Members VIRGIL TIMIS Posted January 19, 2012 Members Share Posted January 19, 2012 ce este interzis dupa trecerea de nivel cu cale ferate cu bariera? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Crio Posted January 19, 2012 Members Share Posted January 19, 2012 După trecerile la nivel cu calea ferată curentă, la o distanţă mai mică de 50 m de acestea, sunt interzise oprirea (+ staţionarea), întoarcerea şi mersul înapoi (depăşirea este permisă !). acu' ,nu mai sunt eu incepator ,da' na! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members cryss35 Posted January 19, 2012 Members Share Posted January 19, 2012 depasirea si implicit intoarcearea. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members danchi72 Posted January 19, 2012 Members Share Posted January 19, 2012 Dupa calea ferata, 50 metri, sunt interzise oprirea, stationarea, intoarcerea si mersul inapoi! Depasirea este permisa! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members clau46 Posted January 19, 2012 Members Share Posted January 19, 2012 După trecerile la nivel cu calea ferată curentă, la o distanţă mai mică de 50 m de acestea, sunt interzise oprirea (+ staţionarea), întoarcerea şi mersul înapoi (depăşirea este permisă !). acu' ,nu mai sunt eu incepator ,da' na! asta este si parerea mea,drumuri bune Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Abel Cavaşi Posted January 19, 2012 Members Share Posted January 19, 2012 Depăşirea este permisă doar dacă ai spaţiu suficient ca să nu treci peste linia continuă care se află la mai puţin de 50 de metri de trecerea la nivel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members jupanu Posted January 19, 2012 Members Share Posted January 19, 2012 Abel,prietene,esti cam in ceata!Raspunsul corect l-a dat colegul Danky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...