Members ibo3x Postat Februarie 3, 2012 Members Share Postat Februarie 3, 2012 Salut colegii de pe forum. Sunt tare curios care au fost recordurile voastre de consum pe TIR, ma refer la minime nu la maxime ca este CRIZA! Un amic de al meu a scos cu DAF XF105 consum de 24.5%. cu 15T incarcatura in Ungaria pe autostrada la 100km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members leto200 Postat Februarie 3, 2012 Members Share Postat Februarie 3, 2012 Salut.Seful, sigur esti sofer ca eu cred ca esti ca 2 linii de tren cu transporturile rutiere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members leobango Postat Februarie 3, 2012 Members Share Postat Februarie 3, 2012 Adevarul este ca am scos si eu vreo 3.2l/h dupa ceasul de bord, era vara, era in stationare, era in relanti dar cel putin avea si semiremorca agatata. 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members cryss35 Postat Februarie 3, 2012 Members Share Postat Februarie 3, 2012 Salut colegii de pe forum. Sunt tare curios care au fost recordurile voastre de consum pe TIR, ma refer la minime nu la maxime ca este CRIZA! Un amic de al meu a scos cu DAF XF105 consum de 24.5%. cu 15T incarcatura in Ungaria pe autostrada la 100km/h. "mai taie din ele, da-le ........" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members cryss35 Postat Februarie 3, 2012 Members Share Postat Februarie 3, 2012 lasand gluma la o parte,28% mediu cu un volvo nou de 460 CP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members ibo3x Postat Februarie 3, 2012 Autor Members Share Postat Februarie 3, 2012 simcer ... daf astea am auzit ca sunt bune doar la consum .. ca la fiabilitate. trec zilnic pe langa un dealer de camioane si la reparatii doar Daf si Iveco... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members yli82 Postat Februarie 3, 2012 Members Share Postat Februarie 3, 2012 Salut colegii de pe forum. Sunt tare curios care au fost recordurile voastre de consum pe TIR, ma refer la minime nu la maxime ca este CRIZA! Un amic de al meu a scos cu DAF XF105 consum de 24.5%. cu 15T incarcatura in Ungaria pe autostrada la 100km/h. cum a reusit sa mearga cu 100km/h ?? s-a legat de vreo masina mica..... sau era conectat? daca mai pui un pic la consum si mai tai de la km/h o sa te credem......... lasand remarcile la o parte de la salzburg din aeroport pana la linz in aeroport cu un actros din 2010 anul trecut in vara consumul mediu a fost de 21,6l la suta(resetat calculatorul de bord la intrarea pe autostrada), tonaj nu prea era, poate maxim 6-8 tone. Drumuri bune fara zapezi la toata lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members ibo3x Postat Februarie 3, 2012 Autor Members Share Postat Februarie 3, 2012 e bine ca m-ai corectat la faza cu 100km/h. greseala mea. vroiam sa spun de x Litri / 100km.... si am pus 100km/h .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members DES Postat Februarie 3, 2012 Members Share Postat Februarie 3, 2012 recordul meu.....0%.....in parcare.....si 2%..la vale..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members ibo3x Postat Februarie 3, 2012 Autor Members Share Postat Februarie 3, 2012 scos din viteza ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members dragos Postat Februarie 3, 2012 Members Share Postat Februarie 3, 2012 Da scoti consum mic in Ungaria de la Mako pana la Budapesta mai departe nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members adubaba Postat Februarie 3, 2012 Members Share Postat Februarie 3, 2012 Salut colegii de pe forum. Sunt tare curios care au fost recordurile voastre de consum pe TIR, ma refer la minime nu la maxime ca este CRIZA! Un amic de al meu a scos cu DAF XF105 consum de 24.5%. cu 15T incarcatura in Ungaria pe autostrada la 100km/h. ........ BUN sofer amicul tau !!! Iar tu,...... si mai bun !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 daca mai dati consumuri de-astea propun sa va luati ban direct fara warn... cu de-astia ca voi au facut patronii consumul la masini, si voi nici nu stiti care e frana de mana. si a luat-o camionu la vale singur de a iesit consumul ala. auzi...100km/h si 25%. LE: spoonvil...useless topic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members spoonvil Postat Februarie 3, 2012 Members Share Postat Februarie 3, 2012 Useless POST !!! > > > > Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Gongy Postat Februarie 4, 2012 Administrators Share Postat Februarie 4, 2012 pentru cultura generala a celor care nu stiu cu ce se mananca meseria asta si vorbesc doar din auzite le spun urmoarele: consumul se face la toata cursa, sau mai bine zis din garaj in garaj, si se afla impartind cantitatea totala de motorina alimentata la numarul de km efectuati si uite asa se afla consumul real al unui camion, am zis consum real. acest consum poate fi influentat de foarte multi factori externi cat si de cantitatea de marfuri transporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members dan.marfaru Postat Februarie 4, 2012 Members Share Postat Februarie 4, 2012 Calcularea consumului real( l/100 km) se face inmultind consumul (litrii consumati) cu 100 ,apoi imparti la nr.total km. parcursi.Despre cel mai bun consum ,pot sa va spun din experienta (daf xf 105/ 460 ) ca cel mai bun consum pe traseul