Members tzutzu Posted October 29, 2014 Members Share Posted October 29, 2014 Salutare tuturor.Am revenit din cursa asta seara,iar zilele astea o sa descarc iarasi cardul,acu nu stiu daca este legal sa fac asta in contextul in care a fost descarcat cu 5 zile in urma?In logica mea nu cred ca ar trebui sa fie probleme sau gresesc?De data aceasta am facut in asa fel incat sa ma incadrez in cele 21 de ore.Oricum imi pare absurd ce zice colegul Ionutzb,dar nici nu neg ca nu ar avea dreptate,ideea mea este alta.Daca faci programul dupa cum zice Ionutzb,la toaleta mai mergi?de mancat mai mananci?sa-ti intinzi oasele mai reusesti?si ceea ce este mai grav la noi(eu si colegul meu)ca suntem cu autocarul si cu pasageri in el(nu imi amintesc daca am specificat asta desi nu cred ca este important si nu schimba cu nimic regula condusului in echipaj). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Mario Bandit Posted October 29, 2014 Administrators Share Posted October 29, 2014 Salutare , conform notei 2 de orientare asupra 561 / 2006 pauzele intre perioadele de conducere ale unui sofer in echipaj nu mai sunt obligatorii fizic ( in practica ) , ci o pauza se va considera in primele 45 minute ( ca minim ) in timpul disponibilitatii la care e supus un sofer care termina de condus si trece ca insotitor . Desigur , daca nu mai e obligatorie asta nu înseamnă ca nu e si recomandata , a servi masa , a te destinde , etc ... Întodeauna in lege se da maximul pana unde se poate munci , realitatea face ca sa nu ne ajungă timpul si pretentiile firmelor trag a depasii pragul ... Ps ca vorbeam de pauza , pauza sa fie nu .....alte activitati mascate :P 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Skywalker Posted April 9, 2016 Members Share Posted April 9, 2016 Intrebare: Am o Franta in echipaj si am inteles ca astia au interpretat cam dupa ureche, spuni unii, reg 561. Cum trebuie facut ca sa "le placa" francezilor? varianta A sofer 1 = 4.30 condus ; sofer 2 = 4.30 disponibil - pauza 45m sofer 2 = 4.30 condus; sofer 1 = 4.30 disponibil - pauza 45m varianta B sofer 1 = 4.30 condus ; sofer 2 = 4.30 disponibil - schimb soferi fara pauza sofer 2 = 4.30 condus; sofer 1 = 4.30 disponibil - pauza 45m Multumesc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Gongy Posted April 9, 2016 Administrators Share Posted April 9, 2016 dupa ce fiecare sofer a condus cate 4:30 h maxim, se face o pauza de minim 45 de minute. varianta B. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Driver-ul Posted April 22, 2016 Members Share Posted April 22, 2016 Referitor la "povestile de parcare" am gasit aceste doua articole : http://www.e-camion.ro/2016/03/23/autoritatile-franceze-amendeaza-soferii-care-isi-efectueaza-pauzele-in-cabina-2/ , https://www.untrr.ro/diverse/noi-prevederi-in-franta-privind-conducerea-in-echipaj-amenzi-de-pana-la-15-000-euro-aplicate-de-autoritatile-franceze-transportatorilor-olandezi.html . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members ovidi Posted December 26, 2016 Members Share Posted December 26, 2016 Salut la toata lumea...Am si eu o intrebare si va rog sa ma ajutati...Daca suntem in echipaj pe camion cu frig,si dupa ce am condus 4 ore jumate ma pun in pat sa dorm,ma poate amenda daca ma opreste politia...Va multumesc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Mario Bandit Posted December 26, 2016 Administrators Share Posted December 26, 2016 Da !! Nu ,, stai ,, pe locul construit si omologat cu dispozitive active si pasive de siguranta . