Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Camion cu remorca, sau cap tractor cu semiremorca?


Vizitator Anonymous

Camion cu remorca, sau cap tractor cu semiremorca?  

234 membri au votat

  1. 1. Camion cu remorca, sau cap tractor cu semiremorca?

    • Camion cu remorca
      70
    • Cap tractor cu semiremorca
      168


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 112
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • Members

Dada colegu Winis.Eu pe Ansamblu Camion+Remorca ,,Vartej" fac scoala in prezent.Numa ca scoala de soferi nu te invata manevre de genu sa tragi la rampa,te invata minimum necesar cat sa nu iei borduriile si sa te obisnuiesti cu gabaritul masinii.Manevrele cele mai importante,mi-au spuso multi,acolo le inveti cand stai la volan si curg apele pe tine,incercand sa executzi vreo manevra.Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Dada colegu Winis.Eu pe Ansamblu Camion+Remorca ,,Vartej" fac scoala in prezent.Numa ca scoala de soferi nu te invata manevre de genu sa tragi la rampa,te invata minimum necesar cat sa nu iei borduriile si sa te obisnuiesti cu gabaritul masinii.Manevrele cele mai importante,mi-au spuso multi,acolo le inveti cand stai la volan si curg apele pe tine,incercand sa executzi vreo manevra.Numai bine.

Asa e cum zici. La scoala in zilele astea nici macar atat nu inveti. Nici minimul posibil. Am examen in oras in 23 si fac pe mine de frica : Deja curg apele pe mine :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

As mai avea o intrebare: la toate tipurile de remorci si semiremorci conductele si legaturile sunt aceleasi? Sunt standard? Conductele de frana, cabluri etc.

                  p/u WINIS :- )))

R/S:    La majoritatea camioanelor mai "proaspete" de la euro 3 in sus sunt  5 cabluri.

2 de presiune "de aer" care se imparte in canalul principal (roshu) si secundar (galben)

3 electrice

  Le arat in ordinea care sunt pe camion respectind conditia ca spatele remorcii e in dreapta si fata camionului e spre stinga :

                                            1 canalul de aer  principal (rosu)

                                        1 farurile anticeata si lumina de mers inapoi

                                        1 ABS si puntea rabatabila (daca este)

  Capul tractor                1 pozitia laterala, pozitia spate, semnalizatorul de avarie.... stinga....dreapta si frinele                                      REMORCA

                                            1 canalul secundar  (galben)

  Cele electrice nu ai cum sa le incurci deoarece  ele se introduc DOAR in locul care este destinat

  Cele de presiune poti sa le incurci, doar daca este  sa le unesti incrucisat

de obicei un furtun de aer e rosu (cel din dreapta ) si cel din stinga e (galben)

        REMARCA  daca cablurile de aer au fost schimbate si sunt ambele negre, le unesti direct, adica cel din stinga camionului- in stinga remorcii si cel din dreapta, in dreapta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Postez pt prima data  ... Sper sa nu deranjez pe nimeni ... :D

Am lucrat pe tot felul de ansambluri enumerate de voi mai sus ...  si va spun ca de 4 ani conduc un ansamblu  "camion-remorca" cu vartej ... si  Intradevar este mult mai greu ... dar este mult mai frumos decat  cu cap tractor-semiremorca sau camion semiremorca (tandem) ... va spun si de ce .... !

1 Se poate intra in locuri foarte stramte  mult mai usor .... ;

2 pe zapada mazga sau polei este mai usor controlabila (chiar si in caz de derapaj);

3 Eu personal cand incep o manevra de mers inapoi spre o rampa sau un spatiu foarte ingust  nu pot sa nu iau in seama susotelile colegilor soferi care-si dau cu parerea : " n-o baga asta acolo nici pana maine " sau : " Ba frate asta-i prost , nu vede ca e imposibil ? " ... etc ;

4 Satisfactia lucrului bine facut ... atunci cand,  culmea ! masina intra cu remorca cu tot  acolo unde colegii pariaza ca n-are cum ....  Da ... nu se compara cu nimic .. :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Tata lucreaza in Germania la RTS Transport.Acolo numai camioane cu remorci cu vartej au.Trebuie sa bage remorca cat si camionu sub containere si totul este pe limita  de timp,la distributie nu se joaca nemtii.Salariul este foarte bun dar te lucreaza de scoate vlaga din om.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Members

Lucra cineva pe camion cu remorca transport containere ? :D

Asta cred eu, e o adevarata meserie... te bagi cu traileru sub container :D

Da, eu lucrez pe camion cu remorca si transport "casse mobile"... hai sa le zicem containere pe patru picioare.

