Members Ionutzb Postat Noiembrie 14, 2013 Members Share Postat Noiembrie 14, 2013 da stiu nu sunt tâmpit,da de ce sa imi bat capu cu un subiect departe de cel initial,nu tre sa fi geniu sa iti dai seama ce inseamna 4 caractere si la ce se refera asa ca abandonez subiectul, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Gongy Postat Noiembrie 16, 2013 Administrators Share Postat Noiembrie 16, 2013 Pentru Ionutzb si forumistu' din partea lui Gongy sa traduca acel tichet in literatura si sa spuneti de cate ore a fost pauza zilnica si de ce ! forumistu` sa inteleg ca te dai lovit in cazul asta ? sau te pricepi doar la povesti ? sau nu ai avut net sa poti vedea tichetul cum trebuie ? si apropo, am zis ca vreau 3 ( trei) tichete cu activitatea matale , nu ma intereseaza controale ! propun ultimele 3 zile din saptamana 4-10 noiembrie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members forumistu' Postat Noiembrie 16, 2013 Members Share Postat Noiembrie 16, 2013 Nu ma dau lovit,stai linistit,unii muncesc si sambata! Doar ca,in calitate de simplu user nu imi permit sa fiu offtopic. Deci,care e legatura intre condusul in echipaj si schimbarea masinii,tichetul tau,tichetele mele si numerele de la bingo din saptamana 45¿ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators cri5tian Postat Noiembrie 18, 2013 Moderators Share Postat Noiembrie 18, 2013 Pentru Ionutzb si forumistu' din partea lui Gongy sa traduca acel tichet in literatura si sa spuneti de cate ore a fost pauza zilnica si de ce ! A început programul la 5:57 și seara la 19:30 și-a început pauza zilnică, ceea ce înseamnă că până a doua zi dimineață la 5:57 va avea 10h și 27' de pauză, adică o pauză zilnică redusă (orice perioadă de odihnă mai mare de 9h, dar mai mică de 11h se consideră pauză zilnică redusă). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members mariusdanielsavoiu Postat Noiembrie 18, 2013 Members Share Postat Noiembrie 18, 2013 tipii de lucru pe camion in echipaj este 4ore.30 min sofer 1 4>30 sofer2 pauza 45 min 4.30ore sofer1 4.30 sofer2 pauza9 ore.timpii de incarcare sidescarcare nu se considera ca program de lucru se poate lucra si pe formula 4,4 pauza 15 min.44pauza 30.2si 2 ore ptr fiecare sofer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators cri5tian Postat Noiembrie 18, 2013 Moderators Share Postat Noiembrie 18, 2013 tipii de lucru pe camion in echipaj este4ore.30 min sofer 1 4>30 sofer2 pauza 45 min 4.30ore sofer1 4.30 sofer2 pauza9 ore.timpii de incarcare sidescarcare nu se considera ca program de lucru se poate lucra si pe formula 4,4 pauza 15 min.44pauza 30.2si 2 ore ptr fiecare sofer Sper că nu ești șofer ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members lkw_daniel Postat Noiembrie 18, 2013 Members Share Postat Noiembrie 18, 2013 tipii de lucru pe camion in echipaj este4ore.30 min sofer 1 4>30 sofer2 pauza 45 min 4.30ore sofer1 4.30 sofer2 pauza9 ore.timpii de incarcare sidescarcare nu se considera ca program de lucru se poate lucra si pe formula 4,4 pauza 15 min.44pauza 30.2si 2 ore ptr fiecare sofer Idem colegului cri5tian Cred ca trebuie mutat răspunsul tau la secțiunea Bancuri 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members udeanu Postat Noiembrie 19, 2013 Members Share Postat Noiembrie 19, 2013 eu merg de doi ani in echipaj4>30 sofer 1 + 4>30 sofer 2 + 4>30 sofer 1+4>30 sofer 2 + 1 ora sofer 1 +1 ora sofer 2.de retinut ::programul de 10 ore ;;de 2 ori pe saptamana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members udeanu Postat Noiembrie 19, 2013 Members Share Postat Noiembrie 19, 2013 am fost controlati la carduri de;romani,unguri si italieni si nu au avut nimic de obiectat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Noiembrie 19, 2013 Administrators Share Postat Noiembrie 19, 2013 .timpii de incarcare si descarcare nu se considera ca program de lucru daca acesti timpi din perioada de serviciu nu se pun la munca ,atunci unde se pun ? ai vrut sa zici ceva si a iesit altceva , nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members udeanu Postat Noiembrie 19, 2013 Members Share Postat Noiembrie 19, 2013 acesti timpi dupa parerea lor ,,,, se pun la C.E.C '''' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members elena_es Postat Noiembrie 30, 2013 Members Share Postat Noiembrie 30, 2013 tipii de lucru pe camion in echipaj este4ore.30 min sofer 1 4>30 sofer2 pauza 45 min 4.30ore sofer1 4.30 sofer2 pauza9 ore.timpii de incarcare sidescarcare nu se considera ca program de lucru se poate lucra si pe formula 4,4 pauza 15 min.44pauza 30.2si 2 ore ptr fiecare sofer Nu e nevoie de pauza de 45 min la conducerea in echipaj ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members florin74ro Postat Decembrie 23, 2013 Members Share Postat Decembrie 23, 2013 azi am condus 6 ore,parchez camionul si plec mai departe cu alt coleg(de la aceeasi firma).deci:eu urc la el in camion dar nu bag cardul in aparat, el o sa conduca 10 ore(are pauza si ma asteapta) iar dupa aia schimbam,trec eu la condus cu cardul meu si apoi ajungem in ro.practic o sa mearga el 10 ore,eu stau cu cardul afara (un fel de pauza) iar dupa aia conduc si eu.e corect sau cit de corect e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Jimmy70 Postat Decembrie 23, 2013 Members Share Postat Decembrie 23, 2013 Cred ca trebuie sa ai hartie de concediu pentru perioada cat nu ai cardul in tahograf, pentru ca trebuie sa demonstrezi ca ai efectuat pauza de 9 ore! