Jump to content

Recommended Posts

  • Members

Nu facem angajari pe Romania intrucat nu avem camioane aici - suntem casa de expeditii.

Soferii nu sunt "dati mai departe in Slovacia / Italia". Contractul se face pe Slovacia tocmai din acest motiv, ca ei au camioanele. Soferii sunt trimisi in Italia sa ia camioanele din service de la Salgareda si sa lucreze pe comunitate pentru filiala din Slovacia - sunt camioane inmatriculate pe Slovacia.

Nu lucreaza cu camioane Codognotto Italia ci cu camioane Codognotto Slovensko.

Nu se face contract pe Slovacia "ca sa lucrezi degeaba" pentru ca firma sa se inchida imediat dupa si sa nu fi platit- filiala din Slovacia exista din 2008 si au 69 de camioane Volvo FH13.

Stiu ca exista firme care procedeaza cum spuneti dar aici nu e cazul.

Noi nu le "cautam" soferi mai creduli celor din Slovacia - incercam sa-i ajutam  (in acest caz au fost 4 soferi) intrucat ei au probleme serioase cu soferii slovaci carora le cam place sa ia din motorina si nu le prea place sa fie controlati (toate camioanele au sisteme de verificare a pozitiei si consumului).

Am facut acest "trambalaj" doar pentru 4 soferi care sunt deja pe camion in Italia plecati in cursa.

Avem deja 3 soferi romani care lucreaza in Slovacia de mai bine de un an  (se conduce doar pe comunitate) si vreo 45 care lucreaza in Italia pe national (printr-o firma de recrutare din Bucuresti).

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Members

V-am raspuns pe mail cu lista documentelor necesare si alte detalii.

    Puteti scrie aici ce documente este necesar sa trimitem pentru un job la aceasta firma si citeva conditii ce trebuie sa le indeplineasca candidatii..? Poate si cite ceva despre conditiile de lucru si salarizare ?

    Multumim anticipat

Link to comment
Share on other sites

  • Members

hai sa o dam pe fata nu mereu pe mail sau pe PM ! Aveti ceva sa ne spuneti domnul de la codognotto? Toate conditiile care trebuie indeplinite ptr angajare , acte si ce oferiti dumneavoastra ptr un sofer de tir , cat il tineti la munca si daca se merge in doi cu prietenul magnetul ?  Drumuri faine la toti soferii !

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Angajarile se fac la filiala din Trnava, Slovacia - Codognotto Slovensko SRO.

Salariul este de 333,- EURO (fix, in mana) + diurna 35,- EURO/zi (inclusiv sambata si duminica).

Se lucreaza 8 saptamani cu 2 saptamani acasa.

In cele 2 saptamani acasa salariul fix continuati sa il primiti, dar diurna o primiti doar cand sunteti pe camion.

Dupa 2 luni (poate si mai devreme) diurna creste la 45,- EURO/zi.

Camioanele sunt VOLVO FH13 EURO5 cu toate dotarile.

Camioanele ruleaza doar cu semiremorci cu prelata incarcate cu marfa generala.

Nu se incarca marfa periculoasa, pentru frigo sau agabaritica (experienta in aceste domenii si/sau certificari.

Toate camioanele sunt dotate cu sistem de monitorizare Transics.

In medie se ruleaza 13000 km pe luna fara apelare la "prietenul magnetul" (sistemul de monitorizare inregistreaza tot si nu poate fi oprit).

Nu se lucreaza in echipaj - exista posibilitatea de a angaja incepatori cu posibilitatea de a lucra in echipaj 2-3 curse dar in general cautam doar soferi cu experienta pe comunitate.

Este foarte important cunoasterea la nivel mediu a uneia din urmatoarele limbi: italiana, engleza sau slovaca (dispecerii sunt slovaci si vorbesc aceste limbi).

