Guest Anonymous Posted January 19, 2012 Share Posted January 19, 2012 Va rog sa-mi spuneti daca stiti ce inseamna TK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members soferpedacie Posted January 19, 2012 Members Share Posted January 19, 2012 TK = Termo King-ul ...adica da dai drumu la frig in timp de incarci duba.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members gogulica Posted January 19, 2012 Members Share Posted January 19, 2012 sau mai bine spus cu instalatia de frig pentru ca sunt mai multe marci Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members cryss35 Posted January 25, 2012 Members Share Posted January 25, 2012 asa e colegul.TK e termenul general pentru motorul de la instalatia frigo. in general se cere sa incarci cu TK pornit cand transporti ciocolata,inghetata si altele de genul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members upul Posted January 27, 2012 Members Share Posted January 27, 2012 Se incarca marfa ,cu motorul agregatului pe il ai in dotare pe duba frigorifica,gen Thermo King sau Carrier,in functiune,dupa ce in prealabil ai setat temperatura pe care ti-o indica clientul, de la care incarci marfa perisabila. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members cryss35 Posted January 27, 2012 Members Share Posted January 27, 2012 colegul upul a fost si mai exact decat noi.asa este:de regula expeditorul(cel care incarca marfa)i-ti da detaliile cu privire la parametrii in care se transporta marfa respectiva(cazul nostru,parametrii fiind cei de temperatura,atat in timpul incarcarii cat si pe durata transportului)acesti parametri sunt trecuti si in CMR(rubrica referitoare la conditii de transport) in mod normal,beneficiarul marfii(acolo unde descarci)nu v-a semna CMR-ul pentru livrare,pana nu vei prezenta ticket-ul de la instalatia frigorifica,cel care atesta temperatura solicitata pe toata durata transportului. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Mihai_cms Posted January 27, 2012 Members Share Posted January 27, 2012 Colegii din cate stiu eu lucrand cu marfa cu temperatura controlata ,inainte de incarcarea masinii primesti de la dispecerat sau de la persoana care te coordoneaza,sau la poarta fabricii(depozit) detalii despre incarcare. In general pornesti TK-ul inainte de incarcare ca sa faci o temperatura apropiata de cea care trebuie dusa marfa. De exemplu am carat marfa pt. Kaufland cluj,zalau,...de la Ploiesti de la depozit Kaufland iar acolo daca nu aveai temperatura de -22;-24 grade nu te primesc la incarcat.Puteti intreba colegii care au mai fost acolo ca ti se cere diagrama inainte de a te baga la rampa.La metro Buc.(Militari)nu am avut nevoie de temperatura inainte si am pornit Tk-ul dupa incarcare.Asa ca intrebati coordonatorul de transport.Sper ca v-am putut fii cat de cat de folos. Va salut si va doresc drumuri bune. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members upul Posted January 28, 2012 Members Share Posted January 28, 2012 Ca sa fiu si mai exact,fiecare beneficiar, in functie de marfa pe care urmeaza sa o incarci -transporti,iti va da detalii cu privire la temperatura pe care urmeaza sa o faci, pentru a transporta marfa sau bine inteles, dispecerul te va anunta inainte si iti va detalii cu privire la temperatura.Din cunostintele mele am sa va dau si detalii dupa cum urmeaza ;Kaufland la Friche cere temperatura -4grade,la legume intre +1 si +7grade,iar la congelate intre -20 si -24 grade;la Lidl temperatura pe care ti-o cere este intre +1si +4 grade ,cam aceleasi temperaturi le cere si Billa,bine inteles depinde de natura marfurilor pe care trebuie sa le transporti,dar una peste alta beneficiarul iti va cere in prealabil sa racesti duba la temperatura respectiva ceruta de el. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.