Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Despre foiile de concediu


Ariciu

Postări Recomandate

  • Members

Buna , am si eu o mica nedumerire , poate putem dezvolta aici putin subiectul foiilor de concediu . Deci sa incepem asa am pornit saptamana trecuta in cursa prin RO am fost oprit de scumpii nostri de la ARR m-au notat pe caietel ca de obicei am rez problema am dat discul din ziua anterioara si foaia de concediu , ok pana aici nici un fel de problema dar ma intreb daca ma opreste sapt asta iar eu am o noua foaie de concediu si ma gasesc ei cum ca am avut si sapt trecuta alta foaie ce se intampla:-?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators

fals in acte , tu deja ai o ,, foaie ,, oficiala ( daca se poate spune asa ) prin care iti dovedesti o perioada de concediu , din data de in data de ...acum tu daca scoti alta ...dupa cateva zile , declari prin acesta ca ultimile 30 zile ( cum fac majoritatea ca sa nu fie controlati din urma , sa nu prezinte diagramele pe cele 28 zile anterioare + ziua in curs ) ai o perioada de concediu care ,, intra ,, in cea anterioara ... si cum pe foaie apare stampila firmei si semnatura ta ......nu e de bine !!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • EX Staff

Da , ok asta stiu si eu ideea e ca pe foaia de concediu nu apare nicaieri semnatura mea decat stampila si semnatura angajatorului de aici nedumerirea mea , multumesc pentru raspuns , astept si alte ideei

Apare numele tau, este de ajuns  .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators

Da , ok asta stiu si eu ideea e ca pe foaia de concediu nu apare nicaieri semnatura mea decat stampila si semnatura angajatorului de aici nedumerirea mea , multumesc pentru raspuns , astept si alte ideei

apare numele tau , si datele , iar in mod normal tu ca sofer la eliberarea acesteia , la sediul firmei , semnezi si autetifici cele declarate , reprezentantul firmei la fel , semnatura si stampila !!!

http://www.arr.ro/doc_355_Formulare_pg_0.htm

ANEXĂ

CERTIFICAT DE DESFĂŞURARE A ACTIVITĂŢII

[REGULAMENTUL (CE) NR. 561/2006 SAU AETR ]

A se completa prin dactilografiere şi a se semna înainte de călătorie. A se păstra împreună cu înregistrarea originală a aparaturii de control în cazul în care este necesară păstrarea înregistrării

FALSIFICAREA CERTIFICATELOR CONSTITUIE INFRACŢIUNE

Parte care se completează de către întreprindere

(1) Numele întreprinderii: ...

(2) Stradă, cod poştal, localitate, ţară: ……………………………………………………………………………………………………………………………….

(3) Număr de telefon (inclusiv prefixul internaţional) ……………………………………………………………………..……

(4) Număr de fax (inclusiv prefixul internaţional) ...

(5) Adresă email: ...

Subsemnatul(a):

(6) Numele şi prenumele ...

(7) Funcţia ocupată în întreprindere: ...

declar că conducătorul auto:

(8) Numele şi prenumele: ...

(9) Data naşterii (ziua/luna/anul): ……………………………………………………………………………………………….

(10) Numărul permisului de conducere, al cărţii de identitate sau al paşaportului:

……………………………………………………………………………………………………………………………….

(11) care lucrează în cadrul întreprinderii de la (ziua/luna/anul): ………………………………………………………………..

pentru perioada

(12) de la (ora/ziua/luna/anul):...

(13) la (ora/ziua/luna/anul):...

(14) □‮ s-a aflat în concediu medical ***

(15) □ s-a aflat în concediu de odihnă***

(16) □ se afla în concediu sau în repaus***

(17) □ conducea un vehicul exclus din domeniul de aplicare al Regulamentului (CE) nr. 561/2006 sau al AETR***

(18) □ desfăşura o altă activitate decât condusul***

(19) □ era disponibil***

(20) Locul:.............................................................................................Data:...................................................................................

Semnătura

(21) Subsemnatul, conducătorul auto, confirm că nu am condus un vehicul care intră în domeniul de aplicare al Regulamentului (CE) nr. 561/2006 sau al AETR, în perioada indicată anterior.

(22) Locul:... Data:……………………………………….

Semnătura conducătorului auto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Da , perfect adevarat , dar in aceasta situatie eu ce pot face ? ca stiti cu totii ca asta ni se cere si acestea sant conditiile in care trebuie sa lucram si sincer sa fiu nu prea avem de ales tomai de asta am deschis acest topic ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Da , perfect adevarat , dar in aceasta situatie eu ce pot face ? ca stiti cu totii ca asta ni se cere si acestea sant conditiile in care trebuie sa lucram si sincer sa fiu nu prea avem de ales tomai de asta am deschis acest topic ...

nu ai decat sa mergi la program! sau sa te rogi sa nu te mai opreasca o luna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

sincer este cea mai mare greseala care o faci pentru ca accepti foile de liber sau de concediu pentru ca accepti sa mergiin ne stire si fereasca Dumnezeu sa dau de tine pe drum pentru ca am copii si familie acasa , sa nu o iei in nume de rau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