Actele necesare angajarii sunt:

                -    buletin

                -    pasaport (nu este nevoie neaparat intrucat cursele se fac pe comunitate)

                -    permis

                -    card cronotahograf

                -    CQC - Driver qualification card

                -    certificat medical

                -    certificat psihologic

                -    cazier judiciar valabil

                -    cazier auto valabil

Dupa cum am mai mentionat, in momentul de fata nu mai facem angajari. Urmatoarea sesiune de angajari va avea loc peste circa 3 saptamani.

Daca aveti intrebari nu ezitati sa le postati aici.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

ok va multumim ! Poate pe viitor angajati si 2 baieti (dispeceri romani) si treaba o sa mearga mult mai bine !Nu toti ne-am nascut invatati si nu toti am lucrat in Italia sau Anglia permanent ca sa stim o limba straina sa vb cu domnii  dispeceri !  Va mai asteptam cu informatii noi despre firma D-voastra !

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Da iata  firma care crede ca soferul roman e chiar prost ,daca am CQC am si acte de Italia si pot sa ma angajez ca sofer ;in grupa de munca 3S. 2) cusalariu minm de 1436 euro. 3)diurna minima de 55 euro/zi. 4) salariul al 13-lea. 5)bani de concediu. 6)sinbata si duminica diurna dubla. 7)ce sa mai vorbim de pensie cind va veni timpul??????????.De ce sa fiu angajat cu contract de munca pe tarii nesigure ptr. mine nu ai siguranta ca iti va fi recunoscuti ani care ii lucrezi.Domnilor colegi va rog sa va ginditi bine inainte de a acepta asemene locuri de munca cu respect ;;Desteaptate Romane

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

am o intrebare.La firma codognotto ai trimis doar cv s-au si dosarul cu actele?cind a fost asta?eu am trimis un cv acum 10 zile si azi am trimis si dosarul.ai ex. ?

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Detalii despre firma Codognotto :

Am fost plecat saptamana trecuta cu trei colegi din Timisoara in Slovacia sa semnam contractele si sa plecam mai departe in Italia sa preluam camioanele. Un lucru f important de retinut e ca una se spune aici la Timisoara si alta este situatia cind ai ajuns la Slovacia pt semnarea contractului.Sa va spun colegii conditiile de lucru pe care cei din Slovacia le-au pus:

1.In Timisoara sa spus ca camioanele sint Volvo FH13 noi  = minciuna ,camioanele au intre 500.000 si 1 milion km forjate la maxim de slovaci si acum le da la romani

2.In Timisoara nu sa mentionat nimic de consum cind am ajuns in Slovacia sa spus ca avem consum de 33 l/100

ce este peste platesti din buzunar

3.Camioanele nu sint echipate cu aparate de plata automata pt autobenzile din Germania,deci trebuie sa cobori sa iti platesti singur autobanda cu cardul

4.In Timisoara sa spus ca mergem pe autostrada si doar unde nu se poate mergem pe nationale = minciuna  in Slavacia ne-au spus invers ,se merge pe nationale si doar unde nu avem de ales atunci folosim autostrada

5.Se da avans 300 euro in Slovacia dar banii nu sint pt tine (cu toate ca e avans din salariuul tau) ,banii trebuiesc folositi la parcari cu plata ,poduri in UK si toate celelalte cheltuieli ce intervin

6.Am fost avertizati f serios ca pauza de 45 minute e de 45 minute nu de 46 minute si cea de 9 ore este de 9 ore nu de 9 ore si 10 minute

7.Daca lasati cumva din greseala camionul in viteza pe timp de stationare cica este = 100 euro amenda

8.In cazul in care trailerul nu este curat in spate = 50 euro amenda

9.La Timisoara sa spus ca transportul se face doar prima data Romania -Slovacia -Italia dupa care la urmatoarele dati cind mergem inapoi vom merge Romania -Italia si Italia - Romania direct fara sa mai megem in Slovacia  lucru care este o minciuna pt ca acolo ne-au spus ca trebuie de fiecare data sa mergem pe cheltuiala noastra din Romania in Slovacia sa preluam camionul si din Slovacia - Romania cind predam camionul , venim cum putem fiecare pe banii nostrii ca ei nu platesc nimic

10.Se minte cu nerusinare in fata in legatura cu orice ,la telefon italianul vb una cu domnul Cristian Negru si alta ne zicea noua dupa ce au incheiat discutia telefonica 

Colegii cam asta am patit noi cei trei acum citeva zile ,le-am dat banii inapoi (avansul de 300 euro) am urcat in masina si am venit inapoi acasa la Timisoara pt ca am decis ca nu vrem sa devenim SCLAVII MODERNI AI FIRMEI CODOGNOTTO.

