Jump to content

Poduri si iar poduri


Recommended Posts

  • Administrators

Un şofer român din Marea Britanie a reuşit să rămână cu tirul blocat sub un pod de cale ferată. Românul, care conducea pe o stradă din oraşul britanic Hastings, nu a realizat că podul pe sub care urma să treacă era prea jos şi a rămas cu tirul înţepenit sub el.

Drumul a fost blocat pentru două ore, până când poliţiştii au reuşit să scoată camionul de sub pod. Acum, inginerii britanici încearcă să afle dacă isprava şoferului român a afectat sau nu structura de rezistenţă a podului.

sofer_90080000.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • Members

nu vreau sa critic pe nimeni....nu stiu cata experienta  avea "{colegu}" dar dupa cum vad prelata sus,  se  putea trece fara sa te faci de bacanie in lume, in 10 minute maxim cred ca puteam s-o rezolv..se putea lasa din perne la maxim, ca nu pare sa fie lasata,  si desumflam toate  rotile pe vagon,  pina imi permitea sa trec dincolo..cu riscul de a munci dupa aceea o zi intreaga sa umflu toate rotile......

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • Members

colegii eu am lucrat la Paneuro 5 luni dar ce am vazut la astia la firma nu vezi la nici o firma :))

i-s de tot rasul, au o gramada de pretantii si camioanele i-s rele ca naiba te lasa in drum cand tii lumea mai draga, seful de service ii un fost sofer de la ei, cand ii spui ca are ceva defect masina se uita la ea si iti zice "Asta mai merge inca mult" si cand iesi din curte cu ea iti cade caseta de directi jos, asa o patit un fost coleg la Rupea Gara i-a cazut jos toata directia la capu tractor.

ii bine pentru cine nu are experienta cum a fost si cazul meu, dar nu faci experienta pe comunitate, numai pe tara.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

treaba cu furtul de motorina mai merge si acuma.

acuma inca mai bine ca mai de mult pt. ca trebuie lasat camionul cu plinu facut asa am primit toti dispozitie de la seful de service, si in caz ca nu lasam camionu cu plinu diferenta de motorina ce lipsea o platea soferul.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • Members

Am citit si eu acest add, imi aduc aminte ca am vazut stirea pe net, in zilele in care s-a intimplat.... Ce doresc eu sa spun, este ca, locuind in Timisoara, am vazut citeva incindente de acest gen la trecerea pe sub calea ferata de pe str. Jiul .... Am si eu instalat un soft de camion pe un GPS, am dat o simulare de ruta, si, acel GPS a facut traseul exact prin acel loc (desi setasem dimensiunile pentru camion, inaltime. lungime...etc)

Pentru cei care au fost pe aici, sunt sigur ca stiti locul, e un pasaj de trecere pe sub calea ferata situat la citeva sute de metri distanta.... Ei bine....Am vazut multe camioane cu ".. .semiremorca  "decopertata de podul de fier" in acel loc...Nu de mult eram in zona respectiva, cu masina. Si vad un cap tractor cu semiremorca...mergind in aceea directie, de pe Calea Bogdanestilor....

Ajung si eu in apropierea pasajului, trafic blocat...am stat vreo 20 min pina am reusit sa depasim ....Semiremorca "nu incapuse" pe sub pasaj...Circulatie blocata, etc... De mentionat ca pe sub acel pasaj, traficul se desfasoara pe cite o banda de circulatie pe sens.

Ceea ce cred eu vis-a-vis de incindentele petrecute acolo este ca drumul a fost continuu inaltat (initial era piatra cubica) pe urma s-au turnat "citeva" straturi de asfalt, evident, nimeni nu s-a gindit ca in aces mod se micsoreaza inaltimea "utila" pe care se poate baza un sofer....

Sunt convins ca in UK nu a fost acelasi lucru...doar ca m-am gindit ca are legatura cu acel incindent....si am scris ceea ce am vazut, la un pasaj, aici in Timisoara....Poate, cuiva va fi util....

Am invatat foarte multe din cele citite pe acest forum, si folosesc aceasta ocazie pentru a multumi celor care au creeat acest site!

Link to comment
Share on other sites

  • Members

ce tind eu sa cred , ca ce sa intamplat e din lipsa de viziune a soferului , niciodata cand sunt sub un pod ca cel din imagine ,  nu accelerez  decat atunci cand am iesit cu totul la aer ,dar nici nu franez  aiurea ,  ( si tare mie ca colegu a facut  tocmai ceva  aiurea  , adica sa ramai suspendat doar cu capatul vagonului??? )    orice manevra in o situatie asemanatoare te poate pune in o asemenea situatie , si cred ca asta sa intamplat si aici , si asa cum mai spunea un coleg mai sus , pernele frateee !!  mama lor de perne  si=n primul rand si cel mai important ....

  ochii dupa indicatoare  ;D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.