"b93lfk" , de ce as fi un pericol pentru tine? ? ? ? eu folosesc foiile de concediu doar pentru a evita drumul pana la camion si innapoi  tot la 24 de ore tinand cont ca eu am o cursa maxim doua pe saptamana , iar cand plec in cursa EVIDENT  ca ma duc la program , deci de unde si pana unde PERICOLUL? ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Uite cum faci,pastrezi diagramele de la cursa in care ai fost controlat,apoi pe cele de la cursa urmatoare . Atunci cand pleci in cea de-a 3-a cursa faci o noua foaie intre prima cursa ,adica cea controlata si cea de-a 3-a. Cele de la a 2 a le faci nevazute. Si asa mai departe,pastrezi prima foaie si diagramele de la prima cursa pana trec cele 28 zile......parerea mea....sper sa nu gresesc,stiu ca nu e normal,corect si asa mai departe. Important este sa faci "curat" in cabina....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Si ca si sfat spune-i celui care-ti intocmeste acea "foaie de concediu" sa bifeze ultima optiune si anume cea cu "era disponibil" ca asa scapi de orice intrebare venita din partea inspectorilor.In oricare din celelalte cazuri tu trebuie sa justifici 9 ore e pauza inainte de a misca roata din loc.Deci daca ai foaia pana la ora 11 tu nu te poti apuca de conduc decat la ora 20 sau mergi si iti faci diagrama cu 9 ore "pat" inainte de ORA PLECARII,si in cazul acesta foaie ti-o faci pana la ora in care ti-ai bagat diagrama in aparat.Sper ca m-am facut inteles  ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators

.....eu folosesc foiile de concediu doar pentru a evita drumul pana la camion si innapoi  tot la 24 de ore tinand cont ca eu am o cursa maxim doua pe saptamana .....

??? ??? ???

Uite cum faci,pastrezi diagramele de la cursa in care ai fost controlat,apoi pe cele de la cursa urmatoare . Atunci cand pleci in cea de-a 3-a cursa faci o noua foaie intre prima cursa ,adica cea controlata si cea de-a 3-a. Cele de la a 2 a le faci nevazute. Si asa mai departe,pastrezi prima foaie si diagramele de la prima cursa pana trec cele 28 zile......parerea mea....sper sa nu gresesc,stiu ca nu e normal,corect si asa mai departe. Important este sa faci "curat" in cabina....

PS : CU CE JUSTIFICA TIMPUL LIPSA ??

off off nu mai bine se duce si le spune cinstit la organele de control ca face asa ceva si poate il iarta pentru ca macar a fost sincer ....... daca vreti sa ajutati un om , ajutatil ca lumea , nu cum sa-si taie craca de sub picioare !!!!

spune-i celui care-ti intocmeste acea "foaie de concediu" sa bifeze ultima optiune si anume cea cu "era disponibil"

sigur ?? 

.In oricare din celelalte cazuri tu trebuie sa justifici 9 ore e pauza inainte de a misca roata din loc.Deci daca ai foaia pana la ora 11 tu nu te poti apuca de conduc decat la ora 20 sau mergi si iti faci diagrama cu 9 ore "pat" inainte de ORA PLECARII,si in cazul acesta foaie ti-o faci pana la ora in care ti-ai bagat diagrama in aparat.Sper ca m-am facut inteles

la preluarea camionului din baza poti pleca direct , nu se cere pauza inainte , aceasta se cere doar la preluarea camionului din alta parte decat sediul , sau locatiile legale ale firmei , daca deplasarea nu sa facut prin un mijloc la care ai avut acces la o cuseta  !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Dragul meu coleg,raspunsuri bune ti-au dat si ceilalti colegi mai sus,eu as dori sa iti spun ca atunci cind te folosesti de o foaie de concediu care e pe numele tau inseamna ca TU o utilizezi,nu alta persoana,ori in aceasta situatie,indiferent ca este completata corect sau cu omisiuni tu raspunzi pentru ea.Daca cumva folosesti una sau mai multe foi si acestea se 'calca' intre ele la un eventual control,daca esti gasit ,tu faci fals,uz de fals si deci esti pasibil de mai multe.Nu doresc sa ti se intimple asta,este un raspuns la rece despre situatia prezentata si ca sa stii cum stau lucrurile,din partea mea poti folosi zeci de foi si sa nu te prinda niciodata,dar e bine sa stii si ce te poate astepta la celalalt capat al tunelului.Oricum imi dau seama ca tu nu doresti sa devii un profesionist,altfel nu ai fi spus ca ce sa faci daca asa ti se cere,si ca asta e situatia.Ca ex pot sa iti spun ca cunosc destui colegi carora nu li se spune...nu de alta dar se stie ca ei nu accepta magariile si prefera sa doarma linistiti,aici pot sa iti spun ca si eu procedez la fel,ar putea sa se dispenseze de mine,corect,dar firma pune in balanta  si soferul ,si de aici iese deosebirea.

Succes in continuare si bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Members

colegii,am si eu o intrebare despre foiile de concediu,  este necesera o anumita perioada (inainte sau dupa) intre ora care e trecuta pe foaie si ora la care introduci diagrama?

Pai tocmai ca diagrama o bagi in tahograf la ora la care scrie pe foaia de concediu. De exemplu daca tu ai foaia pana dimneata la 08:00, la aceasta ora tu trebuie sa bagi diagrama in taho.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • Members

"b93lfk" , de ce as fi un pericol pentru tine? ? ? ? eu folosesc foiile de concediu doar pentru a evita drumul pana la camion si innapoi  tot la 24 de ore tinand cont ca eu am o cursa maxim doua pe saptamana , iar cand plec in cursa EVIDENT  ca ma duc la program , deci de unde si pana unde PERICOLUL? ?

    Ai nevoie de foaie de concediu pentru  a ajunge la camion????????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.