Ramane ca fiecare sa decida pt el daca e de acord sau nu cu aceasta firma.

Sa aveti drumuri bune si numai bine !

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Buna colegii ,am uitat sa mentionez ca toate acestea si multe alte lucruri marunte pe care nu le-am scris (ca erau deja prea multe), le-a confirmat un sofer slovac ce lucreaza deja la firma si a fost chemat la firma sa plateasca motorina consumata peste consumul de 33 l / 100  si zicea ca a transportat doar 20 tone ,25 tone  si ca e imposibil sa te incadrezi la acest consum de 33 pe nationalele care ti le da dispecerul.

Aaaaaa  si un lucru f important pe care l-am omis din greseala este ca nu soferul isi face traseul de exemplu Italia - Barcelona si dispecerul iti da pe unde este obligatoriu sa mergi ( asa ne-au spus slovacii ) lucru pe care cei de la Timisoara nu l-au spus.

Va doresc drunuri bune colegii si mare grija la firmele ce au nevoie de scalvi  nu de soferi .O zi buna !

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Buna ziua colegi. Sunt unul din cei trei colegi care am fost sa ne angajam in slovacia la firma CODOGNOTTO.

Scriu aceste randuri ca sa confirm ce a spus colegul agent 007 despre firma mai sus mentionata.

Atentie colegi nu este o minciuna ce spunem despre aceasta firma.

Sfatul meu e atunci cand vb la telefon cu d-nul cristian negru sa l intrebati despre problemele de care ne am lovit noi.

A nu se intelege ca ne a deranjat ca ca firma are regulament de ordine interioara pe care noi nu am vrut sa l respectam.

Noi nu am fost deacord cu consumul impus foarte clar si raspicat in conditiile in care ti se impune sa mergi pe nationale si doar unde nu se mai poate ,atunci urci pe autostrada.

Vreau sa mentionez ca se merge pe italia national,franta national ,spanianational pe germania doar tranzit.

In momentul in care am sunat la timisoara din slovacia sa cerem lamuriri despre regulile cu care ne am intalnit ,in urma discutiei care a avut loc la telefon de fata cu noi intre d-nul cristian negru si unul din sefii de acolo eram minti in fata spunindunise una nou si la tel spunindui altceva d-nului negru.

Vreau sa se inteleaga foarte clar ca la plecare am intrebat daca sunt ceva conditi pe care ar trebui sa le cunoastem?.Raspunsul a fost ca nu, ,am intrebat si eu si colegul meu daca avem consum raspunsul a fost acelasi.

Ps. discutia cu d-nul cristian negru o purtati doar la telefon

Daca nu intrebati tot, bani pe care i cheltuiti de la voi pana acolo si inapoi nu i mai primiti, deci teapa

Cand am intrebat in slovacia pe doamna Beata(asa o cheama )de unde se pleaca acasa dupa terminarea stagiului de 6- saptamani ni sa raspuns ca din slovacia pe bani nostri tot timpul .

