine,sa nu mai fim egoisti..cand voi vedea 10 colegi ca sar in ajutorul altului coleg ce a fost nedreptatit...sau ca nu se vor mai ascunde dupa lozinci ca: am familie,copii,rate in banci..mai bine stau in banca mea...bine ca nu sunt eu...

cand voi vedea ca vor disparea aceste lucruri...abia atunci pot spune cu mana pe inima ca se va schimba ceva...fara ajutor la nici un sindicat...ptr ca puterea de a schimba ceva este in mainile fiecaruia dintr-e noi..

nimeni nu va putea si nici nu va face nimic daca stam cu mainile in buzunare si asteptam sa cada pomana din cer.

oameni curajosi,cinstiti,hotarati sa ajute oricand colegul in dificultate este egal cu un sindicat sanatos si puternic,demn de luat in seama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Salut De acord cu initiativa unui sindicat si fara sa fac reclama cuiva uitati-va la dl Mayer de la Cluj  a fondat APTE si a ajutat o gramada de colegi care au avut probleme cu autoritatile ungare (abuzuri flagrante) si acest domn a sarit in ajutorul soferilor indiferent de ora de zi si fara nici un leu totul din spirit de solidaritate .Precizez ca sint din Galati nu il cunosc personal pe dl Mayer dar finul meu a beneficiat de ajutorul acestui domn fara nici o retinere.Deci se poate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Sunt de acord cu infiintarea unui sindicat al soferilor pentru ca avem o sumedenie de drepturi pe care le-am pierdut de-a lungul anilor. Patronii din transporturi sau unit si au format UNTRR  si isi apara interesele lasand soferii in bataia vantului si facandu-se ca uita ca,cu ajutorul lor isi rotunjesc averile. Sper ca acest sindicat sa fie unul veritabil si nu o rampa de lansare catre lumea plina de mocirla a politicului, asa cum au procedat altii.Deci un mare DA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Salut tuturor. Sunt unul dintre soferii noi care n-are de gand sa se vand prea ieftin. Nu-s o curva la maginea drumului.

In ceea ce priveste actiunile sindicatelor nu vor trebui niciodata soferii sa se adune intr-un loc pentru a face o greva. Va dau exemplu in Italia: au inceput cu greve mici, toti soferii profesionisti se opreau la o anumita ora si stateau pe loc pe o perioada de 2 ore (nu mai stiu exact care au fost timpii, dar prezint ideea). Pana la urma au blocat traficul o zi intreaga blocand trecerile la intrarile si iesirile de pe autostrazi, lasand o singura banda libera pentru a trece masinile mici (categoria B). Mai apoi au facut aceeasi chestie timp de 3 zile parca. Italia era blocata, benzinariile erau goale, cozi si certuri pentru a mai prinde fiecare cativa litri de benzina sau motorina. Supermarketurile golite de mancare, neavand aprovizionare. Toti si-au facut provizii acasa, ca nu se stie. Bineinteles ca au fost si multe alte efecte ce nu s-au vazut cu ochiul unui om obisnuit, dar fiecare dintre noi ne putem imagina ca au fost diverse fabrici ce au sistat productia sau cel putin au redus-o neavand materie prima sau uneori poate prin simplu motiv ca muncitorii n-au mai avut gaz sa vina la munca.

Cam asta inseamna un protest al soferilor profesionisti. Cat timp credeti ca poate ignora guvernul un asemenea protest? Inseamna stagnare economica, inseamna multe alte ramuri afectate si oameni ce nu-si vor primi bani.

Inca un subiect ce consider ca merita pus in discuti si aici fac din nou referire la legislatia Italiana (nu ca ar fi cea mai buna dar despre ea am mai aflat cate ceva). Statul a stabilit niste categorii sau clase cu un minim salarial (in functie de responsabilitati, studii si cine mai stie ce). Soferii profesionisti sunt inclusi undeva in grupa a 4-a cu un salariu minim de ~1450 Euro (cea mai slaba grupa fiind a 10-a). Printr-o chestie de genul nu ar mai exista discutii ca vine X si accepta sa lucreze pe mai putin. Legal nu are voie angajatorul sa-l angajeze si automat poti da in judecata patronul ca nu ti se da nici macar minimul.

Oricum, nici Italia nu e o tara normala avand si ei destule hibe, dar e putin mai normala decat noi si acolo simti unele sindicate ca iau masuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Servus colegii! Ar fi bine daca a-ti scrie si cateva idei ce ar trebui sa faca parte din statut. Depilda : referitor la organigrama, articole ce ar trebui sa ingradeasca dreptul stafului de a se imbogati pe seama sindicalistilor, forme de protest , si alte articole ce considerati ca ar duce la buna desfasurare a sindicatului.....etc. Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

puteti conta si pe mine....si dupa cum bine a subliniat  oldtrucker este bine sa incepem cu niste reguli bine stabilite...sa stim ce vrem si chiar sa fim uniti...nu doar din spatele pc-ului.....adica cand e vb de semnaturi ori altceva..pai sa o facem......daca stam si asteptam sa vine cineva sa ne ceara drepturile...stam mult si bine...si dupa cum am obiceiul sa o spun.....viitorul este asa cum il faci...nu tine doar de destin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

De acord si eu . Dar totusi la inceput ar trebui ca principalul scop al lui sa fie protejarea soferilor nu masa de manevra pentru politicieni vezi exemplu Mitrea care din seful sindicatului soferilor a ajuns in politica unde a ajuns. Parerea mea. Si daca deranjez pe cineva scuze anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Salutare, chiar daca am spus ca nu mai postez pe acest site as dori sa va spun cu modestie ca am fost unul din cofondatorii sindicatului Cobas filiala din Genova si cine lucreaza in Italia de ceva vreme ii este imposibil sa nu fi auzit de acest sindicat. Ideea este ca dupa primii 2 ani in care  sindicatul a cam bagat teroarea in patroni Bruno fondatorul tata a facut un infarct cam suspect care i a cauzat moartea dupa9 luni si totodata a semnat sfirsitul erei de glorie pt ca restul staffului a clacat mai devreme sau mai tirziu din cauza presiunilor venite de undeva de sus ,dar acest lucru nu este stiut de amaritii de soferi care cind ajung la capatul rabdarilor continua sa merga sa li se plinga,iar rezultatul este ca din ziua urmatoare in firma devii inamicul nr 1 iar colegii cu care stateai la o bere nu ti mai vorbesc .  PS  Bruno ,Dzeu sa il odihneasca era sofer,ceilalti membri ai staffului nu au nimic in comun cu transportul. Va urez mult succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Vizitator Anonymous

Salutari .sant de acord si eu cu un sindicat.Pentru  Mit, daca ai prins un protest pe italia sa stii ca totul este organizat nu se opresc soferi asa de capu lor tot sindicatu organizeaza te poti plimba pe autostrada cat vrei cum ai iesit in localitate esti indrumat la parcare amenajata si nu pleci decat tot pe autostrada.ca si drepturi 1. salariu minim 2000 lei si diurna interna minim 100 lei la zi iar externa minim 50 de euro. o zi buna la toti.Ori cum au citit 6343  si au scris pareri doar 45 uni si de doua ori deci greu de realizat. ne meritam soarta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.