Tr. Magurele-Bergamo a fost de 28l/100km;dar am avut si 30,31/100km. depinde de conditiile meteo,in special de vant si de greutatea marfii.Drumuri bune tuturor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Speedy Gonzales Postat Februarie 4, 2012 Members Share Postat Februarie 4, 2012 un studiu al unei firme de transport facut pe mai multe tipuri de camioane intins pe 3 ani. [ataşament şters de admin din cauza vechimii] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VIP MANV10 Postat Februarie 4, 2012 VIP Share Postat Februarie 4, 2012 un studiu al unei firme de transport facut pe mai multe tipuri de camioane intins pe 3 ani. L-au desemnat castigator pe Renault Premium,ceea ce nu-i corect,Renault Premium ii din clasa mai mica ca restu,trebuia sa compare cu Magnum,sau sa compare Premium cu MB Axor ,MAN TGS,SCANIA Highline,VOLVO FM,DAF CF,IVECO Stralis Active Time. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 L-au desemnat castigator pe Renault Premium,ceea ce nu-i corect,Renault Premium ii din clasa mai mica ca restu,trebuia sa compare cu Magnum,sau sa compare Premium cu MB Axor ,MAN TGS,SCANIA Highline,VOLVO FM,DAF CF,IVECO Stralis Active Time. nu are treaba. cara aceleasi remorci...putea sa fie si bicicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VIP MANV10 Postat Februarie 4, 2012 VIP Share Postat Februarie 4, 2012 nu are treaba. cara aceleasi remorci...putea sa fie si bicicleta. Numai ca Premium-ul este mai avantajat de cabina, are dimensiuni mai mici ,intampina o rezistenta la frecarea cu aerul mai mica,ii mai usoara,pe cand la celalalte, sunt dotate cu cabine mari,cele mai mari cabine ale producatorilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 Numai ca Premium-ul este mai avantajat de cabina, are dimensiuni mai mici ,intampina o rezistenta la frecarea cu aerul mai mica,ii mai usoara,pe cand la celalalte, sunt dotate cu cabine mari,cele mai mari cabine ale producatorilor. sunt 100% de acord cu tine. dar nu poti sa spui ca nu a fost corect rezultatul, ca au fost masini diferite...nu e ca si cand ai fi adus un ducato printre ele si el a iesit castigator. oricum eu nu cred in prostiile astea cu consumul. daca vrei sa-i faci consumul nu ai cum. nu cari cursa fixa, nu ai aceeasi clima, aceeasi temperatura, aceeasi directie si intensitate a vantului tot timpil ca sa creezi o constanta. consumul normat la camion e o aberatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members guvis Postat Februarie 5, 2012 Members Share Postat Februarie 5, 2012 Cifrele nu mint,e totusi o statistica pe 400.000 km si nu un test de circuit sau testul lui Gigel care vede afisat 19% pe BC pe o portiune de 50 km si spune ca atat consuma camionul. Ar fi interesant de stiut si cate T/km a transportat fiecare,ce tip de curse(au ajuns macar pe Clermont Ferrand?),daca au cutii automate si daca soferii au schimbat masinile intre ei.Dupa cifre s-ar parea ca au mers cu o medie marisoara de T. Ma surprinde oarecum pozitia lui Iveco cu un cosum de 1L sub Daf,nu ma surprinde cea de la MAN. Renault 32,43464114 Mercedes 33,4571953 Iveco 33,85082755 Daf 34,78033905 Volvo 32,56440563 Man 35,03187279 Scania 34,81197444 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members florin25 Postat Februarie 5, 2012 Members Share Postat Februarie 5, 2012 consum mediu de 28% cu 24t pe extern si 31% tot cu 24t pe tara la volvo nou 460 cutie automata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members VIRGIL TIMIS Postat Februarie 5, 2012 Members Share Postat Februarie 5, 2012 cum spunea si d-l mihai consumu se face la o cursa tur-retur nu pe o distanta de cateva sute de km.........pe o distanta scurta pot avea consum variabil in fuctie de vreme,vant sau ploaie.de ex eu pe 7,5 t am consum cenad-ferneti aprox 17/100 dar pe traseu tur retur am sub 16/100.....fac plinu la cenad si la fernetii fac iara plinu ca sa nu alimentez pe it,f .........dupa calculele mele portiunea budapesta-ferneti ami face acest consum datorita vantului si urcarile repetate,,,,,,,,,,,,iar pe camio [iveco cursor de 440cp ] de la nadlag-koln am avut consum de 31/100km cu 24t tur si retur de 12 t folosind mult pilotu automat si urmatoarea cursa fara pilot automat 29,7 ...........deci un consum depinde de multi factorii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VIP MANV10 Postat Februarie 5, 2012 VIP Share Postat Februarie 5, 2012 Cifrele nu mint,e totusi o statistica pe 400.000 km si nu un test de circuit sau testul lui Gigel care vede afisat 19% pe BC pe o portiune de 50 km si spune ca atat consuma camionul. Ar fi interesant de stiut si cate T/km a transportat fiecare,ce tip de curse(au ajuns macar pe Clermont Ferrand?),daca au cutii automate si daca soferii au schimbat masinile intre ei.Dupa cifre s-ar parea ca au mers cu o medie marisoara de T. Ma surprinde oarecum pozitia lui Iveco cu un cosum de 1L sub Daf,nu ma surprinde cea de la MAN. Renault 32,43464114 Mercedes 33,4571953 Iveco 33,85082755 Daf 34,78033905 Volvo 32,56440563 Man 35,03187279 Scania 34,81197444 MAN-ul si Scania au cel mai mare raport de transmisie catre axa spate,de aia au consumul asa mare,la mersul in gol ii dezavantajeaza. Au raportul 2.71 ,restul au 2.64 ,Mercedes Benz are de 2.53 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.