Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

probleme cv automata(astronic 120 man tga


gti

Postări Recomandate

  • Members

salut

cine ma poate ajuta cu o informatie despre cv(zf 12 astronic) automata la man

cand este foarte frig afara sub zero grade cand trec butonul pe d1 si vreau sa  plec se aprinde roata dinta in bord si aerul scade de la 12 atm la 6 si cv nu vrea sa mai faca nicio o comanda si ramane in viteza chiar daca butonul este pe N(neutru)....trebui sa o las sa fac iar aer la 12 atm  o opresc iau contactul general si cand pun contactul sa o pornesc iarasi trece pe liber si incepe sa functioneze normal....cand este cald nu sunt probleme......cate o data se mai aprinde si din mers(cand sunt sub -10 grade)

cand ramane in viteza apar urmatoarele coduri:

03154-00 prb cu cablajul dintre cutie si tahograf

03118-00 cutia nu decupleza ambreiajul

00158-01 baterii slabe (bateriile sunt noi cumparate de la man)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Cutia ZF AS-Tronic in momentul in care se pune contactul face un reset ( o aducere la 0 a tuturor cremalierelor) ceea ce presupune si folosirea aerului. Banuiesc ca nu poate face initializarea completa tocmai pentru ca o tensiune nu e cea corecta , caz in care scapa aerul in interior ( refuleaza calculatorul). In momentul in care pe circuitul 4 ( corespunzator cutiei) presiunea scade rapid, supapa cu 4 cai face regularizarea din celelalte circuite si vezi cum scade si pe 1 si 2 la 6. Repet, e doar un caz, nu trebuie luat ca si exact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

salut

se poate repara se demonteaza calculatorul de pe cv si se lasa mufele electrice si alimentarea cu aer montate si se pune contactul.

daca se aude refuland (sufland)lung in partea de jos a calc de cutie atunci are una dintre electrovalve defecte ,deteriorata garnitura de couciug,se demonteaza si se vad care sunt deteriorate .electrovalva cu nr 1 .... cam asa(asa verific eu partea pneumatica)daca este electrica ....pa!!!altul .

si cand este cald comanda se face mai rapid si nu are timp sa piarda aer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

este defect blocul de comanda care contine si calc de cutie

pierde aer pe la cilindrul principal si nu are aer deajuns sa isi faca initializarea.knd creste presiunea in instalatie are aer pt initializare si merge.se contracta garniturile de la frig .o sa inceapa si sa comute singura in mers de pe automat pe manual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

3154 in doc man.....nu cupleaza cutia

costa la reprezentata la zf in bucuresti la faur aprox 1000 eur reparatia garantie 6 luni

unul nou aprox 3000 eur garantie 1 an

mai repara un atelier asa ceva cu 500 eur garantie un an.iti monteaza altul si il ia pe al tau,nu am luat contact cu ei pana acum.te pot ajuta cu un telefon daca vrei pentru toate 3 variantele.

sunt ultimile corecturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

chiar astazi am pornit tirul si s-a aprins rotita din start si imi aparea codul 03117-00...a facut aer am oprit-o a pornit-o din nou si a disparut....am batut ceva la ea pana am reusit sa plec din parcare dupa care s-a aprins rotita iar de data aceasta a scazut si aerul au aparut codurile scrise mai sus ( dar cred ca au aparut din lipsa aerului) am lasat-o sa faca aer dar de data aceasta a trebuit sa-i iau generalul doar cu contactul nu a fost deajuns......MR TECH sau DL LEO daca ma-ti putea ajuta cu un nr de telefon unde as putea remedia defectiunea......numai bineeygugb

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

3117 in documentatia MAN reprezinta autoreglajul cilindrului de ambreiaj.cilindrul de ambreiaj si blocul de ventile se alimenteaza din acelasi circuit.daca blocul de ventile pierde aer scade si presiunea in cilindrul de ambreiaj si nu isi mai poate face cursa in totalitate.

nu stiu daca pot posta aici numar de telefon dar ma poti contacta pe adresa de messenger afisata pe contul meu.

succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Am patit si eu astazi ca si colegii mei, la un MAN TGA 26.350, cv automata, sa apara pictograma cu rotita dintata si codul  TCU 03154-00, iar mai apoi si TCU 03117-00. Cand comutatorul pt viteze era pe D, displayul arata N cu sageti ca pt manual; cand comutatorul era pe Dm, displayul arata si M in patratel si N simplu, concomitent; cand comutatorul era pe R, displayul arata N curat, ca si cand ar fi fost pe liber; cand comutatorul era pe Rm, displayul arata M in patratel si N cu sageti. In orice pozitie, cutia nu cupla, camionul stand pe loc. Eu am rezolvat aceasta problema, scotand sigurantele automate cu nr. F196 si F154 (ambele de culoare rosie, de 10A) din tabloul cu sigurante, dupa care am pus contactul si am incercat sa dau start engine, bineanteles ca nu a cupat electromotorul. Am mai repetat figura o data, dupa care am introdus sigurantele automate in locasurile lor, am pornit motorul si codurile au disparut, inclusiv pictograma cu rotita dintata, iar cv a cuplat normal. De data aceasta a tinut figura, sper sa nu mi se mai intample. Camionul cu trei axe si 26to masa totala, are 500 446km, si din cate am inteles de la alti colegi, dupa 500 000km, cam pica ambreiajul. Sper sa ma tina pana se mai incalzeste vremea. Drumuri bune, fara evenimente tehnice sau rutiere, la toti colegii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
  • 5 years later...
  • Members

Va salut!

Sunt Nou pe forum și posesor nou de Man TGA an 2004,cutie automata!

cand pornesc motorul. După câteva minute îmi apare roata dințata pe bord și mașina nu pleca de pe loc!

ajutati-ma va rog cu o părerea!

mentionez ca nu am pus tester pe mașina și ca pierde aer..se aude destul de tare când pierde!!

multumesc 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • Members

Va salut !

Revin cu o alta problema ;Man Tga 

Indicatorul unu  de presiune aer din bord nu indica absolut nimic(indicator doi da)

Mentionez ca pernele din spate(ultimele )nu sunt suficient de tari ..și am observat ca ajunge aer cam greu la ele,deși nu se aude ca pierde undeva!

Va Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

buna seara.codurile respective va indica faptul ca nu aveti semnal de la senzorii de presiune de la circuitul Isi II. Senzorii sunt amplasa-ti in partea stanga ,langa baterii,pe supapa cu 4 circuite si sunt marcati cu cifrele 1si2 pe cablaj.Pe circuitul 3 ce presiune aveti?

Va pot ajuta si la tel.0743056325

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
  • Members

buna seara , am aceste erori gdk/pdf 505031-02 și 50487-08

Este vorba despre un Man tgx euro 5 masina face aer dar nu îl distribuie și nu refuleaza , a pățit cineva ?

Buna seara , am un man tgx euro 5 și mi-au apărut aceste erori 505031-02 și 50487-08

masina face aer dar nu l distribuie in pernele de aer și nici nu refuleaza a mai pățit cineva ?

E92907B4-F24B-4361-BB2A-B05217078AD2.jpeg

D81B680C-16BA-47B6-883C-EE0B8B23F14A.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.