Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Problema program condus in echipaj - Rog colegii o parere


Phraeudian

Postări Recomandate

  • 2 months later...
  • Members

eu lucru in 2 de aproximativ un an.pana acum n-am facut pauza intre schimburi.insa ni s-a comunicat de catre dispeceri ca noutate,ca trebuie facuta pauza .mai exact 4,5---4,5 45 min pauza si din nou doua programe de 4.5 ore.am vazut chiar o brosura cu graficul.imi pare rau ca n-am facut copii.pana la noi ordine,ne conformam...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

eu lucru in 2 de aproximativ un an.pana acum n-am facut pauza intre schimburi.insa ni s-a comunicat de catre dispeceri ca noutate,ca trebuie facuta pauza .mai exact 4,5---4,5 45 min pauza si din nou doua programe de 4.5 ore.am vazut chiar o brosura cu graficul.imi pare rau ca n-am facut copii.pana la noi ordine,ne conformam...

Acelasi lucru imi este cerut si mie de catre dispecer la firma unde muncesc iar daca ei o cer de ce sa nu  o respect, parerea mea ca dupa 9 ore de program sunt binevenite cele 45 minute de pauza. Mai sus am explicat in detaliu programul care ne este cerut sa-l respectam. Drumuri bune si bafta maxima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Salut tuturor! Am sa postez o imagine cu programul de  condus in echipaj dupa care eu conduc de 1 an de zile,si tin sa mentionez ca nu am avut nici un fel de problema la controalele efectuate in diferite tari ale U.E. Poza este facuta din "Ghidul conducatorilor auto" editia 2011 si respecta normele A.E.T.R privind duratele de lucru si perioadele de odihna.(Scuze pt claritate).

[ataşament şters de admin din cauza vechimii]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • Members

Salut, am o nedumerire, trebuie sa car dupa mine un coleg novice, am camion cu diagrama, cum se scriu diagramele cand se lucreaza in echipaj, ma intereseaza faza cu km..., vreau sa conducem fiecare cate 4,5 h. Azi e prima zi, pentru a nu crea probleme eu am condus 9 h, am inchis diagrama si am puso la al doilea sofer dupa care a inceput ca conduca colegul....,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Programul de condus in echipaj se incepe in acelas timp .Diagrama celui care se afla la volan trebuie pusa la postul 1 si a colegului la postul 2.La schimbarea soferului se schimba si diagramele intre ele. Conduce 4.30h primul sofer urmat de cel de-al doilea sofer cu 4.30h dupa care se ia o pauza de de 45 minute cu masina pe loc, urmata de alta perioada de 4.30h de fiecare sofer dupa care se face pauza de 9h.Toate astea intrun program de 30h pt ca asa se calculeaza la echipaj.Diagramele se completeaza normal ca deobicei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

poti conduce 4,30 min pauza 45 ,condus 4,30 min primul sofer si al 2 sofer incepe tot asa ,,,,,,,,,,,,nu este prevazut cum se face programul exact acela este un ex dar pt siguranta voastra si pt a nu mai pune intrebari stupide si raspunsuri vagi cititi http://transportuleuropean.wordpress.com/

pus la dispozitia voastra de gongy

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators

Salut, am o nedumerire, trebuie sa car dupa mine un coleg novice, am camion cu diagrama, cum se scriu diagramele cand se lucreaza in echipaj, ma intereseaza faza cu km..., vreau sa conducem fiecare cate 4,5 h. Azi e prima zi, pentru a nu crea probleme eu am condus 9 h, am inchis diagrama si am puso la al doilea sofer dupa care a inceput ca conduca colegul....,

la conducerea in echipaj amandoi soferii sunt obligati a detine card sau diagrama introdusa in aparatul taho ,  conducerea si munca se face alternativ . cum ai prcedat tu este incorect !! pauzele dintre schimburile de sofer nu sunt necesare , potrivit notei 2 de orientare asupra reg 561 ce !! cand un sofer conduce sau munceste , celalant e trecut automat pe disponibilitate , si in niciun caz nu se poate face 9 h un sofer ( cu pauza de rigoare ) dupa care sa intre celalant , si primului a i se socotii acest timp drept pauza . pauza de odihna zilnica se face cu camionul STATIONAT !!

pt conducere in echipaj in prima perioada de condus nu trebuie sa fie si al 2 lea sofer in masina,,,,,,,,,,dar acest lucru este scris intr-un regulament

pentru conducerea in echipaj al doilea sofer poate lipsii doar in decursul primei ORE , din momentul inceperii muncii / conducerii primului sofer , momentul aceasta fiind socotit ca punctul 0 de calcul al timpilor .