Tata lucreaza in Germania la RTS Transport.Acolo numai camioane cu remorci cu vartej au.Trebuie sa bage remorca cat si camionu sub containere si totul este pe limita  de timp,la distributie nu se joaca nemtii.Salariul este foarte bun dar te lucreaza de scoate vlaga din om.

Daca s-a obisnuit sigur nu-i este greu. Manevrele sigur ca se fac incet, deoarece distanta de la rotile remorcii pina la piciorul containerului este foarte mic.

Un alt avantaj cu acest ansamblu este faptul ca rar se asteapta la incarcat-descarcat. Muncitorii incarca -descarca fara sa fie camionul ajuns, se face by-pass fara sa schimbi remorca...

In concluzie, parerea mea este ca mult mai mult imi place cu ansamblul: camion + remorca.  :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Sa obisnuit el cu manevrele nare probleme deloc ca a lucrat mult pe remorci cu vartej.Numa na numai seara se lucreaza,totu ee la limita de timp, la varsta lui el sar retrage incet incet spree casa dar pana nu ma invata si pe mine meserie nu se lasa.Bani sunt frumosi pe Containere dar si lucrii pentru ei. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

si eu lucrez pe remorca cu vartej si cu containere pe ea...la inceput mi-a fost foarte greu, dar acum ma descurc. La parcarea cu spatele mi se mai inoada, dar e prima data cand lucrezi cu astfel de ansamblu. Insa prefer mult mai mult pe asta cu vartej, ca intotdeauna urmeaza camionul, nu e ca semiremorca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

pai na lucri seara si ziua esti pe strand :P:)))

(sigur ca glumesc)

mai... care va stiiti bine, luati-ma la practica :D va rog :)

incurand imi rezolv cu actele de angajare si... am emotii  :|

vreau sa nu am probleme la parcarea cu spatele :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

buna seara la toata lumea. nu sunt sofer de tir sau camion dar ma aflu aici pentru ca am nevoie de ceva informatii de la un profesionist. sunt in situatia de a motoriza o ambarcatiune si motoarele navalizate sunt extrem de scumpe drept pentru care as vrea sa adaptez un motor de camion. pentru ca informatiile tehnice sunt oarecum greu de gasit si a nu pierde timp as ramane recunoscator cui ar putea sa imi dea ceva informatii despre regimul unui motor de 280-330cai pentru a putea demara calculele . de fapt ma intereseaza consumul macar aproximativ la o turatie data. cu cat mai mica aceasta turatie cu atat mai bine. de ex la 80 de km/h ce turatie are motorul si cat consuma la suta. multumesc anticipat celor ce ma pot ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

buna seara la toata lumea. nu sunt sofer de tir sau camion dar ma aflu aici pentru ca am nevoie de ceva informatii de la un profesionist. sunt in situatia de a motoriza o ambarcatiune si motoarele navalizate sunt extrem de scumpe drept pentru care as vrea sa adaptez un motor de camion. pentru ca informatiile tehnice sunt oarecum greu de gasit si a nu pierde timp as ramane recunoscator cui ar putea sa imi dea ceva informatii despre regimul unui motor de 280-330cai pentru a putea demara calculele . de fapt ma intereseaza consumul macar aproximativ la o turatie data. cu cat mai mica aceasta turatie cu atat mai bine. de ex la 80 de km/h ce turatie are motorul si cat consuma la suta. multumesc anticipat celor ce ma pot ajuta.

    ,,Colegule" in ceace priveste dorinta ta de informare a-ti recomand sa ,,intri" pe BARCAHOLIC !  Este un site ce-l urmaresc si eu si se refera la navigatie , barci , motoare marine ....si cum poti transforma un diesel  auto in unul naval. Totusi daca doresti sa dezvolti acest subiect , deschide un topic despre motoare la rubrica TUNING  STYLE !

    Succes!

    Aici esti off topic !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.