Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Recommended Posts

  • Members

EU cunosc colegi care lucreaza la torelo dar nu iam rugat sa ma recomande,am rabdare si poate osa ajung acolo dar pe spatele meu.CREDETIMA e mai bine asa.DIN cei acceptati dupa interviu sigur uni vor fi angajati.VA doresc bafta.EU am lucrat la J.CARRION doi ani si va spun ca torelo e mai buna de cat iei.SA auzim de bine.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • Replies 124
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da da,bani garla,contract in chineza,si dai in program ca surdu-n clopot.

Salutare tuturor,vreau sa va povestesc despre scurta mea experienta avuta cu firma Torello.Acum 10 zile m-a sunat un prieten ca el si cu un alt coleg merg la Pitesti la un interviu la firma TN Logisti

Colegu? Sclav oricum esti peste tot..asa ca nu dezamagii omu,daca vrea sa mearga la Torrelo. Colegu care te intereseaza,eu nu lucrez acolo,dar ma intalnesc cu colegi pe la decathloane..pe unde descarc

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 5 months later...
  • Members

Salutare tuturor,vreau sa va povestesc despre scurta mea experienta avuta cu firma Torello.Acum 10 zile m-a sunat un prieten ca el si cu un alt coleg merg la Pitesti la un interviu la firma TN Logistic,si m-au intrebat daca vreau sa vin si eu cu ei.A doua zi pe data de 17.07 au trecut cu masina pe la Brasov si am mers cu ei la Pitesti.Am ajuns la firma,am intrat in birou unde am stat de vorba cu cel care se ocupa cu angajarile,am dat actele necesare,dupa care ni s-a spus cam care ar fii treaba la Torello,contracte de munca pe Slovacia,salariu + diurna 60 de Euro pe zi,nu se platesc drumul catre Italia si inapoi,se mai da in program lucru care va fii essential in decizia finala si imi pare rau ca nu am insistat atunci asupra acestei probleme.Am fost informati ca vom fii sunati in 3 zile,si in zece zile va fii plecarea.Dupa 3 zile am fost sunati ca duminica e plecarea.Am plecat duminica la drum 6 colegi in 2 masini catre Bratislava unde urma sa semnam contractele de munca.Ajunsi aici am avut parte de prima surpriza:contreactele de munca erau scrise doar in limba slovaca si italiana,de slovaca nici nu putea fii vorba,eu vorbesc bine italiana,si am inceput sa traduc contractile de munca colegilor.Asadar:despre bani doar 2,70 euro pe ora,atat si nimic mai mult,orarul de munca al soferuli nu poate depasii 60 de ore pe saptamana,soferul semneaza pe propia raspundere ca va respecta normele AETR,in cazul in care soferul primeste o amenda este de accord ca firma sa plateasca amenda in numele sau iar banii ii vor fii retinuti din salariu sau diurna,la obligatiile partilor contractuale in dreptul firmei sunt trecute 3 puncte iar in dreptul soferului peste 20 printre care sa respecte normele legale priviind circulatia pe drumurile publice in UE,mentinerea secretului asupra activitatii desfasurate,soferul autorizeaza firma sa il trimita la lucru in afara tarii si in tara pentru un maxim de 2 luni consecutive,perioada de preaviz este de 2 luni iar in cazul in care soferul lucreaza in cadrul firmei de peste 5 ani aceasta perioada este de 3 luni,firma poate incheia contractual de munca pe loc daca soferul a incalcat normele priviind disciplina muncii,a agresat fizic coordonatorul,a intarziat la lucru fara motiv,a consumat alcool in timpul orelor de munca,a folosit camion in interes propiu,a abandonat vehicolul,a cauzat o paguba firmei mai mare de 166 de euro,ia fost retinut permisul,firma cat si soferul au cazut de accord ca in cazul in care firma te transfera sa fie diminuata diurna pana la un maxim de 25% administratorul fiind cel care decide procentul.In momentul in care am cerut lamuriri priviind contractual de munca am fost informati ca aceste intrebari le putem face in Italia la sediu la Montoro.Am semnat conractele si am plecat catre Italia.Am ajuns pe data de 24.07 la sediu,si dupa o ora cineva a binevoit sa ne bage in seama,dupa amiaza am dat proba cu camionul,constand intr-o plimbare prin strazile inguste ale localitatii si o parcare la rampa cu spatele,mi mi-a fost reprosat ca nu prea am folosit retarderul,asta in conditiile in care erai prin localitate,pentru un sofer cu o oarecare experienta aceasta proba nu reprezinta o problema,dupa aceea am fost "cazati" intr-o baraca insalubra cu saltele infecte si in care se afla un frigider de pe vremea lui Mussolini.A doua zi am facut timp de o ora un instructaj priviind politica firmei gen alimentari,carduri, ni s-a aratat o foaie prin care eram informati ca nu trebuie sa semnam si nici macar sa completam foaia amiabila in caz de accident.Dupa aceasta ora ni s-au dat niste cartele SIM pe Italia pe care le-am platit cu cate 10 euro si am plecat in localitate pentru a le active unde am platit fiecare cel putin 10 euro in functie de ofertele dorite.Ne-am intors la sediu unde ni s-a spus ca doi dintre colegii nostrii vor pleca cu un camion al firmei la Piacenza la celalalt sediu al firmei unde vor prelua camioanele.Dupa amiaza un alt coleg a preluat camionul la sediul firmei la Montoro.Urmatoarea zi din cei 3 colegi ramasi un altul a fost chemat sa preia camionul pe care l-am dus la service pentru a I se face schimbul de ulei,filtre,etc..In acel moment a sunat telefonul colegului care a preluat camionul la celalalt capat al firului aflandu-se coordonatorul sau care ia cerut sa vina la sediu pentru a discuta cu el.In acel moment am cazut toti trei de acord ca acum este momentul pentru a pune intrebari priviind programul de lucru si contractul de munca deoarece pana in acest moment pe toti cei care ii intrebam dadeau din umeri.Ne-am deplasat la firma iar afara a iesit coordonatorul pe nume Marius,afara se mai aflau doua fete si ele tot coordonatoare.Prima intrebare si ceea mai importanta a fost daca se respecta programul de lucru,rapunsul fiind ca soferul trebuie sa conduca indifferent de program,nu se respecta pauza de 24 sau 45,9 sau 10 ore de condus .In acest moment l-am informat pe coordonator ca noi nu lucram in accest mod el nea indrumat catre sediul celalalt al firmei ca sa vorbim cu cineva mai responsabil din cadrul firmei,intr-un final am fost chemati in biroul patronului acesta fiind un badaran neprezentandu-se sau dand mana cu noi ci intrebandu-ne direct ce problema avem.La fiecare intrebare priviind programul de conducere sau contractul de munca acesta ne spunea ca firma va platii amenziile,acest lucru fiind singurul care conta pentru el,l-am informat ca noi nu lucram decat respectand normele iar dupa o ora de negocieri ne-a dat afara spunand ca firma nu lucreaza decat in acest mod iar noi trebuie sa lucram ca atare,am plecat catre masina iar dupa noi a venit un slugarnic de al lui care ne-a cerut coontractele de munca si sa nu spunem in Romania ce s-a intamplat la sediu in Italia

