Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

probleme volvo FM 12 model 2008


Vizitator Anonymous

Postări Recomandate

Vizitator Anonymous

salut tuturor am cateva nelamuriri cu un volvo fm 12 de curand sa stricat tahograful un siemens VDO 1381 si o data cu el nu imi mai indica viteza in bord.

deci din cate am inteles eu viteza in bord e afisata de la tahograf care respectiv o ia de la senzorul kitas montat in cutia de viteze acm intrebarea mea este masina nu e dotata si ia cu un senzor independent de cel al tahografului trebuie sa fac o setare ceva in ecu ?

cum as mai putea face sa imi indice viteza fara tahograf un montaj cu un senzor ceva conectat la ODB ?

orice sfat este binevenit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • EX Staff

este md cu diagrama ? verifica sigurantele mai intai

limitatorul mai fuctioneaza sau poti sa-i dai peste 90?

nu poti sa circuli cu taho defect decit pina la locul de parcare, sau atelier de reparatie,si trebuie sa notezi pe verso-ul diagramei defectiunea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

senzor pus la odb? ;D =(in spiritul craciunului)becuri de pom legate la o baterie de ceas de buzunar.

cine ti-a pus tie diagnosticul ca e stricat tahograful?pana acolo mai e si senzorul si cablul.1381 daca nu ma insel este digital si daca montezi un alt senzor trebuie initializat!

acelasi senzor (kitas-bine ca ai retinut corect) face sa mearga si tahograful si vitezometrul.Sa presupunem ca iti dau o solutie cum sa mearga vitezometrul, ce te faci cu controalele pentru diagrame?si la modelul asta cu card le cam tine minte bine si nu e loc de smecherie!o singura amenda depaseste cu mult valoarea unui tahograf nou nout!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

sarbatori fericite!!! ,pentru inceput

colegule, treaba cu tahografele ,mai ales cele digitale cum e al tau, nu merge rezolvata pe genunchi....

probabil vreun releu,....cel mai bine si sigur ....calea catre service ...vine cu laptopul ,o mufa ....next de vreo 5 ori si pune diagnosticul...

nu ai de ales.....legislatia e aspra ,iar la digitale ...ramine informatia PREA mult si nu ai cum s-a fentezi controlul...s-a stricat ieri...

Toate cele bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...
Vizitator Anonymous

Salut, daca mai este valabila problema eu zic sa masori firele din regleta dreapta, este o mufa galbena cu doua perechi de fire impletite albastru-negru si maro-alb, le verifici continuitatea pana la mufa senzorului

Daca sunt bune, verifici sub capacul din bord, partea dreapta. Undeva in colt la regleta dreapta este o mufa CUB gri sau visinie, verifica sa nu ai contacte oxidate pe acolo, daca nu ai un defect pe cele mentionate sus, 80% sanse sa fie senzorul de viteza dus (cel de pe cutie la cardan)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.