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members alin75 Posted December 26, 2016 Members Share Posted December 26, 2016 Acum 1 oră, ovidi a spus: Salut la toata lumea...Am si eu o intrebare si va rog sa ma ajutati...Daca suntem in echipaj pe camion cu frig,si dupa ce am condus 4 ore jumate ma pun in pat sa dorm,ma poate amenda daca ma opreste politia...Va multumesc "Colegule" situația prezentată este întrebare în chestionare, deci implicit este in legislație.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members cifistu Posted March 15, 2017 Members Share Posted March 15, 2017 (edited) Salut. O sa lucrez in echipaj . Cum se deschide si inchide programul in echipaj ? Se face pentru fiecare card sau e suficient doar la cardul 1 si se inregistreaza si in 2 ? Edited March 15, 2017 by cico_3504 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Mario Bandit Posted March 15, 2017 Administrators Share Posted March 15, 2017 Salut , introducerea simbolului de tara unde se incepe si unde se termina perioada de serviciu se face pentru fiecare sofer in parte , fiecare pentru cardul lui . La schimburi nu este necesara aceasta introducere , se evita prin sageata stanga . 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Alyxandru Posted September 19, 2019 Members Share Posted September 19, 2019 (edited) Salut,sunt de câteva zile cu cineva incepator pe echipaj și as vrea sa știu dacă pot sa conduc eu 4,5 ore sa fac un repaus de 45 de minute și sa ma urc tot eu, și după 2,3 ore de condus sa schimb cardurile? Edited September 20, 2019 by cico_3504 ortografie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members valentinhav Posted May 27 Members Share Posted May 27 On 1/19/2012 at 12:18 AM, Phraeudian said: Salut colegii. Am o problema care nu-mi da pace... Am fost zilele trecute pe Franta in echipaj. Program respectat, acte in regula, totul ok. Am fost controlati totusi la timpii de conducere...si supriza: depasire program de condus... mai mai sa ne dea amenda. Nici nu vreau sa va descriu cum m-am injosit si ce rugaminti si rugaminti si explicatii peste explicatii a trebuit sa produc numai sa nu ne dea amenda si sa ne explice unde am gresit... Deci, noi mergeam dupa formula: 4:30 - 4:30 - 4:30 - 4:30 - 1:00 - 1:00, mai ramanea 1:00 la dispozitie sau pentru alte activitati, total 21 ore si apoi odihna minima 9 ore, total 30 ore. Jandarmu cica nu se merge asa, in echipaj se merge maxim 18 ore, 4:30 de 4 ori, 2 reprize de fiecare, apoi mai raman la dispozitie 3 ore pentru incarcari/descarcari etc, total 30 ore. A scos el acte de-ale lui si mi-a aratat cu directive interne primite si alte hartii...am citit ce era pe acolo si era specificat clar ca in echipaj fiecare sofer conduce maxim 9 ore si ca extinderea la 10 ore este acceptata de 2 ori pe saptamana de lucru dar doar cand esti singur pe cabina... V-ati mai intalnit cu situatii de astea? Voi cei care faceti echipaj cum conduceti, 18 ore maxim sau 20 ore maxim in interval de 30 ore ? Rog o lamurire, ceva, e posibil sa se fi schimbat ceva reguli pe Franta sau ce? unde ati invatat legile ? ca vad aici niste raspunsuri de imi vine rau . in echipaj se conduce 18 ore - fiecare dintre soferi avand voie la 9 ore de condus , iar de 2 ori pe saptamana ,progrmaul se poate duce la 10 ore de condus dar, DOAR PENTRU PRIMUL SOFER- doar pentru cel care a condus primul la inceperea progrmului in 2 , nu pentru ambii soferi. De regula ,erati pasibili de amenda deoarece voi ati dus amandoi programul prelungit la 10 ore . iar pentru cei care in comentarii au zis ca nu exista asa ceva la echipaj ( adica program de 10 ore ) , va rog mai cititi legile ca vorbiti si aiurea si mai dati si sfaturi altora 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members