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
  • Members

Bine inteles ca acest lucru nu s-a intamplat,am refuzat sai dau contractul de munca mativand ca este al meu.Tin sa mai mentionez ca bocancii de lucru se platesc 20 de euro perechea,asta in conditiile in care firmele sunt obligate sa asigure echipament individual de lucru.La trei dintre colegi actele necesare pentru angajare respectiv cazierele auto si judiciar,avizul medical si psihologic printr-o greseala a angajatiilor de la Bratislava au ramas acolo,iar in momentul in care am intrebat de ele ni s-a spus sa ne ducem la Bratislava sa le luam,bineinteles pe banii nostrii.Am scris aceste randuri in speranta ca aceste informatii vor fii de folos celor care vor sa se angajeze la firma italiana Torello si se vor gandi de 2 ori inainte sa mearga la interviu.Avix amatorilor!!!!

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • 3 months later...
  • Members

chiar asa este savu? am lucrat cu el la torello si il stiam baiat bun cu adusul multi nu stiu ....torello a fost scoala de soferi pentru foarte multi, in rest e cam adevar tot ce scrie aici inclusiv lingaii dar de ce va mirati? PRIMUL CARE ITI FACE RAU AFARA ESTE ROMANUL TAU asta daca nu ati stiut sau nu ati iesit pina acum . oricum numai drumuri bune

Link to post
Share on other sites
  • Members

sunt deacord mie mia furat stergatoarele de la camion ....nu vreau sa zic cine e din zona mea RUSINNNNEEEEE.... si se mai pling soferii prin parcari ca nu stai de vorba cu ei .pentru ce sa te fure , daca nu eram atent ramineam in f.....l gol fara acte fara nimic in camion . si cine romani de ai nostrii.asa este mam invatat minte.bafta si drumuri bune .

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • Members

fugi de Torello ,tepari , dai in program la greu ,cobori dupa tren nu te mai lasa sa continui pauza, au o vorba ei 'NU TE PREOCUPA' , si dai bice ce program , tapa la bani daca vi acasa bani pe jumatate de luna nui mai vezi, si au reguli timpite de exemplu ; ori ce trecere prin garaj nu se plateste ziua ,defecte imaginare , platesti , PEPE seful de coloana un magar , din romani timpiti nu te scoate ,

si amenzile ca dai in program ,la primesti acasa in romania .,nu plateste nimic , sunt patit 1500 e , o firma de tepari ,dispeceri sunt varza , colegi care te sapa , asta este TORELLO,

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • Members

Pentru cei care vor sa se duca in echipaj la torello. Pe 19 februarie am fost la interviu la Pitesti impreuna cu sotul meu si dupa cateva ore bune de stat pe la usi a venit si surpriza...70 euro pe cabina primele 3 luni apoi 80 euro pe cabina. Am crezut ca nu am auzit bine si le-am recapitulat domnilor experienta sotului meu de 10 ani pe comunitate. Raspunsul lor a fost ca firmele la care spune el ca a lucrat au fost luate de pe net si cum sa nu ne convina 2100 euro pe cabina? ce? nu e bine??

Concluziile le trageti voi...

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
  • 11 months later...
  • Members

Am lucrat la ei si pot sa spun ca sunt foarte seriosi

60 de euro pe zi si nu se mai da in program, asta era acum foarte mult timp(at cand erau diagrame)

am impresia ca unii colegi doar vb aiurea, nu cunosc motivele pentru care fac treaba asta insa va pot spune ca este o firma destul de buna

perioada de lucru minima este de 3 luni

odihna 2,3 saptamani, depinde cum te intelegi cu ei

transportul pana in italia te descurci tu

cam atat

in rest drumuri bune !

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.