ps : virgil ce zici de raspunsuri stupide ?  ;) ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Salut, Mario, virgil si ceilalti...., am inteles ideea cu pauzele si disponibilitatea, nu stau acum sa repet, intr-un arc de 30 de ore de la plecare trebuiesc facute 9 ore de pauza cu stationare obligatorie a camionului, atat timp cat un sofer conduce celalalt e disponibil nu in pauza. Nedumerirea mea e alta..., la completat diagramele, eu conduc primul plec cu 990000 km ma opresc dupa 4:30 cu 990305 km, aici ne schimbam, ce se intampla cu diagramele? Km  astia trebuiesc scrisi pe diagrama? Daca ma iau dupa cele spuse de cei care au scris mai sus ar trebui sa am vreo 1000 de km pe o diagrama ca doar ce completeaza la fel ca la solo...,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

dupa ce ai condus intervalul asta de ore 4:30h trebuia sa faci 45 min pauza pe diagrama ta, fara sa o scoti afara..apoi schimbati diagramele si intra soferul 2. Asta din cate mi-aduc eu aminte cand am lucrat in echipaj, daca gresesc sa ma corecteze cineva. Pe diagrama completezi km doar cand au trecut aproximativ 24 de ore de la introducerea diagramei atunci completezi, locul, data, kilometrii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

atunci cind pui ambele diagrame, scrii kilometrajul la pornire pe ambele diagrame, si conduci fara probleme.

Cind se schimba soferii, se schimba si diagramele cu locul fara a scrie nimic pe diagrame.

Dupa ce finisati timpul de lucru(max 21 ore dintre care conduceti 18/19 ore dupa caz) programati tahograful la PAT p/u ambii soferi si faceti pauza de minim 9 ore. Diagramele se inchid, a doua zi cind le pui pe urmatoarele 2 diagrame. Daca la sfirsitul zilei de lucru se acumuleaza peste 1000 km, nu e nici o problema, doar se vede ca conduceti 2 soferi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

dupa ce ai condus intervalul asta de ore 4:30h trebuia sa faci 45 min pauza pe diagrama ta, fara sa o scoti afara..apoi schimbati diagramele si intra soferul 2. Asta din cate mi-aduc eu aminte cand am lucrat in echipaj, daca gresesc sa ma corecteze cineva. Pe diagrama completezi km doar cand au trecut aproximativ 24 de ore de la introducerea diagramei atunci completezi, locul, data, kilometrii.

pauza de 45min e obligatorie dupa ce ambii soferi au condus cite 4.5 ore.

Cind un sofer conduce 4.5 ore si se schimba, nu e obligatoriu sa faci pauza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

atunci cind pui ambele diagrame, scrii kilometrajul la pornire pe ambele diagrame, si conduci fara probleme.

Cind se schimba soferii, se schimba si diagramele cu locul fara a scrie nimic pe diagrame.

Dupa ce finisati timpul de lucru(max 21 ore dintre care conduceti 18/19 ore dupa caz) programati tahograful la PAT p/u ambii soferi si faceti pauza de minim 9 ore. Diagramele se inchid, a doua zi cind le pui pe urmatoarele 2 diagrame. Daca la sfirsitul zilei de lucru se acumuleaza peste 1000 km, nu e nici o problema, doar se vede ca conduceti 2 soferi.

nu mi se pare corect sa am o diagrama inchisa cu peste 1000 km in conditiile in care am condus 500

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Incepi tu  4.30 h condus

In acest timp soferul 2 sta la dispozitie (butonul patrat taiat)

Dupa ce ai terminat tu cele 4.30 h de condus --trece la volan soferul 2(aici soateti diagramele si tu devii soferul 2,va schimbati diagramele ,timp de 4.30 h ramai la dispozitie)

Dupa ce ati condus 9 ore (4.30+4.30) faci pauza de minim 45 minute

Dupa pauza de  minim 45 minute incepi iar tu(schimband iar diagramele,si astfel devii sofer 1) si conduci iar 4.30.

Dupa cele 4.30 conduse de tine schimbati iar diagramele si conduce colegul tau inca 4.30

Dupa ce ati condus astfel trebuie sa faceti o pauza de minim 9 ore vehiculul aflandu-se in stationare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators

Dupa ce ati condus 9 ore (4.30+4.30) faci pauza de minim 45 minute

Dupa pauza de  minim 45 minute incepi iar tu(schimband iar diagramele,si astfel devii sofer 1) si conduci iar 4.30.