Cam acestea sunt problemele cu care se confrunta cei care vor sa se angajeze la codognotto

Dumuri bune la toata lumea

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Va multumim colegii ,agent 007 si comin,si respectele mele in acest fel se pot ajuta soferi intre ei cu informati concrete despre firme ,care incerca sa isi bata joc de soferi romani astept informati de la ceilalti colegi care cred ca pot ajuta in acest sens,nu ptr. mine ptr. noi toti,,Desteaptate Romane,,

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Upsss ... ne-am lamurit si cu astia. Ceva raspunsuri din partea codognotto ??? ? Nop... Eu cred ca putine (pe degete) sunt firmele care sunt cat de cat favorabile restul au fost invatate prost de catre unii colegi soferi sau fosti ingineri de autobaze sau stiu eu ce ciobani din varful muntilor, care acum au ajuns asa zis "dispeceri". Cred ca singura salvare pentru cei mai tineri si care mai pot munci si invata si altceva, este sa ne reprofilam pe altceva ca soferia asta profesionista a ajuns sclavie curata pentru majoritatea, pacat si rusine celor care cauta sa faca bani pe curu nostru si isi bat joc de noi, oricum e putin spus rusine :(

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Colegul daca dupa toate informatiile negative mentionate despre aceasta firma  inca mai vrei sa mergi, cauta la pagina 1 sau 2 si gasesti toate datele necesare ,site-ul web al lor cred  ca e www.codognotto.ro sau cam asa ceva si tot acolo gasesti si nr de tel al domnului Cristian Negru de la Timisoara (pe site-ul lor) .Bafta colegul !

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Dreptul la replica ma obliga sa-i raspund lui agent007tm si cosmin1971.

In primul rand daca cei doi considera ca devin sclavi daca o firma de transport are reguli stricte in legatura cu pauzele si timpii de condus, sunt curios in ce firma vor lucra ei ca soferi. Am spus de la inceput ca vor fi respectati timpii de parcurs legali si aceasta afirmatie e valabila in ambele sensuri - si pentru firma dar si pentru sofer. Daca nu vi se cere sa depasiti programul si vi se cere sa il respectati, tot nu este bine.

Consumul impus se refera la un parcurs de 80% autostrazi si 20% nationale. Nu stiu ce au inteles cei 3 baieti din Timisoara dar eu stiu ce vad pe Transics, unde camioanele noastre merg mult pe autostrazi si doar in anumite cazuri folosesc drumurile nationale (aglomerari, blocaje, restrictii, locuri de descarcare mai izolate). Nu am vazut inca vreun camion Codognotto sa mearga doar pe national in Italia dar cine stie, poate sunt prea tanar....

Germania este doar o tara de tranzit si din acest motiv nu exista echipare pentru plata automata a autostrazii.

Majoritatea camioanelor sunt noi - dupa 3 ani camioanele sa vand si se cumpara noi. Daca exista o problema tehnica, sistemul Transics o comunica si camionul este trimis in service cat mai rapid.

Nu am comunicat consumul din motiv ca nu am considerat un factor decisiv intrucat 80% din soferii existenti il respecta fara probleme.

Traseele sunt facute de dispeceri pentru ca au fost efectuate deja inainte - sunt curse de contract. Tonajul este 20-25 de tone.

Amenzile pentru lasat camionul in viteza la stationare sau pentru curatenie nu le discut pentru ca mi se par niste reguli normale.

Faptul ca baietii au intrat in vorba cu soferi slovaci care au lucruri negative de spus legat de consum ... ar fi trebuit sa se gandeasca la faptul ca acesti slovaci care depasesc consumul, nu il depasesc cu 1-3 litri  - ei vin cu consumuri de 38-40 litri/100km medii pe luna.

Transportul din Slovacia spre Romania sau din Italia spre Romania am spus de la bun inceput ca nu il plateste firma - singurul lucru care se poate face, din moment ce sunt mai mult de 10 soferi este sa se organizeze o plecare cu mai multi pentru a plati mai putin.

Un lucru as dori sa mentionez, lucru pe care cei doi l-au omis:  primele 2 luni de lucru in care diurna este 35 de EURO pe zi, nu se pretinde nici un consum. Este perioada in care se cunoaste camionul. Dupa cele 2 luni, daca soferul considera ca nu poate respecta consumul cerut, poate sa plece fara probleme. Este riscul nostru dar ni-l asumam.

Cei 3 baieti nu au vrut nici macar sa incerce, fapt care mi se pare un pic ciudat... judecati voi.

Daca mai aveti nevoie de lamuriri, va stau la dispozitie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.