cri5tian Posted May 27 Members Share Posted May 27 Acum 3 ore, valentinhav a spus: [...]progrmaul se poate duce la 10 ore de condus dar, DOAR PENTRU PRIMUL SOFER- doar pentru cel care a condus primul la inceperea progrmului in 2[...] Respiră adânc nervosule! Unu la mână: Delirezi! Inventezi legi și reguli și induci în eroare oameni ce caută se se informeze corect. Nu-ți cer să postezi sursa acestei informații (lege și articol), pentru că nu există așa ceva. Doi la mână: Repausul zilnic normal pentru conducerea în echipaj este de 9h. Durata maximă a activităților zilnice în echipaj este 21h. Derogarea din Reg. C.E. 561/2006 cu privire la durata de conducere zilnică, respectiv extinderea ei la 10h, NU SE FACE DIFERENȚIAT în funcție de numărul șoferilor prezenți în cabină!!! Trei la mână: Program este la TV și la calculator. Aici este perioadă de activități zilnice. Patru la mână: O singură postare ai făcut și-n aia ți-ai dat cu firma'n cap. Să nu spui la nimeni că ești șofer... lăutar rutier poate, în cel mai fericit caz. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Xever Posted June 8 Members Share Posted June 8 La 18.01.2012 la 22:18, Phraeudian a spus: Salut colegii. Am o problema care nu-mi da pace... Am fost zilele trecute pe Franta in echipaj. Program respectat, acte in regula, totul ok. Am fost controlati totusi la timpii de conducere...si supriza: depasire program de condus... mai mai sa ne dea amenda. Nici nu vreau sa va descriu cum m-am injosit si ce rugaminti si rugaminti si explicatii peste explicatii a trebuit sa produc numai sa nu ne dea amenda si sa ne explice unde am gresit... Deci, noi mergeam dupa formula: 4:30 - 4:30 - 4:30 - 4:30 - 1:00 - 1:00, mai ramanea 1:00 la dispozitie sau pentru alte activitati, total 21 ore si apoi odihna minima 9 ore, total 30 ore. Jandarmu cica nu se merge asa, in echipaj se merge maxim 18 ore, 4:30 de 4 ori, 2 reprize de fiecare, apoi mai raman la dispozitie 3 ore pentru incarcari/descarcari etc, total 30 ore. A scos el acte de-ale lui si mi-a aratat cu directive interne primite si alte hartii...am citit ce era pe acolo si era specificat clar ca in echipaj fiecare sofer conduce maxim 9 ore si ca extinderea la 10 ore este acceptata de 2 ori pe saptamana de lucru dar doar cand esti singur pe cabina... V-ati mai intalnit cu situatii de astea? Voi cei care faceti echipaj cum conduceti, 18 ore maxim sau 20 ore maxim in interval de 30 ore ? Rog o lamurire, ceva, e posibil sa se fi schimbat ceva reguli pe Franta sau ce? Da! Omu' avea dreptate! Deschide in browser soferiteste.ro si intra in Teste pentru CPC. Daca vei lua toate intrebarile la rand, vei observa ca exista si intrebarea aceasta, cu exact raspunsul jandarmului. Daca depasesti 18 ore de mers, camionul/ sasiul si anumite piese sufera deformari care pot duce la producerea de accidente. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members cri5tian Posted June 8 Members Share Posted June 8 Acum 5 ore, Xever a spus: Daca depasesti 18 ore de mers, camionul/ sasiul si anumite piese sufera deformari care pot duce la producerea de accidente. Doamne apără și păzește, mămicule! Mai uită-te odată pe biletul de voie, că eu cred că NU trebuia să scrii nimic! Nicăieri! Și spune-mi te rog cine ți l-a semnat, că-i fac eu reclamație!!! P.S. Asta o pun pe fbk... e prea epică Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderators cico_3504 Posted June 10 Moderators Share Posted June 10 Xever,lucrezi in domeniu..? sau doar asa..sa avem treaba...?, nu de alta dar ai pina acum 2 postari si amindoua pe linga gard 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.