Members galileo Posted January 17, 2012 Members Share Posted January 17, 2012 buna ziua. am un man tga 18.410 flls as tronic. are urmatoarea problema :dispare din vas lichidul de racire(antigelul).masina nu incinge,temperatura lichidului de racire este normala,nu este presiune in vasul de expansiune,nu s a schimbat nivelul uleiului in motor.dispare destul de mult antigel (2-3 l /100km )si in acelasi timp scoate fum pe toba de esapament. mentionez ca performantele mototrului nu s au schimbat deloc.acum aproximativ 5000 de km a mai facut acelasi lucru,dar dupa catvea sute de km si-a revenit,respectiv nu a mai scos fum deloc si nici lichidul de racire nu a mai disparut. acum 40-50 de mii de km am inlocuit garniturile de la compresor,dar atunci se comporta altfel masina,respectiv facea presiune mare in vas si arunca pe la buson.am mai descoperit ulterior ca pierdea apa pe la chiuloasa de la pistonul 1,s a inlocuit garnitura si pierderea de apa a disparut la vremea respectiva. as dori un sfat de la dvs,membrii forumului.ce ar mai trebui sa verific ?ce stiu sigur ca e fumul pe care il scoate pe toba are legatura cu pierderea de antigel. va multumesc anticipat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members leobango Posted January 17, 2012 Members Share Posted January 17, 2012 Termoflotul defect. Este piesa ce raceste gazele arse pentru a fi reintroduse in circuitul de alimentare cu aer.face parte din sistemul EGR.se gaseste intre intercooler si turbosuflanta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members galileo Posted January 18, 2012 Author Members Share Posted January 18, 2012 va multumesc pentru raspunsul prompt si la subiect. cand se va intoarce camionul din cursa va intra in service si se va verifica piesa despre care ati vorbit. dupa parerea dvs,acea piesa se poate repara,sau se inlocuieste cu alta noua?e o problema frecvent intalnita la MAN? Va multumesc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members leobango Posted January 18, 2012 Members Share Posted January 18, 2012 In general e o problema datorata lipiturilor proaste facute combinate cu uzura de batranete. am intalnit si cazul in care se poate lipi si cazuri in care e piesa de aruncat.Deasemenea am mai intalnit pe cineva ce a suspendat cu totul sistemul EGR si merge fara probleme( mai putin noxele). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members galileo Posted January 18, 2012 Author Members Share Posted January 18, 2012 inca o data va multumesc pt raspunsul prompt si la obiect. exista vreo varianta simpla prin care soferul poate anula acel sistem de racire,pentru a putea ajunge in tara fara a mai completa cu lichid de racire?masina este in acest moment in spania,si probabil o interventie la un service de acolo ne-ar costa foarte mult. sincer,mai ingrijorator este fumul pe care il scoate decat faptul ca se completeaza cu lichid de racire.sper sa nu avem parte de vreun control tehnic ,sa mai incasez si vreo amenda pt ca masina scoate fum... piesa aceea se gaseste numai pe original,sau este si aftermarket? va multumesc inca o data Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members leobango Posted January 18, 2012 Members Share Posted January 18, 2012 Nu este o operatie ce poate fi facuta " pe genunchi sub masina", trebuiesc confectionate anumite lucruri+niste garnituri+scule.Fumul provine de la antigelul incins evacuat pe teava.Nu stiu daca exista si aftermarket, e f.posibil ca sa fie ceva versiuni turcesti, oricum piesa in sine costa destul de mult, cred ca pe la vreo 1.000 euro. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members galileo Posted January 18, 2012 Author Members Share Posted January 18, 2012 am gasit facand un search pe google o firma pe la oradea care are o piesa asemanatoare descrierii.sint unii care se ocupa cu radiatoare si chestii asemanatoare.maine voi lua legatura cu ei,sa vad ce pret au pt asa ceva. as fi postat link ul aici,dar nu stiu exact daca este permis,nu vreau sa fie vreo reclama mascata. ramane ca soferul sa completeze cu lichid de racire pina in tara,si aici voi vedea exact despre ce e vorba. multumesc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members adi pantea Posted February 18, 2012 Members Share Posted February 18, 2012 Am avut si eu aceeasi pb la un tga 510 din 2001 ,adica pierdeam lichid de racire pe la chilasa pistonului 1. Pb s-a rezolvat dupa ce am schimbat oringurile de pe camasa, sunt 2 in partea de sus inspre chilasa si 2 in partea de jos inspre baia de ulei. Se vedea clar ca oringurile de sus erau duse (am schimbat vreo 5 garnituri de chilasa inainte) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.