Members hermanrazvan Postat Ianuarie 27, 2012 Members Share Postat Ianuarie 27, 2012 Buna ziua! Scania a lansat noul motor Euro 5 cu sistemul de regenerare a gazelor, aşa cum anunţa încă din decembrie anul trecut. Şi asta fără niciun compromis în planul consumului de combustibil. Realizarea suedezilor a fost posibilă graţie cooperării cu Cummins, cu care deţine mai multe joint-venture-uri pentru dezvoltarea şi producţia de sisteme de injecţie de înaltă presiune. Chiar dacă şi în Germania se lucrează de zor la îmbunătăţirea tehnologiei injecţiei pentru obţinerea de motoare Euro 5 EGR, Scania este primul producător de camioane care a început comercializarea de astfel de motoare, cu promisiunea că dezvoltarea tehnologiei EGR va continua nu numai pentru V8 (620 CP), disponibil în versiune Euro 5, momentan doar pe SCR, ci şi pentru noua generaţie Euro 6. De altfel, Scania a ţinut o adevărată lecţie despre motoare luna trecută la Södertalje, unde a prezentat toate tehnologiile pe care le dezvoltă şi testează în paralel, de la motoare diesel la cele pe etanol sau hibride. Noile motoare Euro 5 EGR au fost lansate în acelaşi timp cu o nouă serie de cabine (G), care creşte atractivitatea ofertei Scania pe segmentele de construcţii şi distribuţie regională Ce pareri aveti? Multumesc si drumuri bune la toti!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Radu Istoc Postat Decembrie 15, 2013 Members Share Postat Decembrie 15, 2013 Buna seara, Tocmai ce au intrat si in parcul nostru auto doua Scania R440, euro 5 fara AdBlue. Momentan se comporta bine, vedem pe parcurs. Poate detinatori de astfel de model pot sa ne dea mai multe informatii de cum se comporta la drum si cum sunt ca si costuri de exploatare. Va multumim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members hermanrazvan Postat Decembrie 16, 2013 Autor Members Share Postat Decembrie 16, 2013 Sunt chiar curios cum merge 440 fara AdBlue,de 500 cu AdBlue,iti garantez ca n-are adversar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Bazuka Postat Iulie 5, 2014 Members Share Postat Iulie 5, 2014 salut colegii, lucrez pe o Scanie R 440 ,fara adblue de 6 luni ,avaind la bord in momentul de fata 82.000 km.ce sa va spun...alimentez cu biodiesel iar pana in momentul de fata am fost la service de 4 ori,deoarece se infunda filtrele de motorina.la tonaj de 25-26 tone ,in panta ,se ”chinuie” rau de tot...iar pe Norvegia nu ai ce cauta pt. ca nu are retarder(asa a fost comandata-pt.eficientizarea costurilor !!!).La urcare pe ferry sau pante mari a se folosi modul ”manual”,pt. a nu face ”giumbuslucuri” )in rest Scania.Drumuri bune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Davos Postat Iulie 6, 2014 Members Share Postat Iulie 6, 2014 G400 euro 5 fara adblue nu permite biodiesel: "only diesel according to EN590.No additional biodiesel blending". Pe drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members adi89 Postat Noiembrie 18, 2014 Members Share Postat Noiembrie 18, 2014 Salut.sunt interesat sa cumpar un camion Scania de 440 de cai fara adblue motor de 13000 cmc Daca ma puteti ajuta cu pareri,sfaturi,concluzii,va rog. Ma intereseaza cum se comporta,ce defecte sunt si daca creste consumul de motorina fiind fara adblue. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.