Dupa cele 4.30 conduse de tine schimbati iar diagramele si conduce colegul tau inca 4.30

unde zice asta ?? aveti nota de orientare 2 asupra 561 ce , si ,, dezlegare ,, de la arr !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

nu mi se pare corect sa am o diagrama inchisa cu peste 1000 km in conditiile in care am condus 500

cand diagrama sta la postul 2  nu inregistreaza km doar timp disponibil asa ca nu are cum sa i-ti apara km facuti de echipaj ci doar ai tai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Cu tot respectul domnule Mario,dar nu e tot timpul doar asa cum stiti dumneavoastra. Ceea ce am scris eu este in Ghidul AETR Pentru stabilirea perioadelor de conducere si de odihna(am primit si eu ceva manuale noi de vre-o luna sau doua..imi place sa ma informez despre meseria mea,si sa aflu ce se mai schimba nou in regulament) pe care il recomand tuturor sa le mai studieze din cand in cand.

Conform regulamentului 561/2006 capitolul 4 litera "o"

„conducere în echipaj”: situația în care, pe parcursul unei

perioade de conducere cuprinsă între două perioade de

repaus zilnice consecutive sau între o perioadă de repaus zilnic

și o perioadă de repaus săptămânal, se află cel puțin doi

conducători auto la bordul vehiculului pentru a asigura conducerea.

Pe parcursul primei ore de conducere în echipaj,

prezența unui sau mai multor alți conducători auto este

facultativă, dar ea este obligatorie pentru restul perioadei

Ziua de lucru pentru echipaj este de 30 de ore, din momentul din care s-a introdus discul in tahograf,

in comparatie de munca pentru un singur sofer la care ziua este de 24 de ore.

Programul de lucru este considerat ca fiind orice perioada de lucru intr-un interval de doua perioade de repaus,

(ex: dupa orice perioada de repaus, se poate incepe un nou program de lucru) prin urmare perioada de repaus poate fi luata in

orice interval de timp, a celor 30 de ore respectiv 24.

In echipaj:

Durata zilnica de condus pentru fiecare sofer in parte este de 9 ore pe zi, care poate fi prelungita la

10 ore pe zi, cel mult de doua ori pe saptamana.

Fiecare sofer intr-un interval de 9 ore de condus este obligat ca dupa cel putin 4 ore si jumatate sa ia

o pauza de 45 de minute.

Durata de repaus trebuie sa fie de cel putin 9 ore in intervalul de 30 de ore pentru fiecare sofer

Se poate urma urmatorul program :

-primul sofer conduce 4 ore si jumatate, al doilea sta la dispozitie

-al doilea sofer conduce 4 ore si jumatate, primul sta la dispozitie

-se executa o pauza de minim 45 minute

-primul sofer conduce 4 ore si jumatate, al doilea sta la dispozitie

-al doilea sofer conduce 4 ore si jumatate

-ambii soferi se odihnesc 12 ore.

Total : 30 ore

Deci cei doi soferi respecta regulamentul!!! De ce ? Poi 'Fiecare sofer intr-un interval de 9 ore de condus este

obligat ca dupa cel putin 4 ore si jumatate sa ia o pauza de 45 de minute.'  fiecare sofer a condus 4.30 h dupa care fac

pauza de minim 45 de minute!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

CU TOT RESPECTU NOSTRU GRESESTI

-primul sofer conduce 4 ore si jumatate, al doilea sta la dispozitie

-al doilea sofer conduce 4 ore si jumatate, primul sta la dispozitie

-se executa o pauza de minim 45 minute

-primul sofer conduce 4 ore si jumatate, al doilea sta la dispozitie

-al doilea sofer conduce 4 ore si jumatate

-ambii soferi se odihnesc 12 ore.

Total : 30 ore

Deci cei doi soferi respecta regulamentul!!! De ce ? Poi 'Fiecare sofer intr-un interval de 9 ore de condus este

obligat ca dupa cel putin 4 ore si jumatate sa ia o pauza de 45 de minute.'  fiecare sofer a condus 4.30 h dupa care fac

pauza de minim 45 de minute!

SOFERI POT CONDUCE 10 H SI FARA PAUZA INTRE PERIOADELE DE 4,30 MIN,TREBUIE FACUTA PAUZA DE 1H LA TRECEREA LA 10 ORE ADICA DUPA 9 ORE DE CONDUS FIECARE, SE IA PAUZA 1 H SI SE MAI CONDUCE CATE 1 H FIECARE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

cand diagrama sta la postul 2  nu inregistreaza km doar timp disponibil asa ca nu are cum sa i-ti apara km facuti de echipaj ci doar ai tai

Liviu, asta e problema mea..., colegul amigoss1980 zice sa scriem ambele  diagrame la plecare si sa le inchidem cand se tremina programul, vom avea doua diagrame de cate 500 km dar inchise cu 1000 km. Ca sa am efectiv km mei ar trebui sa calculez km la trecerea in disponibilitate ( sa calculez km fara a scrie localitatea si data de inchidere a diagramei), si cand reincep sa conduc sa scriu pe spatele diagramei ora la care reincep sa conduc si km afisati in acel moment

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.