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Decembrie 23, 2013 Administrators Share Postat Decembrie 23, 2013 Florin , o executie incorecta a pauzei tale zilnice , a echipajului , a pauzei celuilant sofer , zic eu ca va riscati aiurea . Deci cu mult peste limita legala cat si corecta . Jimmy e inadmisibil ceea ce sfatuiesti tu , nu ar fi rău sa recapitulezi materia . ps : ca fiind de cealanta parte a legii in mod constant , ce părere ai garofu' ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members garofu' Postat Decembrie 23, 2013 Members Share Postat Decembrie 23, 2013 Corect si legal,bineinteles ca nu e,DAR trebuie sa faca si colegii Craciunul acasa nu pe drumuri. E o practica des intalnita la cei care conduc cu 2 carduri si la soferii care schimba zilnic masinile. Probabilitatea de a lua amenda este destul de redusa,totusi nu ai precizat daca ai introdus pauza manual pe tahograf. Ps.Nu sunt de cealalta parte a legii doar ca o imping la limita si cateodata un pic peste,dupa o atenta analiza de risc bazata pe teoria probabilitatilor si teorema lui Moivre-Laplace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Andy74 Postat Decembrie 23, 2013 Members Share Postat Decembrie 23, 2013 A avea in posesie doua carduri este total ilegal.La schimbarea camionului este cu totul alta mancare de peste.Cum justifica faptul ca termina o perioada de activitate intro tara si incepe alta perioada dupa doar 9 ore intro alta tara?Cu ce s-a deplasat dintr-un loc in altul?Cum justifica faptul ca introduce date diferite in tahograf?Cum se numeste perioada in care el sta in partea dreapta?Ce trebuie sa faca inainte de a pleca mai departe dupa ce introduce cardul in slotul tahografului?Va bazati pe prea mult noroc,ii credeti incompetenti total pe cei care fac controale sau nu aveti habar de legislatie.Cred ca toate la un loc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members garofu' Postat Decembrie 23, 2013 Members Share Postat Decembrie 23, 2013 ,,,,,,,,,,,,,,,,,Sunt tari pe care nu le tranzitezi in 9 ore.Si nu e musai sa inchizi programul,poate e mai mica amenda daca nu o faci!Am spus undeva ca e legal?Mai conteaza si ce se bifeaza la control.Legislatie cunosc destula!........... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members bernard Postat Februarie 21, 2014 Members Share Postat Februarie 21, 2014 Fratiilor,am citit ce ajutor cer unii colegi si am vazut ce raspunsuri(penibile)dau altii,cred ca ar fi mai frumos sa nu raspunda cel care nu stie si mai bine sa intrebe si el decat sa iese o harababura totala....1 programul in doi soferi nu se poate prelungii 2 nu exista nici o pauza intre prgramul celor doi colegi,adica primul 4;30 schimba cardul 4;30 si la fel schimba cardul incepe din nou primul sofer nu se face pauza intre prog soferilor pauza de 9 ore si wikend 24-45 cei care nu sante-ti siguri nu mai bagat-ti in ceata si pe alti ! multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members garofu' Postat Februarie 22, 2014 Members Share Postat Februarie 22, 2014 Pe langa faptul ca esti agramat iti mai si dai aere de cunoscator.Deci,unde scrie ca nu se poate prelungi la 10 ore de condus atunci cand esti in echipaj?Astept raspuns scurt cu articol si paragraf,nu povesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members leto200 Postat Februarie 22, 2014 Members Share Postat Februarie 22, 2014 Salut.Art 9 litera a b defineste exact programul de condus in echipaj.Din decembrie 2013 pauza de a 12 zi nu mai este permisa auto dotate cu tahograf analogic.Vezi modificari reg 561Drumuri bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Februarie 22, 2014 Administrators Share Postat Februarie 22, 2014 Salut leto , crea ce zici tu e o exceptie pentru transportul de persoane , erea bine sa specifici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members adi.t Postat Aprilie 23, 2014 Members Share Postat Aprilie 23, 2014 Stimati colegi as dori un sfat de la voi,am un coleg care in vama Nadlac a fost amendat cu 300.000 de forinti si sechestrat camionul pana la plata amenzii.Amenda a fost data pentru ca dupa desfacerea echipajului pauza a fost doar de 11 ore.Translatorul care a venit, a spus ca de anul trecut pauza minima dupa desfacerea echipajului este de 24 ore,stiti despre aceasta modificare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Aprilie 23, 2014 Administrators Share Postat Aprilie 23, 2014 ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members adi.t Postat Aprilie 23, 2014 Members Share Postat Aprilie 23, 2014 Da Mario ,si eu m-am mirat, stii sa imi spui legea si articolul care reglementeaza pauza minima dupa desfacerea echipajului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.